MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: merce i albert » dj. gen. 17, 2008 7:50 pm

Si si ja 1 anyet!!! Que rapid passa el temps. Recordo com si fos ahir que el dia de Nadal i st Esteva vam estar repertint les invitacións... ja ja ja.

Be, lo del local.... pues estem en contacte em la gestora per fer el contracte pero com ara estan en epoques de l'IVA i per Nadal estava tancat pues es una mica dificil coincidir, pero d'aqui a dos divendres tenim hora i acabarem d'enllestir el contracte i despres ja començarem les obres i el papeleo em l'ajuntament. A veure si pel març - abril podem obrir. TOCO FUSTA!!!
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. gen. 18, 2008 8:11 am

merce i albert ha escrit:Si si ja 1 anyet!!! Que rapid passa el temps. Recordo com si fos ahir que el dia de Nadal i st Esteva vam estar repertint les invitacións... ja ja ja.

Be, lo del local.... pues estem en contacte em la gestora per fer el contracte pero com ara estan en epoques de l'IVA i per Nadal estava tancat pues es una mica dificil coincidir, pero d'aqui a dos divendres tenim hora i acabarem d'enllestir el contracte i despres ja començarem les obres i el papeleo em l'ajuntament. A veure si pel març - abril podem obrir. TOCO FUSTA!!!

Espero que tingeu sort!!! segur que si!!! :-)ok:
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dv. gen. 18, 2008 12:28 pm

Moltes gracies!!! Ja t'ho explicare.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dt. gen. 22, 2008 5:24 pm

Wenas com stem??? jo encostipada, amb mal de cap, coll i a sobre se ma posat tot al pit i tinc uns atacs de tos, kina M...

Ja veuras com si k sortira be lo del local!!!
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dc. gen. 23, 2008 3:43 pm

Myrim ha escrit:Wenas com stem??? jo encostipada, amb mal de cap, coll i a sobre se ma posat tot al pit i tinc uns atacs de tos, kina M...

Ja veuras com si k sortira be lo del local!!!

Ara está de moda aixó i pasa de ventre uff... es un rotllo, tinc mitja familia, uns amb una cosa i altras amb lo altra. tocarem fusta...

Que et milloris, segur que al piset nou, pasa millor, je je je

Noies estem perdudes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dc. gen. 23, 2008 5:32 pm

aix... akest mati no em podia casi ni llevar, me pres un xute d'aspirina i ara a la tarda sembla k molt millor, estic guanyant a l'encostipat!!! el unic el pit i la tos de gos... per rematar-ho ahir vaig tindre un petit percance amb el cotxe!!! KINA RABIA!! sortint del parking( k te una mala....) sem ba caure el anorac del seient del costat sobre les marxes, el moment k em vaig despista per apartar-lo patapàm!!qustio de segons, a la rampa en el lateral dret hi ha un petit bordillo k no es veu, es va enganxar la roda amb tan mala baba k em va saltar el tapa cubos a part de les rallades i el petit bony k es va fer :--( ... kina MERDA!! el primer bonyinto del meu cotxe i no te ni un any... es mes avui deixo de ser NOBEL, ala kina manera de celebrar-ho... ara el tinc de dur al taller, per sort el tinc a tot risc, pero clar una semaneta swegur k se'l keden i sense cotxe no em puc kedar...pk visc a les afores en plena montanya i per anar a treballar... kina M...
Espero k a vosaltre ahir tinguessiu un dia millor k el meu, per sort avui es un altre dia i s'ha de mirar amb optimisme ( pero em fa una rabia lo de la rallada)
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: FRACRIS » dj. gen. 24, 2008 9:43 am

Vaya miriam,

Al menys el tens a tot risc, sinó clatellada al canto.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: valuma » dj. gen. 24, 2008 9:44 am

Hola chicas como va todo?????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
valuma

Entrades: 1541
Membre des de: dj. maig 18, 2006 1:54 pm

EntradaAutor: merce i albert » dj. gen. 24, 2008 1:13 pm

Hola!!!

Valuma quant de temps??? Com estas???

Noies va anims que ja arriba canestoltes (espero que passi molt rapid la setmanata), despres tenim 7 setmanes i.... SETMANA SANTA!!!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dj. gen. 24, 2008 4:42 pm

valuma ha escrit:Hola chicas como va todo?????

Valuma, com estas?? va tot bé?? ja saps que portes i quin nom?? joooooo que preguntona :-)) :-)) :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dj. gen. 24, 2008 4:44 pm

Avui fa deu anys que en Francesc i jo sortim junts, i pensava, ara aquesta data ja ni ens enrecordarem, pq com ens hem casat, ara celebrarem el 26 de maig, i m'ha sorprès amb un ram de roses que m'han portat aquest matí a la oficina. Aquest noi ho celebra tot, i jo encantada"" je je je :-()-) >.-<:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: valuma » dv. gen. 25, 2008 9:42 am

Hola guapas, pues llevo una niña y se llamara Carlota!!!me lo dijieron el lunes.

Faricris k detallista tu marido...madre mia el mio no se acordaria!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
valuma

Entrades: 1541
Membre des de: dj. maig 18, 2006 1:54 pm

EntradaAutor: merce i albert » dv. gen. 25, 2008 12:32 pm

Felicidades Valuma, otra niña... tu marido debe estar contento con tanta mujer en casa.... ja ja ja.

Francris felicitats pels 10 anys!!! Nosaltres ho celebrem mes o menys tot, be millor dit jo. Quan hi ha alguna data assenyalada (el seu sant, fa anys que anem junts o temps que vivim junts) pues gairebe sempre miro de preperar alguna cosa diferent per sopar i fem un sopa romantic. I de vegades fins hi tot li compro un detallet. El que si espero celebrar a lo gran es el primer any de casats.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dg. gen. 27, 2008 5:43 pm

Bona tarda noies!!

Que tal com esteu??
Fracris fa dies que no coincidim?!!
Merè com ho porta el teu home lo de la dieta?
Iraiosc com et trobes?? que va l'Eric?
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: merce i albert » dl. gen. 28, 2008 12:37 pm

Bones!!!

Masa lo de la dieta l'Albert ho porta força malament... pobre li he prohibit menjar algunes coses i esta mosca, pero ja se li passara... ja ja ja. De moment (i toco fusta) m'esta fent cas, el mes dificil es no poder picar quan esta per casa pero crec que ho aconseguirem.

Ei!! que aquesta setmana comença Carnaval... ja ho teniu tot preperat ???Alguna de vosaltres es disfressa?? Jo i perque m'obligues a l'escola de pallassos.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dl. gen. 28, 2008 5:13 pm

Hola wapes!! encara no he portat el cotxe al taller... pero arriba carnaval!!! Jo si que em disfresso aquest any nem de pirates ( tipic i topic pero mai m'he disfressat de pirata), i a l'escola com aquest any es l'any de l'aigua, infantil anem de coses de mar, el meu grup p5, anem de sirenes i neptuns, kina currada de disfressa. Ja estic estressada!!!

Be si alguna s'anima a venir a sitges ja us vaig dir k per carnaval festa gran!!! *.-o-o.*
Joan i Myriam
Myrim

...

EntradaAutor: iraiosc » dt. gen. 29, 2008 11:28 am

jajajaja myrim, i les heu fet vosaltres les disfresses senceres??? jejejeje, a que és una currada i un marrón?? però després el resultat sempre és alucinant!!! a veure si ens ensenyes alguna disfressa si pots!!! muas

valuma, moltes felicitats per la nena!!!! que guay, ja sou un equip de 3 noies a casa!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: com ho porta la nena de la casa??
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: FRACRIS » dt. gen. 29, 2008 4:24 pm

hola noietes,

Nosaltres también sortim per carnaval, el diumengue al matí a Lloret de mar y per la tarda al meu poble, Blanes. Anem de Geisha y el meu home de Chino. Els vestits son una pasada. Ja ho poden ser, per lo que valen!! je je je.

M'agrada que encara a aquestes alçades seguim compartint coses, hi han post que sempre estaven els primers, durant el 2007, per el moviment de gent que tenien, i ara, el nostre es dels pocs que tenen moviment. *.-o-o.* *.-o-o.* I QUE DURI!!!

Petons!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

...

EntradaAutor: iraiosc » dt. gen. 29, 2008 6:00 pm

de geisha, que chulooooos!! feu-vos fotos eeeeh?

si que tens raó que, encara que no amb la mateixa furia d'abans, continuem xerrant totes de tant en tant... penso que hem fet bones migas i que és evident que hi ha moltes coses més de les que podem parlar a banda del dia del CASAMENT jejejeje.
Wapes! :-()-)
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: FRACRIS » dt. gen. 29, 2008 6:33 pm

Crec que ens hauriem de coneixer, peró totes estem bastant lluny!!

si si faré fotos pel carnaval.
Imatge

Imatge
FRACRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat