Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: queque » dj. gen. 24, 2008 10:03 am

però em penso que el meu el cinturó és més fort de color, més marronós. I jo ´me´l faré més entallat fins la cadera.
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 24, 2008 10:04 am

Per casualitat ningú tindrà el telèfon de la Montpra??
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 24, 2008 10:05 am

Bon dia noies, com van els preparatius?
Queque jo també me'l vaig emprovar aquest vestit i si arriba a ser per la meva germana me'l quedo perque quedava molt bé, però pel tipus d'escot el vaig descartar.
Noies ahir parlant amb el meu pare em va demanar com ho fariem pel cotxe i tal, jo li vaig dir que no calia que comprés flors per la safata ni per les portes, que ja hi posariem uns llaços i llestos, però el meu dubte és, com s'enganxen llavors al cotxe?
Visitant

EntradaAutor: Agbe » dj. gen. 24, 2008 10:06 am

Queque, jo segurament em quedaré un xal... per portar en el moment de l'esglèsia! me'l lligaré per darrera i caurà per sobre el vestit i així no tindré que estar pendent de que si em cau o no...
Però aquesta mena de jaqueta que et va ensenyar, com és??
és que a mi em va ensenyar un cop una mena de xal, però que tenia unes gometes molt finetes a les manigues i quedava com una "torera".
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: queque » dj. gen. 24, 2008 10:07 am

shyla, tu tambè tens el vestit de bety nuvies?
queque

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 24, 2008 10:08 am

no, a mi me'l fa la Gemma Sender
Visitant

EntradaAutor: queque » dj. gen. 24, 2008 10:10 am

Agbe és un xal enorme, porta dues gometes molt fiens , i si, queda com un jaqueta però com és tan gran queda més llarga que la cua del vestit.Molt dificil d´explicar, dissabte a veure si puc fer fotos..
queque

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 24, 2008 10:11 am

Queque doncs així que puguis fes-te fotosd que així veurem el teu vestit personalitzat pero és un vestit molt guapo! enhorabona per l'elecció!

Shyla nosaltres pel meu germà vam comprar una mena de llaços d'aquells que els estires i es fa el llaç, saps quins vull dir? pero eren de roba com de nuvis, per internet n'he vist a alguns lloc.... em sembla que a Galacticblum en tenen i després amb les tires que et sobres de quan l'estires els lligues de les manetes de les portes i llestos!

Jo tampoc hi vull flors al cotxe.

Ah! jo no tinc pas el número de telèfon.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dj. gen. 24, 2008 10:12 am

Bon dia maques,
Queque el vestit és xulíssimmmmmmmm, m'agrada molt, el trobo molt elegant. A mi la dona del Bety Nuvies, també hem va emprobar el xal aquest que dius, era preciós... peró al final hem vaig decantar pel primer que vaig veure al Francesca Marlop. Sóc d' idees fixes. Jo portaré una torera de blonda del Novia d'Art, preciosa!!!

Shyla, aixó d'enganxar els llaços, crec que venen amb un fil d'aquest de pescar, que són transparents...
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 24, 2008 10:12 am

Queque té bona pinta aquest xal!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 24, 2008 10:13 am

doncs no sé, pq el cotxe del meu pare no té maneta, però vaja, ja ho estudiarem!
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 24, 2008 10:15 am

I com obre la porta??? :-/
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 24, 2008 10:21 am

Queque molt guapo el vestit, m'agrada molt perquè és senzill, i le cinturó li dona un toc molt original i elegant, a veure aquestes fotos de dissabte!!!!
A nosaltres a la floristeria ens varen proposar de posar un ram a la bandeja de darrera, i llavors algun detall a la maneta, però ni idea de com va lligat.....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dj. gen. 24, 2008 10:32 am

Heu vist la crónica de la Pao? Estava guapissima
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 24, 2008 10:32 am

dona que si que té maneta, però és del tipus com aquesta de la foto, i llavors no sé per on passar-hi el llaç...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 24, 2008 10:35 am

Ah! vale!!! doncs així no ho sé... potser hi posen celo de doble cara! ho hauràs de preguntar a la florista!

Winy si que estava guapa si!!! a mi m'ha agradat lo dels sombreros!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dj. gen. 24, 2008 10:35 am

Queque, això, fés-te fotos dissabte!!! si li comentes a la Dolors segur que te'n deixa fer... a mi me les va deixar fer sense problemes... és molt maca aquella dona.
Ja m'imagino com és... però és que jo porto un cinturó també, de color vermell i si poso alguna jaqueta per sobre del vestit no em quedarà gaire bé, per això vam optar pel xal que me'l posaré per sobre els hombros i baixa una miqueta pels braços i lligat al darrera, ... així es veurà bé el cinturó, perquè el porto més amunt que el teu.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dj. gen. 24, 2008 10:38 am

Winy, si que he vist la crònica de la pao, i estava guapa guapa!!!i el vestit genial i el pentinat un 10... anava molt elegant!!

I lo dels sombreros, és molt divertit!!

Miriam, tampoc tinc el telefon de la Montpra.

Shyla, això de les manetes ho pots preguntar en una floristeria a veure com ho fan quan es troben amb un cotxe així.
Agbe

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. gen. 24, 2008 11:00 am

Bon dia guapíssimes!!!!!! ::bna// ::bna//

Gemma, personalment la idea que t'ha donat l'Ainos em sembla genial!!! Però clar, com dius tu, s'ha de provar,.... Bé, ja ens explicaràs!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Queque, el vestit és molt i molt maco!! Senzill, però elegant a la vegada!! Enhorabona, estaràs guapíssima!!!
Ah, i per suposat que volem fotos!! >.-<: >.-<: >.-<:

Shyla, a tu també et volem veure, eh!! >.-<: >.-<:

Ufff,... jo encara no hi he pensat amb la decoració del cotxe!! Les que no hi poseu flors,... què hi posareu?? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::

Per cert,.... i la Truffa???? Fa molts dies que no es connecta,.... Deu estar molt enfeinada!! :o-o:

Vinga guapes, fins ara!!

Petonets.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: xocolatina » dj. gen. 24, 2008 11:01 am

Bon dia noies!!

Mireia i Sira, comentar-vos que jo no puc veure cap foto vostre... i no es per no penjar la meva, pero fa dies k vull canviar l'abatar o com es digui i no m'en ensurto.

Mireia, si ets qui crec... que no ho sé... no se com puc donar-te pistes de qui sóc perquè em relacionis... Però segur que em coneixes.. vaig estudiar publicitat a Girona, tu también no? i algunes vegades haviem anat amb el mateix cotxe amb en Damià... pot ser? eoo... que potser t'estic confonent.. jo se que una noia de Santa Crisitna que s'en diu Mireia i jo conec de vista es casa.. pero no se si ets tu..

Sira, no tic cap problem en enviarte una foto al correu.. segur que si més no de vista ens coneixem... això és molt petit!

Maques!! veig que esteu totes amb el tema vestits!!! a mi no em deixa veure les fotos que penjeu... :( Una recomenació... sempre porteu aprop el dia del casament un kit d'emergència amb la mama o alguna germana (mitges, imperdibles, tampax, clips del cabell, gloss pels llabis, clinex,fil, gelocatil, tirites, desodorant..) tot al cotxe o algun lloc proper... us pot salvar de més d'un ensurt.

Pel que fa el tema de la decoració del cotxe, alguna de vosaltres plantejava que el cotxe no te manetes i que no sap com fer-ho... si li comenteu a la florista o qui s'encarregui de la decoració et donarà un munt d'ideies o alternatives.
xocolatina

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants