Hola nines!!!
Anna, guapíssima, molts ànims!!
Bé, crec que elles ja t'ho han dit tot. Us caseu vosaltres, i no els pares, ni els germans, etc.
Com molt bé t'han dit la Winy i la Gemma, els únics que recordareu el casament, de tots plegats, sereu vosaltres i que, per més bé que ho vulgueu fer tot perfecte, sempre hi haurà algú que no li semblarà bé alguna cosa, però és normal, tots tenim els nostres gustos, opinions, etc. Per això, i per més raó encara, ho heu de fer tot al vostre gust!!!
Ah, no sé si et servirà de consol, però el diumenge vaig marxar de casa els meus pares feta una fúria pel tema casament, clar. Em vaig jurar que no telefonaria a la meva mare en tota la setmana (ens truquem cada dia) i ahir ja no vaig aguantar més!!
Ells només volen que tot surti bé. I el nostre casament els hi fa tanta il.lusió o més que el seu, per això he arribat a la conclusió que no poden evitar opiniar, etc., però ho fan amb tota la bona intenció del món. Així que molts ànims i sobretot PACIÈNCIA!!!!
Ostres Espe, que bé això d’aquesta noia, no???? És una sort tenir algú que s’ho conegui bé!!