Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. gen. 24, 2008 3:16 pm

Hola noies!!!

Ostres Xocolatina, quina alegria m'has donat!!!!
Són les flors que vull portar!!! I dius que són econòmiques??!! :hmm::
És que m'encanten les margarites, però són molt petitones, i les gerberes són com aquestes però en gran!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ostres Espe, ..... sí, sí,.... et pot quedar genial!!!! >.-<: >.-<: :-///: :-///:

Petonets.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: xocolatina » dj. gen. 24, 2008 3:49 pm

-gemma- pensa que un paquet de gerberes costa aprox a la botiga 8€ unes 10 unitats, m'entres que altres flors com la rosa, l'orquidia, l'antonium són força més cares. Així que diguem que econòmiques entre cometes, ja que encara que el paquet de 10 valguin 8€ la florista hi carregarà la seva feina, però tranquila són més econòmiques k d'altres :)
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 24, 2008 4:15 pm

Són molt xules aquestes flors!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. gen. 24, 2008 4:27 pm

ostres noies avui estic xooofff. la veritat es que ara mateix no em casaria.. estic ben farta de la sogre, el sogre, els cunyats, els meus pares i ma germana, tothom opinant i tothom emprenyat si no els fas cas!! que si nuvis als cusins, que si jo aniré aqui, que si has de fer això, qeu si hauràs de donar allò altre, la veritat es que estem perdent la ilusio pq no fem res mes que discutir...us hi heu trobat?!? nosaltres estem mol be junts pero de veritat q ja m'estan estressant entre tots!! :-( :-( :-(
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 24, 2008 4:32 pm

Anna jo et recomanaria una cosa: no comentar res de res a nigú. Jo ho he fet així amb l'excusa que tot es sorpres ai que pot passar de tot m'ho he fet venir bé. Només per alguns temes i molt puntuals els hi doni permís per opinar! Lo que no podeu fer és que això t'afecti i si no els hi dius que et faran aborrir el casament a verue si així reaccionen! hem de disfrutar de tot i fer el que volguem. Jo potser per que com que ens ho paguem nosaltres ja no s'atreveixen tant a opinar pero sino sempre els hi dic el matei: qui es casa aquí? tu o jo? i després han de callar.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dj. gen. 24, 2008 4:36 pm

Anna reina TRANQUILA, aixó jo també ho he viscut, aquest no es pot assentar amb aquest, aquest peix nom'agrada, de carn millor aquesta, bla, bla,bla....... peró saps a quina conclusió he arribat... que aquell dia farem els que ens doni la gana, per alguna cosa és el nostre dia.
Saps que hem va dir la cosina del meu futur pocs mesos abans de casar-se...DEL DIA DEL VOSTRE CASAMENT,NOMÉS US EN RECORDAREU VOSALTRES, LA GENT AL CAP D'UN ANY NI SE'N RECORDAR`DE LA MEITAT DE LES COSES, PERÓ VOSALTRES SERÀ TOTA LA VIDA, PQ ÉS EL VOSTRE CASAMENT, FEU EL QUE VOSALTRES SENTIU I VOLGUEU... i nena tenia tota la raó.
Ah! I pensa que serem criticats igual, mai ho farem bé per tothom. Així que amunt els ànims!!!!!!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 24, 2008 4:37 pm

Ostres Anna no et desanimis que aquell dia has de ser molt i molt feliç, i no has de deixar que ningu et mani què ni com has de fer les coses!!!! Pensa que jo també tinc molts problemes, tinc la sort de que els meus pares són fantastics i no diuen res, estan d'acord amb tot el que els hi dic i a més em recolzen.... però la familia politica.... jo és com si en tingues 2 de sogres, ja que els seus avis li han fet de pares, és a dir, sempre ha viscut amb ells, així que ni t'explico el què significa tenir 2 sogres!!!!!!! A més a ell tot li va bé, i jo soc la "dolenta", ja m'hi porto bé, però a vegades hi ha alguns comentaris, que m'afecten molt (soc una flasca), i m'emprenyo com una mona!!!!!!
Has d'intentar trobar un equilibri (ja sé que és molt dificil), cedir amb algunes coses i en altres no, tampoc es tracta que aquell dia hi hagin morros..... si volen que donis més nuvis, doncs els fas tots iguals però en busques alguns que siguin econòmics, així no s'enfadarà ningu.... i aixi anar fent....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 24, 2008 4:40 pm

Estic d'acord amb la Winy mai plou al gust de tothom! a nosaltres lo més recent ha sigut amb el tastet i escollir els plats. Com que jo deia que volia l'amanida de llamantol amb vierires la meva mare deia que era massa ligh que millor agafar un plat per que reventis i jo lid eia que no que vens de l'apeririu i una cosa fresqueta sempre va més bé per encarar el segon plat... i ella erre que erre! comptant que no és una aminida que només hi ha quatre brots d'enciaments aquells variats pijus que jo dic. I amb el tema de coulant igual... està totalment de cul amb el postres i encara m'ho repeteix pero mira a mi per una orella m'entra i per l'altre em surt.
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 24, 2008 4:43 pm

Ostres jo amb això sóc molt radical si s'enfaden és per que volen! no hi ha motius hi ha coses molt més importants per les que enfadar-se!
Chiky-nit

EntradaAutor: xocolatina » dj. gen. 24, 2008 4:43 pm

tranquila Anna2005, aquestes coses pasen en moltes famílies, tothom està nerviòs i tothom vol que tot surti perfecte aquell dia. Reina, intenta agafar-t'ho el millor possible i intentar portar la situació pensant que tothom vol el millor per vosaltres.

Molts ànims bonica!!! Tot sortirà com heu somiat!!!
xocolatina

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: winy » dj. gen. 24, 2008 4:46 pm

Veig que tots són tremendos! Tothom es pren el dret d'opinar. Nosaltres varem parlar del menú al Febrer (peró res, així per sobre) que jo per mi donaria magret d'ànec, i no vegis quin cacao es va formar (els sogres)........ I et diuen home com pago, tinc dret a dir la meva......... ufff
Bueno, així que vedella!!!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Espe » dj. gen. 24, 2008 4:50 pm

Anna reina anima't el que et diuen es ven cert, has de fer oides sords i no escoltar a ningú, perquè aquell és el teu dia i l'has de disfrutar al màxim i que sigui com tu vols no com et diuen els altres.
Aixi que fes lo que fa la Gemma per un oida entra i per l'altra surt, es que sino això repercuteix entre vosaltres i no pot ser.
Mira un consell que hem donen totes les parelles amigues que s'han casat abans que jo és que cada cosa que s'hagi de fer o decidir ho fem nosaltres sense comptar amb ningú més perquè quan tothom comença a o pinar malu! jai que aquestes ultms mesos amb els nervis, els preparatius i la gent pel mig són els pitjors que pots passar amb la parella i pots tenir les pitjors bronques, això és lo que hem diuen, per tant hem d'aconseguir que a nosaltres no ens passi això, per aquesta raò anem fent les coses amb temps i per decidir amb la teva parella en fas prou. I com molt bé tan dit criticar ho faran igual, fer les coses a gust de tothom es impossible, però aquell dia l'heu de recordar com un dels més feliços que heu compartit.

¡¡¡ÀNIMS GUAPA!!!!! NO DEIXIS QUE LA GENT ET TREGUI LA IL·LUSSIÓ! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dj. gen. 24, 2008 4:57 pm

A per cert això que comentaveu de la Gerbera, a mi també és una flor que m'agrada molt, no hi havia pensat! :hmm:: Gràcies!!!!

Per cert he conegut una noia al fòrum de Llunes de Mel que està a Shangai treballant des de fa dos anys, m'esta donant consells sobre el viatge, i més m'ha dit que si anem allà ens pot fer de guia, jeje! estaria molt bé això oi? Ella i la seva parella estan a la Xina per qüestions de feina i es volen casar a finals de 2009. :-))
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 24, 2008 5:18 pm

Anna nena ànims! a nosaltres ens va passar el mateix durant el nadal, al començar a donar les invitacions a la familia, és veritat que tothom es creu amb dret d'opinar i llavors al final t'acabes barallant amb la teva parella que igual no te cap culpa. Nosaltres fins i tot vam pensar anular-ho tot eh, però al final hem decidit passar de tothom i fer-ho a la nostra manera, i a qui no li estigui bé que s'hi posi fulles. La setmana que ve tenim el tastet i per no tenir problemes hi anirem nosaltres dos i prou, les flors les triem nosaltres, decoració, a qui donem que i quan, vaja tot, perque sino pots parar boig de veritat. Parleu amb la teva parella i decidiu només vosaltres, perque si feu les coses amb disgust també us en recordareu tota la vida i no és plan. Ànims, 1 petó! *.-o-o.* *.-o-o.*
Visitant

EntradaAutor: TETES » dj. gen. 24, 2008 5:18 pm

bona tarda reines!!! no ho he llegit tot, que heu escrit un munt pero he vist que la shyla deia lo dels llaços al cotxe. A mi la floristeria a on vaig anar em van enganxar els llaços amb una ventosa, que tenien com un ganxo i alla va fer el nus perque el llaç s'aguantes.

Quan pugui llegire el resto guapes!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 24, 2008 5:19 pm

gracies tetes, en això no hi havia pensat! ja ho mirarem!
Visitant

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. gen. 24, 2008 5:20 pm

Hola nines!!!

Anna, guapíssima, molts ànims!!
Bé, crec que elles ja t'ho han dit tot. Us caseu vosaltres, i no els pares, ni els germans, etc.
Com molt bé t'han dit la Winy i la Gemma, els únics que recordareu el casament, de tots plegats, sereu vosaltres i que, per més bé que ho vulgueu fer tot perfecte, sempre hi haurà algú que no li semblarà bé alguna cosa, però és normal, tots tenim els nostres gustos, opinions, etc. Per això, i per més raó encara, ho heu de fer tot al vostre gust!!! >.-<: >.-<: :-)ok:
Ah, no sé si et servirà de consol, però el diumenge vaig marxar de casa els meus pares feta una fúria pel tema casament, clar. Em vaig jurar que no telefonaria a la meva mare en tota la setmana (ens truquem cada dia) i ahir ja no vaig aguantar més!!
Ells només volen que tot surti bé. I el nostre casament els hi fa tanta il.lusió o més que el seu, per això he arribat a la conclusió que no poden evitar opiniar, etc., però ho fan amb tota la bona intenció del món. Així que molts ànims i sobretot PACIÈNCIA!!!! :-))

Ostres Espe, que bé això d’aquesta noia, no???? És una sort tenir algú que s’ho conegui bé!!
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 24, 2008 5:21 pm

Ostres molt bé Espe et podrà aconsellar molt sobre el viatge aquesta noia!!!!

Tetes això de la ventosa és molt bona idea!!!

Anna ja veus que és normal i que totes estem amb tu! hem de tenir un bon record d'aquell dia!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. gen. 24, 2008 5:54 pm

gracies a totes, pero es que de veritat que em colmen la paciència!!!!! pero molt, em sembla que haurem de fer la tactica passar de tot pero serà dificil, pq ens afecta molt tot, més a mi qeu a ell, pero clar, ja rep!! ai nenes no se, es tot un agobio qu es espero solucionar aviat pq sdino em matarà i acabaré per engegar-ho tot!!!

:--( :--( :-( :--( :--(
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 24, 2008 6:42 pm

Anna, reina no et desanimis!!! Com bé tan dit les noies, passeu de tot i feu el que realment voleu vosaltres!! Es el vostre dia i ha de ser al vostre gust!!

Shyla no he pogut veure les fotos :-( :-( me les pots passar per privi??

Montpra, te demanat 4 parellas! T'envio un missatge amb tots els detalls!!!

Tema flors, jo al contrari de totes...si que hi vull flors! jajaja, de fet ja ens venen en el pack!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants