Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 24, 2008 7:07 pm

Per cert, el dissabte no tindrem les coses aquí, o sigui, Gemmanit, Arhhoa i Dem haurem de quedar un altre dia... resulta que la màquina d'impressió no anava bé i fins demà no surtirà...així que el dissabte impossible!
Jo baixo a Girona cada dia i els dissabtes també, així que cuan vulgueu ens podem tornar a trobar al Viena o a on us vagi bé!!

Petonets
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » dj. gen. 24, 2008 8:32 pm

Bona nit guapes,

avui he anat de cul!!!! per fi demà divendres...que bé!!! i dissabte ens veiem guapes, que guay!

Anna, has de pensar que és el vostre casament i que les coses les heu d'escollir vosaltres, els demés que opinin, però qui acaba decidint heu de ser vosaltres!!! jo estic d'acord amb el que t'han dit les noies.
De moment, els nostres pares no opinen gaire, tinc sort! però el dia que ho facin, em sembla que per una oida m'entra i per l'altre surt, perquè és el nostre casament i no el seu.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. gen. 24, 2008 8:36 pm

Per cert, Shyla jo tampoc he pogut veure el vestit :-/
el podries tornar a posar o pasar per privi??
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: sira » dj. gen. 24, 2008 8:55 pm

Bones!!!!

Anna sé que costa passar del que diuen els pares, però per un bé teu i de la teva parella ho heu de fer, nosaltres fem com la Gemma els hi expliquem lo mínim i els diem que és sorpresa i que ja s'ho trobaran perquè sino.... ja no seria el nostre casament seria un mix de gustos i no és el que volem. Així que animat i parleu-ne amb el teu xicot i tranquils tot sortirà bé :-)ok: :-()-)

Espe que bé això d'aquesta noia!!! a veure si vens encara que siguin 5 minuts a saludar!!!

Sabeu si hi ha alguna revista de casaments??? a vegades n'hi ha de Telva o Elle... no sé, em sona que a vegades n'havia vist, perquè a veure si veig algun pentinat que m'agradi o idees...

Porto un refredat una altra vegada!!! quasibé no tinc veu i em fa mal el coll, tinc tos, mocs.... és una mmmm porto desde abans de festes :--(
A veure si dissabte ja estic millor perquè sino potser us contamino a totes!!! ja, ja, ja, >.-<:
sira l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 24, 2008 9:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. gen. 24, 2008 9:22 pm

guapes!!

moltes gràcies a totes!!de veritat!! m'heu animat molt!!
;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:

ostres jo dissabte tambe volia venir però no podré perque operen la meva àvia de cataractes i com ma mare treballa de nits hauré de portar-la jo a l'hospital (son de barcelona, aixi que haure d'aixecarme a les 5 per ser a lloc a les 7!!)

kina rabia, us volia conèixer a totes!! a proxima!! i a veure si penjo fotos nostres a la web pq la tinc molt descuidada! :hmm:: :hmm:: :hmm::

ah!per cert, he decidit una altra cosa!!! ja tinc la musica d0'entrada al restaurant!!!! magalenha!!!!em fa molta gràcia aquesta musica!!!
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 24, 2008 9:28 pm

Sira, si que ni han de revistas: Novias de espanya, casar-se a Catalunya, etc... Ara surtiran les noves de primavera...

Haviam si estaràs malalata el dissabte :--( :--( Cuida't!! No dormis amb el cul destapat :-) :-)

Anna, aquesta cançó és molt xula, i animada! Nosaltres aixó encara no ho hem mirat...
Per cert, a l'omillo al próxim dissabte tornem a quedar, almenys unes quantes, per repartir tot el que m'ha d'arribar...si és així vine!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: montpra » dj. gen. 24, 2008 10:05 pm

Hola !!
Jo dissabte no puc venir, ja que he estat amb un gripasso super fort desde dilluns, avui he anat a treballar de nou però estic molt fluixa, per tant, em tocarà descansar.
El pròxim dissabte (2 de febrer) he de baixar a girona a fer un examen que el tinc a les 10.30 i acabaré cap a les 11.30 o 12, si quedeu tal com ha dit la Miriam, pensareu amb mi i podeu quedar un xic més tard i aixi puc venir porfas ??????????????????????????????
Salutacions i ens parlem !!
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 25, 2008 8:35 am

Bon dia guapes!!!!!!!
Divendres, per fi *.-o-o.* em pensava que no arribaría mai......
Ahir varem acabar de decidir els detalls, hem acordat que a les dones també donarem una ampolleta mini de licor, estic entre el de crema catalana i el baileys, les miniatures estan molt aconseguides i a més no son cares!!!!! A més com que també donem fotos i la piruleta....
Per tan als homes ratafia i a les dones ......
Us poso unes fotos de les miniatures si algu més en vol ja ho sabeu. :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dv. gen. 25, 2008 9:04 am

Bon dia maques, per fi divendres!!
Sira, com t'ha dit la Miriam, hi ha la revista Casar- se a Catalunya, jo m'he la vaig comprar... demà dissabte la porto, vale?
Així, les que vulgueu li doneu un cop d'ull i si alguna la vol, li puc deixar (pq és un totxo de revista).
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 25, 2008 9:13 am

Bon dia guapes!!! per fi divendres!!! :-///: :-///: com m'agraden els divendres!!! >.-<: >.-<:

Sira cuida't molt aquest refredat per que el vas arrossegant eh??!!!!

Miriam no et preocupis ja tornarem a quedar per donar-nos el que hem demanat de totes maneres jo ja et pagaré les dues parelles de boli i la aprt que em toqui de despeses d'enviament val? que ja em diràs quan puja.
Demà també podríem decidir algo sobre lo dels rams de chupachups per que veig que anem per llarg sino i la veritat es que no vull còrrer. Imprimiré la pàgina del cataleg de Galacticblum on surten les estructures i ho decidim :-)ok:

Ah! referent a les revistes a part de la que ja heu dit hi ha Bouquet novias, Vogue Novias :hmm:: i ara no se me n'acut cap més!

Per cert alguna de vosaltres em podia passar el seu mòbil per missatge privat o mail és per que si em retrasso o algo ens poguem posar en contacte....

Ainos son molt xules aquestes miniatures!!! a mi m'agrada molt el de crema catalana!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 25, 2008 9:21 am

T'he passat el meu mòbil per privi.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 25, 2008 9:24 am

Merci guapa!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dv. gen. 25, 2008 9:40 am

Bon dia guapes

per fi divendres :-///: :-///: :-///:

gemmanit t'he passat el meu mòbil per privi

jo crec que si que demà hauriem de decidir que fem amb els rams.

estan molt be aquestes miniature ainos.

una pregunta quedem a la porta del Viena, no?? a las 10.

Anna, ànims , jo crec que tot el que feu a de ser deció vostre, us poden donar algun consell, però la desició ha de ser de teva i del teu futur.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 25, 2008 9:42 am

Si quedem a la porta no? així serà impossible de confondre's! no fos cas que hi hagues un grupet de noies assentades a dins els viena i ens assaiessim allà i no siguessim nosaltres!!!

Merci Arohha!
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dv. gen. 25, 2008 9:43 am

Bon dia guapes!!!

Per fi divendres, ja era hora!

Espe que be l'ho de la noia de Shangai, quina sort!!
Sira millora't!
Xocolatina crec que ja se qui ets.
Montpra cuida't.
Anna2005, fes el que t'ha dit la gemmanit, nosalñtres estem fent el mateix, no diguis res del que faras , amb l'escusa que es sorpresa i aixi viureu els preparatius dels casaments mes vosaltres 2 i ningu es posara pel mig.

Gemmanit ja em diras que tal els bufallums, nosalñtres passat carnaval els hi enviarem un correu.

Adeu guapes, avui no crec que puigui conectar-me més, ara vaig a treballar i a la tarda tbe i a les 20:00 quan plegui toca assaig de carnaval.

Per les que demà aneu a la trobada disfruteu molt per les que no podem venir i feu fotos i a la proxima a veure si puc venir, jejej

petons,
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. gen. 25, 2008 9:43 am

Bon dia nines!!!

PER FI DIVENDRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Sira, amb això de les revistes no et puc ajudar, .... no en tinc ni idea, però veig que ja t'han informat bé!! Moltíssimes gràcies a totes per la informació, .... a mi també m'anirà de conya!! :-)ok: >.-<: >.-<:

Ainos, les miniatures són molt xules. La veritat és que no sabria quina triar,..... Però poster també m'agrada més la de Crema Catalana.

Gemma, et passo el meu mòbil per privat,.... ja en tindràs 3!! neujor:-) :-)ok:

Petonets.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 25, 2008 9:44 am

Si millor a la porta a les 10.00 h.
Com diu la Gemma, també hauriem de parlar dels rams, ja que haurem de fer alguna prova i el temps no perdona....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dv. gen. 25, 2008 9:50 am

Gemmanit, jejej que bo ostres quina vegonya si em passes això...... millor a la porta.

Sira que et milloris guapa.

Mireia que vagi molt be la presentacio del carnaval :: orrr:: :: orrr::

Montpra cuida't.

Espe esta molt bé això d'aquesta noia de Shangai, ja ens aniras explicant.
espe a veure si pots passar una estona demà al matí.
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dv. gen. 25, 2008 9:52 am

Miriam jo també et donaré els diners dels bolis pollos i la part que hem toca pagar de les despeses d'enviament.
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 25, 2008 9:59 am

jajaja Arohha t'imagines???? jo em posaria vermella com un pebrot!!!

Us he passat el meu també per privat així estem fixades!

Mireia que vagi molt l'assaig i ja tornarem a quedar un altre dia i no podràs faltar!!! de moment elsd e Bufallums sé que estan mans a la obra. Avui he anat a fer l'ingrés del 50% el que si que em van dir es que necessiten que els hi encarreguin 3 mesos abans així que o t'adormis eh??!!!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants