Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: winy » dv. gen. 25, 2008 7:38 pm

Adeu a tothom fins demà, ja plegooooooooo
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: sira » dv. gen. 25, 2008 7:38 pm

Fins demà!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: montpra » dv. gen. 25, 2008 11:03 pm

sira ha escrit:Hola guapes!!!

Torno a entrar perquè abans ha vingut la meva sogre a veurem a veure com estava i si necessitava alguna cosa.

Aquest vici!!!! ai, ai, ai, això no us va gens bé!

Així al final serem bastantes,no???

Ainos
Dem
Winy
Gemma
Gemmanit
Agbe
Sira
Miriam
Espe (5 minutets)
Trufa???
Tetes???
Queque???
Montpra?
Em deixo gent segur?!!!!

Jo no podré sira,
estic amb un gripasso que no m'aguantu !!!!
ara vaig cap al llit altre cop.
Petons i que vagi molt be demà !
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Dem » ds. gen. 26, 2008 11:14 am

:-( :-( :-( :-( :-( :-( : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh
nenes no saveu kin greu amb sap ja no per no haver pogut venir sino per no poger trucar a cap de vosaltres per dirvos k no venia,la nena hair al surtir de cole no tenia els ulls gaire fins,li vaig donar dalsi avans de anar a dormir pero res no emb pasat bona nit esta refredada no ha tingut febre pero tos si i no podia dormir aixis k noies ens hem aixecat fa una estoneta de res,jo a les 8:30 me aixecat,volia fer alguna cosa per dirvos k no vindria kin fallo mes gros no demanar els telefons d'alguna de vosaltres com va fer la gemmanit,res k he tornat cap al llit amb la nena i me tornat a dormir i es ke no em dormit res,be en santi si per k avui al mati tenia k anar a la feina a mirar unes coses pero jo puc dir k en total emb dormit 6 horetes o aixis,,amb la ilusio k tenia :-( :-(
hair vaig fer fotos de totes les coses k os volia enseñar,i coneixens!!!! jolin nenes an de fer un altre avans de el meu casament,,no??? i de veritat lo k mes greu amb sap es no poder avisar a cap de vosaltres,be reines espero k fareu fotos i k a hores dara ja porteu una horeta juntes kina enveja k tinc!!!!!!!!!!!! la ona te molta tos ja e trucat a la pediatra, i mentres no tingi febre amb el xarop anirem fent espero k no esposi pitjor.
espero k desegida k arribeu a casa mirareu aki al foro, per k no hos vull fer patir,un petonas molt gran a totes ens veiem,i lo k he dit avans em de fer un altre kedada siusplau!!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » ds. gen. 26, 2008 11:19 am

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. gen. 26, 2008 1:33 pm

Dem reina, no passa res, dona! Aquesta semana arribarà el pedido i farem una altre trobada!
Espero que la Ona estigui bé!!! Descanseu reinas!!!

Per cert, mha encantat haverme trobat amb vosaltres noies!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Mi hauria passat tot el dia!!! Sou un encant noies!!!

MOlts petonets...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » ds. gen. 26, 2008 4:21 pm

Bona tarda guapes,

Dem, espero que la Ona estigui millor, i tranquil.la que segur que ben aviat fem un altre trobada...

A mi també m'agradat molt que ens coneguessim i parlar de tot, i preguntar dubtes... espero que aviat poguem fer un altre kedada!!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: sira » ds. gen. 26, 2008 4:44 pm

Dem tranquil.la lo primer és la salut i ja tornarem a quedar abans del teu casament.

A mi també m'ha agradat molt aquesta trobada i espero que en fem més.

Al final no ens hem fet cap foto :-/
sira

EntradaAutor: mireia 9 » ds. gen. 26, 2008 4:58 pm

bONA TARDA!!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: arohha » dg. gen. 27, 2008 10:48 am

bon dia noies,

Dem espero que la nena estigui millor.

A mi també m'agradat molt que ens coneguessim..... ho hem de tornar a repetir aviat :-///: :-///: :-///:
Miriam tens un nen guapissim :: orrr:: :: orrr:: : ban :
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Agbe » dg. gen. 27, 2008 11:27 am

Bon dia guapes,

Arohha, mira el teu comptador!!! demà ja tindràs el 7 al davant, jejeje!!!

És veritat Miriam, fecilitar-te pel nen tan guapo que téns i lo bé que es va portar.

que acabeu de passar un bon diumenge, que fa molt bon temps!!!

Mireia, com va anar la presentació??
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. gen. 27, 2008 11:27 am

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Moltes gràcies Arhhoa!!!

Va dormir fins les 3 de la tarda! Estava rebentat!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. gen. 27, 2008 11:28 am

Merci Agbe!!!

Ostres, es que mentres escribia el missatge sha colat el teu pel mig! jajajaj

Bon diumenge a totes!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dg. gen. 27, 2008 2:30 pm

Bones!!!!

Mireu què he trobat!!!

http://www.solostocks.com/lotes/comprar ... 85335.html

Són piruletes petites a 0,09 € i pots fer un escrit al paper, si es vol. No són tan maques com aquelles però potser us poden interessar.
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. gen. 27, 2008 10:08 pm

Hola guapes!!

Sira, aquestes piruletas estan molt bé de preu, pero a mi no m'acaben d'agradar...prefereixo pagar una mica més i quedar-me aquellas...

Merci reina pel link! :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dg. gen. 27, 2008 10:54 pm

Hola guapes!!!

Veig que la quedada va anar molt bé! volia demanar que poséssiu fotos però ja ha dit la Sira que no en bau fer. :-(

Bé jo també hem volia disculpar perquè al final no vaig tenir ni 5 minuts per baixar a veure-us, bé de fet en tot el cap de setmana he parat, a sigut de bojos, netejant i deixant tot net perquè demà dilluns ens porten els mobles.
Resulta que el dissabte quan vaig arribar al pis abans de que toquessin les 10 hem vaig trobar amb el meu primer sinistre al pis, resulta que divendres a la tarda, varem provar la calefacció i varem marxar i el dissabte hem vaig trobar que un radiador del menjador havia estat gotejant i tenia una basa d’aigua a sobre el parquet, vaig haver de recollir l’aigua corrents, i després anar a casa els meus pares a buscar un assecador especial que te el meu pare i tornar corregents al pis a eixugar el parquet amb l’assecador aquest perquè les juntes on havia estat la bassa havien agafat humitat, vaig estar molt de rato amb el secador, ostres quina ràbia, hem vaig estar penedint tant de haver posat parquet, quin patiment de veure allò.
Més o menys ho hem pogut salvar però de totes maneres es nota una mica. Després en Toni que estava de comiat de solter, es va escapar un moment i hem va venir a buscar, perquè teníem que anar a buscar el matalàs a la botiga i ja se’m va fer molt tard, no vaig poder ni treure el cap, ja m’hagués agradat passar a veure-us hem sap greu. Però bé com diu la Dem hem de fer una altra quedada. *.-o-o.*

Dem espero que la Ona estigui millor, i m’alegro la prova de la teu mare anés bé, ara només falta l’operació i ja s’haurà passat, molt ànims!

A per cert el dissabte a la nit varem anar a fer el curset i va anar molt bé, érem unes 8 parelles que ens casem a Roses i varem estar parlant de diversos temes de parella . El mossèn és molt agradable i bastant liberal en alguns temes la veritat. Mira ja està fet ara hem d’anar a parlar amb el nostre mossèn d’aquí Salt per preparar l’expedient matrimonial i quan el tinguem li hem de portar al mossèn de Roses, i després caldrà prepara la cerimònia,que ens la deixa personalitzar i també es bastant permissiu amb la música, ens va dir que no tenia cap mania, que podíem posar lo que ens agradés.

Bé guapes us deixo, bona nit i ens veiem demà pel fòrum, estic cansada de tan netejar. .-*.:-).*.* .-*.:-).*.* .-*.:-).*.* .-*.:-).*.*

Petonets
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 28, 2008 9:15 am

Bon dia guapes!!!!!!!!
Dem, a la pròxima t'esperem, lo primer és la nena, com esta????
Segur que ben aviat en farem una altra, perquè crec que tothom s'ho va passar bé, almenys a mi em va agradar molt poder xerrar una estona amb vosaltres *.-o-o.*
Espe, tu també a la pròxima ja estaras més instal.lada i podras venir, no et preocupis pel parquet, a mi em va passar quan varem purgar tots els radiadors i si ho aixugues bé, no ha de passar res!!!!! Quin il.lu que ja et portin els mobles!!!!!!!! Quan us instal.leu al pis nou????
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Espe » dl. gen. 28, 2008 10:18 am

Hola bon dia,

Si a la proxima quedada no me la vull perdre jo a la primera també m'ho vaig passar molt bé! *.-o-o.*

Ainos a tu també et va passar això del parquet? Nosaltres la mala sort és que clar divendres varem marxar i allò va estar gotejant tota la nit, i em vaig trobar tot el pastel el dissabte al matí, ja dic ho varem salvar, no es nota gaire pero jo ho se i fa rabia.

En principi lo d'anar al pis, trasllat definitu encara no, però el cap de setmana que ve ja ens hi quedarem a dormir suposo.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 28, 2008 10:21 am

Bon dia guapes!

Primer de tot dir-vos que em vau caure totes super bé i que m'ho vaig passar molt i molt bé amb la vostra companyia i que el temps em va passar volaaaaaaaaaaaaaaaant!!! ho hem d'anar repetint per que a mia quet tipus de teràpia pre-marital em va de conya!!!!

Dem no et preocupis per no haver pogut venir que en farem més segur! i lo important és que la tema mare i la teva nena estiguin bé!

Espe tranquil.la és normal que vagis de cul a la pròxima t'esperem!!! iq uina il.lusió si avui ja et porten els mobles!!! >.-<:

Jo he començat el dilluns barallant-me amb el banc per que nos abem per quina raó ens havien anul.lat les targes de crèdit i ens havien posat un limit super petit de la de dèbit i durant tot el cap de setmana no hem pogut fer cap compra ni treure calés vaia tema jo amb els 4 euros que em vaig gastar al Viena i en Raül amb 7 a la cartera.... us podeu imaginar l'emprenyada que portàvem!
Ah! i el tema de conversa al dinar de casa els meus sogres i dels meus pares el diumenge va ser la trobada del Forum en Raül només anava dient... sabeu amb qui ha quedat la Gemma??? jajajajja

Tema estructures a mi em segueixen agradant les primeres de la Blommie a veure que et diu!
I ara mateix no me'n recordo de que més havia de dir... :hmm::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dl. gen. 28, 2008 10:31 am

Bon dia preciosesssssssssss
Què com porteu el dilluns?? Jo estic super refredada, tinc una tos de gos... Aixó si el cigarro no el deixo, mmmmmmmmm
Agbe? Vas veure alguna aliança maca, a mi hem van encantar, i el preu bé, no? (es que ens varem trobar a la joieria Fortià el dissabte a la tarda, quina casualitat)
Dem, quina mala pata que no poguessis venir, que es millori la petitona.
Miriam, tens un nen super trampat, es va portar de conya, per lo petit que es.
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants