Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dt. gen. 29, 2008 3:30 pm

Doncs encara no m'han contestat el mail, potser no venen a particulars... m'esperaré fins dema al matí, i si no els hi tornaré a escriure.
Per cert, ahir vaig anar a la gasolinera i hi havien piruletes de la mateixa marca, i en vaig comprar una de les rodones que ens agrades, i és xulíssima, té el pal molt llarg, ens quedarà super bé, si voleu a la propera quedada la porto, o potser ja haurem fet comanda.....
Jo de pots de xupa xups en necessito 2.
Miriam, jo crec que de capsetes maques i econòmiques en tindran a Massegur, allà tenen quasi de tot!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. gen. 29, 2008 4:33 pm

Ei nenes, que tornem estar a la segona pagina!!!!!!!!
Que no hi ha ningu????????
Sira, què ha passat avui a Supervivientes????? Deixa una miqueta la tele i conecta't una estoneta!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dt. gen. 29, 2008 4:44 pm

Arohha, he trucat a Olot per lo de la Ratafia, i m'han dit que el preu per 100 o més unitats és de 1,07 € iva inclos. Em vares dir que tu en volies unes 40, jo n'agafaré unes 70-80 (ho he d'acabar de contar), he quedat amb la noia que la trucaré una setmaneta abans d'anar-hi perquè només obren el dissabte al matí de 10 a 13 h, a veure si m'ho puc combinar pel mateix dia anar a la Deu a buscar els menus.
Digue'm just les que necessites i així també t'agafo les teves!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dt. gen. 29, 2008 5:23 pm

Hola reines, bona tarda!!!

He estat molt liada a la feina i no vaig poder entrar ahir!

Lo que hem comentava la Sira de canviar el nom del post per Gironins/es 2008 no hem fa res, però m'haurieu d'explicar com ho haig de fer perquè hem pensava que això no es podia canviar. :-/

Del tema quedada a mi hem va millor el 23 ja que suposo que anirè més desfogada de feina i espero estar ja més situada al pis i començar a dedicar-me més al casament, que el tenim olblidat i el marcador hem comença a possar dels nervis, perquè encara hem queden un munt de coses per fer i només hem queden 18 caps de setmana, jajajaj! :hmm::

Hem podeu explicar com està el tema piruletes? se que el dia de la quedada volieu anar al centre comercial a preguntar, i vau anar? jo també les vull mirar, si no us fa res, el que encara no he tingut temps ni de contar les que necessitu, a veure si aquesta nit ho puc fer.

Bé noies ja tinc el mobles col·locats, ha quedat molt xulo!!! estem molt contents! i divendres ja ens quedarem a dormir! *.-o-o.* , no ens traslladem oficialment però el cap de setmana ja ens quedarem allà així al matí t'aiques i ja estas al pis i pots anant fent coses. Així que el divendres toca fer sopar d'inauguració! jeje :-))
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: winy » dt. gen. 29, 2008 5:32 pm

Hola nenes, entro un momentet a saludar-vos, vaig super liada a la feina!!

Ainos, no estàs soleta..........

Espe, quina ilusió que ja tinguis els mobles... apa, divendres prepara-li un bon sopar!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 29, 2008 5:35 pm

Noes jo també vaig de cul estem amb obres al despatx i això és un caos!!!

Ainos us han donat el mateix preu que en el seu moment em van donar a mi així que no ho han pujat amb el canvi d'any! aleluia una cosa que no s'apuja!

Espe quina ilu el divendres cap al pis ja! nena quins records!!!! inaugura totes les habitacions! :o-o:

Al final no vama nar a l'espai Gironés ens va passar el temps volant i vam quedar que l'Ainos enviaria un mail al proveïdor que els hi subministra les piruletes a l'espai i estem a l'esprad e verue si ens les vendrien directament sino doncs cap a l'espai! No et preocupis pel casament ara disfruta d'aquests dies del pis!!! ja vindrà quan hauràs de correr!

Ostres comptat per caps de setmana sona super poc només 18!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. gen. 29, 2008 5:39 pm

Ostres Espe, que xulo els moble col.locats!!!!!!!! Ara a disfrutar-ho tan com pogueu!!!!
El tema de les piruletes, vaig enviar un mail a la fàbrica directament però encara no m'han dit res, sinó les comprarem a la botiga de l'Espai Gironès que ens surten a 0,45 ct/unitat.
Lo de canviar el nom del post em sembla que en el primer missatge que vares escriure, a dalt a la dreta posa editar, entres allà, i quan s'obri la pantalla amb el missatge has de canviar lo de dalt de tot que és el titol...
Imatge
ainos28

EntradaAutor: winy » dt. gen. 29, 2008 5:44 pm

Acabo de comptar per caps de setmana i ens en queden 20...
:hmm::
M'ha fet gràcia, com l' Espe, ho ha posat amb caps de setmana, m'ha picat la curiositat!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 29, 2008 5:46 pm

Buf! jo 17 i la Miriam 16!!!! :.0.-0.: I ja no parlem de la Dem i la Syla i les que van abans!!!

Espe estic pendent de que em truqui la dona questa dels autocars aixi que sapiga algo t'ho dic, val?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. gen. 29, 2008 5:47 pm

Bon a tarda guapes!!

Espe, que bé que ja tinguis els mobles posat's!!!

El tema capsetasd...MASSEGUR on és?? Es que no en tinc ni idea :-(

Gemmanit, aquests barrets són molt xulos! Estava pensant que per la despedida també podrien quedar bé, no??
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 29, 2008 5:49 pm

Miriam el venen també per les despedides és clar!!! per tot lo que sigui caxondeo jo crec que queden bé.

Massegur jo el que conec està a la plaça del lleó on hi ha el mercat municipal de Girona. Queda al costat d'una CIFEC (ferreteria)
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. gen. 29, 2008 5:52 pm

16 caps de setmana, em quedan?? Ostres, així fa molta impresió.... nenas que ha ho tenim a sobre *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

VALE!!!! ja sé on es...haviam si aquest cap de setmana mi acosto a veure si trobo alguna cosaeta... MERCI :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dt. gen. 29, 2008 5:55 pm

Miriam, la botiga aquesta està al carrer del Zara, ben bé davant del Miró, hem sembla que es diu "Paperines" (que són dels mateixos amos del Massegur)
Imatge

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. gen. 29, 2008 5:59 pm

Ok Winy, moltes gràcies! Espero trobar alguna coseta allà, perque només n'he trobat per internet....

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dt. gen. 29, 2008 6:02 pm

Miriam, jo hi vaig comprar una bosseta de rafia o seda, no sé que era... la vaig fer servir per posar-li els diners a la Pruna, no sé que hem va costar peró hi habia un piló de colors!!!!

Peró, vaig veure les mateixes, amb més tamanys, a la botiga de xinos del Passeig d'Olot, aquella nova que és tant gran, mira-ho allà.
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 29, 2008 6:05 pm

Winy hi ha lo mateix a una botiga i a l'altre? es que jo he comprar unes caixetes també per fer proves per que se m'aguantin els bolis pollo. A més demanaré a una floristaria un retalld e l'esponja aquella i si m'anés bé al galacticblum en tenen de colors i m'estalviaria de forrar-la.
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. gen. 29, 2008 6:12 pm

Abans al Massegur de la plaça del lleó, hi tenien coses de festa, papers de regal, material de papereria, maletes de cole... I ara juraria que només hi venen material per a restaurants (tovallons, papers de cuina, blondes...) Per aixó varen obrir aquesta altre botiga del c/ joan maragall (carrer del zara), que és on hi tenen les cosetes maques, papers, bossetes, maletes de cole...
Uf! Vaja rotllo he fotut!!!!!!!!! :o-o:
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 29, 2008 6:16 pm

valeeeee ja ho he entés doncs jo també aniré directament cap allà! i de rollo cap que m'has salvat d'estar envoltada d'estovalles i tovallons! ::0ov0o::

Merci!
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. gen. 29, 2008 6:26 pm

De res gaupi!! Ara estic a la glória, ens ha petat la web de la feina (no puc fer res de res) i estic al foro i al messenger amb la Pruna, jajajaja
Imatge

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. gen. 29, 2008 6:26 pm

Jo es que voldria una capseta petittona per fer-li un llaç i penjar-hi el clauer... pero les vull de colors... Gemma, no tens pas fotos de les capçetas aquestes que dius??

Ah! El pedido ja ha sortit...suposo que com a màxim, amb un parell de dies ja ho tindrè tot a casa!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants