CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: Mafalda » dc. gen. 30, 2008 9:34 pm

Quin pal això del mossèn, no? Potser sí q el vas agafar en un mal moment... Nosaltres también ens casem pel civil, però pel q he llegit x aquí l'església té pinta de ser molt maca. Espero q ho puguis solucionar aviat, sino és amb aquest mossèn, doncs amb un altre. Ara, com pot ser que als restaurants tinguin gairebé llista d'espera, i a una església (q a més està ben aprop d'un d'aquests restaurants) et diguin q no sabran res fins pocs mesos abans??? En fi, això dels casaments va com va...
Imatge
Mafalda

Entrades: 38
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 6:16 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. gen. 30, 2008 9:53 pm

Ei Laia, no et desesperis per això del mossen... el que et comentava la Hansen va en bona direcció.
Jo n'he sentit a parlar d'aquest diacre, és més, ha casat a un parell de ca n'alzineres aquest estiu passat i a una la vaig anar a veure a l'esglèisa... quan va acabar la cerimònia ens va venir a saludar (als ca n'alzineros i ca n'alzineres que estavem allà a fora i ens vam pixar de riure perquè és super enrotllat... a més, entra al foro i tot. Quan vas a parlar amb ell et convida a dinar o sopar a casa seva (que diuen qeu la seva dona és profe de cuina o algo així... ) i sí té fills i cobra una cosa raonable per fer la boda... per això, qe no et preocupis... que trobarem el nom, jo es que no m'enrecordo gens...

aps!! a la "possible ca n'alzinera 2010" i tant que tens temps de convèncver el teu xicot... acabarà fent el que tu diguis!!!!!!!!!!!! per què no li agrada el nostre meravellós restaurant???????????????
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ise » dj. gen. 31, 2008 7:14 am

Bon dia Ca n'alzineres! :-///:

El meu xicot està carregat d'osties!!! Diu que ho veu massa rústic...la seva família te una masia a l'estil de ca n'alzina, amb tot d'animals i diu que ens estariem casant i sortirien anecs i no se quins animals més em va dir... Excuses!!! jejeje. Però jo la trobo preciosa!!!
El meu xicot és com aquest mossen, que si l'agafes en mal moment et diu que no a tot!!! Però bueno, ara l'estic apretant pq em regali l'anell de compromís! :-)

Com teniu tots els preparatius???????
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ru » dj. gen. 31, 2008 3:33 pm

Hola nenes!!!

Laia, passa pel post del 2008 i parla amb l'Anerola, ella t'ho explicarà tot lo de l'església :-)ok: , és que no estic segura de que entri molt pel 2009... :-/

Ise! ànims! que segur que al final acaba caient!!! I per lo de l'anell de compromís, si és com el meu, ja pots posar-ti tranquila, després de un milió d'indirectes i directes, em va caure aquest nadal!!!! COI D'HOMES!!!! :o-o:

Un petonet a totes!!!! :-()-)
Imatge
ru

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: Laia07 » dv. feb. 01, 2008 2:32 pm

Moltes gràcies a totes...
Per cert, ahir vaig fer la paga i señal i aquest matí ja m'ha trucat l'ariadna de can ble per confirmar que ho havien rebut. >.-<: >.-<:
Vaig a fer una visita pel post del 2008... A veure si consegueixo contactar amb l'anerola.

Petonssssss
Laia07

Entrades: 46
Membre des de: ds. feb. 10, 2007 11:59 am

EntradaAutor: Laia07 » ds. feb. 02, 2008 1:02 pm

Hola noies.
Em podeu ajudar amb la compte enrera?
Com ho faig pq em surti a sota dels missatges?
Moltes gràcies
Besitos
Laia07

Entrades: 46
Membre des de: ds. feb. 10, 2007 11:59 am

EntradaAutor: Hansen » ds. feb. 02, 2008 2:09 pm

El compte enrera l'has de posar a on fica "Firma", que si el poses a l'avatar ens desquadres totes les pantalles!!! Jejejje.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: LABANDA » ds. feb. 02, 2008 3:34 pm

Això mateix nava a dir !!!!!

Eis Laia, ja t'he vist al post 2008!!! Ara, l'Anerola està amb la crònica del tast!!!!
LABANDA

EntradaAutor: Hansen » ds. feb. 02, 2008 3:40 pm

Com ho porteu Ca n'Alzineres????
Imatge

Hansen

EntradaAutor: LABANDA » ds. feb. 02, 2008 3:55 pm

Hola Hansen!!!!

Doncs buenu, nosaltres ara ho tenim força paradet. Ja tenim el fotògraf i el cap de setmana passat vam donar la notícia a la family del Sergi amb un video que vam fer.

Els amics encara no ho saben perquè uns amics es casen aviat aquest any, uns de la colla, i clar, no volem prendrel'shi protagonisme, benu, vull dir que preferim que passi el casament i llavors dir-ho ja que encara ens quedarà temps!
LABANDA

EntradaAutor: Hansen » ds. feb. 02, 2008 4:40 pm

Doncs sí que heu aguantat! Nosaltres no vam trigar res a dir-ho... Unes hores!!!!!

Qué way dir-ho amb un video, molt original.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Mafalda » dl. feb. 04, 2008 8:40 pm

Bon vespre noies!

Ru, he llegit al post 2008 q estàs estudiant turisme, jo también! Però jo l'acabo aquest semestre q comença ara, només em queda Francès III, però és q l'idioma aquest em costa tant! Ah, i no et preocupis si portes 5 anys per una carrera de 3, jo t'asseguro q en porto més... El q passa és q ara estic d'interina a la gene, i em vull treure unes opos, així q entre acabar la carrera i estudiar oposicions, no em queda temps per res més. Q et vagi molt bé l'últim examen!

Laia, potser ja ho has explicat i jo no m'he enterat, però has pogut arreglar alguna cosa del mossèn? Segur q ho soluciones tot aviat.
Imatge
Mafalda

EntradaAutor: Mafalda » dl. feb. 04, 2008 8:43 pm

Labanda, he llegit q et volies emprovar un vestit, encara q falti temps pel casament jo ho faria, i així te pegas el gustazo! I si t'agrada molt q, te'l quedaries o preferiries buscar-ne més? Jo és q no sé quan anar a mirar-ne. De fet, com q en un principi ens voliem casar aquest mes de maig, vaig anar a mirar-ne'n l'estiu passat, però em van recomanar q m'esperés al setembre-octubre a q sortís la col.lecció del 2008, així q ara no sé si esperar-me a q surti la col.lecció del 2009 o anar a veure'n algun q he vist per internet d'aquesta temporada. Bé, ja podeu veure q ja començo a tenir algun petit "mal de cap"!! :-/ :-/
Imatge
Mafalda

EntradaAutor: LABANDA » dl. feb. 04, 2008 9:08 pm

Hola wapa!!!

Doncs sí, cada dia passo per davant l'aparador de la botiga i penso, demà entraras... perquè el vestit que m'agrada està a l'aparador... crec que sí que hi aniré, però dubto que m'el quedés ya... jo soc de les de provar i mirar, tornar a provar... he sigut així amb tot, per tant dubtaria que no fos així amb el vestit... i a més... que jo m'en vull provar molts!!!!! que no ho faré ´mai més!!!!!!!!

per si no l'has vist... t'el poso... ok? total una vegada més...

pd.- per cert, A MI M'ENCANTA EL FRANCÉS!!!!! HE FET dos anys a l'EOI i aqest curs he me l'he agafat sabàtic... però tinc unes ganes de posar.m'hi!!! como son las cosas!!

t'agrada??
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
LABANDA

EntradaAutor: Mafalda » dt. feb. 05, 2008 10:36 pm

Hola guapa!!
El vestit el trobo maquíssim, m'encanta la forma q fa la faldilla. Si te l'emproves ja ens explicaràs com et queda! A mi m'agrada molt un de Yolancris, no sé molt bé com es pengen fotos, però ho intento, pq el vegis.
Quina enveja q t'agradi el francès, a mi me trae x el camino de la amargura!! Jo estic a l'EOI estudiant 3r d'alemany... Ningú ho enten, però aquest idioma sí q m'agrada! Però bé, si he d'estudiar francès pq em donin el títol, doncs estudio francès i el q faci falta!!

Vaig a veure si puc penjar la foto del vestit. Fins ara!
Imatge
Mafalda

EntradaAutor: Mafalda » dt. feb. 05, 2008 10:38 pm

Aviam si ho he fet bé...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Mafalda

EntradaAutor: Mafalda » dt. feb. 05, 2008 10:39 pm

Doncs sí, ho he fet bé! >.-<: >.-<:

M'encanta aquest vestit, és de 2 peces, una és com si fos l'abric i l'altre el vestit. La veritat és q em ve molt de gust probar-me'l, pq igual posat no m'agrada gens, però m'encanta! Ja veurem q faig.
Imatge
Mafalda

EntradaAutor: LABANDA » dt. feb. 05, 2008 11:59 pm

buuuaaaaa!!! m'agrada molt!!! és super elegant i molt ben pensat això de les dues peces...!!! i més per a l'època en la que et cases...

Penso que deu ser un vestit que afavoreix molt, té pinta d'estilitzar força... i és molt divertit això de que sigui un vestit que poden semblar dos! Jo de tu, si t'agrada, m'el provava ja... i et dones el gustazo!!! a més, és el que tu dius, potser no te'l veus gens teu i que no és l'estil i llavors doncs vas mirant d'altres...!!

Molt fi... si senyor!
LABANDA

EntradaAutor: Hansen » dc. feb. 06, 2008 7:32 am

Nenes!!! Aneu a emprovar-vos els vestits JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: JB » dc. feb. 06, 2008 8:29 am

MAFALDA uaaaauuuuuu!!!!
Me ha encantado el vestido, es super, bueno es que esel estilo que estoy buscando yo.De quien es? y sabes que cuesta mas o menos??

LABANDA a mi chico le encanta el tuyo como a mi es diferente es de color que es algo que me estoy planteando tambien.
Los dos son de la misma coleccion??
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009