Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 31, 2008 9:48 am

Vale doncs també m'ho apunto per preguntar....

Doncs mira Miriam el meu calendari:

- 1/02/08 Facial 1
- 22/02/08 Corporal
- 07/03/08 Facial 2
- 04/04/08 Facial 3
- 02/05/08 Facial 4
- El dia 4 o 5 de juny depilar més tiny i permanent de pestanyes
- Dia 6 de juny: Facial 5 + tractament corporal més manicura + pedicura

Clar que també t'he de dir que jo tinc la pell asquerosa porto una temporada que tela... i clar em va dir que ja anava tard per que ara m'ho fan super intensiu. Em va dir que hauria d'baer començat un any abans del casament no amb 4 o 5 mesos.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. gen. 31, 2008 9:51 am

Bon dia...

Noies, com li doneu a les :-.:·:: ,sou unes màquines!!!

Sira, paciència amb el trasllat, és una miqueta pal però té la seva recompensa, el pis nou!! Que guay això de les classes de ball, nosaltres fa tres setmanes que hi anem i ens divertim molt! Som 6 parelles joves, i tres d'elles som de la mateixa colla.

Gemmanit, jo fa temps que quan arriba la primavera faig solarium, i tant faig horitzontal com vertical. Jo vaig al sol.sol, que també està a girona, i obren tot el dia, desde les 8 fins les 10 del vespre. Sempre començo amb sessions de 6 min i quan ja porto varies començo augmentar-les fins arribar a uns 14 min. A mi m'han sortit alguna peca, però aquest últim cop quan vaig anar a la derma per l'acné li vaig dir que me les mires,i em va dir que estaven i que cap problema... però que no em recomenava fer gaire solarium. Li vaig explicar que quan arriba l'octubre deixo de fer fins la primavera, i que només vaig dos dies a la setmana i sense passar-me i em va dir que vale, però que anés amb cuidado.

Uff, quin rotllo que t'he fotut!!!!

Miriam, cuida't i que guay això de Montmeló! a mi em fa molta gràcia anar-hi un dia a veure-ho això dels entrenaments, però treballant és molt dificil.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. gen. 31, 2008 9:55 am

Tetes, esteu molt guapos a les fotos i es veuen super naturals, a tu sobretot se't veu feliç i divertin-te!!

Gemmanit, jo mai m'he posat crema per fer sol, però si que he vist que hi ha noies que se'n posen i són activadores!!
Vols dir que la esteticient no és passa una mica, amb això que havies d'haver començat un any abans... ho trobo molt exagerat!
Això que has posat de facials, que són neteges????
i lo del corporal, què és un peeling??
Aquest migdia vaig a l'esteticient, ja li preguntaré que tinc que fer...ja us diré a veure que em diu.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. gen. 31, 2008 10:01 am

Bon dia nines!!!

Ostres Míriam, cuida’t molt i molt, i fes bondat!!!!!!! Molts petons, guapa!!
I que vagi molt bé per Montmeló!! Que guay!!! Però abrigat que fa un fred avui!!!

Sira, reina, ànims amb el trasllat. Nosaltres també vivim en un 3r. sense ascensor i és un rotllo!! Tu pensa amb la finalitat de tot plegat i ànims!!!

Gemma, guapa, jo t’animo a fer UVA!!!! No passa res!! I sí, personalment crec que és millor fer-lo de peu.
De debó que s'ha de començar 1 any abans amb l'esteticient???? Mare meva!! Sí que vaig tard, sí!! :--(

Ah, i a totes les que heu decidit ser mamis en breu,..... MOLTES FELICITATS!!!!!

Petons.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: TETES » dj. gen. 31, 2008 10:11 am

Gracies nenes, gracies per les opinios de les fotos, si que han quedat força be, amb lo malament que em veig jo sempre a les fotos... ah, i com veieu, surto a totes rient gairebe, vosaltres que sempre em deieu que sortia super seria a les fotos!! es que aquell dia ets tant feliç que es inevitablet enir la sonrisa profident, jejeje!! Si que fa molta il.lusio ja veure l'album mig muntat, ja tinc ganes de tenir-lo a casa!!

Tema solarium, jo em vaig posar una crema que era activadora. Me la vaig haver de començar a posar 15 dies abans de començar el solarium i mentre ja en feia em vaig posar un segon pot i va anar super be, va funcionar perfecte :-)ok: ah, i tambe el feia de peu!
Ostres aixo de que hauries d'haver començat un any abans jo tambe ho trobo exagerat... jo no havia fet mai netejes tampoc i de la cara en vaig fer potser 4 abans del casament i un parell de dies abans o aixi la ultima + peeling corporal + pedicura, la manicura me la vaig fer el mateix dia a la pelu on vaig perque sino se m'haguesin fet malbe fijo, i la esteticient no em va pas dir mai que anavem tard, i mira que jo tinc la cara molt grassa, i al final va quedar força be la cosa!!

Sira anims amb el trasllat, es pesat pero un cop ets al piset t'oblides de tota la feinada que has tingut!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 31, 2008 10:11 am

Agbe no sé... potser va exagerar o potser em va veure la pell i m'ho va dir per que la tinc fatal no ho sé.... Gemma tranquil.la totes anem trard ja segons ells!!!

Lo que he posat facial son neteges algunes amb extracció i d'altres no. El Facial num 5 es un reactivador em va dir que et posen una ampolleta flash amb molta vitamina c per que el diad el casament tinguin un pell radiant.... pots comptar! però jo ja m'ho trago tot! i el corporal son peelings. El del febrer serà exfoliant per preparar la pell pel sol i el del dia abans et fan com un bany d'or o plata que et deixa la pell irisada i molt maca segons ella diu i és el que recomana fer a totes les nuvies i em va dir que ja veuria que quedaria xulissim i jo ja també vaig dir doncs ala otro más al carro!

El que passa es que m'ha arreclat el preu per que al pagar-ho de cop i tota la pesca em regala les extraccions en el cas que me n'hagi de fer i les proves de maquillatge tantes com facin falta.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dj. gen. 31, 2008 10:22 am

hola nines!!!!!! MOLT BON DIA A TOTES!!!!!!!
be veig k parleu del tema sol i esteticien,, nenes yo ya he començat amb tot aixo,,,jejejjeje el 18 de febrer ja tinc neteja facial,el 20 neteja corporal,el 6 de març començo solarium 2 dies a la setmana,el 13 unaltre neteja facial i ja per ultim el 20 depilacio facial i corporal,ara akesta setmana ja me fet els pilins i banys de fang per anar preparan la pell, nenas jo amb aixo estic encantada magrada tant k estic a la gloria,sempre cada tres mesos o aixis me fet alguna coseta pero ara k en be tot molt segit estic encantada!!!!! jo el sol tabn al faig vertical et poses la musiketa de dins de la cabina i set passa volant,ja veuras gemmanit k se esta molt be,i no se aixo de les takes a mi no man sortit mai suposo k si abuses gaire o depenen del tipus de pell pots ser mes propensa,,res a disfrutar k ens cuidin i ens possin guapissimes!!!!!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 31, 2008 10:25 am

Tetes es que les fotos son molt sules i el que tu dius el teu somriure profident diu lo molt feliç que estaves aquell dia!!!

Dem doncs res al final em treureu la por de fer solarium! :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dj. gen. 31, 2008 10:25 am

aaaaa si aixo k parlavau de 1 any avans masembla molt k no es veritat no cal tan dora,be la meva esteticien k fa com 6 o 7 anys k hi vaig no ma dit res daixo amb dos o tres mesos tens prou

Imatge
Dem

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 31, 2008 10:26 am

No dem pero ella m'ho deia per que jo no hi havia anat mai i tinc la pell amb molt poros i molta porqueria i potser en el meu cas em va dir que hauria d'haber començat abans.... pero a les que ja hi heu anat suposo que no....
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dj. gen. 31, 2008 10:28 am

clar k si gemmanit,res de pors, a mi tambe en opassava li tenia un cert respecte, pero d'en mica en mica ho vaig provar i ara la veritat es k mencanta,tambe soc una mica aprensiva i alla tancada en pensava k en donaria algo pero de veritat k no k estas molt agust i si per lo k fos veus k tens molta calor o te ve el agovio dons res surts i llestos

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dj. gen. 31, 2008 10:30 am

a be doncs perdo,jo me anat fent de tant en tant pero tampoc cada mes,pero be si esta be de preu,per k un any es molt de temps,be sorry no savia

Imatge
Dem

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 31, 2008 10:32 am

Es que mi els llocs tancats i la calor m'agovien pero bueno si no ho provo no ho sabré mai!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dj. gen. 31, 2008 10:34 am

donc ja veuras k no passa res!!!!
be vaig cap a olot k tinc k fer recados ens veiem despues guapas!!!!

Imatge
Dem

EntradaAutor: winy » dj. gen. 31, 2008 10:38 am

Bon dia maques!! Uf, aneu llançades...
Veig que esteu amb el tema solarium... jo de moment no hi penso, com hem va dir l'esteticien que fins a 1er de Juny, res de res, apa a esperar!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 31, 2008 10:48 am

Nenas, me'n vaig!!!! Ens veiem desprès
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. gen. 31, 2008 10:50 am

Ostres tu, quantes coses s'aprenen!!
Jo pensava que totes les neteges o facials eren amb extracció!! :hmm::
Mare meva,..... és tot un món això, eh?!! :o-o: :o-o: :o-o:

Tetes, t'ho torno a dir,.... les fotos són molt maques,.... i tu estaves preciosa,...t'ho dic de debó!!! >.-<: :-)) >.-<: :-))

Nenes,.... ja tenim el que serà la nostra invitació!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Ufff,.... cada vegada ho veig tot més real, més a sobre,.... :o-o:

Míriam, que vagi molt bé!!!! I disfruteu molt!!!! :-)ok: :-)ok: :-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 31, 2008 10:52 am

Gemma ensenya'ns les invitacions!!! jo ja ni et dic ela que estic aprenenet de tot plegat! de fet nos é ni que és una extracció suposo que lo mateix que em faig jo de tant en tant de cara al mirall apretant-me els grans!

Winy si tu ja ets negrita!!!! no m'extranya que fins al juny t'hagi dit que no fais res!!!

Miriam i Dem que vagi bé ens veiem!
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dj. gen. 31, 2008 10:58 am

Si, si Gemma penja les invitacions!!
Gemma(nit), m'estàs dient negrita?? mmmmmmmmm, doncs si a l'estiu hem poso com una gitaneta, bueno i lÀlex igual, ell té un moreno preciós, d'aquell fosc, fosc...
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dj. gen. 31, 2008 11:04 am

Gracies _Gemma_!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants