Hola guapes!! D'un i do com li doneu a les
Porto tot el mati llegint casi! jejej
queque i Gemma us he passat el meu correu perquè jo també vull veure fotos i la invitació!!!!
Gemma(nit) pel que veig aquest últim pressupost del bus surt més car que autocars Toni, no? jo crec que ja el trucaré a ell i ho deixaré enllestit això. Per cert quina me… lo de la targeta, aquests caixers a vegades et fan la jugarreta i a sobre acostant-se el cap de setmana res a reclamar al banc.
Tetes he vist les fotos que has penjat de l'àlbum i dir-te que esteu gaupissims, són molt originals i divertides i sobretot se us veu súper feliços a tots dos. A veure si aviat teniu l'àlbum i el vídeo que suposo deveu tenir moltes ganes de veure-ho i ja toca.
La veritat que molts fotògrafs van per aquest camí de tardar en donar les coses suposo que tenen molta feina, bé la sort es que fins que no ho acaben no cobren i mira un gasto que podrem pagar passat el casament quan ens recuperem una mica.
Del tema esteticien jo si que vaig començar l'any passat a fer neteges, però perquè jo hem veia la cara molt malament i vaig començar a fer neteges, però cada 3 mesos quan canviem d'estació. Aquest mes em toca perquè l'ultima la vaig fer al desembre i ara ja les faré cada 2 mesos.
També tinc pensat fer solàrium jo en vaig fer una vegada que tenia un casament a l'abril i hem va anar molt bé, no hem van sortir taques, però soc més partidària del sol natural, però se que no tindré temps de posar-me morena pel casament així que hauré de fer-ne, però conto començar cap al març o abril, perquè encara que soc blanca de pell m'agafa de seguida.
En principi aniré a l'estetcient on vaig ara que m'ha dit que a la primavera posarà una màquina de solàrium però si veig que no la posa aniré a un centre que han obert allà al costat del nostre pis així que serà baixar de casa en un moment.
A per cert noies ahir hem va trucar la noia de la joieria que ja han arribat les aliances, hem de passar a provar-les i si ja ens estan bé les enviaran a gravar!!!
Perdoneu pel rotllo!!!