ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Angelica » dv. des. 14, 2007 8:36 am

Jo com les meves companyes d'any, Molinos i Ofelia, no em vam regalar res de res, i jo vaig complar-lo tot: sabates, tocat, vel ... menys la roba interior que m'agradava més la de La Perla.
Angelica
:: núvia experta

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: sabatetes » ds. des. 15, 2007 4:42 pm

A mi m'han dit que em regalarien un picardies (com a Tgn81), però me'l regalen si es paga el vestit en efectiu o per transferència. D'aquesta manera no els cobren les comissions per pagar amb targeta.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
sabatetes
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 03, 2007 6:45 pm
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Ofelia » dl. des. 17, 2007 3:56 pm

Angelica ha escrit:Jo com les meves companyes d'any, Molinos i Ofelia, no em vam regalar res de res, i jo vaig complar-lo tot: sabates, tocat, vel ... menys la roba interior que m'agradava més la de La Perla.

Jo també vaig comprar-ho tot Angelica..vel, vestit, can can i sabates..menys la roba interior que tmb va ser de la perla...pero de la gris..jajaja!
jolin...podriem fer una reclamació no?? jejejejeje!

sabatetes, jo ho vaig pagar tot en efectiu i en total van ser uns 5500 € aproximadament...serà que han cambiat la politica..joooo...ja es podrien haber estirat una micaaaa!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

EMPEZAMOS UNA NUEVA VIDA!

www.nuvis.org/andreaijuanma2007
Ofelia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16553
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:09 am

EntradaAutor: sira » dl. des. 17, 2007 9:15 pm

A mi em van dir que em regalaven la lliga però em sembla que els hi diré que em regalin algo més!!! el no ja el tinc per provar potser cau alguna cosa, unes mitges, no sé.
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: molinos » dt. des. 18, 2007 2:10 pm

Tu demana Sira!!!! ja ens explicaras
molinos
:: supernúvia

Entrades: 6250
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 4:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: sira » dt. des. 18, 2007 5:32 pm

Sí, sí per demanar que no quedi!!!!!!! xx:-DD
sira

EntradaAutor: Angelica » dg. des. 23, 2007 6:47 pm

Sort que ara han cambiat una miqueta i són més detallistes, no? *.-o-o.*

Ofelia, ja ho vam comentar, a cap de les RC del 2007 ens vam fer cap obsequi i totes ho vam comprar pràcticament tot allà ... millor per les RC de 2008, que tindrán més cosetes!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Angelica

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: Font » dj. gen. 17, 2008 10:09 am

QUE BIEN!!!!

YO ME CASÉ CON UN VESTIDO DE ROSA CLARÀ Y A MI NI ME REGALARON LA LIGA NI NADA DE NADA!!!!
Font
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 1:04 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. gen. 18, 2008 12:40 pm

Buenas...

seguramente me quedare con un rosa clara... fui ayer a la tienda y me encantaron, y eso que yo era anti rosa clara... y ahora son los que mas me gustan.

Los que mas me gustaron son el mazarin, que es precioso, tiene una falda impresionante hecha de vainica... muy bonita de verdad... es el mas diferente de los que rosa clara ha diseñado. Luego me prove 2 mas, que me encantaron tambien, el meryl y el melinsa, este ultimo es como un camison, pero queda de vicio... ahgora, tengo que reflexionar y en 2 semanitas volvere a ir a ver que tal...
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Font » dv. gen. 18, 2008 2:00 pm

RACHI, YA CONTARÁS CON CUAL DE ELLOS TE QUEDAS.

NO TE HICISTE FOTOS?

MI VESTIDO FUÉ EL RIOJA DE LA COLECCIÓN DEL 2007, CLARO neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

ROSA CLARÀ TIENE VESTIDOS MUY CHULOS Y ADEMÁS QUEDAN QUE NI "PINTAOS"!!!!
Font

EntradaAutor: Delaney » dv. gen. 18, 2008 3:25 pm

RACHI ha escrit:Buenas...

seguramente me quedare con un rosa clara... fui ayer a la tienda y me encantaron, y eso que yo era anti rosa clara... y ahora son los que mas me gustan.

Los que mas me gustaron son el mazarin, que es precioso, tiene una falda impresionante hecha de vainica... muy bonita de verdad... es el mas diferente de los que rosa clara ha diseñado. Luego me prove 2 mas, que me encantaron tambien, el meryl y el melinsa, este ultimo es como un camison, pero queda de vicio... ahgora, tengo que reflexionar y en 2 semanitas volvere a ir a ver que tal...

El modelo Meryl es una preciosidad, a mí me encanta. El Mazarín también es muy bonito.
Delaney

Entrades: 6231
Membre des de: ds. des. 02, 2006 1:22 am
Ubicació: En mi mundo...

EntradaAutor: sira » dv. gen. 18, 2008 7:06 pm

El meu és el Mazarin, i és preciós :-)ok:
sira

EntradaAutor: Font » dg. gen. 20, 2008 9:37 pm

ACABO DE ENTRAR EN LA PÁGINA WEB DE ROSA CLARÀ Y... EL MANZARÍN ES PRECIOSO!!!

LA VERDAD ES QUE HAY CADA UNO... QUE ENVIDIA ME DAIS... COMO ME GUSTARÍA VOLVER A ESA ÉPOCA DE BUSCAR VESTIDO Y PROVARTELOS...!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Font

EntradaAutor: sira » dl. gen. 21, 2008 4:13 pm

Grácias Font !!!

Poder ir a probar puedes, eh!!!! :-)ok:

El Mazarin és muy fino, elegante... bueno la mayoría de los vestidos de Rosa Clará lo són :-)ok:
sira

EntradaAutor: Font » dt. gen. 22, 2008 8:42 am

PERO EN ROSA CLARÀ DUDO QUE PUEDA IR A PROBARME MÁS VESTIDOS JAJAJAJAJA...

ES QUE ME ENCANTAN!!! TIENEN UN TACTO INCREIBLE Y NO PESAN!!!
Font

EntradaAutor: mima » dl. gen. 28, 2008 8:24 pm

Es veritat, tots els vestits d Rosa Clarà tenen un tacte i són tan finets!! B,jo és q em vaig enamorar dls vestits d'allà. Tots tenen el seu encant i posats ncara son mes macos. Jo em vaig kdar el MARCELA. Va ser posarme'l i encantarme! I això q va ser l'últim q em vaig provar...

A Rosa Clarà poden ser molt cars els vestits, xo es nota la calitat i la finura q deixen anar!
Imatge
mima

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Font » dc. gen. 30, 2008 11:26 am

ESTIC COMPLETAMENT D'ACORD AMB TU MIMA!!!!

JO EL MEU NO EL VAIG TRIAR, ME'L VA TREURE LA DEPENDENTA I... EM VAIG ENAMORAR!!!

I JO NO VOLIA ANAR A LA BOTIGA PERQUÈ CREIA QUE EREN SUPER CARS... I LA VERITAT ÉS QUE NO HO SÓN TANT. ELS DE PRONOVIES EREN BASTANT MÉS CARS I NO TENIEN NI PUNT DE COMPARACIÓ AMB EL PES, LA TELA, EL TACTE....
Font

EntradaAutor: mima » dc. gen. 30, 2008 1:31 pm

Tens raó Font! Jo també vaig anar a Pronovias, i no vull desprestigiar a ningú, a més va a gustos, xo els d Pronovias no tenen ni punt d comparació amb rosa clarà. Es nota amb tot, i com tu dius, amb la tela, el caient dls vestits... tot!!
B, q hem d dir no? Si som rosa clareras!!! jeje
Imatge
mima

EntradaAutor: Font » dv. feb. 01, 2008 1:02 pm

DONCS SI MIMA!!! SOM ROSA CLARERAS!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

TINC UNA AMIGA QUE ES CASA AL 2009 I LI HE DIT QUE VAGI A VEURE ELS MODELS DE ROSA CLARÀ PERQUÈ EL MEU VESTIT LI VA AGRADAR MOLT. A VEURE SI TAMBÉ LA FAIG ROSA CLARERA JAJAJAJA... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Font

EntradaAutor: mima » dl. feb. 04, 2008 6:49 pm

Clar q si Font! Són molt macos els vestits, i almenys on vaig anar jo, a Terrassa, les noies són molt agradables i et sents molt còmode enprovant vestits. Això fa molt, xq stas mes trankila i mes relaxada.
M'enrecordo q vaig anar al Pronovias i la noia q m'ensenyava els vestits era molt sosa i seca. Em va posar nerviosa. Jo li deia q no era akell el meu estil i s'em kdava mirant amb cara d tonta... I em preguntava amb to ironic, q quin era el meu estil?
Crec q quan vas a aquests llocs, han d ser mes educades, i tenir paciencia. Vas amb una idea d vestit xo dps et sorprens xq tagrada un altre model... Avegades es dificil trobar un estil q t'agradi....
Ja veus, vaig tenir mala experiencia al Pronovias d Terrassa. Molt mal servei! NI comparació amb Rosa Clarà!
Imatge
mima

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants