Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dv. feb. 01, 2008 5:56 pm

Nosaltres som 5, i sempre hi ha alguna cosa de que parlar. estem força entretinguts!

Només hem queda una horeta per plegar, que bé!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Al final ja heu escollit les aliances??
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: winy » dv. feb. 01, 2008 6:04 pm

Quina sort, una horeta i plegues, jo encara dues!!
Encara no hem escollit les aliances, potser hi anem la setmana que bé !!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dv. feb. 01, 2008 6:52 pm

Osti nenes quina manera d'acabar la setmana... amb una feinada!!!!!!!!!!
No m'he pogut conectar ni un moment, i ara fotu el camp més rapid que el vent----------------
Segurament fins dilluns!!!!!!!
Bon cap de setmana i bon carnestoltes a totes *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dv. feb. 01, 2008 6:53 pm

BON CAP DE SETMANA!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

ja començo a recollir... *.-o-o.*

Arohha, Mireia, Dem... que vagi molt bé el carnaval!!!
Agbe

EntradaAutor: montpra » dv. feb. 01, 2008 7:01 pm

Hola !!!!
No us he posat foto del davant del vestit, ja que s'ha d'arreglar tot i només m'ensenyaven una banda i tot amb agulles i tal.
A més, me l'han de deixar anar de la panxa perquè es veu molt la "panxassa" que tinc, o sigui que a finals d'aquest mes ja us podré fer foto del davant. (això espero clar...)

Quin dia avui !!!!!!!!!!!!!
Carnaval a l'escola !!! uffffff estaven insuportables els nens, i total hem anat al pati de l'escola que teniem un grup d'animació els nens s'han quedat allà parats i mirant-los i flipant sols i io que me'ls mirava i no parava d'animar-los *.-o-o.* , però posaven una cara de flipats que tela marinera !!
En definitiva, que un cansanci total, ja que els petits no s'han casi mogut i a les mestres ens tocava fer rotllanes, moure'ls a tots, treure els grans del mig, .....

Bé, he fet una mica d'explicació d'una tarda de carnaval d'una mestra de nens de P3 :t:t: :t:t: :t:t:
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: truffa » dv. feb. 01, 2008 7:55 pm

Buufff nines, aixo d'anar de cul no em deixa connectarme...Em sap molt de greu, perquè no puc seguir-vos.

Ainos tu parlaves de la ratafia russet, hi he telefonat i mhan dit que val 1,30 i són caixes de 40, a tu tmb than dit el mateix????Ho trobes car tu???

Queque mha semblat llegir que ja tens vestit, però no l'he vist i em faria ilusió, havera si menvies una foto.

petonets

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: truffa » dv. feb. 01, 2008 7:55 pm

Buufff nines, aixo d'anar de cul no em deixa connectarme...Em sap molt de greu, perquè no puc seguir-vos.

Ainos tu parlaves de la ratafia russet, hi he telefonat i mhan dit que val 1,30 i són caixes de 40, a tu tmb than dit el mateix????Ho trobes car tu???

Queque mha semblat llegir que ja tens vestit, però no l'he vist i em faria ilusió, havera si menvies una foto.

petonets

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: truffa » dv. feb. 01, 2008 8:13 pm

Per cert guapes, akest dimecres vaig fer una altre prova del vestit i ja amb la roba interior, va anar molt bé.

I us aconsello blonda de girona és una botiga on hi ha roba interior preciosa, és on me l'he comprat jo i estic molt contenta, al final aniré amb culot,jejejje

Queque jo no sé com és fa per enviar un privi amb el meu email, no sé com ho podem fer, però tinc ganes de veure el vestit perquè a més a més per tal i com explikes em sembla que és un estil el meu, i em fa molta gràcia.

TRUFFA
Imatge
truffa

EntradaAutor: queque » ds. feb. 02, 2008 12:27 am

Truffa quan de temps!!! escolta per enviar-me un privi has d´anar a algun comentari meu i sota posa un requadre que diu perfil, mp( vol dir missatge privat), cliques i ja pots enviar-m´ho.
Em penso que va així...i si no t´enviaré un jo amb el meu mail i tu m´envies el teu per mail.
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: queque » ds. feb. 02, 2008 12:30 am

per cert, Gemma he tornat a enviar el mail, espero que l´hagis rebut. Bon cap de setmana a tothom!!!!!!!!
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. feb. 02, 2008 7:53 pm

Bones noies!!

Suposo que avui no hi haurà ningú per aqui... totes deveu estar a Carnaval!!! Nosaltres no sortirem pas, ja que ahir varem sortir i estem rebentats!! Quina peneta, perquuè a mi m'encanta disfressar-me...en fi, que hi farem!!

Haviam si m'enrecordo de tot...

Gemmanit, a Montmeló va anar de conya! El que passa es que feia molt de fred i al tocar-me al coll, me quedat sense veu...ESTIC SUPER AFONICAAA!!!

Espe, que bé que ja hagin arribat les aliançes!! Una cosa menys a fer...

Ainos, enhorabona per el padrí!!!

Arhhoa, ara t'enviaré un privi amb el preu dels puros!

Montpra, aquest vestit te pinta de que serà molt xulo! I ademès es veu que la roba es lleugera i molt maca!! El que hauras de tenir una mica de paciència...

Queque, tema sabates, crec que as de quedarte el que ha tu t'agradi, jo les de punta no m'agraden i les rodones m'encanten pero les fan amb tacons molt bèsties, així que al final em vaig quedar unes sandàlies!

Truffa: on estàn les fotos??? Ara no tens excusa!!!! Volem FOTOS !!! Per cert, jo la roba interior també me la vaig quedar al Blonda i vull reafirmar el que dius: és un lloc on ademès de que tatenen super bé hi ha roba molt maca i bé de preu! Jo al final també anirè amb culotte!!! De quina casa és el model que t'has quedat??

I res, aixó es tot...

Espero que passeu una super bona nit carnavalera!!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. feb. 02, 2008 7:57 pm

Actualitzo la llista....

PEDIDO BLOOMIE[b]

Míriam: 2 liles
Ainos: 8 liles
Gemmanit: 3 liles
Arhhoa: 6 vermellas
[/b]
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » dg. feb. 03, 2008 11:58 am

Bon dia!!!!

Com va anar ahir el carnastoltes?? jo ni em vaig disfressar ni vaig anar a veure'n cap. A més feia una fred ahir al vespre, que qualsevol s'estava al carrer.

Miriam, me n'alegro que per Montmeló anés molt bé! ahir va sortir a la tele, i es veu que no s'esperaven que anés tanta gent a veure els entrenaments.

Bueno, que acabeu de passar un bon diumenge!!!(aqui bufa molt d'aire).

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dg. feb. 03, 2008 12:59 pm

Bon dia guapis!!!!!!!!!
Nosaltres varem anar a veure el de Platja d'Aro, el que passa es que hi havia tanta gent, que agobiava una mica, i per aparcar.... tela!!!!!!!!!
Truffa, a mi em varen dir que em feien preu de majorista ja que li vaig dir que me'n quedaria 100 o més, el preu eren 1,07, per això és millor que fem la comanda juntes l'Aroha, tu i jo. Perquè tu quantes li vares dir que en volies??????? Es que aquest preu que dius tu es el normal de botiga.
Com que les tres ens casem al Setembre, crec que ja tenim temps d'anar a buscar-les, pensa-t'ho i ja diras alguna coseta!!!!!
Ahir em va trucar el padrí, i li vaig dir que m'havia de comprar el ram, i el tiu em surt en que si pot ser un cactus!!!! Es un cas!!!!!!
Sabeu què,ahir al matí varem anar a Fontcoberta que hi havia una fira de cotxes, i per variar l'Anton no va para fins que varem anar-hi, i sort,perque varem trobar-hi un company seu de la feina que te un cotxe americà super guapo, i que el lloga per casaments, em va encantar el cotxe i ja li varem dir que ens el reservi pel dia 20!!!!!!! Es una passada de guapo, i a l'Anton li fa una il.lusio anar amb un cotxe d'aquest tipus!!!!!
Aixi que ja està decidit, anirem amb aquell cotxe, si trobo una foto us la penjo.
Us he fotut un rotllo!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: truffa » dg. feb. 03, 2008 6:21 pm

Bona tarda de diumenge!!!!

Ja ha passat el cap de setmana, que ràpid eeeeeeeeeeee. Nosaltres tampoc varem anar enlloc a veure carnavals, els de la colla akest any es disfressen però en marc treballa akest dia i akest any ja no em motivava disfressar-me, suposo que és cosa de l'edat i del caràcter, tot i que em sorprenc a mi mateixa perquè abans m'agradava molt, jejeje

Queque no sé si m'ha n'he sortit però t'he enviat el privi amb el meu email, ho has rebut bé????

Miriam no em vaig fer fotos, la veritat vaig anar de cul, plegava a les 5 després vaig anar a buscar la mare varem pujar de girona a olot i vaig fer parada a banyoles per deixar una companya, i per postres a última hora em va sortir un encàrrec a olot i encara vaig haver de retrassar l'hora de prova, finalment tot va sortir més o menys bé però no tinc fotos no hi vam pensar, de veritat que m'agradaria ensenyar-vos le vestit, no em fa ben res, us prometo que us l'ensenyaré.

Ainos moltes gràcies, veig que el preu que em varen dir a mi és molt més car, potser si que minteressaria aquesta opció teva, quina sort que a tu t'ho facin per majorista, jo haig de comptar quants homes i hauria el casament i et dic el número aproximat d'acord??N'agafes moltes tu no???

AH!!Miriam el meu conjunt de roba interior és de la casa chantelle, em varen dir que s'havia venut tant i tant, potser tenim el mateix...

Hi ha alguna que ja tingui llogat autobus pel casament??'em podrieu dir preus???

petons

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: winy » dl. feb. 04, 2008 9:12 am

Bon dia boniques, ja tenim un altre cop el dilluns aquí....

Com han anat els carnavals??? Jo la veritat que no n'he vist cap, amb la fred que fotia qualsevol s'estaba pel carrer...
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 04, 2008 9:28 am

Bon dia noies!

Ja tornem a ser dilluns quina merda!!!! :--( :--( ostres es que he tingut un cap de setmana pèssim i no m'aguanto de peus! la meva mare amb grip i a 39 de febre i calr no es podia cuidar de la iaia per que si li encomana una grip amb lode licada que està... m'he passat tot el cap de setmana amunt i avall Bonmatí-Riells-Girona un no parar jo que aquest cap de setmana volia descansar i res de res... perdoneu pel rollo pero estic una mica plof, la veritat.

Truffa quin cap el teu amb les fotos amb la curiositat que tenim totes de saber quin és el teu vestit!!!! ostres pel que veig totes heu anat al Blonda! com que veig que està bé hi aniré a fer-li un cop d'ull per que el tinc al costat de la feina a veure que hi ha....
Ah! i jo de vosaltres també faria una compra conunta per aconsegui millor preu. A nosaltres per que en Raül el coneixen i ens vam quedar 80 i ens van fer preu de majorista els 1,06 pero sino és més car. Així que millor són els nostres trapitxeos i fer conjuntament la comanda.

Miriam cuida't l'afonia doncs!

Ainos ja ens ensenyaràs el cotxe!!!

Truffa que em preguntes per l'autocar jo tinc preus per que en posem un i surt sobre uns 400-480 € fent Girona - Riells - Viladrau

Ara torno ja tinc aquí el tiu que hem de fer la reunió... ultimament no paro...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: xocolatina » dl. feb. 04, 2008 10:12 am

Boniques!! Bon Dia!

A veure com pinta aquesta setmana... segur que anem totes menys liades i podem estar una estoneta més per aki.

Eooo, alguna em dona un cop de mà?? demà és el nostre aniversari i com que sempre m'agrada fer coses diferents... arriba un punt que s'esgoten les idees...

Va... ¿qui m'explica alguna anecdota especial que li hagi arribat al cor? o té alguna idea maca...¿? Així a la vegada qui celebri el 14 de febrer también tindrà idees...

Una abraçada i feliç dilluns!!
xocolatina

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: TETES » dl. feb. 04, 2008 10:22 am

bon dia!!!!

ostres gemmanit quin estres aquest finde no!!! bueno tot sigui pr cidar la iaia i la mami.. ara que, nomes falta que l'agafis tu la grip ara!!!

EEi que avui fa 6 mesos ja que ens vam casar!!! com passa el temps!! d'aqui res totes vosaltres estareu casades i us passara com a mi, ho recordareu tot com si fos ahir!!!

Ahir vaig estar a montmelo, no havia anat mai a veure cotxes de formula 1 i uff, quin soroll que fan cada vegada que passen, semblava que les orelles havien d'explotar!!! va estar be, una experiencia mes! m'agradaria anar a la carrera oficial pero els preus piquen que no vegis, com es passen!!!

Ostres truffa amb les ganes que tenim de veure't amb el vestidet!! jopeeeee quin despiste el teu eeh, jejeje!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 04, 2008 10:26 am

bon dia noies, fa molts dies que no escric, com van aquests preparatius? nosaltres divendres vam anar a signar l'expedient matrimonial i dissabte vam anar a fer el tastet, em sembla que no haviem menjat tant mai de la vida! ens van fer tastar tots els plats dels possibles menus, mare meva...i després ens en vam anar al carnaval de Torelló. I demà a la tarda vaig a fer la prova de pentinat i maquillatge, i mireu com baixen els marcadors.
Per cert xocolatina, si se m'acut alguna cosa ja t'ho diré, ara estic saturada!
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants