Es verdad q todas las parejas se pelean antes de la boda?

Preguntes a les ja casades.

EntradaAutor: martamario » dj. maig 11, 2006 11:09 am

pues la verdad que si que te vas a tener que dar bastante prisa no? por lo menos llegaras a las 3 a Sant Boi no?
martamario
:: núvia experta

Entrades: 642
Membre des de: dt. feb. 21, 2006 9:11 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 11:15 am

Si, llego a las 3 menos diez o así, mañana no cogeré el L-70, me iré en tren q es más rápido, comeré un par de kiwis y bajaré otra vez al tren, estoy pensando en quedar con mi madre en Bellvitge y comer allí, mmm luego la llamo a ver q va a hacer >.-<:
Visitant

EntradaAutor: martamario » dj. maig 11, 2006 11:19 am

pues yo creo que es la mejor opcion que vaya tu madre a Bellvitge porque si no te vas a dar un viaje que no veas
martamario

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 11:22 am

A ver, es q también tengo q llamar a mi prima a ver como quedo con ella :-)ok: la próxima la cojo en sábado x la tarde para hacerme pruebas de maquillaje y peinado así más o menos me veré. Mañana decido si llevo velo, chal, mantilla... uis cuantas cosas =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: martamario » dj. maig 11, 2006 11:24 am

o lo coges todo no? Te iras probando cosas y todas te gustaran ya veras. El novio ya tiene traje?
martamario

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 11:40 am

El novio lo tiene todo, hasta su ropa interior!!! va a estar guapísimo jejeje, ahora se está poniendo algo nerviosillo pero lo lleva muy bien. Hace un rato he hablado con él y hoy está nervioso pq nos traen el sofá y la mesa pequeña, el piso estará casi acabado, quedarán las cortinas, a ver si mañana os paso fotos del sofá nuevo jejeje, soy pesada pero es q toy ilusionada.
Os paso una foto de la paella q hizo mi maridín el fin de semana pasado
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 11:48 am

Con esto como no me voy a casar con él!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: martamario » dj. maig 11, 2006 11:51 am

tiene muy buena pinta, pero yo la verdad que estoy saturada de arroz. Lo tengo aborrecido. En casa cocina Mario casi siempre, menos los dias de cada dia a mediodia y cuando puedo lo voy a buscar para comer fuera y no tener que cocinar jaja. Y cada domingo hacia arroz y a mi no me gustaba mucho hasta que me canse cada domingo igual y le dije ya no quiero mas arroz, se acabó.
Es normal que estes ilusionada, es lo que te toca ahora disfrutar de todo nuevo y ya veras que agustito en el sofa de TU CASAAAAAAAAAAAAAAA.

A la 1 me voy maromilla a ver si hoy tienes suerte jaja
martamario

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 11:53 am

Sí, me despido ya pq sino dp no puedo. Así q hasta mañana Marta!! mañana te cuento q tal el sofá!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: martamario » dj. maig 11, 2006 11:58 am

Hasta mañana guapa. Tu vas a ir hoy a tu casa a verlo no? Pues pruebalo bien y que vaya cogiendo ya la forma jaja que agusto se está.

Y hoy no se donde os habeis metido tgi y mirita. Bueno chicas que hasta mañana ok?

Adiosssssssssssssssssssssssssssss
martamario

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 2:24 pm

andaaaaaaaaa, otra vez! me voy a una reunion y mira!!!!!!!!
q paella!
hasta mañana, supongo q no hay nadie ya no?? :-/
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 2:31 pm

Tgi jo estic aqui, plego a les 18:45h jejeje així q vaig obrint!!! >.-<: la paella estava boníssima (doy fe!)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 2:34 pm

aix, sort q he dinat, ràpid però he dinat, q si no m'entraria una gana...
Si, posa fotos del sofà i de la casaaaaaaaaaa >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 3:05 pm

Demà les poso, ja he trucat a ma mare pq se'n porti la càmara, quina il.lusió podrem mirar la tele des del nostre sofà!!! (bé quan tinguem tele jajaja) :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 3:16 pm

ja ja ja, si clar, quan la tingueu!
a mi em van dir q al final el pis q ens hem comprat ens el donen a meitats de juliol :--(
de lloguer fins llavors doncs, encara q el contracte d'arras fiqui al 30 de juny. PEro no vam posar clausula de restriccio o q se jo :--(
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 3:27 pm

Òstres TGI quina put... ho sento! però firmeu abans del 30 de juny o no??? pq no us el donen abans?? han de seguir el q hi ha firmat!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 3:30 pm

pq la dona q viu al pis q ens quedem s'ha comprat un pis nou a la mateixa immobiliaria, i li donen les claus el 30 tambe! quina jugarreta si :--(
firmar suposo q si, q firmarem el 28 o aixi..q el 30 em caso i no estic per anar als bancs, ja ja ja >.-<: >.-<:
El problema es q els contractes d'arres, si no hi ha una clausula especifica q digui algo, si es passa el limit s'ha d'arribar a un acord i ja està, s'amplia la data i punto! això passa per no tenir un advocat q m'ho expliqui abans!!!!! : muaahhhh :
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 3:53 pm

Tgi aquest cap de setmana em puc assessorar i dilluns t'ho explico, a mí em va passar de tot a l'hora de firmar, tinc entés q si tu tens data en el contracte i no vols ampliar-la com a compradora, la venedora t'ha de pagar 50€ per dia de més q estigui al pis, a no ser q arribeu a un acord. A mi és q la dona q me'l va vendre tenia pressa per firmar, volia fer-ho molt abans de la data límit i dp volia quedar-se fins q li anés bé marxar... així q jo vaig fer de pittbull i li vaig dir q si volia q firmessim em semblava molt bé però q a la firma i davant del notari volia les claus, ho va fer així però a canvi com li vaig dir l'altre dia a la Marta va arrancar els prestatges de l'habitació i va tallar cables :--( no passa res pq al cap i a la fi ho voliem canviar però és la mala llet q va tenir.
Dilluns et dic alguna cosa sobre el teu cas, potser estic totalment equivodada per això pregunto i et dic algo maca!!
El q no faràs serà anar al notari el 30 de juny!! em sembla q tens cosetes a fer, oi???? :-)) :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 3:57 pm

ets un sol, mira per tu guapa!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-))
Pero tingues en compte q es un contracte d'arres d'un pis de segona ma, sense clausula de restriccio!
quina jugarreta això q va fer la dona aquesta no???? :--( hi ha gent q te una mala llet...
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 4:13 pm

El meu también era de segona mà (ara de tercera pq ja el tinc jo jejejej) així q no problem, el marit de ma cosina és el director del banc on nosaltres ens hem hipotecat i la seva germana és advocada i tracta temes immobiliaris, aquest cap de setmana els veuré així q no em costa res preguntar-ho!!!!
Jijiji el sofà ja està a casa!!! Ma mare diu q no sembla tan gran (fa 3m. de llargada!!!) q es veu petit!!! aissss, dp faig fotos! :-)ok:
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant