Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. feb. 05, 2008 6:23 pm

Ok Montpra a vure si sóc a temps de veure les teves impresions per que ja tinc decidit que em demanaré mig dia del dia 5 de juny i el 6 així que després estaré desconectada fins a la tornada! el dia 22 de juny em sembla que és! ho hem contractat amb el corte inglés i viatgem amb pullmantur.

Ostres deu ni dor lo cars que son els puros!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: montpra » dt. feb. 05, 2008 6:31 pm

Gemmanit, nosaltres tambe ho fem amb Pullmantur.
Jo arribaré del viatge el dia 3 o 4, o sigui que ja t'escriuré.
Petonsssssssssss
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. feb. 05, 2008 7:26 pm

Bona tarda!

Avui mha set impossible entrar abans...

Primer de tot, gràcies a totes per preocupar-vos per l'Arnau!! Esta al 100%, es como si no hi tingues res... Aquesta tarda hem anat al metge i res, ho ten molt bé, el que ha de portar-ho envenat fins que li surti la nova pell....així que paciència!!

La resta del dia, doncs le passat a la peluqueria!! Mhan fet la meva primera neteja facial...quin mal!!! Ara fins a l'Abril no tinc que fer-me un altre, llavors el peeling corporal per poder començar a fer solarium ( que ma dit que millor que començi per semana santa), el mes que bé proves de maquillatge i cavell i ja fins una semana abans res de res...jajaj!! Que guay!! Pero no vegis la clatellada que mhan fotut
l
>.-<: >.-<: >.-<:

Dem i Montpra, quan volgueu podem quedar per donarvos les cosetas...ho dic perque si no us va bé esperar a la pròxima quedada, jo estic disponible qualsevol tarde!!!

Winy, merci per preguntar els preus dels puros... em surt millor on ho he estat mirant...pero gràcies de totes maneras!! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. feb. 05, 2008 8:42 pm

Veig que heu parlat del tema música...

Jo ja tinc 2 cançons més:
Pel padrí: Chiquilla de Seguridad Social
Pe el moment de la lliga: Sexy

Per cert, Gemmanit, del rei leon la més adecuada és la: Yo voy a ser el rey leon. Jo tinc la banda sonora, si no la trobes, a la próxima quedada te la porto! Pero vamos, en tot el cd hi ha aquesta o la de Hakuna matata...pero crec que la millor és l'altre...

El tema aniversari, doncs no se si et pot valer, pero mira, al cd de cançons de la guarderia, canten una cançó ( que es la que els hi canten a l'aniversari als nens ) que està bé. Es així lenta i la lletra diu: Amb una corona, rodona, rodona, amb una corona, rodona, rodona, gomets de colors grocs i vermells, diem, diem, diem per molts anys, amb una corona rodona.... Es chula i diferent...haviam si me la descarrego i t les passo...

Sabeu, resulta que el dia 9 de juny ( 3 dias desprès és el cumple de una nena que tinc al casament, farà 3 anyets) i no sé si fer-li alguna coseta...el que no sé si aguantarà desperta fins l'entrega dels regals... que farieu?? Creieu que es massa peke? Es que és el que jo crec...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » dt. feb. 05, 2008 9:51 pm

Bona nit guapes,

Miriam me n'alegro que l'Arnau estigui millor i que tot s'hagi quedat en un petit susto!!

Nosaltres el tema de les cançons encara no el tenim clar... però jo ja he començat a descarregar-me música.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. feb. 06, 2008 8:58 am

Miriam m'alegro molt que l'Arnau estigui bé, que tu ja estiguis més tranquila i sobretot que el peque ja quasi ni se'n recordi!!!!!!!
El que comentes de la nena de 3 anys, jo trobo que és massa petita, no??? I es el que dius, que potser a aquella hora de les entregues ja esta super cansada.... no sé....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 06, 2008 9:26 am

Bon dia boniques!

Miriam me n'akegro molt que l'Arnau estigui millor :-)ok: els nens son com torus tu! Ah! i emrci per lode la banda sonora primer m'ho miraré i sino ja t'ho demanaré :-)ok: potser faig aixòd e psoar una cançó un grup que li agradi i ja està i així no serà tant evident....
Ostres ja veus que no seré la úncia que té una mega agenda amb l'esteticient! i que s'hi deixa un paston!

Pel que fa al l'entrega a la nena de 3 anys jo penso com l'Ainos que és massa petita...

Ah! les dues cançons que has triat estan molt bé!

Avuiat podrem començar a fer una llista amb les cancons que escollim cadascuna així ens donem idees i ens ajudem.

Noies porto una galipandria a sobre que no hi veig de cap ull, a verue si avui puc agunatar tot el dia... :--(
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dc. feb. 06, 2008 9:37 am

Bon dia guapes,

ahir no em vaig poder conectar en tot el dia.

Miriam m'alegro molt que l'Arnau estigui bé. jo també penso com la Gemmanit i l'Ainos que s massa petita.

Gemmanit que et milloris , jo també estic fatal :--( :--( :--(

El dissabte no podre anar a la quedada, perque la meva amiga no te mes hores per donar-me, espero que a la pròxima pugui anar.

Com esta el tema piruletas?? i les estructures de la Blomie?? y el pedido de galacticblum?? jo ja se el que demanare a galacticblum m'he fet una llista perque tambe haig de demanar coses per envolicar els detalls.

Winy gràcies per mirar els preus dels puros.

al forum hi ha un post que hi ha una super llista de cançons que esta força bé , ara buscare el link i si el trobo us ho possare.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dc. feb. 06, 2008 9:42 am

le trobat es aquest:

viewtopic.php?t=13926&postdays=0&postorder=asc&start=40

espero que us serveixi per agafar alguna idea.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. feb. 06, 2008 9:54 am

Bon dia nines!!!!!

Ostres Míriam, me'n alegro moltíssim que l'Arnau estigui millor!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Els nens són una canya, eh?!! Tenen una capacitat curativa que és alucinant!! :-)ok: :-)ok: Bé, me'n alegro moltíssim que ja estigui en plena forma!! :-)
Ah, jo també penso com l'Ainos i la Gemma, .... si la nena té tan sols 3 anyets potser és massa petitona,.... no sé.

Gemma, guapa, cuida't!!! Que els constipats mal curats,.... fes bondat!! :-()-) :-()-) :-()-)

Bé, jo a la quedada tampoc puc venir. Aquest cap de setmana tenim el sopar que us vaig comentar i no pujarem,.... ens quedarem a Barna!! :o-o: Però per la del dia 23 si, eh!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ui,..... ara el llegir això de les cançons m'he emocionat!!! Quina il.lusió,.... ara especialment estic sentit la boda més a prop!!! :hmm:: :-///: :-///: :-///: :-///:

Uix, nosaltres no sabem si donar puros,.... Què opineu vosaltres? És que el meu home és antitabac TOTAL, però TOTAL!!!!! I no és massa partidari de donar-ne,.... no sé,....

Perdoneu, però hi va haver algú que em va dir que volia veure la invitació, ja que no li havia enviat, i ara no recordo,.... :hmm:: :hmm::
Perdoneu, eh!!!

Petonets.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 06, 2008 10:04 am

Gracies Arohha per aquest link! me'l guardo!!!!

Ah! i cuida't molt tu també jo entre la galipandria i que m'ha vingut la warry estic xof xof. Al final hauré de trucar la gine per que ara sí que si que confirmo que m'ha de venir la warry per la lluna de mel i passo!!!

Gemma la setmana que ve ens veiem eh??!!!

Jo repartir tabac ni puros no ho faré pero si que deia de comprar-ne uns quants per oferir a la gent que en vulgui o imagina't que algú es queda sense tabac allà a la masia enmigd e la muntanya doncs nosaltres comprarem un catro i una caixeta de puros segurament.
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. feb. 06, 2008 10:20 am

Ostres Arohha, merci pel link!!! Està molt i molt bé!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Sí, sí, Gemma, ens veiem la setmana que ve!!! :-///: :-///:
Nena,.... he vist unes sabates.....!!! :-)) :-)) :-))

Sí, nosaltres també haviem pensat fer alguna cosa així...... Comprar tan sols una caixeta per si les mosques,.... :-)ok: :-)ok:
Merci!!! >.-<:
_cumeta_

EntradaAutor: queque » dc. feb. 06, 2008 10:23 am

Bon dia noies!! mireia t´he enviat un mail amb fotos, em dius alguna cosa si no l´has rebut, vale?? soc una negada amb el tema informàtica.
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: winy » dc. feb. 06, 2008 10:30 am

Bon dia guapes,
heu vist aquest link, que ha posat l'Arohha, quina currada, està posat per ordre alfàbetic i tot!!

Ara no tenim excusa per dir que no sabem quina cançó posar..... :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 06, 2008 10:31 am

Genmma no em diguis que els has vist en el post de Sabates de nuvia de moda nupcial... per que si ho has vist aquí jo també m'hi he fixat!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

A veure si tenim temps i anem al Tocar de la Novia eh?!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. feb. 06, 2008 10:32 am

Bon dia!!

Nenes doncs jo lo de l'entrega de la nena penso al contrari de vosaltres, almenys al meu casament la meva neboda, que feia els 3 ans a finals octubre, es va quedar desperta fins gairebé les 3, es va quedar adormida 10 min abans d'acabar la festa pobreta, va aguantar com una campiona... nose, potser es perque feia molt que esperava el casament i es sentia molt important al ser la nena que portava els anells i al anar vestida de princesa que deia ella, pero ella va aguantar i va participar al ball i tot!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 06, 2008 10:51 am

ei bon dia nenes, no em dona temps de llegir tot el que escribiu, vaja maquines! ahir a la tarda vaig anar a fer les proves de maquillatge i perruqueria i va anar molt bé, l'únic que al ensenyar-lis el vestit em van aconsellar un ram totalment diferent al que em diu la de la floristeria o sigui que ara tinc un lioo, el que passa és que la idea de les perruqueres és mes semblant a la que portava jo, així que tornaré a remirar rams a veure si ho veig més clar.

Gemmes, jo també vaig a barcelona el 15, que tinc la meva segona prova del vestit, on aneu vosaltres¿?
Visitant

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. feb. 06, 2008 11:03 am

Uix, no, els he vist en un altre lloc,.... però potser hi són en auqest post també!!!

Quina són les que dius tu??

Ai si, a veure si ens dona temps,.... tinc unes ganes!!! :-)) :-)) :-))
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 06, 2008 11:18 am

Shyla tens fotos de los que van fer? o ens ho pots explicar? iq uina era la teva idea del ram? eld e les cales tronjes no? i quin et van dir que et quedaria millor?

Gemma quines son les que dius tu? mira ara et penjo les que jo he vist....
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 06, 2008 11:21 am

Sabates:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants