Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: xocolatina » dv. feb. 08, 2008 10:10 am

Bon dia reines!

La Miriam i la -gemma- parlaveu d'il·luminació amb antorxes una opció que per un casament a la tarda, converteix el lloc en un racó més màgic.

Aqui us adjunto altres sugerències d'il·luminació amb espelmes o farolets metàlics al terra ( a ikea n'hi havia uns blancs molt macos) molta sort... a veure si algu li serveix d'inspiració.

-Gemma- Si fas el ball a l'exterior la opció d'il·luminar algun arbre o algún racó amb aquests recipients petits vermells o gros ... et quedará genial o bé amb bombetes de nadal només del trandicional de la llum.

Les que us caseu en un recinte que tingui piscina podeu consultar si us deixarien posar espelmes al voltant i alguna flor o element que surès a l'interior de la mateixa.

Vinga maques feliç divendres!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
xocolatina l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 08, 2008 10:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: xocolatina » dv. feb. 08, 2008 10:11 am

pels abres o racons on es pugui penjar
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
xocolatina

EntradaAutor: xocolatina » dv. feb. 08, 2008 10:13 am

Molt millors en blanc.. però aquest són els que en un please he trobat, si us agraden.. hi han versions molt mes maques... només les haurieu de buscar
xocolatina

EntradaAutor: arohha » dv. feb. 08, 2008 10:26 am

BON DIA GUAPES,

GEmmanit, espero que estiguis millor, jo avui e vingut a treballar pero estic fatal :--( :--( :--(

Miriam segur que amb espelmes queda genial, a mi m'agrada molt, pero com ho faig al migdia no queda bé, pero a tu et quedara genial :-)ok:

Espe tu vas dir que vas trucar al hospital de sta caterina pel tema de les vacunes, amb pots dir a quin nº vas trucar es que una amiga marxa al juny de viatge i vol preguntar si s'ha de vacunar?? gracies.

jo de les piruletas em quedare les de forma de cor de color vermell.

veig que de les estructures totes heu demanat les liles , a lo millor va millor demanar-les totes iguals, doncs, apunta'm les liles també.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dv. feb. 08, 2008 11:25 am

guapes a veure si alguna em pot ajudar he pensat que vull regalar a uns amics unes caricatures pel dia del casament , però no se :-/ on puc fer-les algu em pot ajudar?? gràcies.
Imatge
arohha

EntradaAutor: winy » dv. feb. 08, 2008 11:56 am

Arohha, està al carrer Balmes 14, és una travessera que va d'Emili Grahit al carrer de la Creu, a la cantonda hi ha una agència de viatjes que es diu Giramondo... et sona?
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Dem » dv. feb. 08, 2008 11:57 am

bon divendres princeses del 2008!!!!!!!!
be començare per dirvos k moltes gracies a totes per les felicitacions del meu cumpleanys k va ser dimarts moltes gracies AGBE per ser tan obsevadora,per k jo ho tenia molt callat :-()-) :-()-)
Arohha,cuidat i no facis el burru de estarte a la feina si no estas be,ens em de cuidar per k si no ho fem malament, i per aixo k deies de les caricatures, be jo es el recordatori del casament es lo k donu,nosaltres vam anar a les rambles de bcn a fernosla, i la veritat es k an kedat molt macas,no se si per akets amics els hi vols fer aket regal a barcelona esta ple i no surt car, pero per aki girona no se on ho podries trovar. neukiss-)
Gemmanit no deu estar gaire be k no estigi per aki no????, be doncs millor k estigi a casa,cuidanse molt, molts de petons neukiss-) neukiss-) :-()-) :-()-)
be doncs ara os esplicare com van anar air les proves de la pelu....jo vull una cosa sencilla i una mica mediaval aixis k vam provar molts estils mes recullit mes suelto...etc pero al final amb va agradar un entre mig, k no es ni recullit tot ni deixat anar,es un semi i porto dos floretes molt petites a un canto del mateix color k el vestit,no puc posar cap foto per k encara no he trovat el cable per la camara,i poder posar el usb aket i esclar comprar ara una camara com k no,nenes espero poder posar aviat totes les fotos k tinc,per gota k no poges,, si el dia 23 fen l'altre kedada las portare totes, i tot lo k os volia enseñar.
estic contenta per k ja en falten poketes coses per anar lligant, i de veritata air vaig sortir molt contenta del pentinat dos hores van valer molt la pena,be patatones per si mes tard no puc conectarme k tingeu un molt molt bon cap de setmana!!!! i les k esteu fotudetes a recuperarse molt,i cuidarse molt ,li digeu als vostres promesos k molts de mimitos .c(.(-)) :-)(-:
ens veiem neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ainos28 » dv. feb. 08, 2008 11:58 am

Vaig una mica liadilla!!!!!!
Així demà a les 10 h al Viena eh... Winy i Miriam......
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dv. feb. 08, 2008 12:03 pm

Gràcies Winy jguapa a se on es, treballo molt aprop. gracies.

Dem gracies a tu tambe, com haig d'anar un dia a bcn amb la meva cosina doncs passare per allà a veure que tal??
que be aixo del pentinat a veure si aviat ho podem veure, dem el teu marcador es d'infart, quins nervis, no???
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 08, 2008 1:14 pm

Bon dia noies!!!

Xocalatina, merci per les fotos, pero no és exactament el que busco...

Gemma, en Toni no mha enviat el crokkis perquè estan de vacances.... SObre el ball a fora, que xulo no?? Ho feu a la zona de la picina?? S'havia de pagar un suplement i emplenar les 20 habitacions, no??
Si trobo fotos de taules, te las posaré!!!

Winy i Ainos ens veiem demà a les 10!!

Dem, espero inpacient la quedada per veure les fotos!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: xocolatina » dv. feb. 08, 2008 1:25 pm

Ho sé Miriam, se que et referies a les antorxes... aquestes són altres opcións.. per si us podien servir de inspiració :o-o:
xocolatina

EntradaAutor: Espe » dv. feb. 08, 2008 1:30 pm

Hola noies,

Estan molt bé aquests preus de piruletes, jo segurament agafaré les vermelles noramls, ja veurem, depen les que necessiti, a quan sortien les de ratlles de colors que eren una mica més grosses al Belros?

Xocolatina gràcies per les idees de les espelmes, jo hem caso de tardes a la ciutadella de Roses i també havía pensat posar antorxes, i després al pica pica que el fem al jardí de l'hotel que té piscina cara al mar també podríem posar espelmes i flors per la piscina, no sé això ho haurè de parlar amb els de l'hotel a veure que fan, però pot quedar macu.

Aroa dons mira el telèfon d'informació és el 902 111 444 aquí has de dir on vas de viatge i et diuen les vacunes que t'has de posar, i després has de demanar hora al Sta. Caterina trucant al telèfon 972 18 25 00 i que et passin amb l'extensió 1251 que la de vacunes.
Et posso també una link del gencat on hi ha informació:
http://www.gencat.net/salut/depsan/unit ... index.html

Jo he trucat al Sta. Caterina aquest matí i ja he demanat hora pel dia 9 de maig a les 17h de la tarda, hem de portar la targeta sanitaria i la cartilla de vacunes i hem de pagar 19,50 euros cada un.
Al telèfon d'informació m'han dit que truquès amb temps per demanar hora perquè es veu que s'emplena, quan s'acosta l'estiu perquè tothom corre a posar-se vacunes.

Mireia espero que vagi molt bé aquest segon cap de setmana carnavalero !!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 08, 2008 1:42 pm

Espe, no saps pas si per corre pel mediterrani deus tenir que vacunar-te?? Suposo que no...

Xocolatina, les antorches ja sé com son, em referia que aquest tipus d'espelma no són pas les que jo vull...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. feb. 08, 2008 1:44 pm

Hola nines!!!!!

Arohha, reina, no havia llegit que tu també estàs paxuxa!!! :o-o:
Cuida't molt i molt,.... i aquest cap de setmana fes bondat!!!! neukiss-) neukiss-)

Míriam, sí, és cert, fan vacances fins el 15 de març!! :o-o:
Sí, s'han d'emplenar les habitacions, sinó no és pot fer el ball a fora. Nosaltres les emplenem amb tota la familia del meu futur, que com que venen de Barna bé s'han de quedar,....
D'aquesta manera, podem fer el ball als jardins o a la piscina. En principi vam dir de fer-lo a la piscina (sí s'ha de pagar suplement), però després quan hi vam tornar un dia vam veure que quedava molt apartada del menjador, i a més, amb els peques voltant per allà a mi no em feia massa gràcia. Llavors, vam decidir fer-lo a la mateixa entrada del menjador, fora, als jardins, que d'aquesta manera no cal pagar suplement, només cal emplenar les habitacions. Però en realitat fem el ball a fora perquè a dins no hi cabem!! :o-o:
Sí, sí, posa fotos!!! :-)

Dem, que bé que hagis trobat el teu pentinat. ENHORABONA!!! Quina envegeta em dones (sana, eh)!! A mi és de les coses que em fa més mandra,... perquè sé que em costarà,... :o-o:

Ostres, la Gemma deu estar malaltona, pobra, perquè no ha dit res en tot el dia. No haurà pogut anar a treballar. Gemma, guapa, cuida’t molt!!!!

Petons a totes.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 08, 2008 1:53 pm

Gemma, no sha de pagar suplement per fer-ho a fora, devant del menjador?? Ostres, doncs no ho sabia...doncs haviam que fem, perquè nosaltres també emplenem les habitacións!! Merci per dir-m'ho!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dv. feb. 08, 2008 5:58 pm

Nenes, veig que avui divendres no hi ha ningú per aqui...

Bueno escric jo, i així pujarà una mica el post, que estem a la segona pàgina!!
Imatge

EntradaAutor: Agbe » dv. feb. 08, 2008 6:27 pm

Bona tarda guapes!!

En tot el dia no m'he pogut conectar perquè he anat de cuuuuuul!!

I ara m'he posat un moment, per desconectar una miqueta!!

Miraiam, demà a la tarda passaré per la floristeria a veure les flors, però no m'acaba de convencer aquest centre de taules, i menys per la nit... perquè la meva idea és posar espelmes a les taules però sense el candelabre que tenen a Mas Pau (no m'agrada :-( ).

BON CAP DE SETMANA PER TOTES!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Dem, molt bé per lo del pentinat, i ja saps: volem fotos, jejeje!!

Gemmanit, recupera't!!

Winy, es nota que és divendres!! jejejeje.... poca gent pel forum.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. feb. 08, 2008 6:39 pm

Si noies això esta molt parat, jo tota la tarda de reunió, un pal!!!!!
Sort que ara ja plegaré, perquè estic super cansada de tota la setmana i per postre ara he d'anar a casa una amiga a fer un album Hoffman, acabarem a les tantes!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dv. feb. 08, 2008 6:41 pm

Hola Agbe !! Aixó avui està super tranquil. Ja et queda poquet per plegar!! Demà no vens, no??
Imatge

EntradaAutor: winy » dv. feb. 08, 2008 6:42 pm

Ainos, no t'encantis aquest vespre que demà a les 10 has d'estar al Viena, eh maca??

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants