Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dv. feb. 08, 2008 6:44 pm

Ho sento però demà no vindré!!!! Però la del 23 , sí! :-///:

Ainos, jo encara no he fet cap àlbum hoffman, però suposo que ha der ser divertit...ja ens diràs!!

Demà feu fotos i això les podeu penjar, no??

que vagi bé!!

BON CAP DE SETMANA!!! :-///: :-///: :-///:
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. feb. 08, 2008 6:46 pm

Això Winy, a veure si dema ets puntual!!!!!!!!!!!! :o-o:
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. feb. 08, 2008 6:47 pm

Fer un album no és complicat però si molt entretingut, és el segon que fem, i queden molt xulos, ara porta bastanta feina......
Imatge
ainos28

EntradaAutor: winy » dv. feb. 08, 2008 6:51 pm

Seré puntualíssima!!! A les 10 en un punt com un clau estaré allà !!!!

Ah! amb les piruletes, jajajajajajajajaja
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. feb. 08, 2008 8:10 pm

Hola nines!!!

Uix Míriam,.... ara em fas dubtar,... jo crec que el preu que posa en el dossier que ens van donar és el que costen les habitacions, i que és requisit indispensable ocupar-les per a poder fer el ball a fora.
Ara bé, ..... si es fa a la piscina sí que hi ha un suplement, que deuen ser els 180 € de muntatge, no? :hmm:: :hmm:: :hmm::

Per cert Xocolatina,.... moltíssimes gràcies pels teus consells!!!! :-)ok:

Noies,..... les que quedeu demà,... que vagi molt i molt bé. I feu fotos!!! :-))

Petonets.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 08, 2008 9:20 pm

Nenas, nenas, nenas.... el meu futur ja te traju!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Vinga, una mini-crònica:

Resulta que ahir al vespre encara no haviem decidit si aniriem o no, ja que el mister havia quedat amb un colega per anar a escampar fems ( gafes del oficio :--( ); total, que jo avui com cada dia surto de l'academia a les 3 i me'n vaig cap a casa ma mare a dinar. I en aquestes, cap a les 4, em truca l'Albert i em diu que baixi que està esperant-me per anar a l'Onix!!
Jo super contenta agafo, adeu mama, demà et porto al peke...i cap a l'Onix!!
Arribem i allà estaven els meus sogres i la meva cunyada amb el seu futur, tots esperant veure al nene vestit! I cap a dins...allò semblava " la reunión de pastorcitos" pero clar, com que li regalen el vestit, pues ale, tots cap allà!
El que deia, entrem i res, que volem veure vestits de nuvi que el chaval es casa el 6 de Juny i la tia ui que aviat, ja queda poc, anem bé de temps i FLAS!! Tu ets la núvia? Si, si...I que fas aqui?? No res, que necesito saber els colors per el vestit de l'Arnau..ui, doncs ja to diran ellas...vinga, vinga, cap a fora! I jo: cari, pero no estaras més tranquil si em quedo amb tú? I ell: Nena, jo no et necessito per res.... i ale...AL CARRER!!! :-) :-) :-) Així que res...

El que si que us puc dir es que els fan sortir al carrer per que vegun bé els colors...a ell l'han fet sortir 3 cops! I la dona li deia que tenia sort que no era dissabte, perqué es veu que las noies començen: guapo! Casate conmigo!!.....quina vergonya!!!!

Llavors, al cap de un parell d'horetas ha sortit i listo, que ja ho té tot! Ara demà tinc que anar a portar una part de calés i al Maig té la primera prova... sé que es modernet, de color fosc, que porta armilla, camisa, pel que he intuit de color blau-lilos, i la corbata es d'aquestas modernetas... les sabates no li agraden gens, diu que li fan el peu molt gros! Jajajja, que voleu, és home de bosc!
Es veu que els traten super bé, almenys a ell tota l'estona li deien: Ai tet, que guapo que estás, aquest traju et queda clavat, amb aquest tipet, i el culet...SERAN BERRAS!!! I li tocaven el cul!!!! I sobretot, ja ens enviaràs una foto.... Haviam si hauré d'anar jo a cantar-lis les 40 ::-) ::-) ::-) ::-)

BUeno, perdoneu per la parrafada...

Nenas, les que veniu ens veiem demà!

Agbe, a mi els candelabres tampoc m'agradaven i els centres de flors eran macos, pero no el que jo vull...així que res, potaré per ficar-hi els pétals amb les espelmas i les rumagueras... ja penjaré fotos d'estils que he trobat!

Gemma, ja miraré el que posa al full aquell, pero bueno, és igual perqué paso de passar fred...jajaja! Sóc molt fredeluca!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 08, 2008 9:41 pm

Aquí us poso unes imatges que he trobat per internet..
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 08, 2008 9:43 pm

més....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: mireia 9 » ds. feb. 09, 2008 7:51 am

Bon dia guapes!!!
Son les 8 dell matii me'n vaig cap a terres garrotxines.
Bon cap de setmana a totes.
Fins dilluns.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. feb. 09, 2008 4:37 pm

Bon dia guapes!!

Bueno, ara fa unes 4 horetas que he arribat de la quedada, i la veritat que ens ho hem passat molt bé!! Només arribar, hem trobo aquell parell de locas amb un sunvat de la vida que els hi estava venguent un cd de música...ajajjaja!!! Quin riure!!! Aqui us poso una foto del sujeto...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. feb. 09, 2008 4:49 pm

Winy, Ainos...està bé el cd?? jajajaj! Ja me'l deixareu copiar *.-o-o.* :: orrr:: :: orrr::

Desprès hem estat xerrant i xerrant del tema en questio..el casament! Els hi he portat la invitació, la targeta d'agraïment, la aliança, el detall del cap i el llibre de firmes, que la Winy mha donat una idea molt bona per montar-lo!
Desprès hem esmorzat i hem anat a la tarrasseta a pendra el solet...i a fumar! i fins i tot hem vist un accident!!! Si es que estavem molt ben situades! :-///: :-///: :-///: En fi, que mho he passat de conya reinas, ma encantat haver estat amb vosaltres!!! Em caieu super bé! I les altres també, eh!

Aqui us poso la foto que hem fet, i una foto de les piruletas perqué veieu la diferència...NOsaltres tres, ens quedem la petita...veritat noies??
Ah! hem de fer pedido de galacticblum, eh! I sobre les estructures, doncs el que comentavem, que s'ha de fer ja...així que a mitjans d'aquesta semana li passaré el pedido a la Bloomie...perquè sinó sens farà tard!!!

Per cert, Winy, ja diràs alguna cosa d'aquella màquina de fer forats...

I ja que hi sóc, dir-vos que he anat a Pronovias a mirar vestits per la meva germana i que ja se la quedat! Us poso una foto perquè veieu lo guapa que anirà ( i encara li han d'arreglar! Així que estarà impresionante... *.-o-o.* *.-o-o.* )

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » ds. feb. 09, 2008 10:34 pm

Hola guapes,
ja veig que la quedada ha anat genial, que be :-///: :-///: :-///:
Esta molt xula la foto.....Miriam la teva germana anira impresionant :-)ok: :-)ok:.
jo de les piruletas les vull vermelles en forma de cor. necesito unes 120 unitats.

això ens hem despavilar amb el tema del pedido de galacticblum i les estructures, per cert Miriam ho hem mirat be amb en dani i al final només en farem 4 rams, i si pot ser les estructures com les vostres de color lila.

nenes que acabeu de passar un molt bon cap de setmana.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » ds. feb. 09, 2008 11:23 pm

Bona nit guapis!!!!!!!!
Jo també m'ho he passat de conya!!!!!! M'ha passat el temps volaaaaaaaant!!!!!!!!
I del sujeto no en parlem......el cd encara no l'he escoltat, ja et dire a veure què tal i si val la pena que te'l grabi......
Li he ensenyat la foto a l'Anton de les piruletes i ell s'estima mes les de Bel Ros.... diu que al final per 100 unitats la diferència es de 15-20 € en total, potser si que té raó.... ja veurem què fem.....
Miriam el vestit de la teva germana és guapissim!!!!!!!!
Bé nenes, demà vaig al restaurant ja us explicaré què em diuen de tot plegat.....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 10, 2008 1:36 am

PEDIDO BLOOMIE

Míriam: 2 liles
Ainos: 8 liles
Gemmanit: 3 liles
Arhhoa: 4 lilas
Agbe: ????
Espe: No

Aquí està la nova llista!!

Per cert, merci pels comentaris de la meva sister!!!

Ainos, que vagi bé demà!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 10, 2008 10:40 am

Bon dia maques!

Segur que pel que expliques Miriam... ho vau psar de conya... un dia que pugui m'apunto jo també a les quedades... tot i que els dissabtes matí està casi sempre xungo...

És cert el vestit de la teva germana es IM PRESIONANTE.. molt macu.. ben moreneta li lluinarà un munt.

FELIÇ DIUMENGE!!! :-///: :-///:
xocolatina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 10, 2008 10:48 am

hola guapissimes!!!!! bon diumenge a totes!!
ei nenes kina enveja oooo k guapas esteu, i la teva germana miriam esta oleole!!el 23 jo no faltare,pode sera la meva primera kedada com soltera,i despres si en fem mes jo vindre he!!!! si en voleu !!! jejejej
be osesplico una miketa com en va anar a mi a bcn,, ens vam aixecar molt d'hora i a les 10 en punt estavem devant de la porta den toni el nostre fotograf,k com no ens va rebre amb akell humor k te tan especial, k ami personalment en fa sentir molt be,en don cunfiença i aixo penso k anira molt be per k akell dia amb els nervis i k jo aixo de posar per las fotos no en se i en fa una mica de pal,crec k anira força be., ber vam estar casi be dos hores concretan els puestos les hores lo k es faria, lo k teniem k fer i lo k a nosaltres teniem pensat fer,en resum k molt i molt be i k espero k tot surti tal i com varem xerrar,i com va dir en toni si no nosaltres enprovisarem k estem molt acustumats!!!!! be k estic molt trankila per akesta part i confiem molt en ell,el video tambe penso k kedara molt be ya k ens va dir si al final ens estimavem mes fer un final de dibuixos en plan romantic o un final de tomas falsas.en fi com soms en santi i jo varem escollir tomas falsas jejejejejjejejeje!!!!!!.el video len agafat de 1h15m per k en ell surti tot,mes resumit pero tot,i el album l'en agafat digital de 35 fulles k son 70 pagines, y el preu la veritat k tambe esta molt be.
ens vam emportar a l'Ona per k aixi va veien els fotografs i k vagi agafan confiança,de fet es va fer molt amiga de laltre fotograf k también vindra i es una noia, aixi akell dia k no hi tingi por ni vrgoña!!!
be nenes perdoneu per la parrafada pero en feia ilu esplicarvos com avia anat i k estic molt contenta!!!!!! ens veiem mes tard i si no dema,molts de besitos per totes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: arohha » dg. feb. 10, 2008 11:17 am

bon dia guapes,

Dem que be aixo del fotograf, les tomes falses pot quedar super divertit, que guay.. y que be que la Ona hagi conegut als fotografs aixi aquell dia estara mes tranquila.

Ainos ja explicaras que tal al restaurant.

nenes us poso aquest link, a lo millor alguna us pot interessar, es que jo vull fer unes caricatures i e trobat aquesta web que esta molt bé. jo tenia pensat fer-li al meu germà el poster del padrí amb la seva foto, però aqui t'ho podem fer en caricatura i queda super divertit,jejeeje segurament fare aixo.

http://www.cartoonclub.es/?gclid=CJusmL ... MAodvTEgOQ

espe gracies per la informacio de les vacunas, ja li he passat a la meva amiga i esta super contenta.
guapes que acabeu de passar un bon diumenge.
petons
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 10, 2008 11:29 am

Bon dia noies!!

Dem, clar que podràs venir a les pròximes quedades, només faltaria!!! Ademès a la pròxima no pots faltar que t'haig de donar el pedido!!!
Pel que esxplicas, ahir super bé no??? Ostres nena, quins nervis...et queden els dies contats!!!!! Que guay nena... ja veuràs que tot anirà sobre rodes!!!

Ahir a la tarda vaig estar a Montgràfic, i XAPÓ!!! Segurament ho agafarem tot allà...varem veure uns detalls pel peke molt xulos: són uns saquets com reixats de colors i porten un imant en forma d'animalets...lleons, ocells, cavalls...molt i molt divertits!!! I per nosaltres doncs vaig veure força coses... COm sempre no acabo de decidir-me... Us penjo les coses...
((!*Miriam!*)) l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 10, 2008 11:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 10, 2008 11:39 am

Arohha, pot quedar molt xulo aixó de la caricatura... que faràs el pòster del padrí ?? Jo encara tinc que fer el del meu padrí....

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dg. feb. 10, 2008 7:32 pm

Hola noies,

Feia molt de temps que no entraba, veig que heu fet quedada que guay..

He llegit una mica per sobre i veig que aneu molt be de temps amb els preparatiu jo també vaig encarrilant tot...

A nosaltres només ens fa falta fer el tast que el tenim el dia 29 de Març al Mas Marti amb el Ginjoler crec que quedarem tips...

Les invitacions les donarema cap al Març Abril ja que el casament el fem el 14 de Juny crec que anem sobrats de temps.

Les sabates ja les tenim, varem anar ahir de casualitat pel carrer Santa Clara i vam veure la botiga Ereixa i varem entrar en Lluis es va probar unes sabates molt maques de la casa Lotus la veritat que li quedaben genial molt guapes...

Jo també he trobat les sabates si algu encara no els ha comprat mireu de probar les de la Sara Navarro que son molt comodes, jo em vaig probar les que tenien alla a Rosa Clara i per mi eren molt incomodes aquestes es posen com un gua i SON MOLT COMODES es super important això.

El tema de les flors també ja ho tenim enllesit quedarà molt maca l'esglesia....

Les invitacions les tindrem la setmana que ve, ja que nosaltres ho em triat tot a Saragossa hi havía una diferencia de preu amb les que varem veure al tot nuvis i els detalls també els em agafat allà.

Ah! Les aliances també estan ja triades y grabades ja les tenim a casa això ha sigut un regal de la meva tieta que te joyeria... La veritat es que s'agraeix aquest regal amb les peles que costen.

El tema de l'esteticient i perruqueria ja tinc triat a on aniré es una perruqueria que es diu Nuduka la meva cosina hi treballa i la veritat que ho fan molt be. El dia 1 de Març començo amb les sesions de neteja de cuitis etc etc...

El viatje ja el tenim escollit ens anem a Thailandia el que passa que no veia clar uns hotels i ens ho estan mirant ja que es un viatge per no oblidarte'n mai crec que els hotels haurien de ser genials..
Ah! El tema de les fotos y el video també ho tenim enllestit el fotograf es en Toni forts que es genial i ja em vist com treballa i el video també.

A l'abril em de fer una sesió de fotos i de video segurament ens anirem a la platja, ahir ja vaig estar comprant algun modelet per les fotos.... Que guapos estarem.... jjisjsjsijsjisjssjsi

No se si algu ha contractat el servei de llogar autobus si hagués algú em podria dir mes o menys que li costa jo ja he fet algun sundeix de preus i volia comparar!!!

Poso una foto del meu anell de promesa que va ser genial com em va sopendre en Luis!!

Va ser el dia 24 de Desembre es el dia que ens donem els regals de Nadal a casa d'en Lluis a Saragossa no hi ha tradició del caga tio només donen els regals i en Lluis em va sorpendre amb un ram de flors i altres regals pero en el ram hi havía una flor diferent a les altres va se molt bonic era un joier en forma de rosa i vaig obrir el joier i era aquest anell preciós!!!!! Ens varem emocionar Molt els meus sogres plorant la meva cunyada emocionada buaaaa!!! Un dia molt encantador amb ple de sentiments i emocions...!!!

Doncs res noies diuse que ja ens queda poc!!!!!!

Fins aviat!!!
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants