Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 10, 2008 8:14 pm

eiiiiiii!!!
NOTICION !!! jejjejejej be nenes k el meu cuñat ma deixat una entrada de usb on puc ficar la tarjeta de la camara i surten les fotos,, *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* be la primera foto es lo k posare al panel i lo k hi haura a les taules,k ja os vaig comentar k farem un joc amb els colors,la gent aribara a la entrada del menjador i al panel nomes trovaran el nom de una persona amb el seu color i numero de taula,llavor entraran al menjador i hauran de buscar la taula amb el mateix color, i alla montar un puzzle facilet o anan obrin papelets amb els noms tambe,jejejjeje vaja k hauran de anar rapits per k no sabran amb ki seuran i la gent estara esperant!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
aki va la primera
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 10, 2008 8:15 pm

laltre
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 10, 2008 8:18 pm

mes de lo mateix espero k es vegi be, les he tingut k comprimir una mica

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 10, 2008 8:21 pm

be ara os posare els recordatoris k en fet, arohha lo k et vaig comentar k varem fer a les rambles y ens a sortit molt be de preu,despues tambe en ferho mes petit no va sortir res car,,,

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 10, 2008 8:22 pm

ara si k ho he fet al reves!!! jajajajjaja

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 10, 2008 8:26 pm

be ara os posare les sabates conjunt interior lliges,mitjes pentinats i 2a prova vestit jejej

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 10, 2008 8:27 pm

++

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 10, 2008 8:28 pm

++lliga!!!!

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 10, 2008 8:30 pm

nenes de vegades no amb deixa segons kines ,no ho entenc :-/ :-/ bueno intento mes les sabates

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 10, 2008 8:31 pm

++

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 10, 2008 8:33 pm

++ les sabates el estil k magradava no le trovat al final van ser akestes k tenen una mica de talo pero no ho sembla son super comodas, i la modista en va dir k ara es portan mes de punta rodona aixis k al final estic contenta amb la eleccio

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 10, 2008 8:44 pm

ostres nenes kina rabia ni han algunes k en posa error,,per k!!!! :-/ :-/ :-/ no ho entenc si ja las comprimeixo,kina rabia tu saveu k puc fer?????? be ara ja se k no hi ha ningu pero aviam dema si algu amb pot esplicar com ho faig!!!!!! k me kedat a la mitat, ja amb algunes ma fet el burru,com tambe no se si per massa llum o poca no saprecien be pero bueno,k hi farem,nenes aviam si dema puc acavar de penjar mes fotos,perdoneu per ocupar casi una pagina sencera!!!!!! ens veiem dema aviam si puc continuar si no sempre en kedara el dia 23 :o-o: :-/
molts de neukiss-) neukiss-) neukiss-) k acaveu de passar bon diumenge i les k estavau malaltonetes k avui acaveu de descansar i agafar forces,,
bona nit patatones!!!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
Dem

EntradaAutor: arohha » dg. feb. 10, 2008 9:21 pm

hola Dem ostres aixo de les taules sera molt divertat, :-///: :-///:

no et puc ajudar amb aixo de les fotos jo tampoc se molt be com va, :-/ ho sento.

Dem si que esta molt be aixo de les caricatures, ya ho mirare perque haig d'anar un dissabte a bcn, i passare a preguntar avans de fer res. sortiu super divertits m'agrada molt.
ah!! la roba interior molt xula, les sabetes molt maques, les mitjes i les lligues, seky sexy (-O-:-) estaras genial :-)ok:
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 10, 2008 9:22 pm

Dem, que bé! As pogut penjar fotos!!! La idea dels panells és molt original i segur que els convidats se'n porten una sorpresa!!
La roba interior és molt maca, igual que les sabates!!! Les mitges són atrevides, eh? Jo vull una cosa una mica més classica....

Sobre el perqué et don error, doncs no sé, a mi a vegades em passa i és perquè es format -bmp i el foro no ho accepta...pero sinó, no sé perqué deu ser...

Nena, et queda poquet poquet... quins nervis!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 10, 2008 9:24 pm

Jajaja, ostres Arhhoa, ens hem creuat!!! jajaja... com anat el cap de setmana?? Jo ara acabo d'arribar de carnastoltes amb el peke...haviam si carrego les fotos a l'ordinador i us en penjo alguna!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » dg. feb. 10, 2008 10:53 pm

Bona nit guapes,

com anat el cap de setmana! a mi se m'ha passat volant!!com cada cap de setmana... jejeje!!

Veig que la quedada va anar molt bé! esteu molt guapes a les fotos! amb referència a les piruletes, nosaltre hem parlat i de moment no farem lo de les piruletes!!
Primer volem fer la decoració de les taules a conjunt amb les invitacions perquè la idea que tenim pot ser bastant original, però primer hem de fer la plantilla, i desprès probar si pot quedar bé! i acabar-ho de parlar amb la floristeria a veure que ens diu (a la pròxima quedada ja us ho explicaré i a veure si puc portar alguna plantilla).

Miriam, la teva germana està molt guapa amb el vestit, anirà molt elegant. :-)ok:

Dem, que bé fotos! però no et puc ajudar, ja que no sé com es fa això de reduir.les i adjuntar perquè no tinguis problemes. Les sabates m'han agradat molt i els croquis de les invitacions també, ja que fareu participar als convidats. I la caricatura és molt divertida.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dg. feb. 10, 2008 10:58 pm

Ah, Dem que em deixava la roba interior, la trobo molt sencilla i maca. Jo també busco alguna cosa així, però de sota busco un culotte.

Miriam, ho sento, però al final no demanaré les estructures pels rams; quan tingui més decidit el tema regals ja acabaré de concretar més coses. Disculpeu-me!

Sira, com va el trasllat, espero que aviat ja estigueu instal.lats al pis nou i et poguem veure més per aqui.

Mireia, com anat el carnaval?

Bona nit noietes!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: montpra » dg. feb. 10, 2008 11:37 pm

Hola !
bé, saludo a tothom i dir que el dia 23 no podré venir, ja que hem d'anar a Barcelona a portar invitacions, i hem quedat aquell dissabte, si per alguna cosa ens canvien el dia doncs ... vindré encantada !!!

Miriam no has anat al carnestoltes de Lladó que ho feien aquesta tarda amb animació i berenar ? jo hi volia anar una estona però al final se'ns ha liat el dia.

A les que esteu malaltes, a recuperar-vos, i a totes les altres ... petons i ens parlem i llegim ! I que per cert, em moro de ganes de veure-us i coneixre'us, a veure si en tinc oportunitat ...
I vaia un que us vau trobar que venia CD's no ? tenia una mica de cara de boig !! jaja.

Abraçades !
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: winy » dl. feb. 11, 2008 8:56 am

Bon dia a totes!!

La quedada va anar molt bé... del pavo del cd millor no parlar, estaba fatal!! Puf i el cd dolentíssim pel meu gust.. i a sobre en va cascar 10 euros!! Que pardilles som.

Ainos, al final no agafes les piruletes??

Miriam, a veure si dissabte li demano la màquina de fer forats i quedem les interessades per foradar, jajajajaja...
M'agrada molt el vestit de la teva germana!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dl. feb. 11, 2008 9:06 am

Winy de debò que el cd es molt dolent??? Jo encara no l'he ni posat..... ja tens raó, som unes pardilles!!!!!!!!!!
De piruletes si que me'n quedaré, però l'Anton prefereix les grosses.... així que al final no sé què faré..... jo si em quedes les petites els hi faria alguna cosa al pal, i es el que diu ell, per poca cosa que hi faci ja em surtirà igual de preu que la grossa i no parlem de la feinada que porta, ja que són 130 unitats!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants