MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: masa » ds. feb. 09, 2008 10:48 am

FRACRIS ha escrit:
masa ha escrit:Hola noies!

Ostres Fracris, ara he vist que tens un ticker que diu que marxeu a XINA???
Carai!!! com us ho curreu no??

Hola,
Si tot va bé, si marxarem, ja us aniré explicant, je je je..

Mira si soc previsora que ja estem parlant del viatge de l'any vinent, com a despedida momentanea, pq ja ens començarem a plantejar lo del bebe, peró de moment a disfrutar.
El que pasa, és que estem entre dos destins, per l'any vinent, que ho hem de començar a mirar, un per que las plaças s'acaban i l'altra pq quan més aviat bloquejis las plaças d'avió més económic surt. :-/ hO hem d'estudiar!!!

je je je...

Ui, ui, ui...... ja parleu de BB??? ... no sé pq pero crec que Xina será l'ultim viatge que faràs (momentàniament clar) .... jejeje crec que vindrà abans el BB ... jejeje

Jo crec que també cauré abans del que jo em pensava .... :o-o: :o-o: :o-o:
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: merce i albert » ds. feb. 09, 2008 10:58 am

Ja ja ja aixi que ja començeu a parlar de bb, a veure si torneu de xina siguent-ne tres ja... ja ja ja.

Masa i vosaltres tambe??? aixi que potser pel 2009 ampliarem el foro em tot de bb... que bè

Nosaltres ho tenim clarissim, un cop obert el negoci i veure que mes o menys funciona pues anirem a buscar el bb i que vingui quan vulgui.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: masa » ds. feb. 09, 2008 1:08 pm

Anda que no!

I nosaltres erem les que deiem que de moment no ........ jajajaja
masa

EntradaAutor: iram » dl. feb. 11, 2008 7:58 am

si k aneu ràpid, ja parlant de bb............. ufffffffff!!!!!!!! Jo encara ho veig una mica lluny, i mira q portem 10 anys junts...... encara volem viatjar molt, moltíssim!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
iram
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3114
Membre des de: ds. abr. 01, 2006 3:29 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dl. feb. 11, 2008 9:56 am

Hola noies,

uy uy uy, com s'ha liat la troca, je je je. Crec que no m'heu entès o millor no m'he explicat bé, aquest any anem a la Xina i ja estem pensant el del any vinent, que estem entre dos destins, així que de moment fins l'any vinent, de cara a l'estiu no ens ho plantejarem, pq el viatge de l'any que ve el volem fer per la primavera. En francesc vol anar a la Polinesia i jo a fer un creuer pels Fiords de Noruega, tant un viatge com l'altra s'ha de agafar amb molt de temps....
I sincerament, ara estem molt bé, disfrutant de nosaltres.
Fins al dia del casament, no habiem viscut junts, per aixó estem passant una època nova i diferent que estem disfrutant molt.
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: masa » dl. feb. 11, 2008 10:19 am

I clar que si!!

Si n disfrutem ara quan ho farem??? .... jejejeje
Ara que no hem d'estalvar per el casament podem gastar els diners en el viatges i aquestes coses.

Com aneu?? tot bé? ... pff quin pal del dilluns!

PD: A on son les fotos de carnaval??
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. feb. 11, 2008 10:48 am

hOLAAAAAAAAAAAAA MASA.

Las fotos del carnaval las te el meu pare, li agafaré i las posaré.

Que fareu per l'aniversari vosaltres???
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dl. feb. 11, 2008 11:45 pm

Bones!

Fracris, en principi per el pont de maig, anem 4 parelles a Huesca (1,2,3,i, 4 de Maig) y clar, en nostre primer aniversari de casats (5 Maig) cau en dilluns, així que el deixarem per a l'altre cap de setmana un sopar romàntic al matix restaurant on varem fer la celebració!

Y vosaltres?? que fareu??

PD: No eet pensis que se'm ovlida lo de les fotos eh!! ::-) ::-) ::-) jijiji
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dt. feb. 12, 2008 10:01 am

No tranqui, Ja li he dit al meu pare que me las prepari en un USB.

Nosaltres com tots, también cau en dilluns, ja que aquest any al ser Visiesto (no sé com és diu en català), anem a paasar el següent cap de setmana, 30-31-1 al hotel de barcelona on vam estar dos dies abans de marxar cap a Tailandia. Ja que el cap`de setmana anterior es a dir el 25 de maig, la meva cosina fa la comunió.

Aquest és l'hotel,

www.hotelbarcelonaprincess.com/
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dt. feb. 12, 2008 10:16 am

hola noies!! el any visiesto en catala es diu any de traspas. I jo igual k totes em cau en dilluns, a nosaltres ens regalen la nit i l'esmorzar a la suite del hotel on ens vem casar, suposo k anirem el dissabte o divendres abans, ja veurem, perk jo el divendres 16 torno de colonies amb els nens o sigui k rebentada!!pero clar un parell de dies sense el maridet ha de tenir una bona recompensa eh!!! fa ilusio ja un any!!! i nosaltres la mateixa data farem 4 anys junts
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: masa » dt. feb. 12, 2008 11:51 am

FRACRIS ha escrit:No tranqui, Ja li he dit al meu pare que me las prepari en un USB.

Nosaltres com tots, también cau en dilluns, ja que aquest any al ser Visiesto (no sé com és diu en català), anem a paasar el següent cap de setmana, 30-31-1 al hotel de barcelona on vam estar dos dies abans de marxar cap a Tailandia. Ja que el cap`de setmana anterior es a dir el 25 de maig, la meva cosina fa la comunió.

Aquest és l'hotel,

Quina canya d'hotel no??
Si no es molt preguntar, quan val passar una nit? m'encanta!!
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dt. feb. 12, 2008 12:29 pm

masa ha escrit:
FRACRIS ha escrit:No tranqui, Ja li he dit al meu pare que me las prepari en un USB.

Aquest és l'hotel,

Quina canya d'hotel no??
Si no es molt preguntar, quan val passar una nit? m'encanta!!

Una nit no ho sé peró he agafat dos i hem surt per casi 400 euros.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dt. feb. 12, 2008 11:46 pm

uff!
Deu ni do! pero segur que va la pena :-)ok:
masa

EntradaAutor: Myrim » dc. feb. 13, 2008 5:26 pm

Kina passada d'hotel...pero clar son forces calerons... Ketal va tot?? i les embarassadetes com esteu??ja falta menys per veure les carones!!
Dema em porten per fi el piano a casa!! juas 9 mesos gariabe sense tocar-lo, cada vegada k passava per casa els meus pares tocava alguna peça, pero uf es molt de temps tinc mono de tocar i cantar!!! Els veins es kedaran servits! *.-o-o.* la lilo la la la do re mi!!! al jardi!!
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: merce i albert » dj. feb. 14, 2008 7:47 pm

Hola!!!

Bufa ara feia dies que no passava per aqui... pero es que he estat una mica liada.

Ja veig que teniu clar com i on celebrar el primer any de casats... quina sort. Jo volia mirar de marxar el cap de setmana abans o el de despres, pero com que segurament l'Albert ja haura obert el negoci i treballara el dissabte el mati pues no es plan de marxar dissabte a la tarda per tornar diumenge, oi??? Aixi que potser anem a dinar el dia 25 al restaurant i despres buscarem algun pont per fer una escapadeta. Encara no ho tinc molt clar i ho vull mirar de parlar em l'Albert a veure que diu.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dl. feb. 18, 2008 9:55 am

Bon dia noietes!!

On sou?? està molt parat el nostre post no???

Viga amunt MAIG 2007 *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
masa

EntradaAutor: merce i albert » dl. feb. 18, 2008 12:55 pm

Masa tens rao, ultimament esta molt parat el post, suposo que totes tenim feina i casi no tenim temps per conectar-nos... A veure si ara que s'acosta Setmana Santa estem totes mes desocupades y animem el post.

Per cert i les nostres futures mames com es troben??? I els petits del post ja es porten be o us donen moltes petadetes???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dl. feb. 18, 2008 3:30 pm

hOLA NOIES!!!

L'altra dia hem vaig passejar pel post de Soc petit, i vaig anar a veure a Iraiosc, mare de Deu, vaig flipar, te una panxa impressionant, ara feia molts de dies que no veia una foto seva i deu ni dor... uff Crec que li toca el mes que ve no???
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dl. feb. 18, 2008 11:45 pm

Bones!
Fracris, jo también la vaig veure per el Soc petit i crec que li toca en 3 setmanes i poc ... fa dies que no ens diu res oi??

Aix pobre! deu estar amb els últims preparatius!! ... ah! per cert, i ja he vist qie has posat el compte enrere per anar a buscar el petit ... jejeje
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dt. feb. 19, 2008 5:10 pm

masa ha escrit:Bones!
Fracris, jo también la vaig veure per el Soc petit i crec que li toca en 3 setmanes i poc ... fa dies que no ens diu res oi??

Aix pobre! deu estar amb els últims preparatius!! ... ah! per cert, i ja he vist qie has posat el compte enrere per anar a buscar el petit ... jejeje

Si ja m'he empenedit, ho he tret aquest matí!! je je je soc la llet!! cambio més d'opinió, no t'ho pots ni imaginar!!! :-))

Va diga'm masa, quan et poses en serio amb el tema, que segur que també et ronda pel cap alguna data... je je je
Imatge

Imatge
FRACRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants