Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dl. feb. 11, 2008 9:15 am

Ahir varem anar al Restaurant, i ens va donar els nous menus, han incorporat plats nous que tenen una pinta..... més o menys ja sabem el que agafarem pel tastet, i varem quedar que hi aniriem a principis de maig. També varem comentar el tema flors i em va ensenyar els centres que hi posen i per mi ja estan bé, em va dir que podem triar colors, però que la composició sempre es mes o menys igual. També ens va ensenyar les minutes del menu, i son molt guapes, em varen agradar molt, ja que son modernes i minimalistes, són llargues i primes, tipus punt de llibre, i en lloc d'obrir-se com un triptic de costat, s'obren per davant, de color gris i marfil.
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. feb. 11, 2008 9:27 am

Bon dia nines!!!!

Com ha anat el cap de setmana?
El meu, a part del sopar, doncs pse,..pse,… netejant per casa!!! Però bé,…

Míriam, que bé, el teu futur ja té el traju??!!! Que guay!!
I quina gràcia això de que el fessin sortir a fora, no? Clar, és que així es veuen els colors reals, no? Ara ja podràs començar amb el de l’Arnau!!
Ah, gràcies per les fotos dels centres de taula!!!!
Per cert,.... la teva germana està espectacular!!!!

Jisjisjis,..... ja veig que la quedada va anar molt bé!!! I Déu ni do el paio aquest,..... el món està fatal!!! Jajajajja
Ah, nosaltres també ens decantem per la piruleta de Belros!!

Dem, que bé, ens has posat fotos!!! Les sabates són molt maques, i tenen pinta de ser molt còmodes; aquest tipus de taló ho és molt de còmode. Les invitacions i la caricatura són molt originals i divertides. Enhorabona!!!

Ainos, que bé tot això del restaurant!!! Ara ja podreu anar pensant en el vostre menú!!!

Noies, el divendres a la tarda vam anar amb el meu futur al Gran Via2, a fer una volteta,.... i la meva sorpresa va ser quan en una sabateria vaig veure les sabates que us vaig posar l’altre dia,... I no em vaig poder aguantar, vaig entrar-hi de caps a emprovar-me-les, amb el meu futur allà assessorant-me!!! Jejejejeje,.... La curiositat va poder amb mi,.... Vaig pensar,... total, són les sabates, què més dóna si les veu. Igualment, compri les que em compri, me les vull anar posant per casa, per acostumar-m’hi i que s’adaptin al meu peu, així que me les veurà igualment,....
A ell li van encantar,.... molt més que a mi!! Bé, a mi m’agraden molt,.... però tenen un taló d’infart (9.5cm) i un preu també!!! Però bé, primer vull anar a El Tocador,.... (eh, Gemma?!). :-)ok: :-)ok: :-)) :-))

Vinga guapes, fins ara!!
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 11, 2008 9:48 am

Bon dia guapes! porto la tira llegirnt!!!!
i per això no vaig estar per aquí! bueno encara ho estic i vaig a mig gas pero en mica en mica millor.
Bueno no sé pas si m'en recodaré de tot el que volia dir!!!!

Miriam que bé que el teu futur ja tingui traju!!! ostres no sabia que els feien sortir a fora pobre Raül que hi anirà dissabte 23!!! jajajaja fijo que no surt de la vergonya!

Dem que bé que ens hagis penjat fotos i que ja tinguis pentinat!! a mi com la _gemma_ em fa una por terrible aquest tema!

Ah! i Gemma quines sabates et vas emprovar les que vas penjar l'altre dia??? a veure si divendres podem anar al Tocador!!!

Bueno veig que la quedada va anar molt bé i esteu molt guapes a la foto! i nenes!!! no sabeu que no es pot fer cas dels locus desconeguts!!!
Pel que fa el tema de les piruletes així de costat m'agraden més les de l'Ainos oi que les vas comprar a l'Espai? i quan valien? ja porto un cacao....

Miriam te germana està super guapa i be moreneta quest vestit li ressaltarà molt.

Lidia i Lluis quan de temps noia que no estaves per aquí! l'anell es maquissim i la menra de donar-te'l també!

Jo a veure si començo a mirar coses per que aquest cap de setmana volíem mirar els anells i anar a la floristeria i caca ja no ho vam poder fer.

Bueno em sembla que em deixo coses pero en fi ja me n'aniré enrecordant....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. feb. 11, 2008 10:03 am

Les piruletes de Bel Ros, preu de botiga 0.50 ct, però a la Miriam li varen dir que per quantitat (no sé quantes), li farien a 0.45 ct.
Llavors seria fer també comanda conjunta, no??????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dl. feb. 11, 2008 10:05 am

Bon dia guapes,

Ainos que be el tema del menu ja ens explicaras....

Gemma quin talo mes alt ,no?? ostres jo no podria.. ja ens explicare que tal al tocador , jo vull anar.

Gemmanit guapa recuperat i cuidat molt, jo tambe encara estic una mica paxuxa.

jo de piruletas les vull vermelles amb forma de cor.

Agbe guapa no passa res si ara no vols les estructures, quan ho tinguis clar doncs ja les demanaras.

Aquesta setmana sense falta hauriem de fer el pedido a galacticblum.

jo a la quedada del dia 23 no puc anar , quina rabia que em fa , pero es que ja fa temps vaig quedar amb la meva cosina per anar a bcn. a la proxima que espero poder anar perque a la que vaig anar m'ho vaig passar genial :-///: :-///: :-///:

Nines hem podeu dir joieries de girona per anar a mirar les aliances que anirem aquest dissabte.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: xocolatina » dl. feb. 11, 2008 10:11 am

noies a quina hora es la quedada del 23?
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: queque » dl. feb. 11, 2008 10:21 am

bon dia guapes!!! he pogut llegir que la trobada va anar d´allò més bé, no?. Només espero no faltar a la proxima...

Per cert, Miriam felicitats si ja tens vestit de nuvi!!

Dem, les fotos estan molt bé, la roba interior sencilla, com m´agrada, i les sabates són super maques.Jo tinc el meu dubte si portar-les rodones o en punta...

Aquest cap de setmana va venir la meva germana a veure´m i ella va anar de viatje de nuvis a Argentina, total, que va començar a dir que hi anessim, logicament jo no volia fer el mateix viatje que ells... però si anessim aniriem a veure coses que ella no va veure, total que estem molt il·lusionats. Potser farem Argentina amb creuer per la patagonia-chile.

quin rotllo!!!
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dl. feb. 11, 2008 10:28 am

Bon dia guapussimes!!! ara feia dies que no entrava eee, i com li doneu a les tecles!!! no m'ho he llegit pas tot, no tinc temps, pero a veure que recordo del que he llegit...

Miriam, guay que el teu home ja tingui el traju, segur que estara guapissim, ja veuras!! el meu home tambe va anar a l'Onix i tambe el van fer sortir a fora i li van demanar una foto, dels 2 junts, que per cert, encara no els hi hem portat... va anar-hi un dissabte i si que hi havia espectacio si segons em va dir...
Ta germana esta molt guapa, el v estit es molt guapo i li queda super be, moreneta estara preciosa!!

Dem molt xulo tot lo que has posat de fotos!! :-)ok:

Gemmanit, m'alegro qe estiguis millor!! hi ha una de virus.. ma mare esta fatal i el meu pare amb principi de pulmonia i el meu jordi te una tos que no vegis, estan per l'arrastre!!! segur que jo pillo algo, fijo!!!

Lidia, l'anell precios, i molt original la forma de regalar-te'l , que romantic!!! que guay el tastet a Mas el Marti, encara recordo el meu, surtireu que no us podreu bellugar!! quina records!!! per cert, dona-li records a l'Ingrid!!!

Arohha, de joieries, jo vaig anar a Rosa Sala i van sortir be, amb descompte 500.- clavats!

Nosaltres estem en tramits de comprar un cotxe, com diu en Jordi, perque semblem mes una familia, jeje, per quan arribi el peque tenir mes comoditat perque amb el Bravo 2 portes es un palorro...

Nose que mes volia dir ara... :-///: :-///:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Dem » dl. feb. 11, 2008 10:28 am

bon dia!!!
gracies a totes pels comentaris, ara no recordo qui ho ha dit pero les primeres fotos no son de les invitacions, no tinc cap d'invitacio les vaig donar totes jejejjejejeje,les primeres fotos son de el panel de les taules jejejejejej pero no passa res,encara no amb deixa penjar les altres k tinc nenes no se k tinc k fer ja saveu k soc molt patata" en lo k es la informatica pero si vaig poder penjar akestes altres no se per k ara en posa error si ja les he comprimit :-/ :o-o: :-/ :o-o:
Gmmanit manalegro k estigis millor, en mica en mica pero cuidat k corren una ma de virus k espanta!!!!!
guapas jo porto uns dies de nervis k no se pas!!! no se k ens fan per la despedida no sabem res ni k dia ni kina hora res de res tot es sorpresa,inclus ja s'an encarregat de colocarme a la nena akell dia, nenas estic dels nervis :o-o: >.-<: :o-o: >.-<:
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. feb. 11, 2008 10:29 am

Hola nines!!!

Gemma, sí, les sabates eren com les de la foto que vaig posar l'altre dia!!
:-)ok:

Arohha, jo tampoc crec que pugui. No porto talons mai,.... així que imagina't!! Però el meu futur em començava a dir que si són tan xules, que si t'estilitzen molt,.... així que tinc un cacao,.... ja veurem,.... Potser me les compro i d'aquí al casament me les poso un xic cada dia, per casa!! :-))
Igualment, compri les que em compri, després pel ball me'n emportaré unes de ben còmodes.

Lídia, l'anell és preciós!!! Tot molt romàntic!!! :-)) :-)) :-))

Queque, que bé Argentina!!! :-)ok:
Nosaltres també hi volíem anar, però ens van dir que el Juny allà és molt mala època (ple hivern).

Fins ara! :-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 11, 2008 10:36 am

Ainos si som varies jo faria la comanda conjunta que segur que ens surt millor de preu. Per cert... ja sabeu que triareu pel tastet?

Arohha cuida't molt tu també bonica! :-()-) es una merda amb tots aquests virus!!!

Tetes així que cotxe nou!!! fes com en Raül que ara fa un any ens el vam comprar nosaltres i ja va triar un C4 gran Picasso dels nous 7 places!!! per quan creixi la familia diu! ho porta clar....

Per cert Ainos li vaig ensenyar aquest cap desetmana un conjunt així sexy de nuvia amb lliga i tot d'un revista que em va anar a comprar per que estava malaltona i li dic... mira carinyu quin conjunt de nuvia més sexy.... i em diu.... això és de guarra no de nuvia! :--( així que li vaig dir que portaria lligacama i el tiu erre que erre així aniràs de guarrilla!!! no ens en sortirem pas!

Dem no m'extranya que estiguis nerviosa el teu compador és d'infart!

Gemma pero porten una mica de plataforma no? això les fa més portables! i quan cubiquen?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dl. feb. 11, 2008 10:44 am

Homes!!!!!!! Jo no li penso pas dir res, ja s'ho trobarà, i llavors segur que li encanta!!!!!!!!!
A veure si aquesta tarda-vespre puc posar el que triarem de tastet i així també em dieu què us sembla, ok????
Això fem comanda conjunta i llestos!!!!!!!
Dem tranquila, que ho tens tot controlat!!!!!!!!! :-)ok:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: winy » dl. feb. 11, 2008 10:44 am

Hola Gemma(nit), ja et tornem a tenir per aqui!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: winy » dl. feb. 11, 2008 10:46 am

Queque, la Pruna del post gironines 2007, també va fer Argentina- Patagonia, diu que va ser genial!!!

Així el tema piruletes l'agafeu al Belros... jo seguiré amb les de ratlles petitones!! M'agraden més !!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. feb. 11, 2008 10:48 am

A mi com a piruleta també m'agrada més la teva, però li falla el pal, és massa petit pel meu gust, i si m'he de liar a embolicar-lo i fer-lo més llarg, m'hi puc morir............ Si algu vol fer comanda amb mi, de conya, i si no ja les pagaré encara que sigui a 0.50 ct.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Dem » dl. feb. 11, 2008 10:50 am

ostres si HOMES!!!!!!!! millor no ensenyarlis res !!!!!!!
en santi no vol ni k li xerri, diu k vol k tot sigi sorpresa!!!!! de fet millor mes emocionant,,jejej no sap res de lo k porto,, ell akell dia dorm a casa dels pares amb la ona per k el fotograf fara un parell de fotos amb l'ona i clar ya millor k dormi amb ell per k a les 9 del mati ja comencaran,i com no sera aki al costat k estaran a banyoles,pero vaja k ell no sap res de lo k porto ni jo lo k portara ell,pero de vegades millor aixo aixis k sho trovin i ja esta, jo penso k donarli un toke de "guarrilla" tambe es macu i emocionant no ??
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 11, 2008 10:52 am

Si si dem jo ja li donaré l meu toque de guarrila!!! jajajaja i ja us explicaré!!! :-)ok:

Ainos jo sí que faré comanda amb tu!

Winy si noia ja torno a estar per aki! se m'havia oblidat que els xupaxups si que els podríem comprar aqui on dius tu per que estan molt bé de preu.
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dl. feb. 11, 2008 10:56 am

Els xupa xups segur!!!!!! Jo en necessitaré 2 bosses de 100 ut!!!!!!
Això aquesta setmana hauriem de fer comanda a Galactbum i a la Bloomie.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dl. feb. 11, 2008 10:58 am

Jo un 7 places no el necessito pas, es massa per mi, jeje, per vamos si el tens aixi no tindras problemes d'espai. Jo amb un cotxe amb 5 portes i meletero gran, un monovolum en tinc prou, que el bravo entre que te maletero petit i 2 portes, portar un crio i cotxet es casi mission impossible...

jeje que bo aixo de guarrilla, aquests homes.... segur que quan us vegin no us ho diran pas, quedaran flipats, jejee.....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: queque » dl. feb. 11, 2008 10:59 am

Winy gràcies aniré a veure si comenta alguna cosa. merci.
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants