Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. feb. 11, 2008 2:45 pm

Gemma, reina, les sabates sí que porten una mica de plataforma, i això les fa ser força més còmodes. Bé, en realitat, pel taló que tenen, són molt còmodes!! El que no sé és si aguantaria al cap d'unes hores,....
Bé, com que me le he de provar de nou,.... Ja veurem!!! Però és que m'agraden tant,.... :-))
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 11, 2008 2:49 pm

Les fotos... penseu que els clauers son amb presentació diferent...

Em porta de cap...i l'Albert diu que jo mateixa :--(
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: mireia 9 » dl. feb. 11, 2008 3:09 pm

Hola guapes!!
Gemmanit espero que en Raul estigui bé.

Jo aquest finde a Olot tbe m'he lesionat. ERm va caure un noi a sobre mentre ballacvem a la carrossa i hem vaig quedar clavada de les cervicals. Ja no vaig poder sortir de marxa i el diumenmge tot el dia a casa i tpoc vaig anar a desfilar a Calonge. Que hi farem.
Avui estic millor he anat a un fisioterapeuta a fer-me massatge si amb antiinflamatoris estic millor.

Ja veig que la quedada va anar molt bé.
Nosaltres amb en Xavi ara que ja ha acabat el carnaval ens toca tornmar a pensar amb el casament i anar a mirar coses.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 11, 2008 3:30 pm

Hola noies gràcies pels ànims! la veritat es que els necessito estic una mica plof i em sembla que estic passant per una fase d'aquelles de aborriment del casament... espero que no em duri massa pero es que no en surtim d'una per caure en una altre així que no sé... estic depre suposo i ja està.

Miriam a mi els detalls que has posat els trobo molt guapos tots tants els claures com les cetrilleres i els salers! facis el que facis jo em penso que els hi agradarà a tothom! son gaire cars? a més és un regal útil. Pensa una mica amb el que vols transmetre.

Mireia cuida't molt les cervicals que sempre porten una trauca quan t'hi fas mal així que paciència i molts massatges i al vespre va molt bé que et facis una frega amb crema d'aquella que despren calor abans d'anar a dormir a mi me les relaxa molt.

Ens Raül està espantat i jo també.... però està bé... vaia ensurt!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. feb. 11, 2008 3:47 pm

Hola nines!!!

Gemma, reina, AMUNT AQUESTS ÀNIMS!!!! :-()-) :-()-) :-()-) neukiss-) neukiss-)
Com que estàs en una època d'avorriment del casament?? Amb tot el que has treballat (invitacions, detalls),.... Si t'ha quedat tot genial!!!! :-))
No decaiguis guapa, ..... suposo que és que us han passat una sèrie de coses negatives, molt seguides, i per això estàs xof..... I el que li ha passat avui al Raül, t'ha acabat d’aixafar,.... Però pensa que és normal que amb això del Raül estigueu així,.... és un bon ensurt!!! :--(
Però pensa que està bé, que no li ha passat res,.... i que us teniu l'un a l'altre i que us estimeu MOLT!!! :-)) :-))
I que d'aquí res,.... us caseu!!! I fareu un viatge superromànticdelamuerte!!!! :-)ok: :-)ok:
Ah, i que el tu vestit és preciós!!!! :-)) I et queda genial!!! (-O-:-) (-O-:-)
Ànims guapa!!!! I ja saps,.... pel que necessitis!! neukiss-) neukiss-) :-()-) :-()-)

Míriam, reina, a mi m'agraden molt les setrilleres i el saler-pebrer d'AMOUR!!! :-)ok:
Quant valen? (sinó es molt preguntar?).

Petonets.
_cumeta_

EntradaAutor: arohha » dl. feb. 11, 2008 4:25 pm

Mireia guapa cuidat molt i recuperat aviat. :-()-)

Miriam a mi tota la col.lecció amore m'encanta amb qualsevol pots quedar molt be i els clauers , primers que has possat també, jo hem quedaria amb les citrilleres o els salers, son super guapos.

Gemmanit no pots dir aixo amb tot el que estas fent amb el casament et quedara tot genial. ANIMS GUAPA :-()-) :-)) :-))

Espero que en Raul estigui be i que no sigui res,millor que vagi al cap.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: winy » dl. feb. 11, 2008 4:25 pm

Gemma(nit)... va no et possis depre!!
En part és molt normal, segurament totes en un moment o altre ens ha passat el mateix, són moltes coses que s'han de preparar, i a vegades ells deleguen massa en nosaltres. Són moments puntuals!!
Va reina, no estiguis trista, pq com diu l' Àlex, malament anem si per un casament que és una cosa alegre ens posem tristos, és un dia per disfrutar i viure'l al màxim amb els preparatius que porta, no per passar nervis, ni mals rotllos!!!!!!!!

VA GUAPÍSSIMA, BUSCA-LI LES COSES BONES, LES DOLENTES DEIXA-LES PASSAR DE LLARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 11, 2008 5:38 pm

Gràcies noies per aquests ànims no sabeu pas com els valoro.... m'he fet un tip de plorar jo sola al bany ara mateix. He parlat amb en Raül i està acollonit i molt espantat em deia que no voia tornar a conduir mai més i només m'anava repetint que m'estimava i que encara que fos un desastre que no era detallista nir es d'això que m'estimava molt i jo vinga a plorar!!! pobret meu. Va amb collarin i té uns quants blaus diu em sembla que no m'ha ditd el tot la veritat fins que no el vegi al vespre no em quedaré tranquil.la, ja és a casa.
A més m'ha enviat un missatge una amiga meva i s'ha separat de la seva parella vivien junts des de feia 2 anys havien tingut algun problemilla pero ostres tant com per separar-se no m'ho pensava.... quin greu... eren un dels meus nuvis hem quedat que al vespre la trucaria per parlar-ne.... avui no estic per res... i lo del casament suposo que ja li tornaré a agafar el gusturrinin pero ara mateix....
Intentaré fer-te cas winy i deixar les coses negatives passar de llarg a veure si me n'ensurto.

Gemma gràcies de veritat per les teves paraules.... :-()-)

Arohha merci a tu també! neukiss-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dl. feb. 11, 2008 6:02 pm

Ainos, estàs per aqui?? Tens el telèfon de Artimatge, l' he de trucar i m'he deixat l'agenda a casa!! Gràcies.
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. feb. 11, 2008 6:05 pm

De res guapa, per això estem!!! :-))
Mira, no ens hem vist mai, ni res, però quan t'he llegit, m'ha sabut un greu veure't tan trista. :-( :-(
Ostres, pobre Raül,.... Vinga, molts ànims a tots 2!!!!!
Per cert,.... que bonic el que t'ha dit!! :-)) :-))
Per tot això, pensa que esteu junts, que us estimeu molt i que, dintre de tot no li ha passat res. Us teniu l'un a l'altre!!! I ja veuràs com li tornes a agafar el gustirrinín a la boda!! Seguríssim!! :-)ok: :-)ok:
Ah, i si has de plorar, plora,.... que a vegades va bé per desfogar-se!!

Sí noia, avui en dia, això de les separacions,.... Nosaltres, a la nostra edat, i ja tenim amics separats!! :--( :--(
Què hi vols fer!!! :o-o:
El problema és quan una de les 2 parts és la fotuda, que no és de mutu acord (que és la majoria de les vegades).

Un petó ben fort!!! I ànims!!! :-)) :-()-) :-()-) neukiss-) neukiss-)
_cumeta_

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 11, 2008 6:09 pm

Gemma maca, que no decaiguin els ànims, és el que et diu la Gemma, si us teniu l'un a l'altre i us estimeu això és el més important! avui per tot el que ha passat esteu de baixón però ja veureu com després ho tornareu a agafar amb moltes ganes i serà el dia més feliç de les vostres vides!! i els que han de venir encara. Un petó molt fort! :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 11, 2008 6:34 pm

Gràcies noies de veritat.

Gràcies Shyla :-()-)

Tens raó Gemma no ens hem vist mai però tenim una empatia especial i estem contentes quan estem contestes i la tristor també ens afecta es curiós....

Teniu raó amb coses com aquestes te n'adones de lo important que ets l'un per l'altre. Si li passa algo em moro! tot i que em regali mauines de tallar embotits i flors del LIDL.... és ell i per mi el millor.

Demà ja us explicaré que tal està de veritat per que m'ensumo que està més cardat del que em penso.

Així que _gemma_ espero tornar a tenir gustirrinin i divendres tenir els ànims per anar al Tocador i no fallar-te.
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dl. feb. 11, 2008 7:33 pm

Ostres Gemmanit quin ensurt lo d'en Raul, segur que no serà res, ja ens explicaras dema..... i tranquila que segur que et tornaras a entusiasmar amb el casament, jo si que et conec personalment i se que tens suficient força com per tirar-ho tot endavant *.-o-o.*
No he estat aqui en tota la tarda perquè m'he anat a fer la famosa prova que no vaig poder fer l'altre dia, no m'han deixat sortir fins les 5 de la tarda, un pal!!!Però tot ha anat bé,bueno em fa força molestia la panxa,ja passara!!!!!
Winy mira la seva web es
www.fotoartimage.com

Miriam, a mi m'agraden molt les citrelleres i els salers, molt mes que els clauers, ara bé suposo que la diferencia de preu també es considerable, no ??? Els clauers ja estan be, però els trobo massa tipics, no se....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: sira » dl. feb. 11, 2008 7:53 pm

BONES!!!!!

Noies només entro un moment a saludar perquè estem super liats amb el pis, el trasllat i a més aquest cap de setmana ja l'hem passat al pis i ja hi VIVIM definitivament i a més aquest cap de setmana també hem fet de cangur de la meva neboda, espero anar llegint tot el que heu escrit (que és molt) i us aniré comentant.

La única cosa que he llegit és que la Gemma està deprimida i que li ha passat algo a en Raül. Gemma tú tranquil.la que mentre ell et digui que està bé i que ja és a casa ja és molt, vale!!!! així que mira-li el costat positiu, d'acord!!!!! :-)ok: va animat guapa!!!!

Demà o demà passat entro a llegir tot el que pugui, BYE!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 11, 2008 9:13 pm

Gemmanit reina, no m'agrada veure't així dona...ànims que després de les coses dolentes sempre arriben les bones i ja veuràs que torneu agafar el gustirrinin a l'asunto...lo important es que esteu junts i ja està!
Molts de petonets!!!

Merci per els consells dels detalls... el preu de les citrelleras per internet el lloc més económic és de 3,70€ i el saler/pebrer és de 3,40... Ho trobeu car??
A la botiga no sé quin preu té, haig d'anar a mirar-ho...
Els clauers, doncs els que són uns nuvis val 2,40 i els porquets 1,70...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » dl. feb. 11, 2008 9:29 pm

Bona nit,

Gemmanit, molts ànims!! que les que et coneixem no ens agrada veure't així... tu ets molt alegre i no volem veure't així de tristona!!! Espero que en Raul estigui bé, perquè lo més important és que ell està a casa per explicar-ho.
Tranquil.la que quan hagi passat això d'en Raul,li tornareu agafar el gustirrin als preparatius pel dia més feliç.

Miriam, a mi m'agraden tots els detalls que has posat, amb tots pots quedar bé, des del clauer fins a les sitrilleres. Nosaltres donem com a detall uns clauers: un noi(pels nois) i una noia (per les noies), i cadascú surt per 2.15€ són del montgrafic, però teniem clar que voliem alguna cosa per cada convidat, no per parella.
Dissabte a la tarda, vam passar per la floristeria i vam estar parlant amb la lourdes, ens va dir com era la decoració de les taules (que és lo que tu vas explicar l'altre dia), personalment penso que s'hi poden esmerar una mica més amb la decoració, és a dir, jugar més amb la varietat, no sé, també ens va comentar que si volguessim roses, enlloc de margarita,les haviem de pagar,i jo pensant amb lo que costa el restaurant, estem per pagar més coses.
I li vam explicar quina la nostra idea per decorar-les i li va agradar molt.A la quedada ja us ho explicaré.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Dem » dl. feb. 11, 2008 9:30 pm

hola bona nit
gemmanit patatona,anims k aixo tambe pasara i com diuen totes despues de la tempesta sempre be la calma,guapa!! es normal k estigis malament i plora si ho as de fer,se per lo k heu passat tots dos avui i com et pots sentir, pero tot anira be i si el tens a casa es molt cuca de veritat,nosaltres vam pasar per una esperencia molt igual en santi va caura de la cara nort de bestiments una montanya k hi ha a vaillter,ell fa eski de montnya,el seu germa va caura del precipici ell per ajudar es va tirar per agafarlo i va rebre molt fort,gracies a uns montayers k pasavem per alla els van sentir i van trucar a emergencies,el ban portar amb elicopter fins camdevanol tres operacions es va trencar tota la cama dreta desde el genoll fins el ultim dit del peu,jo volia morirme, ell tambe com en raul deia k estava be k no havia set res,cuan vaig arribar no mho crevia,mas recordat molt akells moments, pero cuca ja veuras k tot va be i es normal k estigis sense ganes de tot el casament,pero aixo a de durar poc i seguir endavant,nosaltres despues d'akesta esperiencia va arribar l'ona, aixis k a casarse.............i a viure disfrutar cada moment,i molts d'anims, k aixo pasara i vindra el bon temps el vostre casament i lo k os keda......................
molts de petons gemmanit :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dl. feb. 11, 2008 10:11 pm

miriam a mi personalment man agradat molt el claues, la parella de nuvis. els salers tambe estan be,pero jo mastimo mes els clauers
be noies molt bona nit a totes k descanseu
::snpy::

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dl. feb. 11, 2008 10:21 pm

va per k rigeu una miketa os posu si en deixa el foro unes fotos del carnestoltes de puigcerda,be jo a la nit com cada any amb la meva tieta sortim una mica de festa i ens presentem al concurs k per cert ens ban donar el 3er premi,aay,, ara men recurdat, mireia9 kin greu lo k et va pasar a olot i k no pogesis anar a calonge,jo aket any no vaig anar al carnestoltes d'olot estava petada del mati anar a bcn i no vaig veure cap carrossa ni res :o-o: espero k et recuperis aviat :-()-) :-()-)
be si en deixa les veureu si no doncs res......
bona nit
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dl. feb. 11, 2008 10:22 pm

++ neujor:-) neujor:-)

Imatge
Dem

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat