Hola noies!!!!!!!!!!!!
Que treballa algú avui??jo estic soleta a la feina...pero bueno així em podré conectar més estoneta,jejeje
Ilerda això que dius de fer-te les fotos, la meva cunyada se les va fer a Mollerussa a la Plaça de l'Ajuntament, vista a simple vista no és gran cosa pero li van quedar unes fotos superxules!!!!hi han unes quantes plantes, les faroles són d'aquestes antigues tan xules i también hi ha una font, en fi potser t'agrada i sinó continuaré pensant

naltres encara no sé on ens les farem
Petita valtres us les feu a la Prats??
Tema flors, ahir vam anar a la floristeria, ja tenim el dia reservat pero hi hem de tornar a anar pq no hi havia el "jefe" i no vam poder aclarir res de res. La nostra idea és posar 3 centres entre l'altar i on seurem naltres, adornar els bancs del davant de tot (si hem d'adornar els de tota l'esglèsia ens podem arruïnar!!!!!!!) i el meu ram, un altre com el meu més petit per regalar, els adornos de les solapes i potser un centro per casa dels meus pares...lo de la catifa jo crec que la posa l'esglèsia pero ho preguntaré pq dp de llegir el missatge de la Petita m'he quedat dubtant...