Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: xocolatina » dt. feb. 12, 2008 8:35 am

Bon dia!

Ostres... com estan els ànims...

Gemmanit reina, espero que avui estiguis més tranquila, ara acabo de llegir tot i ... ahir em fa que no va ser bon dia...
Com et diuen les noies intenta mirar la part positiva, és un pal i un susto... ho sé. Però el més important per un casament és que us teniu l'un a l'altre i us estimeu i aixo és grandiós si ho penses detingudament. Espero que avui després de veure en Raul ja estiguis més tranquila.
Segur que amb els dies tu aniràs tranquilitzant-te i llavors encara li voldras fer d'infermera sexy :-) (amb carinyo ho dic eh!)

Mireia, res d'estar depre... les teves opcions de detalls són molt xules!!! a mi personalment m'agrada m'es la salpebrera o la citrellara, molt originals i útils!! i aixó es important también.

Mireia 9, reucperat guapa!! el diumenge vai anar a Calonge i em va estranyar no veure't a la carrossa. Vinga kuan estiguis millor digali en xavi k et faci massatgets i et cuidi molt :--=-)

Dem!!! jajajaja he rigut de bon mati... vaya personages de disney més ...
Enhorabona pel vostre 3r premi

Va noies a intentar pujar els ànims!! k el dia s'apropa i heu d'estar super feliçes!
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. feb. 12, 2008 8:43 am

Bon dia nines!!!!!

Gemma, reina, com està en Raül??
I tu?? Més animada?? :-()-)

Tranquil.la, si el divendres no et ve de gust anar a El Tocador no passa res, ho entenc, ara primer és el primer. Si no hi anem no em fallaràs pas. El que totes volem és que estiguis contenta i animada amb el casament, però això d'aquí uns dies ho recuperaràs. N'estic ben segura!! Ara és perquè teniu tot l'ensurt a sobre,.... :-)ok:
Per cert,.... i la teva amiga? Està bé?

Míriam, ens preguntes si són cars? Home, depèn del que et vulguis gastar,..... A nosaltres el pot d'anxoves, tot i ser el més petit, ens surt + o - per aquest preu (el producte per sí sol és car),..... i ara suma-li la "decoració", etc. Total, que segur que ens surt per 4 o 5 € el detall, però bé,.... :o-o: Tampoc sé el que es sol gastar la gent en el detall,... :hmm::

Sira, que bé, ja esteu en el pis nou!!! Quin il.lusió, oi?? Ja ens explicaràs, ja,.... que últimament no et veiem el pèl i et trobem a faltar!! :-))

Petonets a totes!!
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. feb. 12, 2008 8:44 am

Ainos, reina, i tu com estàs???
És que aquesta prova és molt dura,...... :--(
Bé, espero que estiguis millor,..... i ben recuperada,.... :-()-) :-()-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dt. feb. 12, 2008 10:33 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!
Avui m'he quedat a casa, em fa bastant mal l'abdomen :--( ,suposo que es de la punxada que fan des de dins, l'unic que he de controlar es la febre i de moment no en tinc..... la veritat es que ho estic passant bastant xungo, però espero avui anar-me trovant millor, sino haurem de fer una altre visita al Trueta.....
Gemmanit, com estas tu???????? I en Raul????????
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Dem » dt. feb. 12, 2008 11:25 am

hola bon dia patatones !!!
Gemmanit guapa com esteu???? k fa en Raul???? molts de petons i pa rriba!!!!
Ainos reina kin malestar no??? cuidat guapa,si no tens febre ja es bo pero lo k dius si no et vas trovan millor no ho deixis!! :-()-) :-()-) :-()-)
avui no tinc gaire temps x :-.:·:: :-.:·:: ,he de fer feina a casa i portar al gat al veterinari k li toca la vacuna anticonceptiva,jejejejje amb fa una gracia aixo asta els gats, pode al final la operarem per k cada 4 mesos son 25e,
Miriam he legit k estas depre???? per els recordatoris doncs res daixo,com diu la Xocolatina tot esta be,jo et vaig comentar k per mi magarada mes els claues dels novis pero lo altre también esta molt be i ho faran servir,perdona si te he fet sentir malament :-()-) :-()-)
be guapes ens veiem mes tard si puc mil neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
per totes!!!!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: queque » dt. feb. 12, 2008 11:27 am

Bon dia noies!! amb aquest missatge espero donar molts ànims a aquestes foreres!!
Gemmanit espero que en Raul estigui més tranquil, i que estigueu més bé, un petó molt fort i gros per tots dos, que aquestes situacions sempre son dificils de pair per la tensió que és passa.

Ainós espero que et recuperis de la panxona, a veure si saps alguna cosa dels resultats, espero que aviat estiguis al cent per cent.

Miriam les fotos dels detalls: m´han agradat molt, sobretot el primer clauer.

Encara que entri poc estic amb vosaltres!!! Ànim foreres que som les millors, i aquest any és el nostre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. feb. 12, 2008 12:01 pm

BOn dia noies!

Gemmanit, com està en Raul?? Espero que bé...i tu d'ànims com ho portes?? Vinga reina, molts petonets i abraçades!!

Merci per els ànims dels detalls...ahir vaig estar parlant-ne amb l'Albert i possiblement o faci la citrellera o el primer claur...ja veurem.. merci a totes!

Dem, no et pensis que em vas deprimir dona!! Al contrari, m'agrada que em dongueu les vostres opinions!

Ara acabo d'enviar-li un mail a la Bloomi, haviam que contesta..
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. feb. 12, 2008 12:09 pm

Bon dia guapes.

Primer de tot gràcies a totes per les vostres paraules de veritat. No sabeu lo molt que les valoro.
Ell està massegat, messegadissim vinc tard per que l'he acompanyat al metge pero avui està més animat l'ensurt ja se'ns va posant a lloc i ara no saben si hauran d'anar a judici per que no es posen d'acord de qui era la culpa pero bueno això és el de menys. De moment ja té un munt d'hores als massatgistes i anar fent en mica en mica.

Per lo de la meva amiga és molt fort el que li ha fet la seva parella de les coses més subliminals que m'han explicat a la vida. L'ha deixat en tres hores i emntre ella estava treballant li ha vuidat el pis s'ho ha endut tot el que conseiderava seu: tele, equip de múscia, llibres tot i tot li ha vuidat amb 3 hores! bueno ja us ho explicaré. Ella està feta pols i no m'extranya pero es que a mi em sembla que li ha agafat un brot psicòtic o algo per l'estil per que jo no m'ho explico.

Miriram pel tema de detalls si a tu t'agrada tira la casa per la finestra ja no ve d'aquí!!! jo al final amb certes coses ho acabaré fent per que sino pares locu a més tots són molt bonics a mi les cetrilleres ja saps que m'encanten que és el que regalo jo.

Dem molt bones les difresses.

Ainos com estàs? veig que al final t'han fet la prova i l'has superat com una campiona ara a fer bondat uns dies i estràs bé ja veuràs a tothom que conec que li han fet ha tingut aquestes molèsties pero amb un parell de dies segur que estaràs perfecte.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. feb. 12, 2008 12:20 pm

Nenes us poso el que segurament provarem el dia del tastet:
Primer hi ha l'Aperitiu Cooking Show, que consta de buffet de pernil serrano, buffet de formatges i vins amb denominacio d'origen, buffet de marisc amb escamarlants, gambes i almejas, a més de 16 plats i culleres variades.

Primers:
*Suprema de llobarro embolcallat amb patata marinada i llagostins
*Turbot al forn amb patata parmentier, ceba caramelitzada i llagostins
*Medalló de llobarro amb crema de porros i gambes

Sobet (el voldriem fer de mandarina, melo o alguna altre cosa que no sigui llimona)

Segons:
*Royal de barrejat de bolets farcit de magret d'anec napat de rostit de poma i pure trufat
*Cabrit flambejat a les fines herbes
*Magret d'anec farcit de foie

Patis nupcial:
*Cilindres de xocolata blanca i negre amb base de crema anglesa
*Pastis de fruita decorat de fruita
*Pastis individual de moka i nata amb pinyons i crema anglesa

Postre:
Cremos de taronja amb maduixa i daus de moscatell

Vins: el blanc serà Bach, el negre serà Sangre de Toro i el cava Pep Ventura Brut Nature.

Cafes, licors i assortit de petit fours

I a part el ressupó amb xapata i embotits i supremes de fruita.

Només de pensar-hi ja m'he atipat!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 12, 2008 12:28 pm

ei bon dia nenes, em sembla que hi ha una mica de gafe en aquest post! sabeu que m'ha passat a mi avui? que sortia de casa per anar a treballar i de la casa de davant sortia un cotxe marxa enrera i pel carrer venia un cotxe així que he aprofitat per passar per darrera, i resulta que no ha parat! he corregut una mica però he posat la ma, mira pensant-me que el pararia, i ara em fa mal el canell.

A veure si aviat comencem a tenir bones noticies!
Gemma m'alegro que en Raül estigui més animat, i tu animat també eh.
A les demés que estan poches, ànims!! up up! :-///: :-///:
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. feb. 12, 2008 12:52 pm

Ostres Ainos amb la gana que tinc!!! quina bona pinta que té tot.... i el segon el magret d'anec farcit de foie ha d'estar de mertee!!!

Ostres shyla potser si que estem gafades!!! mirat-ho bé que no t'hagis fet cap esquinç. Veig que ja tens viatge de noces molt bé!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. feb. 12, 2008 1:19 pm

Gemmanit, m'alegra que en Raul estigui millor!!! Donali molts de records!!! I ànims a tots dos!
Pel que dius de la teva amiga...TELA!TELA!TELA! :-( :-( Ostres com està el món, pobreta... espero que passi aviat... mira, millor estar sola que amb una persona així!

Ainos, tot el que as posat fa molt bona pinta!!! Jo a casa tinc el menus i m'enrecordo que estava tot molt i molt bé!!!

Shyla, espero que no sigui res lo de la mà! Ves al metge!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. feb. 12, 2008 1:31 pm

Acabo de parlat amb la Bloomie i m'ha dit que dilluns comprará les estructures i que llavors ja em dirá el numero per fer el pago i com enviar-ho! Ja us tindré informades!!

Ai! Que si que demana les liles! Que no hi ha cap problema!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. feb. 12, 2008 2:01 pm

Siraque no t'havia dit res abans.... que bé que ja estiguis al piset nou!!! a disfrutar-lo i a estrenar totes les habitacions! :llit::

Miriam que bé així ja està en marxa! doncs ara sí que sí que ja hem de mirar totes les coses de galacticblum per fer la comanda. Lo unic que em fa ballar el cap es el tema de com embolicar els bolis pollo per que voldria comprar el material ja també per fer-ho pero encara no sé com envolicar-ho no em flueixen les idees... :hmm::
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. feb. 12, 2008 3:06 pm

Bona tarda guapis!!!!!
Al migdia hem estat parlant amb l'Anton i em decidit que treurem del tastet el Medallo de llobarro amb crema de porros i gambes per:

Suprema de llobarro salvatge , jabugo, esparrecs verds i llagostins.
És mes car el canvi, però crec que val la pena, no?????

Guay Miriam que la Blommie ja compri les estructures, ja ens diras el numero de compte, si mes no el teu i aixi et fem l'ingres!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dt. feb. 12, 2008 3:15 pm

hola guapes,

ainos espero que et milloris. el tastet te una pinta impressionant, que bo,mmmmmmmm

Sira que be que ja estigeu al pis ara ha disfrutar-lo.

gemmanit, molt anims que segur que tot anira molt be, cuida molt en raul.

ara nenes ja podem començar amb el pedido de galacticblum, quan ho tingueu tot decidit si voleu hem passeu un privi i el faig. gemmanit jo si vull fer quedada per fer els rams.

el tema piruletas que farem al fina :-/
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dt. feb. 12, 2008 3:16 pm

Miriam molt d'ànims amb els detalls agafis el que agafis quedaras molt be perque tot es molt xulo. :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dt. feb. 12, 2008 3:18 pm

Dem que bones les disfresses,jejeje molt originals. neu:-D neu:-D neujor:-)
Imatge
arohha

EntradaAutor: mireia 9 » dt. feb. 12, 2008 3:20 pm

Hola!!
Primer fde tot gemmanit amunt aquests anims i cuida be a en Raul, que segur que ho necesita. quin ensurt!!! Sort que esta bé.
Si Xocolatina no vaig anar a Calonge pero ho vaig veure per la tv.
La setmana que ve amb en Xavi irem a mirar anells, ens han donat el telf d'un noi que havia sigut joier pero que ara esta pel seu compte que dissenya anells de casment i m'ha dit que es molt mes ecopnonmic. a veure que tal.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. feb. 12, 2008 3:23 pm

Val Arohha jo quans àpiga tot el que vull et passo un privi amb la comanda. Tot i que si ho fem conjunta el llaç per lligar els rams no cal que demanem una bobinade rafia cadascuna amb una per totes ja en farem prou no? així que haurem de mirar-ho bé.

Hem de decidir quantes piruletes volem cadascuna i d'on i després fer la comanda.

Gràcies Mireia. Tu com estàs de les cervicals? a on està aquest noi? té joieria propia? ens has de passar informació a les que encara no els tenim. Sabeu quan abans s'han de mirar els anells? tenia pensat anar-hi cap al març suposo que hi ha temps de sobres.
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants