NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Cardonina » dl. feb. 11, 2008 6:19 pm

Txeeeeeeeeeeeeeeell!!! he tancat la conversa del msm sense apuntar la fila... era la 11??? i els seients????

aiixxx, quin despiste!!!! jejeje
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dt. feb. 12, 2008 7:08 am

Bon diaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

jajaja sí, Cèlia, vam estar a la fila 11, seients 19 i 21. Aquests seients són al costat de passadís. La vista des d'allà va ser fantàstica!

Ei, ahir a última hora vam rebre un missatge al mòbil del fotògraf. Ja tenim els àlbums i el vídeo!!!!! Oleeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! Entre setmana està difícil d'anar-ho a recollir, a veure si ens haurem d'esperar al cap de setmana....
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: artemis » dt. feb. 12, 2008 8:02 am

BON DIAAAA!!!!!

Què, com va noietes? ja estem a dimarts, ja queda menys pel cap de setmana jajajajaj

Aquesta setmana no tinc gens de ganes de treballar, es nota oi?? es que necessito uns dies de tranquilitat.

i ahir el meu xicot em va dir que per Setmana Santa vol baixar al poble dels seus pares, a Còrdova, així que ens toca kilometratge en cotxe uuuufffff Ni aquests dies podré descansar!!!! Però bé, com que no hi he anat mai, doncs veuré un lloc diferent que també està bé.

En fi, que ja us he explicat el meu rotllo jejeje. Que tingueu un bon dia reinetes!!!

:-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: artemis » dt. feb. 12, 2008 8:02 am

Meritxell ha escrit:Bon diaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

jajaja sí, Cèlia, vam estar a la fila 11, seients 19 i 21. Aquests seients són al costat de passadís. La vista des d'allà va ser fantàstica!

Ei, ahir a última hora vam rebre un missatge al mòbil del fotògraf. [b]Ja tenim els àlbums i el vídeo!!!!!
Oleeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! Entre setmana està difícil d'anar-ho a recollir, a veure si ens haurem d'esperar al cap de setmana....
[/b]

moltes felicitats pels àlbums!!! que guai, ja haurem de quedar un dia, perquè jo vull veure aquestes fotos!!! jejeje
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Cardonina » dt. feb. 12, 2008 9:20 am

Siiiii, quedem quedem!!! jejejej

Txell, que guay!! Jo els vull veureeeeeeeeeeeeeee!!!! GUAY GUAY!!!

Bueno, per les entrades m'espero a dema, a veure com va el dia...

Artemis, on anireu de Còrdova? nosaltres igual també hi anem.... volem anar a Baena, però ara per ara no tenim hotel allà... estem esperant, segur que no tindrem plaça i ens quedarem amb les ganes, però bueno, que hi farem... vam estar fa uns 3 anys i ens va agradar moltiisim!

aix, i si, ja es dimarts, quines ganes de que passi avui!!! jeje
Cardonina

EntradaAutor: Friky » dt. feb. 12, 2008 9:55 am

Hola a totes!

Jo també suposo que tindré les fotos aviat ( en tinc unes ganes...) i aquesta setmana també m'han comunicat que el seguro em paga la maleta i el que em van robar en el viatge de noces, després de quasi tres mesos reclamant.

Cardonina, ja ens explicaràs què tal amb Mamma Mia. A veure si al final m'animo a veure-la!

aquest any per setmana santa no crec que pugui fer gran cosa: a mi em donen festa el dissabte però el meu marit treballa ( snif! ) haurem de buscar alguna activitat per fer per aqui.
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: artemis » dt. feb. 12, 2008 9:58 am

cardonina, anirem a un poble que es diu Peñarroya-Pueblonuevo, que es d'on són els pares de l'Alex. Però ja m'ha dit que al poble hi estarem poc, voltarem per còrdova capital suposo
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Friky » dt. feb. 12, 2008 10:34 am

Artemis, Fa anys vaig estar per andalusia per setmana Santa i és una passada. Segur que us ho passareu genial
Friky

EntradaAutor: Cardonina » dt. feb. 12, 2008 12:06 pm

Aix, molt bé, son un munt de kilometres , pero segur que us ho passareu be!
jo a veure si al final tenim hotel o no, a esperar fins a ultima hora, i si no com tu Friky, a fer alguan cosa per aqui i cap problema! al fianl el qeu compta es tenir uns dies de descans!

a mes, també estem mirant un cap de setmana a Londres, i mira, si no podem anar a Baena, aixo que ens estalviem i mes tenim per londres! jeje

ESta el dia ben ennuvolat ,quina diferencia amb el diumenge oi?
Cardonina

EntradaAutor: Meritxell » dt. feb. 12, 2008 2:12 pm

Hola cuques!!!!!!!!!!!!!!!!!! neukiss-) neukiss-)

Ja em queda poquet poquet per plegar!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///:

Quan arribi a casa sobre les 4 em posaré a respondre a totes!!! Ara m'estic escaquejant!!! jejeje :-.:·:: :-.:·::

Només entrava per dir que aquesta tarda vaig a buscar els àlbums i el dvd!!!!!!!!!!! Quines ganeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dt. feb. 12, 2008 2:55 pm

Aaaaaaaaaaghhhhhhhhhh!!!!

Txeeeeeeeeeeeell!!! Jo ho vull veureeeeeeeeeeeeeee!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Cardonina

EntradaAutor: Friky » dt. feb. 12, 2008 3:53 pm

Txell, volem veure fotos *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Friky

EntradaAutor: Meritxell » dt. feb. 12, 2008 4:14 pm

jejeje Noieeeeeeeeeeeeees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doncs vinga, quan quedem???????????????????

Aish, quines ganes!!!!
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dt. feb. 12, 2008 4:16 pm

Ana, què bé que et pagui el seguro la maleta, no??? Más vale tarde que nunca!!!

Enhorabona!
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dt. feb. 12, 2008 4:19 pm

Per cert, quin fred que fa avui, oi? Jolines, ara que estàvem contents amb aquesta caloreta...
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dt. feb. 12, 2008 6:41 pm

fa fred????

ostres, avui que he d'anar amb transport public a casa i que no em ve gaire de gust estar al carrer, fa fred...

jolines!!!!
Cardonina

EntradaAutor: Meritxell » dc. feb. 13, 2008 7:28 am

Bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

A veure quin fred que farà avui???

Ahir vam veure un dels dvd's. Oooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!! Què boniiiiiiiiiiiiiiiiic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
:-)) Aquest cap de setmana anirem a ensenyar-lo als pares i els donarem els petits junt amb còpia del vídeo.

Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:

Ana, el teu tampoc ha de trigar gaire, oi??? :o-o:

Nenes, que passeu un molt bon dia!!! >.-<: >.-<:
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dc. feb. 13, 2008 9:35 am

Que xuloooooooooooooooooooooo!!!!!

Quan quedem, quan quedem??? jejejejeje

Ale, els pares es posaran super contents, i prepara per portar kleenex eh!!!!
vas plorar molt veient-lo???? que va dir el joan?????

Ana, que bé lo de la maleta, mira, almenys et paguen alguna cosa...

ale, vaig a treballar una estoneta!
Cardonina

EntradaAutor: Friky » dc. feb. 13, 2008 9:59 am

Hola!!!!

Sobre el seguro de la maleta, la veritat es que estic molt contenta però l'assegurança que me l'ha pagat va ser una que vam fer una setmana avans de marxar perquè com que en Carles va agafar una neumonia quinze dies avans del casament vam pensar ampliar l'assegurança per si ell es trobava malament a Mexic.

Els de l'aerolinia ( Spanair) no s'han volgut fer càrrec de res, malgratq ue legalment hi estàn obligats. Només fan que demanar-me documentació que no tinc. Com guardes una factura pro-forma de la maleta que t'han trencat, si feia tres anys que a tinc? :-/ I una pro-forma? demanes això quan compres una maleta? :-/ I una declaració jurada del contingut feta avans d'embarcar. Algú fa això? :-/

En fi...

Meritxell suposo que el meu àlbum no pot trigar. Si la setmana que vé no en sé res, trucaré a la fotògrafa.

Per cert, neu triant dies per fer una kedada de fotos i albums!!!

Per fi dimecres... Tinc unes ganes que arribi dijous per anar a la Ràdio >.-<: ... I divendres per anar de concert! :-///: Facto Delafé i las Flores Azules al privat
Friky

EntradaAutor: Meritxell » dc. feb. 13, 2008 12:07 pm

Hola noies!

El Joan estava contentíssim! Ens vam posar a veure el vídeo curt, que va durar 25 minuts. Vam riure, sí, jejeje. La música m'encanta!!! I no l'hem triat nosaltres.

Em podeu recomanar com donar la sorpresa als pares?

Per cert, avui m'he marejat quan pujava en bus cap a la feina... una història! A la tarda us explico.

Petons.
Meritxell

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant