Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dc. feb. 13, 2008 11:27 am

Amunt les GIRONINES!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///:

Winy, Gemmanit, Ainos.... amunt!!

Ainos espero que estiguis millor de l'abdomen, i que demà ja puguis fer vida normal!

Jo encara estic esperant que em truquin per operar-me!! entre totes estem gafades, jejejeje!! :--( sort que em van dir que a principis de febrer ja estaria operada.

Petons guapes.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: winy » dc. feb. 13, 2008 11:29 am

Agbe, de que t'han d'operar??
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 13, 2008 11:32 am

Clar que sí dona!!!

Anims a aquestes Gironines!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 13, 2008 11:32 am

Que et passa, Agbe??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dc. feb. 13, 2008 11:33 am

Winy, al novembre vaig anar a fer-me una revisió al ginecòleg, i em va trobar un quister a l'ovari dret. i jo fins al moment no havia notat res, i això que té la mida d'un ou. espero que aviat em truquin per operar.
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 13, 2008 11:37 am

Ostres Agbe, doncs aviam si to fan aviat...aquestes coses quan abans millor, perqué sinó començes a menjar-te el coco i tela.... Que no et coincideixi amb el casament ara!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dc. feb. 13, 2008 11:44 am

Jolin Agbe, i no estàs espentada??
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dc. feb. 13, 2008 11:47 am

Ostres Agbe, ja pots dir-ho ja que estem totes gamades!!!!!
A veure si t'operen aviat i així et treus un pes de sobre i pots estar més tranquila, perquè encara que no sigui res aquestes coses alteren una mica.... Molts anims i apreta perquè et donin hora quan abans millor!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. feb. 13, 2008 11:58 am

Espentada no ho estic.En el moment que el doctor em va dir el doctor això en aquell moment sí que em vaig espantar i vaig pensar en lo pitjor! però em va dir que no tenia que estar espantada perquè només existia un 0,111% que el quister fos maligne, amb això em vaig quedar bastant tranquil.leta!!
I quan em va explicar com anava la operació, també em vaig quedar bastant tranquil.la, ja que només em fan dos foradets paral.lels al melic i a través del melic em fiquen un tub,i a remenerar! un cop treguin el quister, ja veuran fins a quin punt està tocat l'ovari. només són dos dies d'ingrès, i 15 dies de baixa a casa.

Si veig que la setmana que ve no em truquen tornaré a trucar-lo a la consulta, a veure què! perquè la operació me la fan a l'hospital d'olot.
Agbe

EntradaAutor: Espe » dc. feb. 13, 2008 12:04 pm

Hola nines!!

Ufff com li doneu a les tecles m'estic posant al dia!!!!

Gemma reina m'alegro que en Raül estigui millor, i que estiguis més animada! supsoso que totes tenim de baixons d'aquests perquè el casament comporta molta feina, però com heu dit ha de ser un dia feliç i hem d'intentar gaudir cada moment perquè ja ho tenim a prop i ens passarà volant. Bé espero que en Raül es recuperi aviat!
Mireu lo de posar denúncia per reclamar indemnització si va ser culpa de l'altra, jo treballo amb uns advocats a les tardes que porten companyies d'assegurances i veig molts partes d'accident cada dia, si necessiteu ajuda aquí estic. Suposo que la vostra companyia ja us posarà el contacte de l'advocat que tenen ells.

Ainos maca espero que et recuperis aviat de la prova que t'han fet ha de ser molt molest això i no m'estranya que et faci tot mal. A cuidar-se!

Mireia, Aroa espero que també estigueu millor!! Shyla que lo del canell no sigui res!!

Ostres com diu la Sira totes tenim alguna cosa!!! Ànims a totes!!!!

Bé nosaltres ja també estem al piset, ufff s'hem fa estrany tant de temps esperant i ara ja hi som, ens quedem a sopar i a dormir! I genial!!!

Ara estem de picabaralla perquè vam enviar el burofax amb els desperfectes que hem trobat al pis i els ha sentat com una patada al cul, que hàgim enviat un burofax, que perquè hem fet això que el dia de l'escriptura ens varen donar un paper perquè aportéssim els desperfectes i els hi portéssim allà a l'oficina, bla bla bla.
A sobre ve el cap d'obra amb el del parquet a mirar el rallons que hem trobat i ens diu que som uns delicats, que no es veuen tant, el cap d'obra diu que si ell fos el promotor a gent com a nosaltres no ens vendria el pis, que som uns perfeccionistes bueno una sèrie de barbaritats que millor no fe cas perquè sinó estaries tot el dia emprenyat, ens fan anar 20 vegades al pis, hem de sortir de la feina i en fi que hem de tenir paciència i agafar-ho bé, ostres de veritat que són uns incompetents.

En quan al casament seguim sense avançar gaire el cap de setmana no vàrem poder portar l'ordinador al pis, per tant encara no hem acabat les invitacions. L' únic que vàrem anar a provar les aliances i ens estaven perfectes ara les han enviat a gravar i per aquest dissabte ja estaran llestes i les podem anar a buscar.

Després aquesta nit a les 20h anirem a parlar amb el mossèn de Salt perquè comenci a preparar l'expedient matrimonial, a veure que ens diu.

Agbe reina anims per aquesta operació, ja veuràs que tot anirá bé!

Winy tu també a veure que et diuen d'aquest bultos al pit i si et fa mal perquè no vas a urgències? (+:-)
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 13, 2008 12:23 pm

MECACHIS Espe, quina cara que tenen aquests del pis!!! Mare meva... a sobre que pagas et toca callar, no?? Que els donguin, home!!

Haviam avui a la nit, com va amb el mossen!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dc. feb. 13, 2008 1:53 pm

Dons si Miriam sembla que has de comprar un pis, pagar el paston, i després si trobes coses callar i a sobre el cap d'obra dient que si hi ha el parquet ratllat es culpa nostra perquè li hem fotut presa al promotor perquè ens entreguin el pis i que van haver de posar el parquet abans de temps i bla bla, jo m'ho estava explicant en Toni i estava flipant, o sigui que ara serà culpa meva que siguin uns bretols treballant, i a sobre quan porten un any i mig de retras que volen??? En fi hem de passar i tenir paciència perquè o t'ho agafes bé o estem tot el día de baralla, jo passo de lo que diguin la questió és que ho vinguin a arreglar.
Avui es el 3er dia que ve el del parquet i a sobre avui han vingut per només mirar i dir tonteries i ara diuen que vindran dilluns, que es pensen que podem sortir de la feina quan volem?

Per cert Miriam a mi els detalls que has penjat m'agraden tots, perquè veig que són molt útils, així que escullis el que escullis quedarás bé i agradarà! :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: arohha » dc. feb. 13, 2008 3:02 pm

ostres espe quin morro que tenen aquests,no?? tu has fet el que havies de fer, a sobre que es paga un dineral per un pis que no puguis reclamar, però que s'han pensat :--( :--(

ainos espero que estiguis millor.
Abge espero que et puguin operar aviat i que tot vagi be.
Winy a lo millor son una mica dels nervis, pero que t'ho mirin bé.

nenes estem totes fatal, jo avui he anat a fer-me analisis perque a lo millor tinc algun problema de tiroides, es una mala epoca pero tot ens canviara per que aquest any es el nostre i ha de ser genial. :-)ok: :-)ok: :-)ok:

gemmanit que tal en Raul va millor??
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. feb. 13, 2008 3:07 pm

Ja veus Espe com es passen!!!!!! A veure si ara que sembla que vendran menys pisos se'ls hi baixen els fums!!!!! No hi ha dret, però tu insisteix perquè t'ho arreglin tot ja que tu el pis l'has pagat per nou i només faltaria que no poguessis reclamar!!!!!!!!!!
Arohha una altre gamada???? Suposo que amb algun tractament de pastilles es podra controlar, no???
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dc. feb. 13, 2008 3:18 pm

EL DIA 20 VAIG AL METGE A QUE EN DIGUIN ELS RESULTATS. QUINA MER........
Imatge
arohha

EntradaAutor: mireia 9 » dc. feb. 13, 2008 3:20 pm

Gironines anims i cap amunt!!!!!
Aquest es el nostre any i aixi ha de ser.
Deixem de bandes les dolències i les depresions i pensem que aquest any ens casarem amb la persona que mes estimem d'aquest mon i que a mes som corresposes, aixo no tothom ho pot dir.
Per tant, totes les que ens faci mal alguna cosa o ens hagin dit alguna cosa dolenta pensem amb aixo i que no en treurem res d'estar tristes.

Una bona amiga 1 dia em va dir:

" Hi ha 2 dies a l'any que no pots fer res: AHIR I DEMÀ.
Nomes AVUI podras perdonar, somriure, somiar, estimar, sentir ....ser FELIÇ"
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ainos28 » dc. feb. 13, 2008 3:51 pm

Mireia tens una rao!!!!!!!!!
Aquest any és super important per nosaltres i no hem de deixar que res ho espatlli!!!!!!!!1
Un 10 per la teva amiga, quina frase!!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 13, 2008 4:09 pm

Bona tarda guapissimes!

Jo acabo d'arribar de Barna i tinc un mal de cap!! Barna sempre em fa tenir mal de cap :-/

En Raül està millor amb una mica de vertic pero lo normal encara està a casona pero ahir em va sorprendre i quan vaig arribar a acasa havia buscat hotels per Barna per que ens surt l'avió molt d'hora per anar cap a Venècia i havia demanat un últim pressupost d'autocars.... jo estava flipada...

Agbe guiapa amb el tema del quiste no et preocupis a una amiga meva fa un parell de mesos que n'hi van treure 2 i cap problema es va estar una nit a l'hospital i 4 dies a casa i després fresca com una rosa!

Winy el temad els vultos al pit jo també en tinc dos i de simètric un cada pit i dutant 2 anys cada 6 mesos hi havia d'anar per el control per que la meva mare ha tingut càncer de mama pero de moment estan igual si et fan mal cap al metge pero segur que no és res!

Arohha cuida't tu també moltissim pel tema de les tiroides i a verue que et diuen els resultats.

Ainos a veure si marxa aquest mal de panxa d'una vegada que deu ser emprenyador!!!

Miriam el paper que ha fet servir la blomie per aquest ram no es paper crep (que és el mateix que pinoxo) es paper de seda i a Galacticblum no en tenen.

Miriram la teva amiga va dir una gran frase té tota la raó del món!

Espe amb el temad es desperfectes ja saps que jo em vaig haver de barallar moltissim i no m'ho han arreglat tot però almenys lol més important sí així que nod efalleixis i tenen un morro que se'l trepitgen a nosaltres també ens feien faltar un munt a la feina inclús havía fer venir als meus pares de Riells per que ja no podiem faltar més...

A verue si tinc un moment i faig la llista del que necessito jo i la penjo per fer la comanda de Galacticblum. Miriam ja ens diràs el númerod e compte per fer l'ingrés de les estructures. Per cret el paper no es pas bicolor el que hi ha aquest ram no?

Dem que no et traicionin els nervis ara!!! tu respira a fons!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: arohha » dc. feb. 13, 2008 4:24 pm

GEmmanit el paper del ram si que crec que es bicolor, jo agafare dos colors de papel crepe(pinoxo) tu per embolicar els xupaxups que agafaras?? yo si no ho veig massa clar o comprare aqui a girona, agafare paper de seda o algo aixi.
quan hem passis la llista fare el pedido.
Imatge
arohha

EntradaAutor: sira » dc. feb. 13, 2008 5:16 pm

Bones!!!!

HI HA ALGÚ QUE ESTIGUI BÉ???? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Osti tú, realment hem trepitjat m....

Agbe tranquil.la que no serà res :-)ok: :-()-) :-)ok:

Winy si et fa mal no pateixis, la meva àvia l'han operat dels 2 pits de càncer i el metge ens va dir que si fa mal que no patissim :-)ok: :-()-) :-)ok:

Gemmanit m'alegro que en Raul estigui millor.

Aroa a veure això de les tiroides :-)ok: espero que no sigui res.

Ainos tú ja quasibé estàs bé, no? bueno una de mig salvada >.-<:

I l'Arnau??? Miriam com està de la maneta???

Bueno Mireia avui potser vaig a veure lo del viatge, mira tinc ganes de començar a mirar. Així potser també us decanteu cap a Thailandia??? quina ruta us agradaria fer??? i a quina platja voldrieu anar???
Ja em diràs alguna coseta! :-)ok:
sira l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 13, 2008 5:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants