Hola nines!!
Ufff com li doneu a les tecles m'estic posant al dia!!!!
Gemma reina m'alegro que en Raül estigui millor, i que estiguis més animada! supsoso que totes tenim de baixons d'aquests perquè el casament comporta molta feina, però com heu dit ha de ser un dia feliç i hem d'intentar gaudir cada moment perquè ja ho tenim a prop i ens passarà volant. Bé espero que en Raül es recuperi aviat!
Mireu lo de posar denúncia per reclamar indemnització si va ser culpa de l'altra, jo treballo amb uns advocats a les tardes que porten companyies d'assegurances i veig molts partes d'accident cada dia, si necessiteu ajuda aquí estic. Suposo que la vostra companyia ja us posarà el contacte de l'advocat que tenen ells.
Ainos maca espero que et recuperis aviat de la prova que t'han fet ha de ser molt molest això i no m'estranya que et faci tot mal. A cuidar-se!
Mireia, Aroa espero que també estigueu millor!! Shyla que lo del canell no sigui res!!
Ostres com diu la Sira totes tenim alguna cosa!!! Ànims a totes!!!!
Bé nosaltres ja també estem al piset, ufff s'hem fa estrany tant de temps esperant i ara ja hi som, ens quedem a sopar i a dormir! I genial!!!
Ara estem de picabaralla perquè vam enviar el burofax amb els desperfectes que hem trobat al pis i els ha sentat com una patada al cul, que hàgim enviat un burofax, que perquè hem fet això que el dia de l'escriptura ens varen donar un paper perquè aportéssim els desperfectes i els hi portéssim allà a l'oficina, bla bla bla.
A sobre ve el cap d'obra amb el del parquet a mirar el rallons que hem trobat i ens diu que som uns delicats, que no es veuen tant, el cap d'obra diu que si ell fos el promotor a gent com a nosaltres no ens vendria el pis, que som uns perfeccionistes bueno una sèrie de barbaritats que millor no fe cas perquè sinó estaries tot el dia emprenyat, ens fan anar 20 vegades al pis, hem de sortir de la feina i en fi que hem de tenir paciència i agafar-ho bé, ostres de veritat que són uns incompetents.
En quan al casament seguim sense avançar gaire el cap de setmana no vàrem poder portar l'ordinador al pis, per tant encara no hem acabat les invitacions. L' únic que vàrem anar a provar les aliances i ens estaven perfectes ara les han enviat a gravar i per aquest dissabte ja estaran llestes i les podem anar a buscar.
Després aquesta nit a les 20h anirem a parlar amb el mossèn de Salt perquè comenci a preparar l'expedient matrimonial, a veure que ens diu.
Agbe reina anims per aquesta operació, ja veuràs que tot anirá bé!
Winy tu també a veure que et diuen d'aquest bultos al pit i si et fa mal perquè no vas a urgències?