Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 13, 2008 5:25 pm

Ostes Arohha jo no sé veure que sigui bicolor el paper que envolcalla tot el ram el veig rosa pastel i prou.... :-/ ara surto d'una altre reunió a veure si ara t'ho puc passar pero el que passa es que jo voldré un rull de paper diferent per envolicar els bolis pollo i tota la pesca.... t'ho passo tot detallat i que faràs? faràs la comanda tu? si és així passa'm el teu número de compte i et faig l'ingrés....

Sira tens tota la raó que hauríem de comprar un número de loteria. :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 13, 2008 5:28 pm

Mireu jo vull fer els envolcalls del xupa xups aixi. M'agraden més....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 13, 2008 5:31 pm

Gemma m'acaba d'enviar un mail la Deborah per recordar-me que hem quedat divendres i m'ha comentat que ens portarà algunes mostres de tocados per que els veiem i que d'aquí a dues setmanes se'n va expressament a Itàlia a buscar maeteria per fer-ne de tocados i que també portarà plumes que es veu que les d'allà són una passada no com les que hi ha per auqí (això diu ella, jo no hi entenc!) així que molt bé! podrem veure cosetes! a part em portarà algunes arrecades i braçalets que m'agraden molt que fa elles.
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dc. feb. 13, 2008 5:33 pm

Avui hem estat parlant amb en Rafel de que el tema del casament el tenim molt i molt parat i que aquest cap de setmana o el vinent ens hi començarem a posar més en serio perquè el temps passa volant i no pot ser :--( .

Bueno estaré per aquí 10 minutets més i vaig a mirar viatges !!!!! :-///:
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dc. feb. 13, 2008 5:36 pm

Gemmanit aquest divendres a quina hora heu quedat??? a Barcelona? només per curiositat, segur que no podria venir però per mirar o si podeu fer alguna foto del que fa aquesta noia? perquè si hi anessiu un altre dia potser m'apunto, ok?
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 13, 2008 5:37 pm

Ostres Sira nosaltres ahir tot sopant també ho vam dir que ens hemd e posar les piles per que hi ha moltes coses parades que tenim la informació però no posem fil a l'agulla. Així que hem decidit fer un cop de cap i posar-nos-hi i disfrutar del moment. Així que avui he trucat al músic i hem quedat que ens trucaríem a finals d'abril per quedar pero ja té la data nostra reservada.

Per cert totes teniu anells ja? sabeu amb quant de temps s'han de mirar?
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 13, 2008 5:38 pm

Bona tarda noies!

Com esteu??

Sira, l'Arnau ja està recuperat al 100%! Es flipant lo ràpid que se li ha regenerat la pell! Merci per enrecordar-t'en!! :-)ok:

Arhhoa, ara que veig el que diu la Gemmanit, jo també haig de comprar papaer per embolicar els bolis pollo...pero quin?? Despres al vespre to confirmo! I el tema de pagar, igual que la Gemma, si vols passem el núm. de conte i et faig l'ingrès!.

Gemmanit, tú com ho faràs??? Estava pensant en comprar ràfia d'algun color així viu i paper transparent, no?? O aquest de cors petits...

Sira, posa't les piles que no us en donareu conte i ja hi sereu! :-)ok: :-)ok: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 13, 2008 5:39 pm

Gemmanit, a mi encara em falta la aliança de l'Albert...aviam si aquest noi té un momentet ara que ja s'ha acabat la cacera i comencem a quadrar coses.... :-///:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dc. feb. 13, 2008 5:42 pm

Vale Miriam, jo els bolis pollos el embolicare amb paper transparent.. i la rafia si voleu entre totes la podem comprar de color taronja o alguna cinta d'envolicar tambe pot quedar bé??

si voleu quan quedem un dia ja hem donare la pasta no passa res, com vosaltres vulgue.

Sira que vagi be , ja ens explicaras el tema del viatge que tal :-///:
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: sira » dc. feb. 13, 2008 5:43 pm

És que encara ens falten les invitacions, els detallets, els nuvis, els anells, el traje d'en Rafel, el viatge, ..... uf !!!!!!! ens falta quasibé tot :--( :--( :--(

Però bueno jo crec que a partir de la setmana vinent ja ho engegarem una mica tot.

Aquest dijous comencem BALLS DE SALÓ!!!!!! :ball:ball: :ball:ball: :-///:

A veure com anirà!!!!! :-)ok:
sira

EntradaAutor: arohha » dc. feb. 13, 2008 5:45 pm

que guay Sira ja ens explicaras que tal els balls de salo, que divertit :ball:ball:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: sira » dc. feb. 13, 2008 5:48 pm

Si Aroa, soposo que ens ho passarem bé!!! en Rafel pobret diu que ho passarà fatal però jo crec que encara que ho fem malament i que siguem patosos riurem i això sol ja ens anirà bé!!!!

També s'ha apuntat una meva amiga però ella vindrà sola, perquè el seu xicot no pot venir i en Rafel el pobre diu que a més haurà de ballar el doble i això que no en sap !!!! ai al principi no ho passarà gaire bé però mira jo crec que ens anirà bé i si més no ens ho passarem genial !!!
sira

EntradaAutor: sira » dc. feb. 13, 2008 5:52 pm

Bueno us deixo que vaig a mirar lo del viatge a veure què tal?!!! ja us explicaré.

Fins després o fins demà!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 13, 2008 5:57 pm

Sira hem quedat a les 16:30 a la cafeteria que hi ha a davant de l'estació de gracia. Si hi penso ja agafaré la càmara! :-)ok:
Molt bé això dels balls de saló! jo hi vaig anar durant 4 anys i m'ho vaig passar teta! pero no amb en Raül ell passa d'això i no volem ballar vals sino una lenta així que ja veurem com ens en sortim!

Jo els volis pollo vull fer una cosa rara que ja us explicaré. Vull trobar un suport i forrar-lo amb un paper que hi ha quí que es diu sinoweb que m'encanta és el mateix que he fet servir per embolicar els detalls de les dones pero no ho vull envolicar tot. sino només la base amb una mica de gracia i que els peus estiguin protegits! ai m'explico fatal ja us ho explicaré millor!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. feb. 13, 2008 6:10 pm

Hola nines!!!!

Noies,…. Molts ànims a totes!!!!! QUE AQUEST ÉS EL NOSTRE ANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Segur que a totes us surten les proves i/o operacions molt bé!!!
Res podrà amb les gironines, home!!!! >.-<: :-))

Gemma, me’n alegro que ja estigueu millor,... i que hagueu recuperat l’entusiasme amb el casament. Respecte a les aliances, no sé, jo cerc que amb 3 mesos abans,..... o sigui que,.... no us dormiu!!!! :-)
Ostres, com s’enrotlla no la Deborah?? Que bé!!!!! Quines ganes de veure el que ens portarà,.....
Ah, i és normal que Barna et doni mal de cap; entre l’estrés, la contaminació,.... :--(

Sira, que bé, balls de saló!!! Ostres,...... el meu no sabria ni com el podria convèncer per anar-hi,.... :o-o:

Petons.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 13, 2008 6:11 pm

Sira, que guay anar a balls de saló! A mi m'encantaria anar, pero l'Albert passa d'aquestes coses... jo igual que la Gemma, passarem de vals i ballarem una lenta, el problema es que encara no sé quina...

Per cert, Sira, sort amb el viatge!!!

Gemmanit, em sembla que ja em faig unba idea del que vols dir...tipo flor, no?? Que emboliquen el de abaix, pero la part de d'amunt queda destapada...a mi m'agradaria posar-los en un soport, i embolicar-los rollo "mazeta" pero amb palla pels peus...el que no sé com montar-m'ho! jajaja

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 13, 2008 6:14 pm

Aqui us poso una foto del pistolero!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 13, 2008 6:26 pm

Gemma, veig que a Galacticblum venen com uns vols de plàstic amb esponja que a l'omilló et farien servei per fer de soport... JO em sembla que agafaré alguna cosa així...
((!*Miriam!*)) l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 13, 2008 6:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 13, 2008 6:39 pm

Que ara estava mirant...i amb aquest tipus de paper, podria quedar bé, no?? El que no sé si deu ser gaire concisten... Inclus combinar-hi dos colors!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 13, 2008 6:50 pm

Si Gemma la Derobah s'està portant molt bé! de veritat!!!

Miriam jo quan vaig fer la comanda el sizoweb estava esgotat el paper i em vaig quedar el segonq ue has posat de color verd pero en color vermell el sizoweb i el paper es preciós doncs jo vull agafar aquest per fer lo dels nuvis pollo pero no els vull embolicar tots per que penso que que es vegin les plumes fa molta paxoca després pensava agafar (altantu amb la meva idea! que és una mica surrealista!) una base que pugui ser una mini plata de vidre o algun altre material posar-li als peus dels pollos el xiclet aquell que ho enganxa tot i a sobre la plataforma per fer-hi cuxí la fibra questa de coco que hi ha a Galactic blum i envolcallar-ho tot amb el sizoweb de color blanc. No sé si capteu la idea i m'explico prou bé....
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant