Autor: ISSIMA » dj. feb. 14, 2008 6:28 pm

Autor: ETIAM » dj. feb. 14, 2008 6:29 pm

Autor: RUN » dj. feb. 14, 2008 6:29 pm

Autor: guspireta » dj. feb. 14, 2008 6:30 pm
ISSIMA ha escrit:Ya me he dado cuenta, pero es que no havia visto el video del youtube en este post... me he despistauuuu
Pa una vez que hago emocionar a la nena! !!!! Y me lo pierdo!
A mi m'encantava Sau, de fet jo i una amiga ens tornavem bojes per anar als seus concerts, i vam estar a punt d'anar al de Vilafranca, on va morir... Sort queno hi vam anar... pq m'hagues quedat un mal cor...

Autor: RUN » dj. feb. 14, 2008 6:30 pm

Autor: RUN » dj. feb. 14, 2008 6:31 pm
guspireta ha escrit:ISSIMA ha escrit:Ya me he dado cuenta, pero es que no havia visto el video del youtube en este post... me he despistauuuu
A mi m'encantava Sau, de fet jo i una amiga ens tornavem bojes per anar als seus concerts, i vam estar a punt d'anar al de Vilafranca, on va morir... Sort queno hi vam anar... pq m'hagues quedat un mal cor...
tela!! nosaltres els vam anar a veure un o dos caps de setmana abans, i aquell dia ha ser molt xungo ser-hi.

Autor: guspireta » dj. feb. 14, 2008 6:31 pm
Autor: ISSIMA » dj. feb. 14, 2008 6:31 pm
guspireta ha escrit:ISSIMA ha escrit:Ya me he dado cuenta, pero es que no havia visto el video del youtube en este post... me he despistauuuu
tela!! nosaltres els vam anar a veure un o dos caps de setmana abans, i aquell dia ha ser molt xungo ser-hi.

Autor: ETIAM » dj. feb. 14, 2008 6:31 pm

Autor: RUN » dj. feb. 14, 2008 6:32 pm
guspireta ha escrit:prefereixo el calendari larios que el video de la maite eh!!!!

Autor: ISSIMA » dj. feb. 14, 2008 6:32 pm

Autor: RUN » dj. feb. 14, 2008 6:33 pm
ISSIMA ha escrit:Ahir va fer 9 anys que va morir.... el 13 de febrer del 99

Autor: guspireta » dj. feb. 14, 2008 6:33 pm
ISSIMA ha escrit:guspireta ha escrit:ISSIMA ha escrit:Ya me he dado cuenta, pero es que no havia visto el video del youtube en este post... me he despistauuuu
Si, de fet nosaltres vam estar, crec recordar que al poble espanyol nose..., un parell de setmanes abans... encara sort q va morir al acabar el concert.... que sino.... encara hagues estat pitjor!
I ara q ho dius... no fa anys per aquestes dates?
Autor: guspireta » dj. feb. 14, 2008 6:34 pm
Autor: ETIAM » dj. feb. 14, 2008 6:35 pm

Autor: ETIAM » dj. feb. 14, 2008 6:36 pm
RUN ha escrit:JAJAJAA

Autor: RUN » dj. feb. 14, 2008 6:38 pm

Autor: guspireta » dj. feb. 14, 2008 6:38 pm