Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » ds. feb. 16, 2008 12:05 pm

Bon dia guapes,

no fa gaire que m'acabo d'aixecar, jejeje!!! però és que tenia que recuperar son de fa molts dies!

Anna, nosaltres també donarem aquests clauers que has comentat... des de que vam decidir casar-nos, vam tenir bastat clar que donariem aquests clauers.

Aida, benvinguda al post de les gironines!! tinc una amiga que es casa el mateix dia que tu i es diu com tu.

Miriam, tranquil.la quan puguis ja ens ho passaras. Això de les taules dependrà del total de convidats que siguem.

Sira, molt bé per lo del viatge!una cosa menys de que preocupar-te!!!! :-)ok:

Gemmes, com va anar la quedada amb la deborah?

Fa dies que no sabem res de la Truffa, a veure si ens diu alguna cosa!

Vania, com estàs?també fa dies que no passa per aquí!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » ds. feb. 16, 2008 12:07 pm

Miriam, que enrotllat el vostre mossèn: flowerpower!!! Pues està bé això que us ha comentat, que són 5 sessions lo del curs prematrimonial, però que si no aneu a totes tampoc passa res, molt bé pel mossèn.
Nosaltres hem d'anar el 29/03 i el 06/04 a fer el curs prematrimonial, aqui a banyoles... a veure què tal anirà.
Agbe

EntradaAutor: sira » ds. feb. 16, 2008 12:10 pm

Merci Miriam!!!

M'alegro que us anés bé amb el capellà! nosaltres encara hi hem d'anar.

I tema detallets vam anar al Juper i realment no vam veure res que ens fes el pes i llavors vam anar al Montgràfic i allà ja em van agradar més , però també pujaven més els preus !

Bueno a veure si aquesta setmana puc entrar al fòrum més sovint !

També he anat a l'Onix per veure si hem de demanar hora per en Rafel i m'han dit que no però que millor que hi vagi a primera hora. Així que hi anirà el dia 23 de febrer a la tarda (segurament).
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » ds. feb. 16, 2008 12:37 pm

Bon dia Agbe!!!!

Jo també m'he aixecat fa poc, també estava molt cansada!!! però ara em sap greu haver dormit tan amb el dia tan maco que fa!!!!
sira

EntradaAutor: Agbe » ds. feb. 16, 2008 12:40 pm

Bon dia Sira,

això també em passa a mi, desprès m'arrepenteixo d'haver dormit tant... però clar, penses amb lo bé que s'està al llit, qualsevol s'aixeca de bon matí...

Veig que de moment, el ball va bé, no?? nosaltres anem els divendres i fem una hora i mitja, i tot som jovent, som 6 parelles.
Agbe

EntradaAutor: sira » ds. feb. 16, 2008 12:52 pm

Nosaltres no la majoria eren gent de 50 per munt .

Mira he trobat un lloc on hi ha moltes fotos de pentinats en un altre post i trobo que potser us pot anar bé, hi ha semirecollits, recollits baixos, cabells sueltos....

http://tinyvoice.spaces.live.com/photos ... C39B!1377/
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. feb. 16, 2008 1:31 pm

Bon dia guapes!!

Veig que esteu ben recuperades de dormir!!! Jo a les 10 ja era de peu!!!

Sira, a nosaltres al Juper tampoc i varem trobar res...no sé, era com molt antic, no?? I allà al Montgrafic ens va encantar!!

Em sembla que l'home de la Gemmanit també va el 23 a l'Onix! Aviam si encara coincidiran...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: sira » ds. feb. 16, 2008 2:43 pm

Sí Miriam també penso el mateix al Juper vaig trobar coses que per casament eren una mica cutrilles però per bateig em van agradar més.

Al Montgràfic són més moderns i la presentació també!!!

En Rafel hi anirà segurament a la tarda i em sembla que en Raul hi anirà al matí, si no recordo malament :-)ok:
sira

EntradaAutor: aida8 » ds. feb. 16, 2008 4:49 pm

Hola precioses!

Moltes gràcies per la vostra benvinguda! Salutacions a totes!

Agbe, quina casualitat que tinguis una amiga que es diu Aida i que es casi el mateix dia que jo, oi?

Anna2005, he vist que t'han agradat els clauers del nen i la nena de montgràfic. Nosaltres també donarem aquests clauers però els hem comprat per internet i ens surt molt més econòmic! A la pàgina www. billingham.com ja veuras que hi són. Cada clauer val aproximadament 1 euro (bé, noranta i picu cèntims però amb els gastos d'enviament, ja puja a un euro). Els presentarem sobre una tarja, lligats amb un llacet. Vam encarregar les targes de conjunt amb les invitacions (tenen un dibuixet, els nostres noms i la data) i tenen un foradet en una punta. Hem comprat cinta prima d'organça verda i hi lligarem el clauer amb un llacet. Ja ho hem provat i queda supermaco. A més, ens permet d'escriure quatre ratlles a darrera la tarja, dedicades a cada convidat. Porta més feina però ens estalviem uns quants calerons, que sempre van bé per altres coses!
Cada vegada està més a prop...!!!
aida8

Entrades: 25
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 2:17 pm
Ubicació: Quart (Girona)

EntradaAutor: mireia 9 » ds. feb. 16, 2008 4:49 pm

Hola guapes!!!!

Primer de tot benvinguda Aida, ja veuras que el forum enganxa.
Sira em sap greu l'ho del viatge, sort que almenys tens la rua que havies pensat i aixo que la meva cunyada em va dir que era aviat, jo començare a mirar el meu. Ja t'ho he dit a l'altre lloc jo iria Krabi.
Que be lo del ball, deu ser divertit.

Anna 2005 quan de temps ja tens molta cosa avançada.
Fins despres
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: aida8 » ds. feb. 16, 2008 4:53 pm

Gràcies Mireia! Em sembla que sí que enganxa tot això! Ja ho diueu totes! Ara faltarà trobar el temps per dedicar-hi perquè anem tots ben liats! Tela, entre una cosa i l'altra no parem mai!
aida8

EntradaAutor: mireia 9 » ds. feb. 16, 2008 4:54 pm

Tens molta rao. Anem tots molt liats pero sempre tens un moment per veure que diemles gironines i dir la teva.
Somuna gran familia que entre totes ens ajudem moltissim!!!

Ja ho veuras.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Agbe » ds. feb. 16, 2008 4:57 pm

Bones,

Aida, si que és molt curiós que coincideixis amb la meva amiga, amb nom i dia...
Jo també dóno com a detall aquests clauers, i m'hi he posat en aquesta web i no els hi trobo, em pots dir a quin apartat hi són??
gràcies.
Agbe

EntradaAutor: aida8 » ds. feb. 16, 2008 4:59 pm

Ara t'ho miro reina, que no ho recordo...
aida8

EntradaAutor: Agbe » ds. feb. 16, 2008 5:00 pm

Aida, en aquesta pàgina hem surten tot de bosses de viatge, complements,... pot ser??
Agbe

EntradaAutor: aida8 » ds. feb. 16, 2008 5:04 pm

No sé si he donat bé l'adreça: www.grupobillingham.com
Has d'anar a l'esquerra i buscar a la llista Llaveros, imanes, pins. Llavors obres el desplegable i vas a a Pins i llaveros de metal i piel. Són els que diu Llavero de metal chica i llavero de metal chico. Ara he vist que valen 0'93.
aida8

EntradaAutor: Agbe » ds. feb. 16, 2008 5:10 pm

Aida, moltissimes gràcies!!!!!!!ja els he trobat, més tard m'ho miraré bé i farem la comanda!
Moltes gràcies, ja que d'aquesta manera ens estalviarem bastants €.
Et demanen un mínim de quantitat?? nosaltres en necessitem uns 60 clauers de cada.

Ara marxem, al vespre ens ho mirarem més detalladament.

Fins desprès guapa.
Agbe

EntradaAutor: sira » ds. feb. 16, 2008 6:45 pm

Mireia no passa res, i en quant a lo de la platja estem indecisos entre Krabi i Phi Phi :hmm::

Aida a mi també m'agradava molt aquest detall dels clauers i al Montgrafic valen 2,15 € cada un tot montat, però clar és un clauer per persona i això representa 4,30 € per parella i no sé si potser ja és massa.

Ja veurem perquè si ho fessim nosaltres ens sortiria per 2,20 aproximadament per parella, més les targetes més les cintes i no sé si em sortiria bé! o sigui que potser em sortiria per 3,00 € per parella no?

Agbe tú ho fas???
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. feb. 16, 2008 8:17 pm

Hola reinas!!

Aquesta tarda he anat a buscar la meva roba interior!!! Que bé!!! Us poso unes fotos el que no s'aprecia gaire bé! Posat queda molt xulo...el que no sé si tornar el lliguero... perqué veig que al culotte mi han posat com uns enganxes que suposo que deu ser per ficar-hi les tires per enganxar-hi les mitxes, i clar no sé si quedarme el lliguero o no...

Per cert, Aida, aqui els clauers surten molt bé de preu pero clar, si començes a sumar-hi la preparacio em sembla que més o menys vas a petar allà mateix, no?? Si no es així doncs endevant perqué és una ganga!! Desprès li ensenyaré al mister haviam si li agraden...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » ds. feb. 16, 2008 8:56 pm

Sira, sí nosaltres segurament que agafem aquests clauers, són molt macus. I li afegirem una targeta d'agraiment. Tot i així surt molt més barato que agafar-ho al montgrafic, perquè allà cadaun val 2.15€ cadaun, sense cap targeta, desprès li has d'afegir-hi la tarja.
Jo prefereixo estalviar €, encara que la mà d'obra la fiquem nosaltres, jejeje!!! el total per parella no arribarà a 3.00€, penso!! al montgrafic ens van dir, que unes 100 targes ens costarien 40€, aleshores em sembla que no arriba a 3€ per parella...

Sira, vosaltres també donareu aquests clauers??

El meu futur, em diu que mirem uns altres clauers que portin la rodona per ficar la clau, perquè aquests hi costen ficar les claus, però jo li dic que aquest fa més per casament i alhora és útil, no?? que n'opineu??
Agbe

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant