Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » ds. feb. 16, 2008 8:58 pm

Miriam, sense lliguero penso que queda molt millor!! Si portes cullotte, més les mitges de mitja cuixa amb la lliga, pot quedar més sexy que amb el lliguero... jo és que el lliguero no el trobo gaire sexy..és una opinió.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. feb. 16, 2008 9:20 pm

Nenas, mireu aquí que encara us surten millor de preu:

http://www.solostocks.com/lotes/comprar ... 04147.html

Ara enviaré un mail aviam si el tenen també en forma de noi....

Li acabo d'ensenyar a l'Albert i li agraden molt!! Ademés per aquest preu, surt a compte!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » ds. feb. 16, 2008 9:24 pm

Miriam, si et diuen que sí que tenen en forma de noi, estic interessada en agafar-los! ens podriem compartir els ports, si vols... jo en necessito 60 noies i 60 nois!! Gràcies.
A veure què et diuen!
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. feb. 16, 2008 9:25 pm

Exacte Agbe, es que no m'acaba de convencer el lliguero.... i ademés és una cosa que ja no tornaré a fer servir més...

Els clauers son genials i molt útils! Aviam si consegueixo resposta del proveidor aquest que us he posat i amb una mica de sort tenen els dos models!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. feb. 16, 2008 9:27 pm

Ok Agbe, per mi cap problema! De seguida que sàpiga alguna cosa tu comento i demanem...jo en necessitaré uns 100...

Ara aviam si trobo alguna idea per montar-los...m'enrecordo que al Montgràfic estaven amb una cartolineta i un llaç...i quedava molt guay!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » ds. feb. 16, 2008 9:29 pm

Bona nit guapa!!! A veure que et diuen, segons lo que et diguin compta amb mi per fer el pedido!!Perquè sinó tenen el nen, ho agafaré tot a l'altre pàgina, ho podem fer conjunt també, no?? què et sembla?

Vaig a sopar. fins demà o sinó fins dilluns!!

Petons! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. feb. 16, 2008 9:30 pm

Ok nina!

Bon profit i fins la pròxima!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » ds. feb. 16, 2008 9:31 pm

Anaven amb una targeta i un llacet!! al montgrafic et van comentar que unes 100 targetes, ens costarien 40€, amb el nom de tots i la data, o posar alguna frase i el nom de tots dos... lo que vulguis!
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. feb. 16, 2008 9:38 pm

Si que es veritat...pero posats a fer, la targeta em sembla que ja les farem nosaltres... no sé, ja veurem!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: aida8 » ds. feb. 16, 2008 10:27 pm

Hola maques!
Abans he hagut de plegar perquè han vingut uns amics a fer el cafetet!
El tema clauers, me n'alegro que us hagi agradat i que hagiu pogut trobar la pàgina. Nosaltres hem agafat unes targes quadrades de conjunt amb les invitacions. 200 targes ens han costat 60 euros i ens les han donat ja foradades. La cinta d'organça per fer-hi el llacet ens ha costat una mica de trobar perquè a massegur no en tenien i a més sortia una mica cara. Finalment la vam trobar a Barcelona, en una botiga que es diu Antiga Casa Sala. N'hem comprat 200 metres perquè també la fem servir per emolicarl es invitacions (que són una caixeta) i per fer un llacet als vanos que donarem a l'entrada de la cerimònia.
M'agradaria penjar-vos una foto del clauer perquè veieu com queda presentat i em doneu la vostra opinió però no en tinc ni idea de penjar les fotos aquí...! :-/
Cada vegada està més a prop...!!!
aida8

Entrades: 25
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 2:17 pm
Ubicació: Quart (Girona)

EntradaAutor: Agbe » dg. feb. 17, 2008 11:21 am

Bon dia gironines,

què tal? quin temps més raro que fa, està tot ben ennuvolat! :-(

Aida, per adjuntar les fotos, un cop hagis escrit vas abaix, i a sobre de la pestanyeta on posa trametre hih a una que posa "afegir arxiu adjunt", i adjuntes la foto i ja està. jo quan he adjuntat alguna foto ho he fet així... espero que t'ensurtis.a veure si pots penjar-nos els clauers!!
Agbe

EntradaAutor: arohha » dg. feb. 17, 2008 12:29 pm

Benvinguda Aida al forum de les gironines :-///: :-///:

Sira felicitats pel viatge una cosa mes feta. :-)ok:

Nosaltres ahir vam anar al Juper i ja tenim les invitacions triades, el dia 1 de març em d'anar a mirar la prova i si ens agrada ja les demanarem, si trobo una foto per internet ja la possare, son molt sencilles pero ens va agradar a tots dos. tambe vam anara la joiereia rosa sala i vam trobar les aliances que voliem , son d'or blanc fa com dos tires una en or brillant i l'altre en or mate, i el dia 1 quan anem a mirar les invitacions anirem a comprar les aliances a mes la noia ens va dir que els novis els i fan un 10%.

gemmes com va anar al tocat de la nuvia???
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dg. feb. 17, 2008 12:30 pm

Miriam nena que sexy aquesta roba interior, m'agrada molt i segur que el teu home tambe :-///: :-///:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 17, 2008 4:33 pm

Bon dia noies!!

Arhhoa, merci! La veritat que a mi també m'encanta!!! I ademés mha sortit molt bé de preu....demà aniré a tornar el lliguero perque no m'agrada gens...
Felicitaits per la elecció de les invis, segur que són precioses i les aliances també!!

Ja ens posaràs fotos de tot!!

Aida, tal com ta explicat la Agbe, només tens que donar-li a la pestanya, examinar, busques on tens la foto, afegeixes l'arxiu adjunt i llavors li doncs a trametre! Si no te n'en suts digam-ho que tu explico més detallat!!!
Esperem les fotos!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dg. feb. 17, 2008 7:49 pm

Bona nit guapes,

Miriam, quan et contestin els dels clauers em dius alguna cosa, que sinó farem el pedido a l'altre web, què et sembla??

A veure si aquesta setmana podem saber algu i lo dels detalls ho puc deixar enllestit.
Agbe

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dg. feb. 17, 2008 10:16 pm

Hola noies,

Jo estic molt desanimada les invitacions les varem demanar fa dies i ahir varem anar a buscar-les i ens varen dir que hi havía un error amb l'impresio Vaya Tella!!!

El mes fort de tot es que ho varem fer a Saragossa per que ens va agradar pero si ho se ho faig aqui Girona......

Els detalls del que hi ha allà no m'agrada res .... Donaré una volta per aqui Girona havíam que trobo.... Quin cap de setmana....

Be, veig que hi ha algú de vosaltres que compreu el detall per internet com ho fareu per posar-ho maco? Es que jo no en tinc de traça....

Sira, si no m'equivoco ets tu qui vas a Thailandia no? Nosaltres també anem i em escollit la Platja de Krabi i passarem 5 dies amb un hotel que es diu Centara va ser la platja que ens va agradar més i també fem ruta..

que es aquesta:
sortida dia 16 JUNY BARCELONA - ( EUROPA ) - BANGKOK

BKK, 2 noches 17 - 19 jun, Hotel Montien/hab. dlx: Traslados y desayunos americanos + Excursión de medio dia palacio real y templo del buda esmeralda._OK

HGN, 2 noches 19 - 21 jun, hotel Imperial Tara/hab.dlx: Traslados y desayunos americanos + Excursión de medio dia tribu "mujeres jirafa" + Excursión de día completo safari en elefante, ciudad y templos. _OK

CNX, 2 noches 21 - 23 jun, Hotel Royal Princess/hab.dlx: Traslados y desayunos americanos + Excursión de medio dia visita a la ciudad y templo Doi Suthep _OK

CEI, 2 noches 23 - 25 jun, Hotel Dusit Island/hab.dlx:Traslados y desayunos americanos, Excursión de día completo campo de trabajo de elefantes, recorrido por el rio, tribus y poblados + Excursión de dia completo "Triangulo de Oro"._OK

KBV, 4 noches 25 - 29 jun, Hotel Centara/hab. vista mar: Traslados y desayunos americanos + Excursión de medio día en barco para visitar las islas Chicken,Tab, Poda y la playa de Phra Nang. picnic incl._OK

BKK, 1 noche 29-30 jun, Hotel Peninsula/hab. dlx: Traslados y desayunos americanos _OK

Tornada 30 juny a les 25.55 hores i arribada a Barcelona cap a les 11-12 hrs

Podé ens trobem jajajajj

Fins aviat!!
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 17, 2008 10:43 pm

A mi em va genial fer el pedido conjuntes, Agbe!

Tan bon punt sàpiga res, fem una cosa o altre, que jo també vull enllestir-ho aviat, i encara més si llavors sa de preparar...

Lidia, lo de posar-ho maco...doncs jo, segurament ho faré com ho vaig veure a MOntgràfic: amb una cartolina, hi posaré la targeteta o un escriuré a la cartolina, amb una llaç i els clauers penjant... sóc un desastre explicant-me... :--( :--( The question és que aniré a fer-hi una ullada per veure com està montat neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) ...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 17, 2008 10:51 pm

Nenas, acabo de llegir en un post que al Macro de BCN, per 7 euros 200 piruletas de les vermellas en forma de cor....la pregunta és....
Alguna té targeta del Macro??? HO dic perque les que volgueu les vermellas, allà us sortirà super bé!

Bona nit...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: montpra » dg. feb. 17, 2008 11:32 pm

A mi m'interessen les piruletes.

Al final a quin preu estan, quines opcions hi han, ...
A mi em van agradar unes de colors, no recordo la forma.

En vull posar una a cada plat i enganxar una targeteta k digui moltes gràcies.

Com ho puc confeccionar per no tenir gaire feina a enganxar la targeta, amb una grapa al pal, amb una agulla petita (com les de la marieta), ...
No tinc temps per poder untar coses, i ha d ser alguna cosa senzilla de fer, ja que segurament compraré les targetes ja tallades i només escriure i enganxar-les a la piruleta.

Per cert, veig que ja heu fet la comanda al galactibum i que ja no dec estar a temps d'afegir les pincetes, oi ?

Petons !!!!!

Ah, us poso una mostra de la invitació que he trobat per internet, ja que les meves ja estan enviades a la gent.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: aida8 » dg. feb. 17, 2008 11:48 pm

Hola maques!
Moltes gàcies per explicar-me el tema fotos! Que tonta que sóc!... és que el tema informàtic... Quan tingui una estoneta ja faré les fotos i us les penjo,ok? Així podreu veure com queda el clauer lligat sobre la tarja amb un llacet.
Cada vegada està més a prop...!!!
aida8

Entrades: 25
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 2:17 pm
Ubicació: Quart (Girona)

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants