SABATES DE NÚVIA?

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: tairave » dl. feb. 18, 2008 6:28 pm

a mi em van dir mes o menys el mateix i em van ensenyar un catàleg amb fotos de sabates....i que vols que et digui.....pel preu prefereixo gastar-me una miqueta mes i tenir unes de bones.

Les teves son molt maques, la veritat ...tot un xollo!
Imatge

JUST MARRIED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tairave
:: supernúvia

Entrades: 5825
Membre des de: dj. nov. 08, 2007 6:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: laura_v » dl. feb. 18, 2008 6:34 pm

TAIRAVÉ.... QUE ENS CASEM EL MATEIX DIA!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Imatge
laura_v

Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: tairave » dl. feb. 18, 2008 6:44 pm

que diussssssssssssss!!!! el 27/06????????????
Imatge

tairave

EntradaAutor: laura_v » dl. feb. 18, 2008 6:48 pm

SI, SI. A LES 19h AL RESTAURANT MAS SOLÀ DE SANTA COLOMA DE FARNERS. PERÒ NOSALTRES SOM DE PALAFOLLS.
Imatge

Imatge
laura_v

EntradaAutor: tairave » dt. feb. 19, 2008 9:20 am

ala que guai!!! nosaltres ens casem a les 18:00 hs a l'esglesia de Sant Felip Neri a Barcelona (som de Barcelona) i desprès anem a Sant Vicenç de Montal al "Castell de l'Oliver".
Imatge

tairave

EntradaAutor: laura_v » dt. feb. 19, 2008 10:02 am

QUINA COINCIDENCIA! MIRA QUE ÉS DIFÍCIL TROBAR ALGÚ QUE ES CASI AQUEST DIVENDRES!

BUENO, I COM HO PORTEU?
Imatge

Imatge
laura_v

EntradaAutor: BD » dt. feb. 19, 2008 10:14 am

Laura molt macos!!!!!
ya estamos casados!!!!!!!

http://www.nuvis.org/dani_i_sabina
BD
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3111
Membre des de: dv. maig 18, 2007 2:57 pm

EntradaAutor: Isbel » dt. feb. 19, 2008 10:56 am

Tairabe mis zapatos són iguales que los tuyos!!!!!!!!!así que que te voy a decir yo, PRECIOOOOOOOOOOSSSSSSOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSS1!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Isbel
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1048
Membre des de: dt. nov. 21, 2006 1:07 pm

EntradaAutor: tairave » dt. feb. 19, 2008 12:04 pm

Isabel!!! que dices, iguales, iguales???? y donde los has comprado pq yo en Bcn no ha habido manera de encontrarlos!!! son bonitos ehhhh!!

Laura_V: donçs jo crec que ho portem be....demà tinc la primera prova del vestit >.-<: .... les invitacions están mig disenyades, els hi falta uns retocs però això ja està fet.....ahir vaig anar a que ens preparessin l'expedient matrimonial, mmmmmmmm que mes....el tastet el tenim a l'abril i aleshores decidirem el menú i per lo demès ja està. Bueno estic preparant la música pel ball, i lo de les flors a l'esglesia ja em preocuparè mes endavant!

I tu com ho portes?
Imatge

tairave

EntradaAutor: laura_v » dt. feb. 19, 2008 12:14 pm

DONCS NOSALTRES L'EXPEDIENT MATRIMONIAL EL VAM INICIAR EL 18 DE GENER PERQUÈ UN COP ESTIGUI TRAMITAT L'HEM DE PORTAR AL JUTJAT DE SANTA COLOMA DE FARNERS I EM PREFERIT CURAR-NOS EN SALUT I FER-HO AMB TEMPS.

EN DAVID ENCARA NO S'HA MIRAT EL TRAJE, ÉS UN CAS! DIU QUE ANIRÀ AL MARÇ, SINÓ A LA SEVA MARE LI DONARÀ UN PATATÚS, POBRE DONA!

LES INVITACIONS LES VÀREM COMENÇAR A REPARTIR AL NADAL PERQUÈ AIXÍ ENS TREIEM A GAIREBÉ TOTA LA FAMILIA DE SOBRE EN 4 DIES!

EL TASTET SEGURAMENT L'ANIREM A FER A FINALS D'ABRIL, PERÒ JA TENIM ELS MENÚS A CASA I ELS DEL RESTAURANT ENS VAN DIR QUE SOBRE ELS MENÚS HAVIEM DE TRIAR 3 PRIMERS, 3 SEGONS, 3 POSTRES I 3 PASTISSOS PEL DIA DEL TASTET. I JA ELS HEM TRIAT!

EL TEMA DE LA MÚSICA EL TENIM MIG ENLLESTIT, ENCARA QUE HEM DE QUEDAR UN DIA AMB EL DJ PER ENSENYAR-LI LES NOSTRES PROPOSTES.

EN QUANT A LES FLORS, JA SÉ COM VULL EL MEU RAM! I EL MILLOR DE TOT, TINC EL VIST-I-PLAU DEL PADRÍ, QUE AL CAP I A LA FI ÉS EL QUE HA DE DEIXAR ANAR ELS EUROS!

ELS DETALLS I ELS ANELLS ENCARA ELS HEM D'ANAR A TRIAR, HI ANIREM AL MARÇ.

I EM SEMBLA QUE JA NO ENS QUEDA GAIRE COSA MÉS PER FER.

ON ANÉU DE VIATGE? NOSALTRES FAREM UN CREUER PELS FIORDOS DE NORUEGA I DESPRÉS ENS QUEDAREM 3 DÍAS A COPENHAGUE.
Imatge

Imatge
laura_v

EntradaAutor: tairave » dt. feb. 19, 2008 2:19 pm

donçs nosaltres els anells amb la calma els anirem a mirar a l'abril-maig, la meva parella el traje s'el mirarà cap a l'abril o així com que ells no han de correr tant com nosaltres! a part el seu pare treballa al corte inglès i com que tenen les seves mides l'avisaran quan arribi algo del seu estil.
Que fort lo del expedient matrimonial, resulta que vaig anar ahir a l'esglesia i em van dir que costaba 50 euros, no ho havia sentit dir a ningú....
Jo el meu ram tambè se com el vull per tant és anar a mirar i si no trobo res que m'agradi mes agafarè el que tinc en mente....
I lo del viatge donçs no se que farem però el mes segur és que fem combinat de Costa Oeste i Nova York....hem de mirar a veure, pq a lo millor allarguem el viatge i aleshores el fem a l'agost...be un embolic dels nostres jejeje
I els detalls estem igual que vosaltres amb la diferència que nosaltres hem mirat algo pero no ens decidim ja que lo convencional no ens va gaire....
I com son les vostres invitacions?
Imatge

tairave

EntradaAutor: laura_v » dt. feb. 19, 2008 2:24 pm

POTS MIRAR AL MEU BLOG, A NOTÍCIES.

COM QUE L'EXPEDIENT COSTA 50€??? JO NO HE PAGAT RES DE RES AL REGISTRE CIVIL!
Imatge

Imatge
laura_v

EntradaAutor: tairave » dt. feb. 19, 2008 4:01 pm

no se m'he quedat de pedra....a veure si algú sap algo....jo no pensava que costés res! ara miro el teu blog.
Imatge

tairave

EntradaAutor: laura_v » dt. feb. 19, 2008 4:20 pm

POTSER T'HO DEMANES PER DESPESES SI S'ENCARREGUEN DE MOURE ELLS TOTS ELS PAPERS.

NOSALTRES VAM HAVER DE VOLTAR UNA MICA PERQUÈ VAM ANAR A BUSCAR PERSONALMENT ELS CERTIFICATS DE NAIXEMENT, EN 2 DIES, PERQUÈ PRIMER EL DEMANES I DESPRÉS L'HAS D'ANAR A RECOLLIR. I ERA AL REGISTRE DE BARCELONA, A UNA HORA D'ON VISQUEM.

DESPRÉS TRUCADES AL REGISTRE CIVIL PER A VEURE QUÈ ENS FEIA FALTA, QUAN HO HAVIEM DE PORTAR....

DESPRÉS QUAN JA ESTIGUI FET L'HEM DE DUR A SANTA COLOMA DE FARNERS...

TAMBÉ ET DIC QUE LO D'ANAR A BARCELONA I A SANTA COLOMA HO HEM FET PERQUÈ EM PREFERIT FER-HO PERSONALMENT. A L'AJUNTAMENT JA ENS HO PODÍEN FER, PERÒ NO SABÍEN NI QUANT TRIGARIA NI ES FEIEN CÀRREG SI NO ARRIBAVA, PER EXEMPLE, PER PROBLEMES DE CORREUS.
Imatge

Imatge
laura_v

EntradaAutor: tairave » dt. feb. 19, 2008 4:31 pm

jo es que he fet tots els tramits per internet i m'ha anat super be! els del registre civil van trigar 4 dies, vaig alucinar....la veritat és que amb això cap problema....Ara lo de pagar 50 € per que et facin l'expedient matrimonial a l'esglesia no ho havia sentit mai...indagarè a veure...sou de Palafolls no?
Imatge

tairave

EntradaAutor: Enaira » dt. feb. 19, 2008 4:51 pm

Uoles!!
Doncs nosaltres nomes hem hagut d'anar a buscar partida naixement als pobles batejats i ara ho portarem al mosen i ens ho fan tot ells es veu, no hem danar ajuntament.
Aixo ens han dit.
Tela pagar 50 euros! demanen per tot
14/06/08
Imatge
Enaira
:: núvia de bronze

Entrades: 1980
Membre des de: dc. maig 09, 2007 8:17 am

EntradaAutor: tairave » dt. feb. 19, 2008 6:32 pm

eh que és raro....jo de totes maneres demà trucarè a l'arquebisbat per informar-me de si aquest cànon realment existeix o és una especie de "donatiu" imposat.....és que si s'ha de pagar és paga, però pagar per pagar...fa ràbia!!! escolta es que vas a qualsevol lloc i demanes algo que vagi acompanyat de la paraula "boda" i a la gent s'els hi posa el dolar als ulls!
Imatge

tairave

EntradaAutor: Enaira » dc. feb. 20, 2008 8:49 am

Pues si es veritat, es pasen un ou com jo dic, pero molt, l'altre dia mateix vaig anar la mirar roba interior i tela, nomes per ser de nuvia uns preus que alucines, ja em diras, i jo estic fins al gorro de la frase : maca que es per un dia!! pues per aixo dona...
Informate'n be perque aprofiten la minima per treurens euros!!!
Jo aixo de pagar als mosens...diuen q es la voluntat, pues eso no?
Sort!
14/06/08
Imatge
Enaira

Entrades: 1980
Membre des de: dc. maig 09, 2007 8:17 am

EntradaAutor: tairave » dc. feb. 20, 2008 9:28 am

si, si avuí trucarè a l'arquebisbat per informar-me be.....començo a estar cansada de que em vegin la cara de "tonta"...
Escolta ets de BCN? es que conec un outlet de la emperatriz, jo pq ja m'havia comprat el conjunt (on com tu be dius em van timar) pq si no allà ho tenen tot molt be de preu. L'altre dia va anar una amiga meva que tambè es casa i el picardia, un tanga i la lliga (de núvia) li va costar 24 €!!!!! i és de la marca Emperatriz que està molt be!!!
Imatge

tairave

EntradaAutor: Isbel » dc. feb. 20, 2008 9:45 am

Tairabe són identicos!! yo me los compré en Mollet del Vallés en una tienda que se llama GRIS, y la verdad fué a la primera tienda que entré a probarme zapatos y me gustaron tanto que me los quedé, luego pensaba......uf.....me abré precipitado?pero ahora veo que no, me encantan!!!!!!!!!!
Isbel

Entrades: 1048
Membre des de: dt. nov. 21, 2006 1:07 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant