Autor: FRACRIS » dt. feb. 19, 2008 5:15 pm
Autor: masa » dt. feb. 19, 2008 11:44 pm
FRACRIS ha escrit:masa ha escrit:Bones!
Fracris, jo también la vaig veure per el Soc petit i crec que li toca en 3 setmanes i poc ... fa dies que no ens diu res oi??
Aix pobre! deu estar amb els últims preparatius!! ... ah! per cert, i ja he vist qie has posat el compte enrere per anar a buscar el petit ... jejeje
Si ja m'he empenedit, ho he tret aquest matí!! je je je soc la llet!! cambio més d'opinió, no t'ho pots ni imaginar!!!![]()
Va diga'm masa, quan et poses en serio amb el tema, que segur que també et ronda pel cap alguna data... je je je

Autor: masa » dt. feb. 19, 2008 11:48 pm
FRACRIS ha escrit:Masa, si et soc sincera, tenia més ganas de tenir fills abans de casar-me que no pas ara, no sé, suposo que al haber fet un cambi de vida, ara estic difrutant molt de la vida en parella amb el meu home, i penso, ara mateix no puc, no tinc gens de ganes de veritat.
El diumengue, vaig anar a casa d'una parella que tenen un nen de 3 anys i un bebé de 2 mesos, i feien una cara d'agobiats, es van passar tot el dia a casa i el nen gran donant salts per allá com una moto de nerviós per que no habia sortit en tot el dia, i vaig sortir d'allá amb menys ganas encara. Aquesta sensació li vaig explicar al meu home, i ell hem deia, no totes las parelles son iguals ni tots els nens son iguals, pero no hem sento gens preparada psicologicament.
Mare de Deu, quin rotllo que tinc je je je...

Autor: merce i albert » dc. feb. 20, 2008 12:34 pm

Autor: FRACRIS » dc. feb. 20, 2008 3:19 pm
Autor: Myrim » dc. feb. 20, 2008 5:12 pm

Autor: FRACRIS » dj. feb. 21, 2008 9:39 am
Myrim ha escrit:Uy si!!! JO TAMBÉ EM KEDARIA SENSE FEINA!!! Noies tard o d'hora tot arriba... i no us compareu amb les parelles amigues vostres k tenen fills. NO totes les parelles son igual ni els fills tampoc, i penseu k kuan es vostre tot es diferent. I aixo d'agobiar-se res... tot depen de com porteu el tema. A veure heu de pensar k moltes coses k feu ara les continuareu fent i es mes les sortides al parc, al zoo, i les estones divertides amb el maridet i el petit us compensaran i molt. Tot i aixi jo también penso ( o pensava...) k aixo de tenir un fill ara per ara millor mes endevant i ara a disfrutar. Pero mira si ve un baby benvingut sigui...
Autor: masa » dj. feb. 21, 2008 12:04 pm

Autor: merce i albert » dj. feb. 21, 2008 12:50 pm

Autor: Myrim » dj. feb. 21, 2008 8:10 pm

Autor: masa » ds. feb. 23, 2008 12:54 pm

Autor: FRACRIS » dl. feb. 25, 2008 9:04 am

Autor: merce i albert » dl. feb. 25, 2008 12:05 pm

Autor: iraiosc » dl. feb. 25, 2008 4:51 pm
Autor: Myrim » dl. feb. 25, 2008 5:13 pm
Molts petons!!

Autor: merce i albert » dt. feb. 26, 2008 1:04 pm