Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: winy » dt. feb. 19, 2008 5:41 pm

Agbe, son tipus "americana" (si sembla que hi entenc hi tot :-), només una cara amb text i foto!!, la que és plegada l' Elena hem va dir que s' utilitzava més per si es volia fer la invitació amb dos idiomes... la normal, o sigui una cara (que no és tipus postal al 0.80 euros i la postal 1.50), ella hem va recomanar la senzilleta, hem va dir que no calia gastar-se tant diners!!

Ala, rotllo que va...............
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. feb. 19, 2008 6:07 pm

Ostres tu, estil americana... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Doncs trobo que té tota la raó, al cap i a la fi és una cosa que la gent acava llençant o guardant en un calaix...

A la quedada em sembla que la MOntpra també vindrà...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: winy » dt. feb. 19, 2008 6:08 pm

Has vist Miriam, sembla que hi entenc i tot!!! jajajajaja
Imatge

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. feb. 19, 2008 6:09 pm

hola guapes!!

A MI AQUEST DISSABTE M'HAN CANVIAT EL TORN I EM TOA TREBALLAR, AIXI QUE HAURÀDE SER LA SETMANA QUE BE!! JA TINC GANES DE CONEIXERUS!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. feb. 19, 2008 6:10 pm

Gemmanit tranquila, que tens temps per anar fent proves!!!!!!!!!
Per cert, no havia pensat a preguntar-t'ho cap dia, vaig anar a Genciana i em varen preparar les flors de bac que m'anaven bé, i no sé si m'ho prenc bé, jo em poso 5-6 gotes a sota la llengua, 5-6 vegades al dia.... com ho fas tu?????????
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dt. feb. 19, 2008 6:12 pm

Abge si es aixi com diu la Winy, la primera invi que e possat es aquella que t'enviat per privi que les lletres dels noms semblan "lacasitos"

jo no puc venir a la quedada en fa molta pena perque a l'altre m'ho vaig passar genial :-)ok: a la proxima si que vinc ( es el 29 de març)?????

gemmanit disfruta d'aquesta tarde segur que anira super be, i segur que et fan alguna cosa que t'agrada, ja ho veuras. :-)ok:
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. feb. 19, 2008 6:30 pm

Ostres Arhhoa, no podràs venir?? Quina llàstima... els pollos t'els haurè de donar a la pòxima quedada :-/

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. feb. 19, 2008 6:35 pm

Ainos s'han de posar 4 gotes a sota la llegngua 5 cops al dia jo sempre ho he fet així.

Anna doncs apuntada a la llista!

Miriam els meus pollos si que me'ls portaràs oi? i així per fi te'ls puc pagar per fi!

Intentaré disfrutar-ho! :-)ok:

Arohha a les 29 si eh?!!! que has de venir!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. feb. 19, 2008 6:45 pm

Merci guapa :-)ok: Així si que ho faig bé!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Espe » dt. feb. 19, 2008 6:49 pm

Hola nenis, no us ho creureu però porto tot el dia per posar-me al dia!

Gemma(nit) molta sort amb la prova de pelu! :-)ok:
Per cert es molt macu el tocat i les sabates són guapissimes! >.-<:

Sira i totes les que ja us heu decidit pel clauer de detall felicitats, al principi costa decidir-te eh? però ara ja ho teniu i una cosa menys a que pensar!! a més crec que heu encertat perquè serà un regal útil!

Jo també ja tinc el viatge encarregat, dissabte al matí varem anar a un parell d'agències i a la segona ens van recomanar una oferta que tenien i ahir dilluns hem varen confirmar que entravem dins la oferta per tant no vam dubtar més, i avui en Toni ja ha portat la paga i senyal, ens anem a Xina 15 dies i anirem a veure Shangai, Pekin, Xian, Hangzou, Suzhou i Gulin, al final hem descartat Hong Kong, perquè ens han dit que no val la pena ja que només vas a veure edificis i l'extensió a platja, perquè se'ns disparava el preu. A per cert he conegut a una parella de Tarragona,al post de llunes de mel, que es casen el mateix dia que nosaltres i estan mirant el mateix viatge així que poder coincidirem! >.-<:

Avui a les 20h quan sorti me'n vaig a depilar quin pal, però ja toca jej, i es que vull anar a mirar la roba interior dissabte, per tant no se si podré venir a la quedada, de totes maneres no es segur perquè haig de confirmar que a la meu mare i la meva germana els hi va bé venir, sinó dons vindré al Viena a les 10h no? :-)ok: i us porto l'esborrany de la invitació a veure que us sembla.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dt. feb. 19, 2008 6:52 pm

A Gemma encara no he pogut trucar a en Toni, però es que com que estic tot el dia treballant quan arribo a casa, ens posem a fer el sopar i ens estirem una eston al sofà i ja no me'n recordo, a veure si avui i penso, i es que vull trucar fora d'hores de feina perquè vull parlar amb ell tranquilament i assabentar-me bé de tot. Al final amb el tema de pagar com vau quedar?
Imatge
Espe

EntradaAutor: mireia 9 » dt. feb. 19, 2008 7:03 pm

Hola noies!!!
Tinc novetats.

vaig trucar al noi dels anells i segurament quedarem dissabte
i ara en Xavi ha trucat alnoi que ens estava mirant l'ho dels detalls(banos amb la frase impresa) i ens ha dit que ja no ho fan.
Que queda malament i costa molt i que ells ho fan a la fusta del bano. vaia p.....
Aixi no se que fer pq a mi m'agradava que sortis la frase.

Tbe ens ha dit que ha fet un esborrany de les invitacions i quedariem amb ell tbe dissabte per veure-ho.

M'he deprimit amb aixo dels detalls pq a la fusta no ho veig clar, no es veurà!!!!
tenia pensat algune sfrases xules com:
"l'amor es la millor partitura dela vida!" i d'altres que ja us anire posant pq em dieu la vostar opinio
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: winy » dt. feb. 19, 2008 7:12 pm

Hola Mireia, jo també volia fer aixó dels banos, peró no tinc ni idea d'on fer-ho!! M'agrada molt aquesta frase...

I si la frase, l'escrius en una bosseta com de roba i li poses el vano a dins?? Vaig veure per aqui una noia que ho habia fet i quedaba bastant bé!!

Vindràs dissabte a la quedada??
Imatge

EntradaAutor: montpra » dt. feb. 19, 2008 7:13 pm

Hola !
jo en principi dissabte no vinc, ja que vaig cap a terres Barcelonines a donar invitacions.
Si em canvien els plans doncs si que segurament vindria.

Arohha saps alguna cosa de les meves pincetes, si es poden afegir o no ?

Tema piruletes de colors, qui ho porta ?

Nosaltres de detalls fem : bolígraf pels homes a dins d'un tub de plàstic i per les dones una espelma de colorins amb una parella a davant de fusta.
Em falta el tema nens, ja que tinc nens a partir dels 8 anys i en tinc que ja en tenen 16 ... A aquests què els hi dono ??? És un rollo !!!

Bé guapes, me'n vaig cap a la dutxa.
Petonssssssssssssss
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Espe » dt. feb. 19, 2008 7:33 pm

Ostres Mireia quina pena això dels vanus,però no et desanimis, la idea que t'ha donat la winy està molt bé, a la bosseta aquesta no ho podrien imprimir?
Montpra poder a nens ja una mica grans els hi donaria el mateix detall que fas als grans no?
Jo als nens hi tinc pensat donar xuxes i després a la taula dels nens hi posaré contes per pintar, llapisos de colors, pomperos etc. alguna cosa perquè estiguin entretinguts, això ho miraré als xinos a veure que trobo.
Imatge
Espe

EntradaAutor: winy » dt. feb. 19, 2008 7:38 pm

Montprà, el tema piruletes el vaig començar a mirar jo, peró al final encara no hem decidit si quedarem un dia per recollir els diners o que cada una les vagi a comprar a la botiga aquesta de Girona.

Ha quedat una mica penjat el tema!! Ho podem acabar de decidir el dissabte, i les que no pogueu venir, tranquiles que us tindrem en compte si fem "pedido" !!

Quin pal que tampoc puguis venir a aquesta, i el 29 de Març??? Va dona...
Imatge

EntradaAutor: sira » dt. feb. 19, 2008 8:14 pm

Hola noietes!!!!!!!!

Avui hem anat a mirar el tema de les invitacions i per cert ens hem trobat a la Mireia!!!!! >.-<: ei! perdona Mireia perquè de llunya no m'hi veig i a sobre al final no sé què m'has dit i t'he dit VALE! i no sé .... ai sóc un cas.

Doncs les invitacions ja estan més encaminades el que passa és que com que posem una foto nostra ens ha fet dos proves una amb blanc i negre i l'altre amb color i a mi m'agradava amb color i a en Rafel amb blanc i negre ...... :hmm:: vaya dos!!!! i al final sense dir-li al noi que ens les fa li hem preguntat quina li agradava més i ens ha dit en color i mira al final amb color!!!!

Després he anat a mirar el viatge perquè ens hem de decidir pels hotels i uf !!!! un altre decissió i ara tembé estem fets un lio, perquè de Krabi no ens acaben de fer el pes els hotels i de Phi Phi algun.... ostres tú ho volem tot tan maco que ens està costant un piló de decidir....
Winy vosaltres de platja on aneu???? Pucket,Krabi, Phi Phi o Koh Samui???
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dt. feb. 19, 2008 8:16 pm

Winy a mi també m'agrada més la de la flor groga i Aroa m'agrada més la segona.

Espero haver ajudat !!!!

Aquesta quedada sí que hem de fer fotos, eh!!!! que a la segona us vau escapar!!!!!

Gemma que vagi bé la pelu!!!!

Miriam gràcies per tot (tema clauers) !!! :-)ok: :-()-) :-()-) :-()-) :-)ok:
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. feb. 19, 2008 8:41 pm

Bona nit,

Espe, felicitats pel viatge!! ja el teniu, una cosa menys!! anima't i vine aquest dissabte!

Sira i Mireia, ja ens ensenyareu les invitacions, no?? a veure com són.

Mireia, amb això dels vanus segur que hi ha alguna solució.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. feb. 19, 2008 8:50 pm

Sira, que bé! Ja teniu el tema invitacions i viatge ben encaminat!! Em sap greu no poder-te ajudar amb les platges, pero noia a mi tots aquets noms em sonen a XINO!

Espe, enhorabona per el viatge de noces!!! Una coseta menys en que pensar...

Tema piruletas...al final què farem?? Jo vull les de cor... més que res per la butxaca!! *.-o-o.*

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants