MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: FRACRIS » dt. feb. 19, 2008 5:15 pm

Masa, si et soc sincera, tenia més ganas de tenir fills abans de casar-me que no pas ara, no sé, suposo que al haber fet un cambi de vida, ara estic difrutant molt de la vida en parella amb el meu home, i penso, ara mateix no puc, no tinc gens de ganes de veritat.

El diumengue, vaig anar a casa d'una parella que tenen un nen de 3 anys i un bebé de 2 mesos, i feien una cara d'agobiats, es van passar tot el dia a casa i el nen gran donant salts per allá com una moto de nerviós per que no habia sortit en tot el dia, i vaig sortir d'allá amb menys ganas encara. Aquesta sensació li vaig explicar al meu home, i ell hem deia, no totes las parelles son iguals ni tots els nens son iguals, pero no hem sento gens preparada psicologicament.

Mare de Deu, quin rotllo que tinc je je je...
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: masa » dt. feb. 19, 2008 11:44 pm

FRACRIS ha escrit:
masa ha escrit:Bones!
Fracris, jo también la vaig veure per el Soc petit i crec que li toca en 3 setmanes i poc ... fa dies que no ens diu res oi??

Aix pobre! deu estar amb els últims preparatius!! ... ah! per cert, i ja he vist qie has posat el compte enrere per anar a buscar el petit ... jejeje

Si ja m'he empenedit, ho he tret aquest matí!! je je je soc la llet!! cambio més d'opinió, no t'ho pots ni imaginar!!! :-))

Va diga'm masa, quan et poses en serio amb el tema, que segur que també et ronda pel cap alguna data... je je je

jajajaja ... que bona que ets!!
Doncs mira, ultimament m'ho plantejo més, pero ara no es el moment. El meu marit està fent les oposicions per a mosso d'equadra i si ho aproba tot doncs al setembre entra a l'acadèmia durant 9 mesos cobrant 500€ (i clar ... la hipoteca???). Un cop pasada aquesta fase, toca saber a on el destinaràn, així que ... crec que tenim per llarg si més no, ens ho hem de plantejar molt i molt bé.
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: masa » dt. feb. 19, 2008 11:48 pm

FRACRIS ha escrit:Masa, si et soc sincera, tenia més ganas de tenir fills abans de casar-me que no pas ara, no sé, suposo que al haber fet un cambi de vida, ara estic difrutant molt de la vida en parella amb el meu home, i penso, ara mateix no puc, no tinc gens de ganes de veritat.

El diumengue, vaig anar a casa d'una parella que tenen un nen de 3 anys i un bebé de 2 mesos, i feien una cara d'agobiats, es van passar tot el dia a casa i el nen gran donant salts per allá com una moto de nerviós per que no habia sortit en tot el dia, i vaig sortir d'allá amb menys ganas encara. Aquesta sensació li vaig explicar al meu home, i ell hem deia, no totes las parelles son iguals ni tots els nens son iguals, pero no hem sento gens preparada psicologicament.

Mare de Deu, quin rotllo que tinc je je je...

No ets la única, jo penso exactament igual que tu!
Per anar a veure el nens dels altres una estona està bé (tot i que a més d'un li donaries un parell de bofetades) i quan veus tot l'enrenou penses ... saps que, de visita ja n'hi a prou paso de tenir-ne un. Pero per una altre banda, hi han moments que m'agradaria tenir un petitó per aquí casa..aix quin rollo!

Nosaltres a disfrutar :-///: :-///: :-///:
masa

EntradaAutor: merce i albert » dc. feb. 20, 2008 12:34 pm

Ja ja ja noies sort que no tothom pensa com vosaltres perque sino em deixarieu sense feina.... ja ja ja Per sort aixo ho penseu pero totes dues parleu de tenir fills mes endavant... aixo em tranquilitza i se que seguire tenint feina... ja ja ja.

Nosaltres ho tenim clarissim, aixi que mes endavant i sense pressions espero poder passar a ser-ne tres Lo de sense pression sera dificil perque la meva company m'insisteix en que deixi les pastilles, i la meva familia em pregunta cada dia si estic emberessada, pero quan ens hi posem no ho direm a ningu i que vingui quan vulgui.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. feb. 20, 2008 3:19 pm

hOLA MERCE,

Quant de temps!! com van els papers amb el negoci??
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dc. feb. 20, 2008 5:12 pm

Uy si!!! JO TAMBÉ EM KEDARIA SENSE FEINA!!! Noies tard o d'hora tot arriba... i no us compareu amb les parelles amigues vostres k tenen fills. NO totes les parelles son igual ni els fills tampoc, i penseu k kuan es vostre tot es diferent. I aixo d'agobiar-se res... tot depen de com porteu el tema. A veure heu de pensar k moltes coses k feu ara les continuareu fent i es mes les sortides al parc, al zoo, i les estones divertides amb el maridet i el petit us compensaran i molt. Tot i aixi jo también penso ( o pensava...) k aixo de tenir un fill ara per ara millor mes endevant i ara a disfrutar. Pero mira si ve un baby benvingut sigui...
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dj. feb. 21, 2008 9:39 am

Myrim ha escrit:Uy si!!! JO TAMBÉ EM KEDARIA SENSE FEINA!!! Noies tard o d'hora tot arriba... i no us compareu amb les parelles amigues vostres k tenen fills. NO totes les parelles son igual ni els fills tampoc, i penseu k kuan es vostre tot es diferent. I aixo d'agobiar-se res... tot depen de com porteu el tema. A veure heu de pensar k moltes coses k feu ara les continuareu fent i es mes les sortides al parc, al zoo, i les estones divertides amb el maridet i el petit us compensaran i molt. Tot i aixi jo también penso ( o pensava...) k aixo de tenir un fill ara per ara millor mes endevant i ara a disfrutar. Pero mira si ve un baby benvingut sigui...

uy uy uy..... je je je
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dj. feb. 21, 2008 12:04 pm

Anda que no!
ja ens val ... jajaja no en volem tenir pero totes en parlem ... pff! jajajajaja
masa

EntradaAutor: merce i albert » dj. feb. 21, 2008 12:50 pm

Francris, el paper per el negoci pues fins que l'Albert no agafi el paro ara pel març res de res, perque ha de ser autonom. Pero li queda una setmanaeta fent viatges a Barcelona i començarem em totes les gestions.

Masa tens rao, totes diem ara no... pero d'aqui un temps ja veurem. A mes a mes heu de pensar en la Myriam i em mi que sense criatures ens quedariem sense feina... ja ja ja
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dj. feb. 21, 2008 8:10 pm

bueno serem bones i us deixem k disfruteu un temps... pero despres a fer nens!!!! i a omplir escoles eh!!! jejeje un petonet.

Pd: pensava.... no hablare sin presencia de mi abogado
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: FRACRIS » dv. feb. 22, 2008 8:11 am

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » ds. feb. 23, 2008 12:54 pm

Hola noietes,

Que bé, ja es cap de setmana!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Que us expliqueu??
Totes bé??

FRACRIS, encara espero les fotoes eh .... jejejeje
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. feb. 25, 2008 9:04 am

Masa, las posaré peró las deixaré pocs dies, no m'agrada deixar fotos :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dl. feb. 25, 2008 10:37 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
masa

EntradaAutor: masa » dl. feb. 25, 2008 10:37 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
masa

EntradaAutor: merce i albert » dl. feb. 25, 2008 12:05 pm

Hola noies!!!!

Co ha anat el cap de setmana ??? Nosaltres tot el dia amunt i avall estic esgotada, no hem parat.... pero molt be.

Francris tu tranquila mentes ens deixis un parell de dies per poder veure les fotos nosaltres ja estem contentes.
Imatge
Imatge
merce i albert

...

EntradaAutor: iraiosc » dl. feb. 25, 2008 4:51 pm

jejejeje, hola...
ja veig ke en parleu de nens... però millor dels altres juas juas juas. Ay Myrim ke ens fareu cibertietes...

perdoneu-me si em passo menys per ki, es que vaig molt al SP perke tinc molts dubtes ara, algunes pors... però no us penseu, a dies us anava llegint, veient les fotos de carnestoltes... jejeje
Encara soc 2 en 1, i així hauriem de ser fins el 27 de març (cumple del seu papi), però... la meva familia te antecedents d'adelantament... i akest es una bestiota molt gran o sigui... que per mi ja pot venir abans jejejeje
Aix nenis... petonets a totes i felicitats per retrasat pels 9 mesos!!! Ja queda res per l'any de casats!!! que fareu???? no em demaneu ke m'emprovi el vestit de nuvia ke segur ke em rallaré xDDD
va en serio: sopars? caps de setmana? viatgets? regalets? que trameu....
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: Myrim » dl. feb. 25, 2008 5:13 pm

Hola wapes, ketal el cap de setmana? jo mogudet i avui tinc unes agulletes al cul!!! dissabte voltant per botigues de mobles i de decoració, a la nit balls de salo i el diumenge al mati ens vem anar a caminar per la muntanya ( k em vull posar en forma) pero juas avui kines agulletes!!

Iraiosc k poket ket keda.... k wai deus tenir unes ganes ja de tenir el teu peke als braços i no a la panxa k ara ja pesa massa jejej
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Molts petons!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: FRACRIS » dt. feb. 26, 2008 12:31 pm

9 mesos!!!!

Felicitats a las mevas companyas de 26. :-///: :-///:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dt. feb. 26, 2008 1:04 pm

FELICITATS avui fem 9 mesets !!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

JA ESTEM DE 9 MESOS....ja ja ja AVUI SORTIM DE COMPTES...ja ja ja. espero que ho podreu celebrar... jo ho intentare.
Imatge
Imatge
merce i albert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant