Telaaaa que no us puic seguir!!!! tyema viatges jo us puc recomanar la que vaig encarregar jo que es l'agencia de Viatges El Corte Inglés que hi ha dins de l'Hipercor en tenia molt bones referències i la veritat es que s'han portat molt bé. En quan a tots els destins que dieu jo ni pa pa... no us puc ajudar.
Queque t'apunto per la quedada doncs també!
Tema piruletes Ainos em podries portar la de Belros? Winy i tu em podries dir per quan surt la de cor?
Mireia a veure si pots solucionar el tema vanos!!! jo també volia donar-ne per que ens casem a fora a la una del migdia i si ja un dia de sol allà hi pot caure un pet de sol que ens pot estabornir a tots però calr si fa mal dia no crec així que és una cosa d'aquelles que no sé que fer...
Tema pelu! bueno noies vaig flipar per que la meva paluquera em va dir el pentinat que has de dur és aquest! i pam i me'l fa i em va agradar però amb algunes modificacions. Vull més cabell suelto, més volum a la part de dalt per que se'm veu la cara molt allargada.... bueno no m'enrollo us penjo algunes fotos veureu que unes el recollit està centrat i les altres una mica de costat. Sobretot sigueu sinceres i digeue-me com ho puc millorar o si us agrada o no però per damunt de tot sinceritat!!!!
Allà voy!