Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: winy » dc. feb. 20, 2008 4:17 pm

Gemma(nit), és la típica embolicada amb el paper transparent, peró de totes maneres demà a la tarda sortiré un moment i en compraré una, ok?

:-)ok:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: nuria74 » dc. feb. 20, 2008 4:21 pm

Quina passada el vestit Bali!!! De fet ja l'havia vist, m'encanta. Quant costa?

On és la quedada de dissabte? I a quina hora? Es que ara amb la nena ho tinc una mica difícil...
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: winy » dc. feb. 20, 2008 4:26 pm

Aquests petitons que surten en aquesta web que tens, suposo que deuen ser els teus nens, no?? Preciosos!!!

Hem quedat el dissabte 23 de Febrer a les 10'00 al Viena del costat de l' Espai Gironès!!
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. feb. 20, 2008 4:36 pm

Núria, el Bali val 1.725 €!! :-) ::-)
Però a que és bonic??!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: nuria74 » dc. feb. 20, 2008 4:38 pm

sí winy són els meus fills...

m'encantaria venir, però no sé si els nens em deixaran... si ho aconsegueixo, em presento allà, vale? és la primera que feu o ja us coneixeu?
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: sira » dc. feb. 20, 2008 4:40 pm

Benvinguda Núria!!!! tens uns nens preciosos i una web molt xula!!!!

Winy una cosa això de que és època de monzón ja ho sé, però per no enganxar tantes pluges lo millor és anar al Nort i al nord hi ha Koh Samui!!! Krabi, Phi Phi i Puhcket estan allà mateix bastant al sud t'ho dic perquè potser volies dir que anaves a Koh Samui, no???

Nosaltres segurament anirem a Phi Phi perquè en Rafel diu que ja prou cansats estarem de tota la ruta i de veure botiguetes, paradetes, mercadillos, molta gent, ... i que els últims dies els volem per nosaltres de descans, de fet només són 4 dies i alguna excursió farem quan siguem a Phi Phi , però jo encara estic dubtant entre Krabi i Phi Phi :-/ :hmm:: , ell en canvi ho té clar que vol anar a Phi Phi.

Gemmanit el pentinat m'agrada però crec que potser l'hauries de provar amb el tocat perquè pots canviar d'opinió per complert, si fos per mi em faria el pentinat de costat perquè així tens el tocat a l'altre, no???

A aquesta quedada serem moltes eh!!!! que guai :-///:
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. feb. 20, 2008 4:41 pm

Gemma, reina, lo nostre és preocupant,..... :o-o:
He entrat un moment a la teva pàgina web i crec que tenim un jersei/samarreta igual,.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ets el meu doble?! O jo el teu?! Som dobles?! :hmm:: :hmm:: neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 20, 2008 4:45 pm

Nura algunes si que ens coneixem i d'altres no. Hem fet alguna que altre quedada ja! i les que ens queden!!!

Gemma que dius!!! quin jersei???? som clons! neujor:-)

Winy si en pots comprar una t'ho agraïria per que ja podries aprofitar i fer llista per fer la comanda no? :-)ok:

Sira si ja hem quedat que quan el tingui hi tornar a fer proves a veure que....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dc. feb. 20, 2008 4:46 pm

Crec que n'hem fet tres o quatre, jo he estat a dues... aquest dissabte serem bastantes i jo la veritat algunes tampoc les conec!!!

Quins nens, més macos!! Una pregunta, som bastant "xafaderes" aquí (sense ànims de molestar), ets francesa o la teva parella??? :o-o: :o-o:
Imatge

EntradaAutor: winy » dc. feb. 20, 2008 4:48 pm

Compro la piruleta, i dissabte dividim el que m'ha costat eh??

Ja n'he comprat 4, eh macaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (no t'ho creguis, eh?)
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. feb. 20, 2008 4:49 pm

Sí, no sé si clons, però tenim els gustos molts semblants, oi? :hmm:: :-)
És una samarreta grisa, de màniga llarga, amb coll de pic i botonets!! :-)ok:

Exacte Núria, com molt bé t'han dit, aquesta serà la 3ª o 4ª quedada. Algunes ens coneixem i les altres no,... però és molt divertit!! :-))
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dc. feb. 20, 2008 4:49 pm

Nenes avui vaig de p.... cul!!!!!!!!!!
Nuria benvinguda al forum, ja aniras veient que ens ajudem amb tot el que podem, per tan, estem aqui pel que necessitis.....
Gemmanit a la kedada porto piruleta, i així ja triem, si vinc no podre estar-hi massa estona que he de fer coses!!!!!!! Ja us dire alguna cosa el divendres....
Jo em vaig comprar el vestit a Corredera Nuvies (olot) i el meu vestit és de Jose Luis Novias.
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: TETES » dc. feb. 20, 2008 4:50 pm

hola hola hola guapississimes!!!!!! com esteu??? ara feia dies que no entrava, estic una mica desconectada... pero veig que porteu molta carrerilla eee!!!
jo no tinc res de nou per explicar-vos... tot segueix igual, la meva vida ara es monotona i avorrida, sense gaires emocions, jeje... la veritat es que estic una mica baixa d'anims, tenim problemes per comprar el cotxe, els credits estan carissims, tot val molta pasta, en fi... que us he d'explicar a vosaltres...
Espero que tot us vagi anant molt be, preparant al casament que els dies passen que no ens donem compte!!! a veure si estic per aqui mes sovint que m'estic perdent moltes coses, i no em vull perdre detall dels vostres bodorrios!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: sira » dc. feb. 20, 2008 4:50 pm

Gemma com ho portes el tema de les lentilles???? jo encara no he començat perquè ho vaig provar uns dies i no m'ensurto :--( com no m'hi poso ja em veig amb mal de cap d'anar sense ulleres o al final me les vaig posant i treient vaya rollo!!! :--( :-( :-( :--(
sira

EntradaAutor: ainos28 » dc. feb. 20, 2008 4:51 pm

Winy, estas com una cabra!!!!!!!!!!!! Però la pela és la pela, digues que si!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 20, 2008 4:51 pm

Jajajaja winy et pagarem el café entre totes!!!! a compte de les piruletes! neukiss-)

Ostres que bo si tenim gustos similars! son clons clons!

Ainos no et preocupis jo molt i molt tampoc puc per que quan surti en Raül de l'Onix ens n'hem d'anar cap a Riells.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dc. feb. 20, 2008 4:53 pm

Tetes tranquila dona que ja veuràs que en poc temps ja tindràs una vida més animadeta :gati: >.-<: i tema crèdits la cosa ara està una mica malament, però no t'amoïnis ja veuràs com podreu :-)ok:
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 20, 2008 4:55 pm

Sira de moment ho porto bé. La primera vegada que me les vaig posar a casa vaig estar tres quarts d'hora dale que te pego i vaig sortir amb uns ulls que feien por! les altres ja vaig anar més ràpid i la última vegada ja me les vaig posar a la primera! pero la primera vegada que me les vaig posar me'n vaig carregar dues! i vaig pensar que no me'n sortiria per això ara intento cada setmana posar-me-les un dia o cada quinze dies me les poso una vegada. Aquest dissabte les portaré, per que ja em toca! pero pensa que per la meva graduació no hi veig 100% bé i a vegades em desenfoco pero no ho vull deixar per que em van dir que és important la pràctica així que ara ja sí que si que cada setmana me les posaré.
Ja te les has fet tu les lentilles? jo les porto d'un sol ús.
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dc. feb. 20, 2008 4:58 pm

Jo vaig practicar amb unes d'en Rafel, ja m'en va donar unes però res de res ho he d'intentar...
sira

EntradaAutor: winy » dc. feb. 20, 2008 4:59 pm

Sira, no sé... Koh Samui està a la mateixa alçada que Phuket, peró a l'altre banda, que és en aquell costat que hi plou al Juny (Koh Samui/ Phi Phi)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant