Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dc. feb. 20, 2008 6:49 pm

Jo ja me'n vaig, que el meu nen vol anar a comprar uns texans... això s'ha d'aprofitar, ja que mai vol anar a comprar roba per ell, hi ha hagut un miracle!!!!!!!!!!!!
Fins demà *.-o-o.*
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 20, 2008 6:49 pm

Tinc borinots!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dc. feb. 20, 2008 6:50 pm

Bueno, bueno...
Adéu Ainos, fins demà!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: mireia 9 » dc. feb. 20, 2008 6:51 pm

Hola guapes!!!

Primer de tot Felicitats Agbe!!!
Jo escric i me'n torno al sofa que estic xunga.

Ahir Sira quan et vaig veure anava a fer-me un massatge per l'ho que em va passar deles cervicals.
Doncs des d'ahir que estic marejada amb vertig, com si estigues borratxa.
Dema vaig al metge a veure que em diuen.
Avui no m'he atrevit ni agafar al cotxe per anar a treballar per por
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: winy » dc. feb. 20, 2008 6:56 pm

Ost** Mireia, la cervicals sónmolt xungues!! Que vas tenir un pinyo amb el cotxe??

A mi també hem va passar l'estiu passat, hem va donar un mal de cap que semblava que m'habia de rebentar, marejada, vómits... estaba a punt d'anar a urgències, hem va venir tot de cop!! Una fisio hem va fer un massatge i era una contractura, peró tot i axí vaig anar al metge i "collarín", hem van donar la baixa per una setmana, peró jo als dos dies ja estaba al desptax!! I ara m'hem panedeixo, encara segons com em fan mal!!

Ves molt amb cuidado, és molt xungo!!!

Procura no estar gaire estona al :-.:·:: , i reposa tot el que puguis, de veritat!!!! :-()-)
Imatge

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 20, 2008 7:15 pm

Ostres Mireia, cuida't! Aixó de les cervicals es beu que fan patir tant...la meva mare se na resentit tota la vida...

Nenas, ja sé que n'em parñat varis cops..però... alguna sap amb quina cançó obrirà el ball?? Nosaltres no volem un bals..pero no s'amacud cap cançó...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: winy » dc. feb. 20, 2008 7:21 pm

Miriam, en vols una de bona... la "chica yeye"... espera, espera q t'explico!

Nosaltres ens varem conéixer en una festa de cap d'any, sonaba aquesta canço i ell passaba per allà... quan tot de cop el tio va i hem fa l' ullet, uffffffffffffffffffffffffffff !!!!!!!!!!!!!!! Jo flipant!!!!!!!!!!!!!!!

Cada cop que sona aquesta cançó, no sé pq hem posa a plorar, hem porta molts bons records!!

Desde aquell 31/12/2007 han passat més de 10 anys, i cada any per cap d'any anem al restaurant on feien la festa a donar-nos un regalet!!! (ja és una tradició)

Doncs, per aixó m'agradaria ballar la primera cançó de casats amb la que ens varem creuar les mirades per primer cop!!!
Imatge

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 20, 2008 7:28 pm

JAJAJAJJ!!! Que bona aquesta, Winy! I que maco... :-)) :-)) :-)) :-))
Tan de bo jo tingués una canço per recordar...la veritat que jo el vaig conéixer a la disco i ni se'm va passar pel cap de escoltar que tocaven en aquell moment :--( I com que el mister de romantic té poc, doncs mai ens hem parat a pensar... ostres tú, no tenim cap canço... :--( :--( :--(
Que trist... :-) :-) :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dc. feb. 20, 2008 7:31 pm

Sé que aquell dia la canço ni la ballarem... l'escoltarem, ens abraçarem, plorarem, riurem.... no sé, seran moltes emocions al mateix temps!!

Peró fijo que ploro!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: Espe » dc. feb. 20, 2008 7:46 pm

Hola guapes,

ostres no hi ha qui us segueixi, quan ja m'estic posant al dia, haig de deixar el fòrum per feina i quan torno a entrar ja heu escrit un fotiment de pagines.

No se si m'enrecordaré de tot lo que us volia dir.

Agbe reina felicitats, espero que el teu futur maridet et sorprengui aquesta nit! :-()-)

Gemma no et mataré pas per haver-te oblidat de posar-me a la llista de la quedada jajjaa! Amb tantes que som ja, és normal! per poc que pugui hem pasaré, avui al migdia parlava amb la meu mare d'anar a mirar sabates i roba interior i estem decidint si anem al matí o a la tarda, però ella prefereix anar al matí crec, però ja us ho acabaré de confirmar.
Per cert el pentinat és molt maco, a mi m'agrada més el centrat, però això has de ser tu, amb el que et vegis millor, però quan tinguis el tocat es qüestió de provar com queda millor! Al final no ha sigut tan difícil.

Aida i Núria benvingudes al fòrum de les gironines!!! i Felicitats pel vostre enllaç! aquí estem per tot lo que necessiteu. :-)ok:

Mireia reina cuida't les cervicals, són molt delicades i t'has de cuidar i sobretot fer repòs!

Winy que bo això de la chica yeye, jeje! aquesta es la cançó dels meus tiets, sempre que anem de casori, els hi posen especials per ells, i tothom fem una rotllana al seu voltant, jejeje. Dons nosaltres que vàrem començar a sortir al viatge de fi de curs de Bup, la primera cançó que vàrem ballar junts, va ser una lenta d'en Michael Jackson, a una discoteca a Granada, jeje. però no crec pas que posem aquesta, ho hem de mirar encara, la música es un tema que tenim molt penjat! Però no crec que fem el típic vals :hmm::

Bé guapes ja només hem queden 10 min tinc unes ganes de sortir pitant, cap a casa!

A veure si demà us puc seguir una mica més!!!! :-)ok:

Fins demà!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 20, 2008 7:54 pm

Aixó segur....

Que gauy nena...jo vull trobar una canço que m'arrivi al cor...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dc. feb. 20, 2008 8:32 pm

Bones !!!!

Ja torno a ser aquí!!!

Mireia que milloris i a fer repós!!!! vale guapa!!!

Winy us quedaria xulissim que primer fos una cançó així super acaramelada i al cap de 20 segons que comenci la xica yeye!!!! us quedarieu amb tots!!!!! seria xulissim!!!!

Miriam tema cançons a mi m'encanta en Luis Miguel desde petiteta i en té una que es diu Por debajo de la mesa però no sé si t'agradaria, i últimament la que m'encanta!!! (ja sé que soc molt clasicona!) però m'agrada una de la Quinta Estación que quan l'escolto ja m'ha passat 2 vegades m'imagino com seria ballar-la i m'emociono! (no rieu)

La cançó és aquella que diu:

Me muero por besarte
por dormirme en tu boca
me muero por decirte
que el mundo se equivoca
que se equivocaaaaaaa
que se equivocaaaaaaa

Sabeu quina vull dir???
A mi m'agraden les ranxeres i tot lo relacionat amb Mèxic Luis Miguel...) i aquesta comença com una ranxera!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dc. feb. 20, 2008 8:33 pm

:-()-) :-()-) :-()-) AGBE FELICITATS!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: arohha » dc. feb. 20, 2008 9:28 pm

SIRA QUE BO A MI TAMBE EM PASSA AMB AQUESTA CANÇO DE LA QUINTA ESTACIO M'IMAGINO EL PRIMER BALL,JJEEJEJ

MIREIA CUIDAT MOLT GUAPA.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: nuria74 » dc. feb. 20, 2008 9:42 pm

winy ha escrit:Crec que n'hem fet tres o quatre, jo he estat a dues... aquest dissabte serem bastantes i jo la veritat algunes tampoc les conec!!!

Quins nens, més macos!! Una pregunta, som bastant "xafaderes" aquí (sense ànims de molestar), ets francesa o la teva parella??? :o-o: :o-o:

Xafarderes!!!!

Sí, la meva parella és suïssa al 100% i jo només al 50% (de la part de la meva mare). Què ho dius pel cognom? El meu home es diu Michel, i el nen, Julien, dos noms francòfons, i la meva princeseta, Ainoha...
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dc. feb. 20, 2008 9:54 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:HOla guapíssimes!
Ja sóc aquí, encara que no sé si podré estar gaire per vosaltres perqué el meu terremoto no para de desmontar-me la casa... com que no pot sortir al pati :--( :--( :--(

En fi...

Nuria, tens uns nens molt i molt macos!!!

Les que aneu a Thailandia, quin viatge més xulo...jo m'hauré de conformar amb roma, aigua, aigua i més aigua! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

He que alguna de vosaltres era de Palamos?? Es que mhan dit dun lloc a Palamos que hi fan acopuntura i es veu que per engreixar-me em podria anar bé...

gràcies pels meus nens!

jo sóc de calonge, a prop de palamós, però no sé de cap lloc on facin acupuntura...
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Dem » dc. feb. 20, 2008 10:03 pm

hola bona nit patatones!!!!!
deu ni do,no soc lunica k es keixa!!com aneu :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
kina marcha,no hi ha ki segeixi porto casi 30m i tinc els ulls vermells!!!!!
no se si manrecordare de tot!!!!!

Nuria benvinguda!!!!! felicitats per les dos baldufetes k tens i com no pel
casament!!!
Gemmanit,magrada molt el pentinat,el centrat,estas molt guapa!!!!!
Agbe moltissimes felicitats!!!! :-()-)

nens avui estic agotadissima,no maguanto.........,entro un momentet per poger segir-vos, a la feina moltes coses a fer amb el nou proyecte del centre civic,avui tenia amb la esteticien la neteja corporal amb fangs i sals de no se on,k aixo ma deixat mes cao encara,per k els massatges i tot aixo va super be pero despues sembla k estas mes cansada.,
la setmana k be ja començo a fer sol,avui tambe e anat a la floristeria acavar de concretar tema ajuntament, al final he optat per un centre k no fos alt i unes flors sekes molt petites per posar a les puntes de les cadires k donen al pasadis pero no se jo ,no he marxat gaire :o-o: , dema pode tornare anar si tinc temps,per k dema tinc hora amb en toni el music un altre cop ja per lligar-ho tot.

be reines avui toca .:::tv::·· k fan la meva serie,k no se jo si aguantare desperta.............
guapissimes perdoneume de debo k no estigi gaire al dia amb vosaltres,pero aixo ja esta aki casi i jo cada dia mes nerviossa!!!!!!!!!!
el dia 23 ja en posare mes al dia!!!!!!
molts de petons :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 20, 2008 10:05 pm

Arhhoa i Nuria, gràcies per pensar en lo de l'acupuntura!

Sira, de clasicona res dona! A mi també m'agraden...el que me tira molt son les cançons ( hi ara si que riureu..) de les pelicules de Disney...de veritat que m'encanten... neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 20, 2008 10:08 pm

Dem reina, ja estàs a la recta final!!!! Mare meva quin estrès...a mi em falten 3 mesos i ja començo a estressar-me... no sé com fer-ho per no aprimar-me...

Per cert, amb quina cançó obriu el ball?

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Dem » dc. feb. 20, 2008 10:14 pm

eii miriam guapa ja marxava,,
be nosaltres bam escullir entre una pila k ens agrada i significa molt per nosaltres,una de beyonce:::amor gitano,k crec si no makivoco surtia a una telenovela dakestes de la 1a, es molt romantica i com no diu cosas k ens fa sentir molt identificats,
be cuca ara si k manivaig, dema tornare a :-.:·:: tot lo k pugi,
a per cert portaras a l'Arnau el dia 23????
jo seurissim k vindre amb l'Ona,per k en santi te prova del traje......

be guapa petons i bona nit :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics