Primer de tot crec que ens hauriem de presentar (tot i que normament escriuré jo, la núvia - Poe de nom-).
Som en Xarli i la Poe (ja sé, curiosos noms), som una parella que fa 5 anys que vivim en pecat i que tenim 2 fantàtic nens, anomenats Jan (que el mes que ve farà 2 anyets) i l'Alba que va nèixer l'Octibre passat (per tant té 4 mesets).
Bé doncs després d'haver-me passat tant de temps insistint en l'il.lusió que em faria casar-me, finalment aquest dia de Reis, en Xarli em va demanar per fer-ho i evidenment li vaig dir que SIIIIIIII!
A partir d'aleshores ha sigut una busca continua, primer del restaurant i després avui que ja em decidit la data.
O sigui, que el Restaurant serà a Can Bonamic d'aquí Santa Maria de Palautordera (nosaltres som d'aquí, bé jo d'aprop...) i la data el dia 2 de Maig del 2009.
I ara, i per si hi ha algú que hagi arrivat fins aquí baix i no s'hagi cansat de llegir... m'agradaria deixar la meva primera consulta (sé que n'hi hauràn moltes), em podeu dir una cançó que poguem posar en el lloc del Vals, per no posar el clàssic Danubio azul? No sé, de l'estil també vals , peró més modern, m'explico?
Apa doncs!! Aquí us deixo amb la consulta, diguèu-me alguna coseta!