Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dj. feb. 21, 2008 4:25 pm

bona tarda guapeeeeeeeeeeeessss!!!!! ole ole ole les gitanetes!!!!! jejeje!!!

AAAiiiiii ja torno a tenir mal de cap que sembla que esta a punt d'explotarrrrrrr!!!!!! ara que feia dies que estava fantasticament be..... quina me!!!!

que sus expliqueu??
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. feb. 21, 2008 4:40 pm

Vale uan ho sàpigues winy ens ho dius i ho comparem val?!

Tetes això és el temps i els canvis de temps jo també estiuc super resentida de les cervicals!
Per cert Mireia com van les teves? avui et trobes millor???

Jo segueixo mirant pentinats com una loca per que aquesta nit he somiat amb pentinats i no em veia amb aquell així que.... miro altres opcions....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dj. feb. 21, 2008 4:45 pm

Gemma jo no he vist la teva prova del pentinat, jo et vull veure plase!!!!!! porfa porfa porfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Si suposo que es el temps... el metge de capçalera em va dir que segurament era tensional, que contracturava les cervicals i hombros i que aixo em provoca el mal de cap. Ara de moment he d'anar dijous que bé a fer-me una radiografia de les cervicals a veure com les tinc i despres a veure que em diu el metge...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: winy » dj. feb. 21, 2008 4:45 pm

:-)ok: , ja l'he trucat... m'ha dit que a les 7 li ve viatjant i li demanrà els preus!!

Gemma, que no t'agrada ara el pentinat, peró si estabes molt convençuda!!

Tetes, el mal de cap deu ser el canvi de temps... ahir fred, avui 21 graus!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. feb. 21, 2008 4:47 pm

Hola nines!!!

Jajajajaja,.... m'ha agradat això de gitanasses!! :-)) :-)) :-))

Ostres, Gemma, com és això que segueixes mirant altres pentinats?? No t'acaba de convèncer el de l'altre dia? :hmm::

Noies, és normal això de les cervicals. Entre les feines que tenim, tot el dia davant del :-.:·:: , i aquests canvis de temps, .... i l'edat!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) És normal que estiguem així,.... (+:-)

Fins ara!!
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: TETES » dj. feb. 21, 2008 4:52 pm

si si, sobretot es l'edat!!!! fijoooooo!!! ens fem grans, buaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! i tant, aixo d'estar davant de l'ordinador tot el dia no va gens bé per les cervicals i molt menys pel mal de cap...

Uff, jo estic axixarrada de calor avui, aquest temps es boig!!!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. feb. 21, 2008 4:55 pm

Si noies que no m'hi veig amb el pentinat ja vaig dir que no m'agradava com em quedava per davant que el volia amb més volum i amb més cabells sueltos i em smebla que no em vull complicar la vida.... no sé suposo que son paranoies meves. Divendres de la setmana que ve parlaré amb la perruquera pero es que se'm veu la cara molt llarga amb el cabell aixefat i per darrera li falta cabell.... aixi que torna a començar! qui ha dit que fos fàcil!!!!

Tetes et penjo les fotos i les trec :-)ok: ah! no t'enrriguis del careto meu!
Chiky-nit l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 22, 2008 9:19 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dj. feb. 21, 2008 4:59 pm

Nenes, notícia BOMBA!!!

Us enrecordeu aquella "amiga" que té un germà, que es casen el Lotus Blau el mateix dia que nosaltres, que eren més, doncs... acabo de parlar amb en Jordi del Lotus i m'ha confirmat que ens quedem la sala de llac, la que nosaltres voliem :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ,
m'ha dit que com nosaltres ho varem reservar el març de l'any passat i la diferència de gent es poca (ells crec que m'ha dit que eren entre 110/120), LA SALA ÉS NOSTRE!!!

QUINA ILUSIÓ M'HA FET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. feb. 21, 2008 5:01 pm

Molt bé winy!!!!! >.-<: >.-<: es que era injust que us la traiessin!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dj. feb. 21, 2008 5:01 pm

Gemma, si el pentinat és molt guapo!! I et queda molt bé nina... potser deixant una mica més de cabell suelto, et canviarà!!

Pensa que t'ha d'agradar a tu, NO FACIS CAS A NINGÚ, ÉS EL VOSTRE DIA I DE NINGÚ MÉS!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. feb. 21, 2008 5:05 pm

No si no hofaig per ningú més eh??!!! es que jo a quan em veig més bé es quan porto el cabell ben escalar em poso espuma i me l'asseco amb difussor aixi a loco i vull que em faci això però més acurat a verue que li sembla. Mira me mare es ex peluquera i també li he ensenyat i m'ha dit que m'ha vist més vegades més maca per DAVANT que amb aquest pentinat i li he de donar la raó. Per darrera és preciós pero no crec que m'afaboreixi per davant.
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dj. feb. 21, 2008 5:15 pm

Gemma, potser seria bo una altra proba, no?? O sigui un altre petinat, ben diferent!!!

Pq no fas una cosa? El dissabte vine amb el cabell així a lo loco com dius i les que t'hem vist amb el cabell llis, et podem donar la nostra opinió... si millor llis o a lo loco!!

Encara que després agafis el que més t'agrada!! :-)ok:
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. feb. 21, 2008 5:18 pm

Gemma, reina, és que per davant no t'havia vist!!
Sincerament, eh?! (és que a mi m'agrada que em siguin sincera). De davant penso com tu,.... crec que li falta volum. No sé, tot el "desparpajo" que té el pentinat pel darrera li falta al davant,... Però tampoc li canviaria res més,.....de debó. Ja t'ho vaig comentar, .... pel darrera és un pentinat PERFECTE!!!
Crec que amb les 4 modificacions que li vols fer et quedarà genial!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Home, pensa que és normal que hagis de fer més proves,.... Encertar-la a la primera no és fàcil!! Ja ens veuràs a totes com ens va,... neujor:-) neujor:-) Bé, bàsicament parlo per mi,... :o-o:

Winy, ENHORABONA, per això de la Sala!!!! HEU GUANYAT!!! >.-<: :-)ok: :-)ok:
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dj. feb. 21, 2008 5:20 pm

Gràcies Gemma!!! :-)ok:
Quan li digui a l' Àlex fliparà!!!!!!!!!!!!!!

Dissabte vens, no?? Es que no sé on ha anat a parar la llista!!!
Imatge

EntradaAutor: Espe » dj. feb. 21, 2008 5:22 pm

Hola nines,

Gemma, si tu no t'acabes de veure bé, dons a cambiar el pentinat i punt. Jo crec que amb el pentinat t'has de veure com vas cada dia, si aquell dia et fans un pentinat que et fa canviarr molt a com vas habitualment dons ja no sembles tu i diuen que cal anar el més natural possible. :-)ok:

Jo també faig com tu espuma i difussor i ja tinc pensat que el cabell me'l deixaré arrissat i una mica recollit no penso estirarme'l ni res d'això. Bé a veure quan vagi amb la meva cusina que hem fa.

Beno vaig a emplenar la Agenda, jeje! de fet ja ho tenia planificat, però el pis m'ha trastocat el planing jeje.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dj. feb. 21, 2008 5:26 pm

uooooooo gemma estas guapa!!! el pentinat es xulo i original, pero potser es com dius, falta una mica de volum i cabell, jo es que cara molt despejada no m'agrada, pero lo que es el recollit es molt xulo!!! fes-te alguna modificacio delantera i ja et veuras millor! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ainos28 » dj. feb. 21, 2008 5:30 pm

Winy, ho veus dona com al final lo de la Sala ha sortit bé, és que no hi havia dret en que us la fotessin!!!!!!!!!
Per cert, a mi el tema camares m'interessa i més si son a aquests preus!!!!! A veure què ens diu i ja fem també llista el dissabte..
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dj. feb. 21, 2008 5:31 pm

Ainos, a les 7 us dic alguna cosa, :-)ok: ???

Que guai... al final la sala guapa per nosaltres!!
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. feb. 21, 2008 5:50 pm

Nines,....

Què us sembla aquest pentinat?? :o-o: :-/ :-/ :hmm::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
_cumeta_

EntradaAutor: nuria74 » dj. feb. 21, 2008 5:54 pm

Jolin nenes vaja palique que porteu!!!

A més com que no us conec encara bé, no ho segueixo tot...

Winy, guay per la sala, no sé de què va, però et veig molt contenta!

Gemma, jo opino també que le falta alguna cosa per davant al teu pentinat... però darrera és genial!A més amb el teu vestir quedarà molt bé =0-0-)

Ah, per cert, lo de les càmeres també m'interessa! Quants en posareu vosaltres?

Es que veig que teniu tantes idees i que em falten taaaaaaaaaaaaantes coses, que m'hauré de posar les piles aviat!

una pregunta tonta, però jo sóc una mica cateta per aquestes coses... com ho puc fer per anar directament al meu últim missatge i no haver de buscar la pàgina quan em conecto?

Petons, vaig a canviar la nena...

Ah si, no me'n recordo qui m'ho a demanat... les fotos de la meva family: www.poussins.net
nuria74
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants