Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: queque » ds. feb. 23, 2008 9:09 pm

Nenes la foto genial!!! Avui a la tarda he estat mirant invitacions, amb la foto que us vaig ensenyar aquest mati. Hem anat a juli garreta i dilluns sabrem alguna cosa, però els preus super cars tambè ( si imprimerixen dues vegades uns 199 euros, i si son tres vegades cap a 240, a més el material i sobre...) duper car, però ja ho estudiarem això...

Tambè hem estat mirant aliances, a can coma del carrer nou i a can quera del final de la rambla.

Ostres, m´han agradat les més cares, tonta jo. je,je,je

Miriam espero que l´Arnau estigui més bé.
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: arohha » ds. feb. 23, 2008 10:20 pm

nenes ja veig que la quedada ha anat genial :-)ok: :-)ok:

quina enveja (sana) bueno espero a la proxima poder anar.

que es aixo de l'excursio a Santa Pau???? si es per anar a veure a la Dem el dia del seu casament, jo vull anar :-///: :-///: :-///:

Mireia espero que el teu futur estigui millor

ja em possareu al dia de tot el que heu decidit.

bon cap de setmana a totes.

Raky benvinguda.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » ds. feb. 23, 2008 10:32 pm

Ah!!!!!!!! ja tinc les sabates :-///: :-///: :-///:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: sira » ds. feb. 23, 2008 11:18 pm

BONA NIT !!!!!!!!!

Primer de tot RAQUEL !!!! m'has fet cas,eh?!!! ja veuràs que això enganxa un munt !!!!!!

Dir-vos que m'ho he passat molt bé, que la quedada ha sigut genial, he rigut molt i m'ha agradat conèixer a les que encara no coneixia. Dem i Núria teniu uns fills molt macos!!!

AH!!!! Miriam tan de lio amb els clauers i resulta que tinc 50 clauers de nens i 37 de nens!!!! no havies dit que només hi havia nens???? a veure si ara m'has donat els teus???
Agbe i Miriam mireu els vostres a veure com ho teniu???
Aquests clauers em porten de cap !!!

Aroa has de fer una foto a les sabates a veure com són!!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 24, 2008 9:58 am

Bon dia guapes!!

Sira, no entenc ben bé que vols dir... els 87 que tens tots son nens, no??
Jo jurari que només em varen enviar nens excepte 52 nenas que en principi an de estar a casa meva...jajaja...I si no m'equivoco jo els 100 que tinc tots son nens.. neujor:-) neujor:-) neujor:-) Desprès ho comprovo...

Arhhoa, ja estès tardan en posar-nos una foto de les sabates!!!
I si, la excursió a Santa Pau és per veure a la Dem... que guay!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 24, 2008 10:50 am

Ostres Sira!!!!

Sóc un desastre :--( :--( :--( Vaig equivocar-me i me'n vaig agafar la caixa de les nenas.... I clar... Ja em sap greu...l'Agbe també ho tindrà malament...

Perdoneu nenas...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dg. feb. 24, 2008 11:13 am

Bon dia guapes,

Miriam i Sira, ara miraré això dels clauers, perquè nomès vaig obrer una capseta i prou...

Dir-vos que m'ho vaig passar de conya a la quedada, i que això s'ha d'anar repetint. he rigut molt i sobretot amb la winy i la dem, jejeje!! perquè si fós per la winy, la dem es casava el 23, a la 13.00h, no??jejejeje!! Hem sortit molt guapes a la foto!
I a últim moment, hem conegut a la Espe!!!

Arohha, posa'ns fotos de les sabates!les volem veure!

Truffa, a veure si a la pròxima pots venir, t'ho passaras molt bé!! Felicitats pel viatge... una coseta menys!

Raky, benvinguda al forum!!! em caso el 12 de setembre, aprop de Banyoles i ho celebrem a Mas Pau.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dg. feb. 24, 2008 11:22 am

Ja he mirat els clauers... i tot són nens!! ho sigui que cap problema!!

Que acabeu de passar un bon diumenge!!
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 24, 2008 12:32 pm

Hola Agbe!

Així doncs, si tú ho tens tot bé...Sira, en contres de donar-te 50 nens et vaig donar 50 nenas...no?? Deus tenir 50 nenas i 37 nens... jajaj...bueno, doncs ja ho solucionarem... Sira, si ho mires pel costat positiu, japots comneçar a fer proves amb tots dos!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Perdoneu nines...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dg. feb. 24, 2008 12:47 pm

Bon dia!!!!

Ostres ara he vist que vaig escriure que tenia 50 nens i 37 nens i no!!!! el que tinc són 50 nenes i 37 nens!!!!

No passa res!!! mira ara em falten 37 nenes i 50 nens!
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 24, 2008 4:59 pm

Nenas, la Bloomie ha contestat!!!

Dimarts comprarà les estructures i les enviarà... mha dit que ja em dirà com hem de fer el pago i els ports... Tan bon punt sàpiga alguna cosa us informo...
El preu de cada estructura era de 1.80€

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 24, 2008 6:29 pm

Us penjo el que donaré als testimonis i als lectors...
NOmés em faltarà posar-hi els noms...

Què us sembla??

Ja he fet el pediod a Vistaprint...d'aqui 21 dias havera què arriba! jajaja...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dg. feb. 24, 2008 6:42 pm

Miriam està xulo!!!! Aquí al vistaprint hi ha coses que estan molt bé.

Què ja has fet alguna prova amb els clauers???
Jo sí!!! però amb coses que tenia per casa he agafat un paper taronja i li he fet un forat i no trobava res per lligar-ho i al final he trobat una cinta negra i ho he provat però ha quedat una mica cutrillo però per veure l'efecte ja està bé!!!
Després t'ho envio.
sira

EntradaAutor: sira » dg. feb. 24, 2008 7:09 pm

Miriam ara no trobo el cable per passar la foto de la càmara a l'ordinador segur que amb el trasllat està en un altre lloc i no ho trobo :-/ bueno com que igualment ha quedat cutrillo quan em quedi bé i ja tingui el cable ja t'ho ensenyaré!
sira

EntradaAutor: nuria74 » dg. feb. 24, 2008 7:13 pm

hola maques!

Què, heu passat bon cap de setmana?

Ahir m'ho vaig passar molt i molt bé, està bé això de posar cares a un noms... pel que veig, vaig marxar un pel massa aviat i no vaig poder conèixer a la espe... ja tinc ganes de ser a la pròxima! gràcies prls meus nens, la veriat és que n'estic bastant orgullosa!

bé el meu nen ens va fotre un espant de mort ahir! el meu home va venir deprés de la feina i vam dinar a l'espai gironès, li havia de comprar uns pijàmes al nen... jo li estava donant el pit a la nena i el meu home estava fent no sé què amb en julien per allà. de cop, el meu home torna per pagar i li dic: on és el nen? i em diu: no sé, segurament que s'ha quedat a dins... firma el rebut de la targeta i entra dins el restaurant per buscar-lo i torna a sortir... sense el nen... he entès el que passava només de veure la seva cara! Salto de la cadira amb la nena al pit i el busquem per tota arreu. el meu home a dalt, jo baixo a veure si trobo un segurata, estic histèrica, les llàgrimes als ulls, ja m'estic imaginant lo pitjor! són els 5 minuts els més llargs de la meva vida! menos mal que tot ha quedat amb un sustu, el meu home se l'ha trobat que mirava un aparador, tant tranquil ell!

Mireia m'agrada molt l'idea de la targeta pels testimonis i lectors! Com es troba l'Arnau?

Benvinguda Raquel! Gràcies per l'enllaç pels vestits, ja hi he donat una ullada, però n'hi ha tants! Quin t'has quedat tu? I de veritat valen el que diuen a la web, o només n'hi ha 3 tirats que estàn a 600? Jo conec una raquel de sant feliu de guíxols, a veure si ets tu??? Espero que vinguis a la pròxima quedada!

dem, la teva Oneta és maquíssima! A veure si els casem els nostres fills...

Winy, al final no agafarem chupa chups...

què més??? no me'n recordo... ah sí estem guapissimes a la foto!

petons
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: sira » dg. feb. 24, 2008 7:27 pm

Ostres Núria quin mal rato no??? a mi em va passar una cosa molt similar amb la meva neboda també a l'espai del Gironés però a ella la vam trobar a la botiga del costat provant-se pulseres de colors, mira ho vaig passar fatal perquè va ser un instant que em vaig girar per agafar unes bosses i quan em vaig girar no hi era, també ho vaig passar fatal tenia el cor que m'anava a 200!!! imaginat tú que ets la mare

Per sort ha sigut un ensurt i prou però soposo que ho vau passar molt malament.
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 24, 2008 7:44 pm

Ostres Nuria, quin espant!! Mare meva... sort que tot ha estat un ensurt... ademès amb les coses que passen avui en dia... uff..

L'Arnau va fent...tot ahir va estar amb febre i avui de moment no, el que porta una estoneta que ja comença a estar molt queixica...espero que no li pugui... pobret es queixa del coll...demà si està igual el duré al metge...

Sira, doncs no he fet cap prova, pero mira que tinc per casa alguna cosa que em podria servir...desprès si tinc temps ho intento!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 24, 2008 7:45 pm

hola patatones!!!
Nuria guapa ,m ho as tret de la boca, havaim mai sa sap pude daki un temps ens veiem aket foro xerran del casament de la Ona i en Julien,estaria be no!!!!!,nena kin ensurt,es passa molt malament, a nosaltres tambe ens va pasar una cosa aixis,nosaltres eram a una botiga d'aki olot i cuan ens varem girar un momentet ,ens a donem k l'ona correvia cap a la porta,pero a tota llet cap al carrer,i no un carrer peatonal sino el vial, k pasen coches i força subint,nenas jo ja la veia k surtiria disparada de un cop, no se ni com ho vaig fer, ser k al moment entrava un noi i li faig fumar una espenta,i la vaig atrapar k just tocava la carretera, no vaig caure a terra de miracle per k dels nervis k vaig agafar en be venir un mareig,pero bueno..... k hi farem els fills, fan patir desde el moment k et kedes amb estat.
be cukes avui cansada, el bateix anat molt be, em dinat molt i molt bo tot ,pero estic rebentada i es k no em parat de jugar per fora amb la nena i la meva nevoda,avui a fet bo una mica d'aire pero sa estava be, el ratet del solete.
Miriam k ta fa l'Arnau?? esta millor???
benvinguda Raquel,i tambe enorabona pel teu compromis,aki estem per tot lo k necesitis :-()-) :-()-)
Arohha volem fotos :-///: :-///:
y Winy EL DIA 22 !!!!!! neu:-D neu:-D
be cucas en veiem
:-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Agbe » dg. feb. 24, 2008 7:48 pm

Núria, ostres quin mal rato que vau passar, però menos mal que tot ha quedat en un susto!

Sira, si trobes el cable, penja'ns la foto, per veure com t'ha quedat la proba del clauer, i amb paper taronja també pot quedar molt i molt bé!
Agbe

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 24, 2008 7:50 pm

ei k jo tambe vaig riure molt,el ratet de la Winy k bona!!!!!!
sous totes molt i molt guapas,simpaticas i patatones!!!!!!i k macu k gracies aket foro ens hem conegut i estem crean una bonica amistat!!!!!
k acabeu de passar un molt bon diumenge!!!!
i dema per ser dilluns no hos agobieu,penseu k una semana menos pel gran dia!!!!!!
petonets!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics