Bon dia nines!!!!!!!!!!!!
Raquel, benvinguda al fòrum!!!! Ja veuràs,…. Aquestes noies són un soletes,…. Així que t’esperem a la pròxima quedada, d’acord? Total, els del Viena estan encantats amb nosaltres!!
Ah, i moltes felicitats pel vostre enllaç!!!
Ostres Núria, quin ensurt!!!!!!

Mare meva, ja m’ho crec ja que fossin els 5 minuts més llargs de la teva vida!!! Però bé,.... per sort tot va quedar en això,... en un ensurt!!!
Bé, crec que totes ja ho heu dit tot,..... jo també m’ho vaig passar genial,.... la veritat és que m’hagués quedat tot el dia allà,... em va passar l’estona volant!!! I sí, sí,.... ho hem de repetir més sovint!!! Sou totes,.... això, GENIALS!!!!
Però bé, això de quedar també té els seus efectes secundaris,.... el dissabte a la nit vaig somiar amb vanos, piruletes, clauers, bolis pollo i tota la colla!!!
Arohha, enhorabona per les sabates!! Veus, ja tens una cosa menys per a decidir!! Per cert,... les mitges són blanques, blanques??? On te les has comprat??? (que xafardera que sóc!!)
Míriam, la tarja que has posat és molt xula!!! Però com ho donaràs? (Perdona eh, però amb tanta cosa em perdo,...).
Noies, jo al final no vaig anar a mirar el tema de les flors!! Em feia un paaaaaalllllllllllllll!!! Jisjisjisjis (que vaga!!!).
Al final hi aniré aquest pròxim cap de setmana!!
Petonets.