Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dg. feb. 24, 2008 8:01 pm

Agbe ho he fet amb taronja perquè era lo únic que he trobat per casa que em podia servir, eh!!! de fet és un tall d'una portada o contraportada d'una revista de la universitat

No sé encara amb quins colors fer-ho però ala botiga ho vaig veure amb verd i em va agradar molt i potser ho faria amb verd pels nens i amb lila per les nenes o si no tots iguals, no sé, amb taronja queda xulo també.

Dem estic d'acord amb tú de que totes som molt maques i bona gent i també m'ha agradat molt coneixe-us a totes!!!! :-()-) :-)ok:
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: queque » dg. feb. 24, 2008 8:28 pm

Nuria quin mal rato!!! és una cosa per oblidar, quina desesperació... sort que tot va acabar bé.

Miriam ja t´he enviat un privi amb el meu mail. Per cert les tarjetes m´agraden molt!!!
El tema de les tarjetes de les camares, vas agafar les primeres o les segones que vas posar???
Ostres a mi m´agraden les primeres, molt, molt,... a més l´escrit és molt maco.
M´estic pensant el tema i no se si posar dues càmares per taula.
AHHH vull fotos del ram de xupa xups i preus dels bolis pollo, please!!!
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: arohha » dg. feb. 24, 2008 9:36 pm

Nuria quin susti aixo del nen!!!

Miriam m'agrada molt aquesta targeta :-)ok: :-)ok:

MIriam, Sira i Abge ja posareu fotos dels clauers quan els tingeu acabats.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 24, 2008 9:44 pm

Bones guapes!

Sira i Agbe, he fet unes proves i la veritat que pot quedar força bé, pero sóc tan patata que les he fet sense targeta o sigui, que m'han quedat a la memória de la cámara i ara no tinc el cable per poder-les passar a l'ordinador...almenys fins demà!

Queque ara et passaré las fotos i tot el que t'haig d'enviar! El text de les càmares jo només en vaig penjar un, el primer, l'altre és el de la Gemmanit!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: arohha » dg. feb. 24, 2008 9:47 pm

Us posso les fotos de les sabates , son molt sencilles però es el que jo buscava i sobretot que fossin comodes, i aquestes ho son. també vaig trobar les mitjes.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dg. feb. 24, 2008 9:49 pm

Miriam que be que la Blomi hagi contestat , ja ens diras com ho fem per els diners.
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 24, 2008 9:54 pm

Arhhoa quines sabates més maques i ademès amb aquest taló segur que són còmodes!
Les mitges també són molt maques...

Lo de la Blommie, tan bon punt sàpiga alguna cosa us ho dic...no sé com voldrà fer lo del pago..
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 24, 2008 9:58 pm

hola de nou!!be entro un momentet per dirli a la Winy k es al març el 22 a les 12h a santa pau!!!!!!!!
neujor:-) neu:-D neujor:-) neu:-D neujor:-) neu:-D neujor:-) neu:-D neujor:-) jajajajajajaja,
Arohha magradan molt les sabates,sencilletes i comodes!!!!!!!!!
petons
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: arohha » dg. feb. 24, 2008 10:03 pm

gracias maques :-///: :-///:
Imatge
arohha

EntradaAutor: Dem » dg. feb. 24, 2008 10:04 pm

nens per alegrarvos el mati dema dilluns!!!!!!!!!!!!a mi magrada molt aket actor
=0-0-) =0-0-)

http://youtube.com/watch?v=WPIUDAz2f

... re=related

no le fet jo heeeeee!!!! estava al youtube!!!!

bona nit i bon dilluns!!!!!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: RAKY_PP » dg. feb. 24, 2008 10:14 pm

HOLA NOIES:

Primer de tot Siria si t'he fet cas i tenies tota la raò sou totes molt maques!! demà ens veiem guapa!
I Nuria la pàgina que us vaig donar per mirar els vestits de veritat que estàn tots be de preu el meu me'l regala ma mare i nomès li costa 760 Euros!! en serio està molt bè val la pena si vius a prop de Quart passat-hi a fer un cop d'll ni hi pots perdere res tot el contrari el meu està a la col.leccò angel and tradition de moment no dono mès pistes per si el xafarder del meu xicot li dona per fer un cop d'ull sabeu... jejejeje.
A veure si puc acompañar-vos en alguna d'aquestes quedades que semblen tan genials!! ah i nosè si sòc jo la raquel que coneixes jo treballo a una Notaria de Sant Feliu per si et serveix d'alguna cosa...
Bè petons a totes i bona nit :-)ok:
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: RAKY_PP » dg. feb. 24, 2008 10:18 pm

PER CERT NURIA SENTO MOLT EL SUSTO QUE ET VA DONAR EL TEU FILL, UNA HA D'ANAR AMB MIL ULLS AMB ELS NENS PERÒ POBRETS ELLS N'HI SE'N ADONEN...
PETONETS
Imatge

RAKY
RAKY_PP

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: montpra » dg. feb. 24, 2008 10:54 pm

Hola !!!!

Nuria, vaia espant que us deurieu emportar ... Per cert, vaig veure al Julien amb el seu globus del Viena mirant les escales automàtiques de l'Espai Gironès, davant de la pizzeria, li vaig dir hola amb la ma i em va contestar !! :-) li deuria caure bé perquè al principi va ser un xic vergonyós, però un cop va agafar la confiança ...

Miriam com està l'Arnau ? Espero que no li pugi gaire la febre, però aquests constipats tant extranys ...

Aroha saps alguna cosa de les pincetes de marieta ?

Jo avui estic morta de son !!! Quina nit que he passat al Trueta ... A les 21.30 em van començar a posar cables per tot el cos i a les 22.30 em van tancar el llum per dormir i jo pensant ... si no tinc son !!! He donat 1000 voltes al llit, i a les 6.30 del matí m'han despertat i ale a les 7 al carrer !! Buf, aquesta tarda he dormit tres hores de migdiada i encara tinc una son ...

Bé, després de tot aquest rollo dir que m'ho vaig passar molt bé ahir amb totes vosaltres, i que la foto ha quedat molt be !
Dem i Núria teniu uns nens super macus i encantadors !
Esperaré amb il.lusió la pròxima trobada !!

Petonssssssssssssssssss !!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: queque » dg. feb. 24, 2008 10:56 pm

Miriam gràcies pel mail. El ram de xupa xups m´agrada el que porta embolicats un per un els xupa xups. Encara em veuria capaç, per fer un i donar-li a una amiga molt especial que tinc.

El teu vestit et queda clavat, m´encanta el tipus d´escot, com et queda, que és cenyidet de dalt i la cua que portes, molt maco!!!!!
Gràcies per enviar-me les fotos del teu vestit!!!

Decidit que agafaré càmares, i gràcies per les tarjetes, super emotiu l´escrit!!! demà parlaré amb la Winy.

Arohha molt maques les sabates s´assemblen a les meves, molt !! i tambè eren super còmodes!!
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: arohha » dg. feb. 24, 2008 11:21 pm

Monpra reina encara no se res, si demà no m'han contestat tornare a enviar un correo.
Imatge
arohha

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. feb. 25, 2008 9:04 am

Bon dia nines!!!!!!!!!!!!

Raquel, benvinguda al fòrum!!!! Ja veuràs,…. Aquestes noies són un soletes,…. Així que t’esperem a la pròxima quedada, d’acord? Total, els del Viena estan encantats amb nosaltres!! :hmm::
Ah, i moltes felicitats pel vostre enllaç!!! :-)) >.-<:

Ostres Núria, quin ensurt!!!!!! :-( Mare meva, ja m’ho crec ja que fossin els 5 minuts més llargs de la teva vida!!! Però bé,.... per sort tot va quedar en això,... en un ensurt!!! :-()-)

Bé, crec que totes ja ho heu dit tot,..... jo també m’ho vaig passar genial,.... la veritat és que m’hagués quedat tot el dia allà,... em va passar l’estona volant!!! I sí, sí,.... ho hem de repetir més sovint!!! Sou totes,.... això, GENIALS!!!! :-)) :-)ok: >.-<: >.-<:
Però bé, això de quedar també té els seus efectes secundaris,.... el dissabte a la nit vaig somiar amb vanos, piruletes, clauers, bolis pollo i tota la colla!!! :o-o:

Arohha, enhorabona per les sabates!! Veus, ja tens una cosa menys per a decidir!! Per cert,... les mitges són blanques, blanques??? On te les has comprat??? (que xafardera que sóc!!) :o-o:

Míriam, la tarja que has posat és molt xula!!! Però com ho donaràs? (Perdona eh, però amb tanta cosa em perdo,...). :hmm::

Noies, jo al final no vaig anar a mirar el tema de les flors!! Em feia un paaaaaalllllllllllllll!!! Jisjisjisjis (que vaga!!!). neujor:-) neujor:-)
Al final hi aniré aquest pròxim cap de setmana!!

Petonets.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: arohha » dl. feb. 25, 2008 9:13 am

Bon dia noies.

Gemma no son blanques son color marfil com les sabates, i les baix comprar al calzedonia super be de preu, queden molt maques
Imatge
arohha

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. feb. 25, 2008 9:17 am

Gràcies Arohha!!!!
Doncs ja ho miraré, ja!!! Merci per la informació guapa!! :-)) :-)) :-))
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dl. feb. 25, 2008 9:40 am

Bon dia a totes!!!!!!!!!!!!!
Jo també m'ho vaig passar super bé i vaig aprendre moltes coses.....
Nuria quina estona més dolenta que vareu passar, sort que tot ha quedat aqui!!!!!!!!!!!
Raquel benvinguda!!!!!!!!!!
Arohha les sabates molt xules i la veritat és que ja ho semblen de comodes!!!!!!!!!!!!
Queque ja tens rao amb els preus de TATPAPER amb les invitacions, però jo crec que no tindré més remei que pagar.... i a més en vaig veure unes que em varen agradar molt.....
Miriam jo també he fet comanda a Vistaprint a veure què m'envien, he demanat 14 targetes pel detall, i m'ha costat 3.77 €!!!!!!!!!!! Això si arriben bé i boniques és un xollo!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 25, 2008 9:52 am

Bon dia noies porto una bona estona llegint!!!

Bueno em sembla que ja ho heu dit tot però dir-vos això que totes sou genials i que m'ho vaig passar molt bé! i que vaig marxar ràpid i no vaig veure l'Espe!!!! A més les amames teniu uns nens preciosos!!!

Ostres Nuria quin ensurt amb això del nen has de passar una mala estona que tela... sort que s'ha quedat amb això un ensurt!

Mireia no sabia res d'això en Xavi per això no et vaig preguntar dissabte! espero que estigui millor! aquests homes.... que tal el tema de les aliances amb aquest noi? ja ens explicaràs!

Arohha les sabates son molt elegants i tenen la pinta de ser còmodes!

Espe vas poder avançar feina el dissabte?

Dem encara que siguis la primera en casar-te nosaltres et necessitem pels teus consells i opions i per que ens facis disfrutar del dia!!!! així que tu ven apropet nostre!

Bueno com ja sabeu en Raül ja te traju (com dic jo) Sira i en Rafel? es veu que hi havia un merder de gent i que li va costar bastant trobar-ne un cosa que m'ha extranyat moltissim... però bueno diu que ja està convençut però ningú me' diu res!!!
A la tarda si que vaig anar a la floristeria i jo que em pensava que seria ràpid hi vam estar dues hores i mitja! al final ja nos abia ni que triava. Vam escollir-ho tot i ens han de passar el pressupost i després serà com caure de cul! per cert Ainos la meva floristera pensa igual que la tema amb el tipus de ram només m'ha fet canviar la flori ja està per que em va dir que les cales al meu vestit no les acabava de veure... però serà d'aquell estil.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants