Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: arohha » dl. feb. 25, 2008 12:06 pm

Espe, vaig mirar a Pronovias pero no em van agradar molt i a part les trobava cares, i jo no em volia gastar gaire en les sabates, dissabte vaig anar a barna amb la meva cosina, i vaig anar al tocat de la nuvia, pero tampoc m'acabaven d'agradar i les que em van agradar eren massa cares, despres vam anar al carrer aquell que hi ha tantes botigas,cre que es el portal de l'angel, o algo aixi :-/ i les vaig compra a una sabateri super be de preu.

felicitats per aquest 12 anys, :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: winy » dl. feb. 25, 2008 12:07 pm

Nenes, us poso els textos que hem escollit per la invitació, el llibre de firmes i el punt de llibre:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: winy » dl. feb. 25, 2008 12:12 pm

Aroha, ja he fet la comanda a l' Elena, ja et diré el què!! :-)ok:
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 25, 2008 12:12 pm

Molt xulos! :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. feb. 25, 2008 12:16 pm

Ostres Espe!!! FELICITATS!!! 12 anys, nena!! Déu ni do, eh??!! :-)) :-))
I jo que pensava que lo nostre era molt,.... :hmm:: I ens porteu 4 anys d'avantatge!!!! >.-<: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Que bé!!!! :-)ok:

Gemma, merci per la informació!!! És que el vaig trobar preciós!!! >.-<: >.-<:

Winy, molt xulo tot!!! :-)ok: :-)ok:
Molt romàntic!! :-)) :-))
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Espe » dl. feb. 25, 2008 12:18 pm

Es que jo tampoc hem vull gastar gaire en les sabates per això miro altres opcions, tot i que depen on mires et suren igual de cares que a pronovias. En fi esperaré que els hi arribin la nova temporada en aquestes botigues a veure que tal.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: arohha » dl. feb. 25, 2008 12:22 pm

Winy molt xulo :-)ok: :-)ok:

t'ha dit la Elena alguna cosa perque ho ens ho enviin juntes, jo es que estic esperant que la elena en faci una proba del llibre de firmes
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: winy » dl. feb. 25, 2008 12:23 pm

No de moment no 'ha dit res, de fet ho he demanat fa mitja horeta més o menys... et dic algu!!
Imatge

EntradaAutor: winy » dl. feb. 25, 2008 12:42 pm

Sira, mira't aquesta web, és aquella guia que et vaig dir el dissabte:

www.lonelyplanet.es

Hi ha tots els països del món!!!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: Espe » dl. feb. 25, 2008 1:14 pm

Winy t'han quedat molt bé els textos! Una cosa guapa que et vaig dir hem sembla 120 piruletas i he estat contant la gent i crec que hem faltaran poder necessito contant nens i tot unes 170 piruletes així que poder agafo dues boses. He tirat una mica llarg perquè tinc interrogants de gent que nos e si vindrà o per si algú que no ve li vull donar el punt de llibre.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Dem » dl. feb. 25, 2008 1:36 pm

eeiii!!! hola patatones!!!!

nenes k ara legint s'ha ma passat dir-vos algunes cosetes ,com a la Mireia,k ja disapte i vaig pensar-hi per al final no et vaig preguntar,amb el liu de noms k en vaig fer al principi,com es trova en xavi???
Miriam tampoc tavia dit res del vestit i lo dels padrins,k molt original de fer-ho aixis,jo ho vaig fer semblant, a la mateixa invitacio ja el hi possava sim voldrien ser els nostres testimonis,i al padri tambe,i k dirte del vestit,, com dius tu es de princesseta pero tu ja ho ets de princessa!!! estas molt guapa!!!
Winy cuca dons res dirte k segur k els resultats surten be,i ja veuras k al final tot aura passat,i k dir dels metges ,doncs res hi ha de tot i a tu avui ta tocat,, mira......els textos magraden molt sobre tot el de lñes invitacions k si no comnfirmen es kedaran sense lloc :-)ok: :-)ok: , molt bona neu:-D :-()-)
Espe felicitats per akets 12 anys :-()-) ., i per les sabates paciencia k surtiran les teves, i de vegades millor esperar k segur k lo k arribi ara per primavera trovaras les teves!!!!
be cucas ja ho tinc tot lligat amb el music, un altre cosa menos.
amb va dir k la musica molt be triada per k hi ha per a tots i per tots els moments,lunic k en va dir per cambiar va ser el moment lliga deixaro ja per el final avans de començar el ball,per k aixis la familia despues de alguns moments mes emocionants com ,tema entrega als pares ,les iaies,doncs seria millor deixaro per el final k aixis tornem a cambiar el xip. :-///: :-///:

estic contenta ara dimecres a la pelu,dijous dentista i divendres prova del vestit,ja portare la camara i haviam si despues os las puc penjar......
be aviam si despues tinc temps i tornare :-.:·:: :-.:·:: si no dema
molts de besicus per a totes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: RAKY_PP » dl. feb. 25, 2008 1:40 pm

BON DIA NOIES!!!

Espero enrecordar-me'n de tot noies perquè en quan he llegit tres missatges ja no recordo el que deia el primer jejeje :P

PRIMER DE TOT Mireia he llegit lo que li va passar al teu noi espero que no fos res greu i que ja tingui bè el dit quins nervis deuries passar pobre.

ESPE a tu donar-te l'enorabona pels teus 12 anys això no s'escolta tots els dies i que celebreu junts 12 mès!!! FELICITATS

WINNY Els textos son preciosos i es veu que hi ha amor entre vosaltres =0-0-)

GROHHA les sabates son molt maques i el mès important es veuen preparades per aguantar tot un dia de caminar cap aquì i cap allà sense que et quedis sense peus jejeje

GEMMA el ram de flors es molt maco de veritat i sobre tot no et deixis envolicar tria el que a tu t'agradi que ets qui el portarà.

Bè espero no haber-me deixat res i si es aixì o sento pero noies sou tan rapides que has d'anar 5 pagines enredera per saber que heu possat durant el dia :-) *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Ah Nuri i jo crec molt que la Raquel que coneixes es la de l'altre Notaria jo vaig anar al Gaziel i desprès al Institut Sant Elm a Sant Feliu.
Ah Noies jo tambè he fet per regal als convidats un clauer pero no sòn com els vostres jo a les noies ès una estrella preciosa i al nois estem entre un clauer o un bolìgraf tot junt amb una capçeta de bombons un llaçet y una tarjeta quina ilusiò ja tinc unes ganes que arribi el dia!!!!!!!
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 25, 2008 1:56 pm

Dem que bé que ja tinguis una altre cosa lligada!!!

Noies m'acaba de trucar la noia de l'Ajuntament que l'expedient ja està enviat al Juatjatd e Santa Coloma i que creu que d'aqui un mes que estarà tot ok! li he comentat el tema de les vacances del sr. jutge i diu que l'alcalde ens farà el favor de casar-nos al migdia així que de conya! estic contenta per que no volia anar a signar a les 9 del matí!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 25, 2008 2:26 pm

Bones noies, com va tot??

Avui no tinc gaires ganes de llegir-vos atentament...perdoneu.... es que no em trobo bé: em sembla que m'estic engripnat :--( :--( Em fa malt tot...

Pel que he llegit, Win reineta, no et menjis le cap pel ca**llo del metge...que el donguin!!! Ja veurás com els resultats són bons...

Gemmanit, aquest ram és molt xulo... el que tu vols dir és aquell que és com una rosa gegant, no?? Em sembla que per casa tinc una foto!!! Es preciós!!!

Queque i Dem, merci pels comentaris del vestit... és un estil que ha d'agradar perqué es pomposo pomposo...jajaja!! A mi m'encanta!

Espe, em sembla que eres tú... tranqui per les sabates ja les trobaràs! I aviam si ens poses fotos de la roba interior!!

No sé si em deixo res...

Aviam si desprès em trobo millor i us llegeixo una altre estoneta...

Ai! Winy els textos són molt xulos!!

Dem quins nervis... queda poquet poquet... Que bé que tinguis una cosa més enllestida...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: nuria74 » dl. feb. 25, 2008 2:41 pm

Nenes, ja heu triat totes la música? hi ha algú que té "música en viu" a l'església?

miriam, jo no l'he vist el teu vestit... on està? que et milloris, xata!

dem, et falta tan poquet! quins nervis deus passar...

raki, he vist el teu privi, ara vaig a mirar-ho a la web... i jo conec una raquel de st feliu, però no sé si treballa a una notaria, fa temps que l'he perduda de vista...

winy, què romàntic els textos!
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 25, 2008 2:48 pm

Les que vulguin veure el vestit...passeu-me la direcció de correu i us reenvio!

Petonets
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dl. feb. 25, 2008 2:48 pm

Gràcies noies per les felicitacions pels 12 anys, bé encara queda, justament avui m' he adonat que coincideix amb la quedada del dia 29 de març, en un primer moment no m'he adonat, es que amb tantes coses al cap.. jeej! Sembla que va ser ahir que començavem a festejar! Però estic molt conenta i feliç! :-))

Raky benvinguda que abans se m'ha passat dir-ho i felicitats pel vostre casament, ja saps que aquí estem per lo que necisitis i no et despistis que aquestes noies quan posen la sisena .. jeje :-.:·:: :-.:·::

be guapes hem despedeixo ja marxo a dinar, no se si a la tarda podré entrar, que a la feina de tardes ho tinc més complicat.

petons
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dl. feb. 25, 2008 2:49 pm

Miriam reina cuida't el gripasso!!! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 25, 2008 3:34 pm

Mriam reina cuida't molt!!!!

Nuria jo encara he de mirar el tema de cançons però no tenim música en viu tenim un noi que posarà la música de la caerimònia civil, aperitiu, banquet i ball i hem de fer llista per decidir les cançons i tota la pesca...

Espe felicitas per aquest 12 anys! porteu ja tota una vida junts! que bonic! =0-0-)
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dl. feb. 25, 2008 4:03 pm

Hola noietes!!
Perdoneu-me algunes que no us he fet ni cas del que heu dit, peró estava molt rallada pel tema de la mamografia...

Miriam, el vestit m'encanta, així rotllo princeseta!!! Ah! Cuida't el costipat que aquest any,es veu que són xunguillos!!

Racky, benvinguda al foro de les gironines, si necesites algu... ja saps!!

Arohha, les sabates m'agraden molt, és veuen molt cómodes!!

Dem, el 23 no??? neukiss-)
Imatge

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants