Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: arohha » dl. feb. 25, 2008 7:27 pm

Nuria si soc jo la de la sala gran.

ja veuras es super simpatic amb nosaltres s'ha portat super bé. ja m'explicaras :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dl. feb. 25, 2008 7:28 pm

Winy impressionat , estaras espectacular :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha

EntradaAutor: RAKY_PP » dl. feb. 25, 2008 8:00 pm

WINY aquest vestit es preciòs nena segur que el teu noi queda amb la boca oberta i no la tenca en tot el dia :-)

Ben vinguda Mei, jo farè 29 anys el dia 11 de març sòc de Sant Feliu i em casso el 5 de juliol a un baixell :--=-) ::bna// ::bna//
Aquest rams que esteu penjant tambè son preciosos jo encara nosè que triar però el que si sè es que tindrà color granate com el brodat del meu vestit.
Avui he estat mirant pentinats per internet i noies es una bojeria n'hi ha una infinitat encara que jo ho tinc força clar serà un semirecollit força natural...
Jo m'he comprat el bestit a Quart a un botiga que els te super be de preu i te'l porten en 3 mesos, si a alguna us interesa us passo l'adreça de la web.
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 25, 2008 8:04 pm

BOnes reinas...

M'acosto a saludar-vos que us trobo a faltar...

Espe, felicitats per aquests 12 anys!!

Winy, que bé que ja tingueu la música enllestida...jo encara ho tinc molt verd... I el vestit..que t'haig de dir...ESTARÀS RADIANT!! Nena que maco, de veritat...

Jo no sé que em passa pero em sembla que m'està donant un baixont... no m'agrada res...inclus el vestit..ara el trobo massa gros...no sé... massa carregat...de conte de fadas.. Lo del cabell també m'està rallant, el fotògraf, etc... deu ser la febre... No em feu cas...

Mei, benvinguda!

Jo em caso el dia 6 de Juny, a Lladó y fem el convit a Mas Pau... ho tinc tot força enllestit...
Espero que t'enganxis al fòrum igual que nosaltres...

Bé, m'entorno al llit que tinc molta fred...

Petonets.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: RAKY_PP » dl. feb. 25, 2008 8:06 pm

Miriam maca et veig malament eh... descansa molt espero et milloris aviat i ens tornis a animar cuide't :-)
Imatge

RAKY
RAKY_PP

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: nuria74 » dl. feb. 25, 2008 8:16 pm

miriam, què et passa maca??? reposa't i cuida't que demà ho veuras tot més bé! per cert, m'envies el teu vestit?

arohha, tenim el mateix restaurant i potser el mateix dj!!! ja heu escollit el menú?

raki, he agafat hora a quart per dimecres al matí :: orrr::
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 25, 2008 8:18 pm

Merci Racky...
Per cert, Gemmanit, com no a mi m'agrada més vermell el ram...
jajjaja! El blanc el trobo que quedarà massa blanc tot, no?? Ai no sé...

Us poso una foto de com erà el meu...lo que els colors seràn verd, vermell i or... I les flors, herbetes d'aquestes rares roses i orquidies...

I també us poso una foto d'un pentinat que he trobat per internet, per si us inspira...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 25, 2008 8:20 pm

Gracies Nuria pels ànims... no sé, ja et dic que deu ser la febre perqué em trobo molt baixa d'ànims... ademès com que estic ovulant... neujor:-) neujor:-) neujor:-) No em feu cas de veritat..no he dit res!

Ara acabo de passarte les fotos del meu super vestit! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: nuria74 » dl. feb. 25, 2008 8:22 pm

miriam, he rebut el teu correu amb el vestit... és maquíssim nena, et queda molt bé, no dubtis ara! l'única cosa és que jo no sóc gaire vel...

el pentinat que has penjat, molt guapo, i el ram també. a mi també m'agrada més amb un toc de color...
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 25, 2008 8:24 pm

Gràcies guapa!

Si ja sé que tot està perfecte, més que res que s'acosta el dia i començen a sortir els subtes, pero ja està... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Bueno, ara si que m'envaig cap al llit...

Fins demà guapíssimes!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: mireia 9 » dl. feb. 25, 2008 8:43 pm

Hola!!

Te rao la Winy com heu casact, porto rato llegint!!!

Dir-vos que en Xavi ja esta millor, es va treure les tirites que duia i ara te els punts al descobert , fa una mica d'angunia pero s'ho ha d'anar curant amb betadine fins divendres que els hi han de treure. ja treballa.
Merci a totes per preguntar!!

WINY: Espero que els resultats et sortin bons i els metges ja ho saben son tots uns.... Per cert el dia 23 a la 13:00 no???? ets una crack!
L aidea de les bangales la vaig veure en una cronica i a la foto qyedava molt maco.

RAKY: Jo si que et conec de vista i la Sira em va parlar de tu. Moltes felicitats per l'enllaç, el casament molt original.
Volies que t'aconsellesin alguna pastisseria.Nosaltres ho farem amb la pastisseria de Sta Cristina, es de la mare de la Gisela la dona d'en Benesset. No se si els coneixes. Treballen molt bé.

NURIA: El dissbate al vespre estaves al Pizza Roma??? quan estaveu a fora que ja marxaveu em va semblar que eres tu pero no estava segura i en auqell moment ens cridaven per anara seure i no et vaig poder dir res.
Jo tinc en Marc Rodriguez de music i dir-te que es una passada i que es molt simpatic, jo ja el coneixia de col·legi i treballa molt be.
Si i vas digali que ets del forum i que t'em parlat d'ell, li fa molta il·lusio.jejejej
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dl. feb. 25, 2008 8:45 pm

Vaia parrafada, ja semblo l'Espe! jejejeje

Bueno guapes, us deixo que vaig a embolicar el regal de la meva germana que demà es el nostre cumple!!! el que passa al ser bessones! jejejej
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dl. feb. 25, 2008 8:50 pm

M'en descuidava.

Ja em adelantat feina.

Anells: disabte vam anar a parlar amb el noi i em decit l'anell d'or blanc mate i or groc i la meva amb un brillant. quan les tingui us les penjo.
Ens va caure molt béi ens va dir que ens sortiia per 450 euros els 2.com ho trobeu?????

INVITACION: vam parlar amb en Sergi que es el noi que ens les fa i ja tenim clar com la voldre, d'aqui 15 dies ens anirem a ferles fotos amb en xavi i començara a fer les probes.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: Agbe » dl. feb. 25, 2008 9:09 pm

Bona nit guapes,

Winy, espero que els resultats surtin bé!! i deu ni do com està la seguretat social... tela amb el doctor! a veure si la pròxima vegada és més simpàtic!
El vestit m'encanta!!!! a veure quina cara que posa l'Àlex quan et vegi =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Arohha, les sabates són molt sencilles i a la vegada elegants... i tenen pinta de ser molt còmodes. Una coseta menys en que pensar. :-)ok:

Mireia, a on està aquesta botiga dels anells?o el taller? el preu que que t'ha dit està molt bé.
Me n'alegro que en Xavi estigui millor!i perdona que que dissabte no vaig caure en preguntar com estava!

Miriam, recupera't i a veure si demà tot ho veus amb altres ulls!

Aquests rams que heu penjat tots són molt macos. i el de color groc m'agrada molt!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. feb. 25, 2008 9:11 pm

Ara no sé si m'he deixat alguna cosa... ho sento!!

Ah, Dem... quin dia et cases??? el 25?? a les 14.00h?? jejejeje.... :-)
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dl. feb. 25, 2008 9:12 pm

Es un home que abans feia de joier i ara ho fa pel seu compte.
No et preocupis per no haber-me dit res dissabte.

Per cert m'havia oblidat.
Winy el vestot el trobo una monada i aroha les sabtes semblen molt comodes i son molt maques
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: truffa » dl. feb. 25, 2008 9:31 pm

HOLAAAAAAAAAA!!

Hola Mei, benvinguda, jo visc a Olot, i també sóc del 82 com tu, ens casem a Olot i fem làpat a Via Annia de Ca l'Enric, ho coneixes?Comhs dit que coneixies les cols.
Nosaltres ens casem el 19 de setembre a la tarda-vespre. I tu?

Mireia m'alegro que en Xavi estigui millor. Veig que també ja teniu els anells enllestits, nosaltres encara no hem mirat res d'anells, ara estem tema viatge.

Miriam animat perquè estaras guapissimia, no en dubtis gens.

Winy has estat ingressada a l'hospital???Jo em dic Marta no sé si ja haviem pogut parlar, però es que ultimament no em puc connectar gens i a les trobades ha coincidit que no hi podia anar, també tinc el xicot que té horaris diferents i no ens veiem sempre i el cap de setmana el que tens ganes és d'aprofitar-lo molt. Ah i per cert el teu vestit super elegant i senzill, com a mi m¡'agraden i també té un escot molt sexy jejej m'encanta.

Aroha les sabates tmbé m'agraden molt fan pinta de ser super comodes, de fet les meves tenen la mateixa alçada i taló.

truffa

petons
Imatge
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dl. feb. 25, 2008 9:45 pm

Gemmanit ha escrit:Nuria jo tinc un parell de contactes d'autocars. T'ho passo per mail?

Hola noies,

Que tal esteu? Vaig estar mirant això per internet com feu vosaltres de agafar-ho per web però al final ens hem decidit de agafar-ho al Montgrafic, jo no tinc tanta traça com vosaltres que teniu moltes idees molt guapes....
El nostre detall es un mirallet molt maco amb unes pedretes... Si heu anat a Montgrafic segur que ja l'heu vist.

Encara que no veieu que escric ,llegeixo alguns mails, be, els que puc perque deunido com li doneu a les tecles....jajajajjjja

Us poso el menu de plats que em triat per fer el tast havíem que us sembla:
Tres aperitius freds : Salmo marinat, emporità amb figues, carpacció de bou jove
Tres aperitius calents: fetge gras d'anec, botigarra de senglar, Sepionetas
Dos primers plats: Rapet amb rostit de verdures i bolets, Lluç amb trinxat i suc de col
Dos segons plats: Magret d'anec amb maduixetes, Mitjana de vedella de llet
Dos postres: Fruits del bosch , iogut d'ovella maduixes gelat de taronja
Sis pastissos: xoxolata i taronja confitada, xocolata i castanya, bella elena cruixent, sacher amb gerds, brownie amb iogurt, full caramelitzat.

Hola Germanit,

Jo també agrairia que em passesis aquests contactes per l'autobus, he estat mirant alguns i els pressupost que et fan es una bogeria no se que t puja el teu, pero crec que es passen.....

Tu també ho fas al Mas Martí oi?

Gracies.
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dl. feb. 25, 2008 9:54 pm

Winy, que maco aquest vestit aniras molt molt guapa!!!! Enhorabona per la tria...

Jo fins el dia 14 d'Abril no tinc la primera prova ja estic dels nervis... mare meva mare meva..... Aquest dissabte ja començo a fer-me la primera netja de cutis... mare meva mare mevajajjajajaj

Algu ja ha começat oi també amb l'esteticient??

Benvinguda Mei, jo no escric gair per no dir-te que mai tinc tempsi vaig super liada.... M'agradaria poder entrar més i posar-me al dia de com aneu pero m'es imposible.... Quan puc ja entro...

Be, noies bon nit..

Fins aviat!!

Ah! Per cert Tetes records de la meva cosina que vaig veure que li donés records per tu també.

Be, ara si adeu!!!
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: arohha » dl. feb. 25, 2008 10:32 pm

Nuria jo tinc 10 menus que em va passar en Pere, però ens va dir que fins un parell de mesos abans no haviem d'anar a triar-los, i vosaltres???

Miriam guapa cuidat molt , segur que tot aixo que has dit es per la febre, demà ho veuras tot d'un altre manere. petons.

gracies a totes pels comentaris de les sabates.

Lidia i Luis fa tot molt bona pinta, :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Truffa encara estas tan liada amb la feina, com ho portes ??
Imatge
arohha

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant