Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: arohha » dl. feb. 25, 2008 10:39 pm

Miriam jo tambe tinc guardat aquest pentinant jo vull fer-me alguna cosa així. :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: winy » dt. feb. 26, 2008 8:57 am

Bon dia boniques!! Segueixo dient que no vegis com casqueu!!

Hem fa molta il·lusió que us agradi el vestit!!!

Miriam, com et trobes???

Mireia FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ah, us ha quedat clar, no?? La Dem es casa el 22 a les 12'00 hores...

Truffa, per sort no he estat ingressada, quin yuyu nena....

Bueno va, a pujar el post que estàvem a la segona pàgina!!!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. feb. 26, 2008 9:02 am

Bon dia nines!!!!!

Mare meva,... bé, he llegit una mica per sobre, per anar més ràpid, perquè sinó a mi al final em foteran al carrer!!! :o-o:

Míriam, reina, ànims!!! Jo t'entenc, perquè a mi m'ha passat el mateix,.... em mirava la meva foto, i em deprimia,.... però tranquil.la, se te passarà, segur!!! Sé el que és,.... una petita crisi,.... i a més,.... si estàs ovulant,.... ja està!! Jo també em poso molt tonteta,.... "Es maravilloso ser mujer,....." :o-o:
Saps què passa,.... que fa molt de temps que no te l'has tornat a posar,.... El vas triar fa molts mesos!!! No sé,.... el que va molt bé és anar a la botiga i tornar-se'l a emprovar, de debó!! :-)) :-))

Winy, el teu vestit,.... que t'he de dir,... va ser un dels "causant" de la meva crisis!! :-) :-) Bé, bàsicament que el vaig veure enmig de la meva època de crisis,.... :-)
És molt maco!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) Però el Bali és el Bali, :-)) ... (veus Míriam, las crisis són passatgeres. Ànims!! =0-0-) )

Mireia, els anells estan molt i molt bé de preu!!! :-)ok: :-)ok:
Ja ens posaràs foto eh,.... ?? :-)
Ah, i me'n alegro molt que el Xavi estigui millor!! :-)ok: :-)ok:

Lídia i Lluís, aquest menú fa molt bon pinta,..... >.-<: >.-<:
Quina ganaaaaaaaaaaa!! >.-<:

Fins ara!!
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. feb. 26, 2008 9:05 am

Ostres sí Mireia!!!! Avui és el teu aniversari!!! :-)
MOLTES FELICITATS GUAPA!!!! >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-)
Ja ens explicaràs que t'han regalat!! :-)ok: (ja saps que som unes xafarderes!!),... neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Que passis un MOLT BON DIA D'ANIVERSARIIIII!!! :-)ok:
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dt. feb. 26, 2008 9:06 am

bon dia guapes!!!!!!!!!!
A mi també em passa amb el vestit, ja ni recordo com em quedava, només sé que em va agradar molt en aquell moment, espero que aviat em truquin sinó també entraré en crisis!!!!!!!!!
A mi les bengales ja m'agradaria, però crec que em fotran fora del restaurant....
Mireia el preu dels anell jo el trobo molt i molt bé :-)ok:
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. feb. 26, 2008 9:07 am

AIIIIIIIIIIIXXXXXXXX
Mireia FELICITATS :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. feb. 26, 2008 9:21 am

Noies,.... com tindrieu pensat donar les bangales a la gent???
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. feb. 26, 2008 9:31 am

Bon dia boniques!!!!

Primer de tot FELICITATS MIREIA!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* avui és el teu dia i ja ens explicaràs que t'han fet de regalitus!

Els anells que has comprar estan super bé de preu... si no veiés res que m'agradés em podries passar el contacte?

Miriam guapa cuida't molt segur que estàs de baixón per que no et troves bé però és veritat al no poder-nos psoar sempre que vulguem el vestit fa que ens entrin mil dubtes! però si el vam escollir va ser per alguna cosa.... hem de pensar amb això!

Lidia quan de temps! si guapa jo em caso també a Mas El Martí però tu ho fas amb el ginkoler oi? té molt bona pinta aquests plats! et passo els contactes que tinc per missatge privat del tema del bus.

Jo tema vengales no ho podria fer ni que vulgués per que al casar-me enmig del parc natural del Montseny és una zona prohibida per utilitzar qualsevol tipus de cosa que faci foc ni que singuin vengales a l'interior!!! amb això n'estem molt concienciats per aquella zona per que ja vam tenir un incendi al 1994 que ens va afectar molt a tots (va ser horrible). Però les que ho pugueu fer quedarà molt romàntic!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. feb. 26, 2008 9:34 am

Ah! Gemma en quant a repartir les vengales jo diria que la mateixa gent del restaurant t'ho poden fer lo de repartir de fet amb els vanos jo faré el mateix li vull dir a algun noi d'allà que sigui ell l'encarregat de repartir-ho a les dones... a veure que em diuen... :o-o:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. feb. 26, 2008 9:36 am

Mare meva,..... però és que entre vengales, vanos, piruletes,.... suma i segueix,.... això és la ruïna!!! :o-o:

Ostres Gemma, sí, tens raó, no hi havia pensat,.... tot és parlar-ho amb els del restaurant!! :-)ok:
Merci!!! :-))
_cumeta_

EntradaAutor: queque » dt. feb. 26, 2008 10:07 am

Bon dia noies!!!
primer de tot MIREIA FELICITATS!!!!!!!!Espero que aquest dia sigui molt especial!!!!

Després dir a la Miriam que espero que es millori, i que no pateixi, dir-te que tambè hi ha gent que és indecisa i té aquests moments de debilitat, COM JO!!!! tan sols és un moment tonto, i ajuntat amb febre i que et queda poc..... és normal.

Gemma dir-te que ja m´havia imaginat com et quedaria, jo el dissabte ja et veia amb el vestit, et queda genial!!!!

Winy, dir-te que el teu vestit era l´únic que tenia clar que m´emprovaria quan vaig anar a francesca marlop, aquella dona em va treure els vestits que va voler, no vaig arribar a emprovar-me´l, el meu pare estava tant emprenyat amb la tia, que només feia que dir: anen,anen,anen!!
quina decepció. Però encara el veig i m´encanta, era un dels meus preferits!!!
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: Agbe » dt. feb. 26, 2008 10:08 am

Bon dia,

Mireia FELICITATS!!! que passis un bon dia i que et regalin moltes coses!
Me n'alegro que en Xavi estigui molt millor. :-)

Miriam, com et trobes?? aquests ànims han d'estar a dalt de tot, pensa que aquest és el teu any, casament i bateig del peke! aquest baixon també pot ser dels nervis, del temps qe va passant molt ràpid...
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: queque » dt. feb. 26, 2008 10:12 am

Ainos m´has d´explicar a quan sorten els nuvis de Tat que no ho vaig preguntar, suposo que carissims, perquè vam calcular el preu per invitació i ens sort a uns 5 euros!!!!!!!!!!!!!
Anirem a juper a veure que ens fan, és molt més barato!!
Winy vull càmares!!! soc a temps??
queque

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. feb. 26, 2008 10:52 am

Queque,.... moltíssimes gràcies!!! :-)) :-)) :-))
Curiosament, tothom que em coneix, quan li ensenyo la foto, em diu el mateix, que fa molt per mi,.... i en aquest cas no parlo del físic,....És ben bé que els vestits també transmeten la forma de ser de la persona,...
Realment és curiós!! I això que nosaltres només ens hem vist una vegada,... :-)
Moltes gràcies per les teves paraules!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: =0-0-)
La Gemma i jo estarem la mar de guapes amb el nostre Bali!!! (-O-:-) :-)) :-)) :-)) neujor:-)

Míriam, on ets? Com estàs? Potser avui no ha pogut anar a classe,.... :o-o: Cuida't guapa!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Mhmmmm, què són els nuvis de Tat??? :hmm:: :hmm::
_cumeta_

EntradaAutor: queque » dt. feb. 26, 2008 10:57 am

Gemma es que a l´Ainos li vaig dir que a la botiga Tat tenien nuvis molt macos per regalar, i ens vam trobar a la botiga dissabte a la tarda, jo mirant invitacins i ella suposo que nuvis. Aquesta botiga està al carrer Juli garreta de girona.

I tant que estareu guapíssimes amb els vostres bali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
queque

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. feb. 26, 2008 11:02 am

Ah si, és veritat que ho vareu comentar,.... ja direu quan puguen,.... que també m'interessa!! :-))
Ai, quantes coses,.... :-)

Gràcies!! :-))
_cumeta_

EntradaAutor: arohha » dt. feb. 26, 2008 11:17 am

Hola guapes,

Miriam reina com estas??

Mireia moltes FELICITATS *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Winy quines camares heu triat al final les d'en Julio o les que vas dir tu??

et dic el que vull:

Piruletas 100

xupa xups 100

camares 10
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. feb. 26, 2008 11:38 am

Hola queque, doncs varem mirar-ho una mica tot.... les invitacions em varen encantar unes que eren amb cartulina granate brillant, i posava el nom del noi llavors es tallava i coincidia amb el paper vegetal que anava a dins on hi havia el nom de la noia i tot el text (m'he explicat fatal, però si la vas veure ja sabras quina és, no??), surten caretes, però em varen agradar taaaaaaan....
Pel que fa als nuvis, ja sabem quins agafarem, son uns que van amb bicicleta i surten per uns 50 €!!! Són també carets, però a l'Anton li varen agradar molt i ja esta decidit.... Els que sortien millor de preu són els de llauna imantada, són molt xulos però com que el nen va veure els altres.... Potser també anirem a Juper a veure preus a veure si en tenen alguna que ens agradi tan com l'altre... i sinó aquella i s'ha acabat, ens va dir que les haviem d'encarregar despres de Setmana Santa.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. feb. 26, 2008 11:44 am

Ainos auqests nuvis que dius son de llauna i es fan un petó?¿ i son imantats? ostres a mi em van encantar els vaig veure a la fliristeria i els vaig trobar guapissims! els de la bicicleta son pel vostre pastís?
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dt. feb. 26, 2008 11:48 am

Ainos, on està aquesta botiga que digueu dels nuvis i les invitacions?? les invitacions estan millor de preu que a la montgrafic? és que les del montgrafic piquen bastant!
és la Tat que ha dit la queque?
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant