Autor: Aker » dt. feb. 26, 2008 9:28 am
fins la primera setmana de Maig no me'l donaran...
Autor: NUMA » dt. feb. 26, 2008 9:33 am
Aker ha escrit:Hoooolaaa!!
Nuria!! vaya...pues se lo que es eso, por que a mi me pasó el finde anterior...si es que es una merda el dolor cervical...
NUMA!!...me l'he comprat!!!...és el cotxe dels meus somnis!!...je,je,je...bueno, el de veritat és un Aston, però aquest ni amb l'Euromillón...no, no...el Mini...és...de veritat, com un somni...fins la primera setmana de Maig no me'l donaran...
Autor: Aker » dt. feb. 26, 2008 9:34 am
Autor: Aker » dt. feb. 26, 2008 9:36 am
NUMA ha escrit:Aker ha escrit:Hoooolaaa!!
Nuria!! vaya...pues se lo que es eso, por que a mi me pasó el finde anterior...si es que es una merda el dolor cervical...
NUMA!!...me l'he comprat!!!...és el cotxe dels meus somnis!!...je,je,je...bueno, el de veritat és un Aston, però aquest ni amb l'Euromillón...no, no...el Mini...és...de veritat, com un somni...fins la primera setmana de Maig no me'l donaran...
JOEEE VAYA ILU!!!!!![]()
![]()
PER CERT ES DINA ALGUN DIA D´AQUESTA SETMANA???? UN JAPO O ALGO??? AIXÍ PAGO MIS DEUDAS
Autor: NUMA » dt. feb. 26, 2008 9:38 am
Aker ha escrit:NUMA ha escrit:Aker ha escrit:Hoooolaaa!!
JOEEE VAYA ILU!!!!!![]()
![]()
PER CERT ES DINA ALGUN DIA D´AQUESTA SETMANA???? UN JAPO O ALGO??? AIXÍ PAGO MIS DEUDAS
Divendres??...es que demà vindrà la noia a la que he substituït i em temo que ho farà al migdia.
Podem anar al Xino que hi ha a Rossellò o al Japo, com vulguis.
Autor: Aker » dt. feb. 26, 2008 9:40 am
Autor: NUMA » dt. feb. 26, 2008 9:42 am
Aker ha escrit:Si no et va be ho deixem per la setmana següent!! cap problema!!

Autor: NUMA » dt. feb. 26, 2008 9:50 am
RUN ha escrit:BON DIA NUMA.. ME CUIDAREGRACIAS
![]()
DESDE LUEGO.. QUE VAYA DOS .. EL DEL BIGOTE Y SRA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIOS LOS CRIA Y ELLOS SE JUNTAN

Autor: octubriano » dt. feb. 26, 2008 10:05 am

Autor: NUMA » dt. feb. 26, 2008 10:35 am
octubriano ha escrit:BON JOUR por la mañana!!!...![]()
![]()
![]()

Autor: SoNiA! » dt. feb. 26, 2008 10:56 am

Autor: monix » dt. feb. 26, 2008 11:00 am
si es que somos gafes.... no hemos ni llegado a entrar, resulta que en no sé cuantos años que hacen la 4d en ese centro nunca habían tenido problemas y hoy estaba el ecógrafo estropeado (hasta ayer por la tarde funcionó), han estado llamando al servicio técnico para ver si se podía solucionar telefónicamente, pero nada, a volver otro día.
Autor: Aker » dt. feb. 26, 2008 11:21 am
Autor: Aker » dt. feb. 26, 2008 11:58 am
Autor: octubriano » dt. feb. 26, 2008 12:08 pm
Aker ha escrit:Bon Jour Octuuuu!!

Autor: octubriano » dt. feb. 26, 2008 12:09 pm
... la meva nena!!!
NUMA ha escrit:octubriano ha escrit:BON JOUR por la mañana!!!...![]()
![]()
![]()
BON DIA GUAPUUUUU!!!!!![]()