Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dl. maig 15, 2006 10:26 am

Tens novetats Ilerda???? :hmm:: :hmm:: :hmm::
Conta, conta.....NO ENS DEIXIS AIXÍ!!!!!!!!!!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dl. maig 15, 2006 10:29 am

Ei, Alzines!!!!!!!!!!! com ha anat pel circuit???!!! :-)ok: :-)ok:
Per la foto, sembla que estàveu a prop!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dl. maig 15, 2006 10:47 am

Quina poca vidilla te el foro avui!!!!

Novetats, a veure...

Diumenge vam quedar amb el mossen!!! siiiii una mica mes i esperem a l'ultima setmana jejeje
Bueno, vam portar dos testimonis, una parella que coneixia el meu xurri (ell de l'escola i ella de feia dos dies, pero bueno, va colar) i primer ens van demanar tots los papers, tots els datos, i despres a ells els vi van fer quatre preguntes, del tipus - fa molt que us coneixeu? quans anys? sabeu si venen coaccionats, o lliurement? sabeu si han estat casats avans? tenen algun fill? si som fidels... etc etc etc... Va ser fins i tot divertit i rapid.
Despres nosaltres vam llegir una mena de declaració en veu alta i la vam firmar.
Ens van demanar els datos dels testimonis que portariem a l'esglesia (nom, dni i adreça i han de ser majors d'edat) a nosaltres ens van demanar dos, al menys al expedient nomes hi ha puesto per dos, pero si voliem mes per l'esglesia doncs ja veuriem. Vam donar los datos dels nostres germans, dos nois. No se si li dire a alguna noia per compençar o ho deixarem aixi.

I despres, ens va explicar com fariem la cerimonia mes o menys, les lectures que haviem de triar, lo que haviem de dir nosaltres, bueno una mica tot. Ens va donar un llibret amb els textes, per triar.
La veritat, em va agradar la forma que te de fer-ho aquest mossen. Ens va dir que ell no ens casava que erem nosaltres els que ens haviem de casar, molt bonic, no?
Crec que quedara una cerimonia molt personal, nosaltres de protagonistes, i cantada pel cor del poble!!! Estic supercontenta!!!
El meu xurri va sortin bufan jejejeje per ell no es un bon trangol, pero com en tot, jo me n'ocupare de la part grossa...

Be, us he donat un bon rotllo!!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lila980 » dl. maig 15, 2006 10:49 am

Gracies Marítima! Si que vaig a la Fonda, ja et contare! pel que vec tu tambe hi vas no? Ja has triat el menu. Jo cla, nomes et podre dir del meu menú, pero ja tindras una idea.
Per cert, com ho feu per ficar això que surt a sota dels missatges on fica el temps que us queda??

Montsesita enhorabona!!
lila980
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 85
Membre des de: dl. març 13, 2006 10:35 pm

EntradaAutor: Petita » dl. maig 15, 2006 11:05 am

Ilerda, us quedara molt xulo, no pateixis!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Lila, son molt xulos els ninos de l´Artfang!!!!!
per això del Daysipath ves a Info, que hi ha un post que ho explica superbé!! :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dl. maig 15, 2006 11:14 am

Aquest disabte em fan la despedida....

TINC MOLTA POR!!!!!

Jo estava tota tranquila perque pensava que nomes aniriem a sopar i farien les bromes alla al restaurant... i ara m'he enterat que vindran a casa meva i em disfrasaran!!!!! NO EM FA CAP GRACIA!!!!
Mare meua... menos mal que m'he enterat i tinc una setmana per mentalitzar-me!!!

:star::
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dl. maig 15, 2006 11:18 am

ALA!!!!!!!!!!! ES VERITAT ILERDAAA!!!!!!!!!! ÉS AQUEST CAP DE SETMANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Quina por!!!!!!!! no sigueu dolentotes eh? :t:t: :t:t: :t:t: je, je, je!!!!!!! Et queden 5 dies per mentalitzar-te!!!! avísa´m per on surtireu, que jo et vull veure!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dl. maig 15, 2006 11:26 am

Ves tu a sapiguer de que em disfrassen aquestes!!!!!
Quina vergonya mare meua, que jo soc molt timida i no tinc sentit de la vergonya... i no vull ficar-me de mala lluna... ja li he dit a la companya que si em veu que ho passo malament em doni algo fort per beure!!!!
ANESTESIA!!!

Petita, nomes se on anem a sopar, pero no se que em volen fer... A mes m'acabo d'adonar que es la plec!!! amb la de gent que hi ha pel carrer aquell cap de setmana!!!
Al menys em queda el consol que van tan beguts que segur que ni em miren jejejeje
Ilerda

EntradaAutor: JEIAN » dl. maig 15, 2006 11:29 am

Aixi ja feu la despedida ILERDA.....que GUAIIIIIII, a veure si sou bones nenes (=:-) (=:-) (=:-) i ja ens contaras.........

Com ho fareu aixo de casar-vos vosaltres??? Quina bona idea, no??
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Montsseta » dl. maig 15, 2006 11:30 am

Hola guapes!!!!

Avui no he anat a treballar!! Tinc la casa potes enlaire, una robada per rentar i planxa i la nevera buida!!! Tinc un dia per tornar a la vida normal.

M'es impossible possar-me al dia amb tot el que heu escrit!!! Ja m'anireu informant amb tot el que heu anat adelantant de la boda.

Ilerda no et preocupis gens pel restuarant: la gent va quedar alucinada amb l'aperitiu!!! Els dinar bonissim tot!!! El menjar, els cambrers i les presentacions van ser tot un exit!!!! La gent repetia i tot!!!!

Per cert, avui intentare fer la cronica de la boda i del viatge. Tinc les fotos en un cd i he intentat possar-ne alguna pero no em deixa. Que puc fer?

Les que he penjat eren de la web del meu cunyat.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dl. maig 15, 2006 11:33 am

Ilerda!!! Sort amb la despedida!!! Ja veuras com t'ho passaras molt bé.

Això de casar-vos vosaltres també ens ho va dir el nostre mossen. Es una manera de dir que clar, no es el capellà qui casa, sino que son les mateixes parelles les que es casen!!! Nosaltres som els que ens comprometem, ens possem els anells etc.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Ilerda » dl. maig 15, 2006 11:43 am

Sí, montsesita, aixo es lo que ens va dir el mossen, ell es alli per guiar-nos pero nosaltres som els que hem de fer els vots matrimonials i donar les gracies i la benvinguda a la nostra familia. Bueno, a vuere com ens queda!!!

Montsesita, tu que amb aixo de l'esglesia ho tenies tot molt ben arreglat, em podries passar lo que vau fer vosaltres per les pregaries??? Ens va dir que havien de ser unes sis, i les haviem d'escriure nosaltres o algu de la familia i les havien de lleguir, pero no se que dir!!!

La veritat, em fa molta por la despedida... No se si es que no m'en refio, o que em fa por fer el ridicul pel carrer... uuuffff

Montsesita, vas poder obrir el regalet que et vam portar a la teva boda? et va agradar?
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dl. maig 15, 2006 11:47 am

Montsesita, vam fer el tastet al restaurant el dia 5 i ja vam triar. De primer Tronc de lluç amb gules i cloisses. Despres sorbet de pinya i de segon Xai a l'estil BigBen. I de tarta amb agafar el Sant Honoré.
Que et sembla?
No hem agafat postre, pero al final ficarem un resopo de pinxitos de fruites.
Ilerda

EntradaAutor: Montsseta » dl. maig 15, 2006 11:49 am

Ostres es veritat no us ho havia dit!!!! Gracies per la lliga!!! I no sabeu el servei que em va fer!!!
Com que la lliga que portava em va caure durant la ceremonia i li vaig donar a una amiga perque me la guardes, doncs a les fotos el fotograf volia fer fotos sexis ensenyant la lliga i vam fer servir la vostra!!! I al restaurant el Francesc també me la va tornar a possar. O sigui que la vostra lliga a passat a la properitat de la meva boda. Moltes gràcies!!!

Ilerda, no vau agafar un llibret de l'esglesia??? Diga'm el teu correu i te l'envio.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dl. maig 15, 2006 11:52 am

Ilerda, ja vau fer el tastet??? Nosaltres aquests plats no el vam tastar però em semblen genials!!! Ja veureu que tot serà molt bo!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Ilerda » dl. maig 15, 2006 11:52 am

No, no vam poder agafar cap llibret.
Et dic el meu correu:
sirsabina@hotmail.com

Gracies guapa!!
Ilerda

EntradaAutor: Montsseta » dl. maig 15, 2006 12:07 pm

Ilerda ja te l'he enviat!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: JEIAN » dl. maig 15, 2006 12:17 pm

MONTSITA ESTAVES GUAPISSIMA GUAPISSIMA!!!!! Me n'alegro molt que tot hagi anat tant i tant be!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Petita » dl. maig 15, 2006 2:40 pm

Uixxx...quins nervis!!!!!!!!!!!!!!! Ilerda!!!! Ja ens contaràs dilluns amb pèls i senyals!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Montsesita, així que només tens avui per tornar a possar-te al dia....demàs ja començes a treballar? he començat a llegir la crònica i m´he emocionat una miqueta... : muaahhhh : : muaahhhh : què bonic!!! ara ens falta la segona part!!!! i el viatge!!!!!!!!!! :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dl. maig 15, 2006 3:51 pm

Què passsaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! que encara esteu resacosses de la Festa Major o què???!!!!!!!! :-( :-( :-( :-( :-(
VINGA NOIES!!!!!!!!!!!!!!! QUE JA ESTEM AL MAIG I AVIAT S´ENS CASA LA ILERDA!!!!!!!!!!!!! OLE, OLE, OLE!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
COMANDO B!!!! COMANDO B!!!!!!!!!!!!!!!!! NA, NA, NÁ....LA, LA, LÁ!!!!!! COMANDO B!!!!!!!!! OÉ, OÉ, OÉ!!!!!!!!!!!!! : beer : : beer : :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki::
Imatge
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants