Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dt. feb. 26, 2008 6:41 pm

Jejej quan els hi surt la vena maruja, jejeje! De moment se'n surt bastant bé, jeje! no hen puc queixar i millor no dir-li res, jeje que vagi fent.

Es que des de dissabte que teniem la rentadora bloquejada i no podiem rentar, avui ja han vingut del serve tècnic i ens ho han arreglat i deu haver vist el munt de roba i ha pensta, ha possar rentadores, el que passa que només tinc un sisi i ja ha estes una rentadora, no se on estendrà la segona, jejej! En fi deu està aburrit mentre es formateja l'ordinador, jejej!

Aix quines ganes de plegar, el temps sembla que no passa aquesta tarda! :-(
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. feb. 26, 2008 6:44 pm

Tu tranquil.la Espe que segur que et troba un bon lloc per colocar-te la roba... deixa'l fer! que pot ser molt bo!

Ja veus jo porto un dia pesadissim!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dt. feb. 26, 2008 6:52 pm

jejej, ja veuràs on la pot penjar, no vull ni imaginar, jejeje! :-) que dolentes!!!

Jo quan arriba aquesta hora, tinc una gana i un cansanci ja, que no puc! Només hem queda una hora!

A veure si aquesta nit truco a en Toni dels autocars que encara no ho he fet, com vau quedar pel tema de pagar al final?
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dt. feb. 26, 2008 6:54 pm

jejeje Espe a veure a on se li ocurreix penjar la roba...potser ho posara damunt de la que ja esta penjada, a saber... en Jordi normalment quan penja la roba al sisi la col.loca i punto, no hi posa ni agulles... espero que no faci gaire vent algun dia perque sino haurà d'anar a buscar la roba a l'altre punta de poble...

Gemma ja t'imagino ahir...jejeje, k bo!! pero com ho va fer per mullar-ho tant i tant... no ho entenc!! debia fregar sense ni tant sols intentar escorrer la fregona no....
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. feb. 26, 2008 6:59 pm

Espe vam quedar que quedariem una setmana abans per quedar entesos amb els llocs i tota la pesca i jo li vaig dir que llabors ja li pagaria per que el mateix dia a qui li dono els calés per que li pagui??? em sap greu emmardar algú!

Si Tetes doncs lode semrpe que sempre li dic que ha d'escorrer la fregona 3 vegades! i només ho va fer una! calr un poti poti que hi havia! i això que hi havia la calefacció engegada sino potser encara hi seria!

Bueno reines marxo ja! fins demà! neukiss-) neukiss-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dt. feb. 26, 2008 7:00 pm

jEJEJ el meu futur no frega, perquè com que tenim parket li he dit que no es pot fregar tots els dies, sinó... jejje! Ell només passa tot el dia l'aspirador, perquè amb la calefacció tenim unes boles de pelusa... jeje que quan les veu ja te l'aspirador a la mà jajaj!
Imatge
Espe

EntradaAutor: winy » dt. feb. 26, 2008 7:01 pm

HOMESSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A mi hem passa un cas molt bo... potser un cap de setmana, o sigui diumenge al vespre abans de marxar cap a Girona (ja sabeu que encara no vivim junts, i no tinc mobles ni res, només el sofà), freguem tota la casa a dalt i a baix, fem els lavabos, tal i tal... bueno, arribem un altre cop el divendres (que la casa ha estat tota la setmana tancada), no hi sopem ni res, a dormir i prou!!, dissabte al matí ja marxem un altre cop, potser ve algú a casa a sopar el dissabte i ja està el compi, va, va... que hem de tornar-ho a fregar tot!!!!!!!!! I jo dic, peró si no hi hem estat emn tota la setmana que vols tornar a netejar?? DOncs, per no sentir-lo... ala a fregar net sobre net!!!!!!!!

ÉS UN CAS!!!!!!! UNS PER MASSA I UNS ALTRES PER MASSA POC!!!!!!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Espe » dt. feb. 26, 2008 7:02 pm

A ok! a veure que hem diu a mi en Toni si hem diu de quedar una setmana abans, poder jo també ja li pago.

Vinga guapa fins demà!
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dt. feb. 26, 2008 7:04 pm

carai winy quin home tant net!!! ara, que vols dir que quan hi viviu fara el mateix??? a mi me da que despres s'acomoden i au passant de tot...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: winy » dt. feb. 26, 2008 7:06 pm

No que va Tetes, és un maniàtic de la neteja... aixó si, no sé pq carai vaig posar un terra beix, pèl que cau pèl que es veu!!!!!!!!!!!

Ara, jo sóc igual, eh??? No soporto les coses fora de lloc, hem poso dels nervis!!!!!!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dt. feb. 26, 2008 7:12 pm

Ostres doncs maniatics de la neteja per massa eee!!! no es bo tanta neteja tampoc, jjejeje!!! ostres si el terra beix es una me!! al meu pis tambe li tenim i es veu tot tot i tot!! la pelussa, cabells, de seguida es veu brut... n'estic ben amargada!!!

Doncs nosaltres som força desordenats la veritat... començo a acumular coses i fins que no tinc un caos total no hi poso ordre i despres em poso d'una mala llet... perque clar, al final acabo tenint el doble de feina!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dt. feb. 26, 2008 7:50 pm

Jeje ostres així amb el moxo tot el dia no? jejej

Es que la casa es el compte de mai acabar, quan ja ho tens tot net i polit ja comences a veure pols una altra vegada!

Bé guapes fins demà!
Imatge
Espe

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. feb. 26, 2008 8:01 pm

guapes!!!

po que se us pot seguir!!!aixi q parlan de marujeu???jo también hi estic ficada!!em meu futur es una mica desastre la veritat, pero no em queixo pq alemnys hu intenta!!!
estic pensant amb que psoar de musica a cada entrega i ni ideia1ESTIC BEN PERDUDA!!
tinc una mandra avui horrorosa, a mes estic pillan añgu pq tinc algo de febre i no em marxa111
:--( :--( :--( :-( :-(
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: RAKY_PP » dt. feb. 26, 2008 8:44 pm

BONA NIT NOIES!!!

Haig de dir que porto desde les deu d'aquest mati intentant llegir tot el que he possat i m'ha estat impossible!!!! deu meu no us cauen els dits de tant donar-li al teclatttttttt jejeje

MIREIA moltisimes felicitats a tu i la teva germana, *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i et dirè que si ens coneixem anavem al mateix institut, i tambè m'alegro molt que el teu noi ja estigui bé.

NURIA demà ja tens la cita per enprovarte vestits oi? ja veuras que t'agraden, i sento moltíssim lo del teu germà de veritat maca.

be ara seguirè llegit que dieu a veure si aconsegueixo enganxar-vos noies :-)
Imatge

RAKY
RAKY_PP

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: RAKY_PP » dt. feb. 26, 2008 9:04 pm

DEU MEEEEEEEEEEEUUUUUUUUU
Per fi he acabat de llegir-ho tot mai habia llegit tant en tan poc temps :o-o:
Bé així per sobre he vist que parleu d'uns rams de chupa-chups la veritat es molt original i així cap noia es varalla pel ram de la nuvia i tu el pots donar a qui vulguis després he vist que repartiu regals a pares, avies, amigues.... deu meu ho teniu tot pensat al milimetre.
També he llegit que alguns del vostres nois ja tenen el "traju" com dieu vosaltres (en Rafel si oi Silvia?) *.-o-o.*
I el tema que més gracia m'ha fet es el tema homes i el dur esport de netejaaaaaaaaarrrrrrrrr jejejeje

Bé jo us haig de dir que tinc un home en perill d'extinció perqué no només neteja bé sinó que també quina millor que jo i sempre m'ajuda no cal ni que li digui peró no està obsessionat per la neteja sinó que el just punt, es un sssssssssssssoooooooolllllllll el meu Manel.
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: RAKY_PP » dt. feb. 26, 2008 9:09 pm

M'HO SEMBLA A MI O PARLO SOLA???
Jo diria que cap aquesta hora ja totes sou fora i esque avui a la feina m'ha estat impossible escriure ni una paraula.
Us voldria demanar consell:
Jo encara no l'hi he dit a la meva gefa que em caso haig de dir (com ja sap la Silvia) que la meva gefa no es precisament ¿¿"simpatica"?? bé que la cosa està en que la meva compaña està embarassada i té el nen a finals de març i no tornarà fins septembre a la feina (com a minim) així que em quedo soleta a l'entrada de la Notaria i jo em caso al Juliol amb lo cual la meva altre compaña haurà de suplirme durant els 15 dies que em pretanyen pel viatje de nuvis així que noies el meu problema es gran com li dirieu vosaltres???

AJUDAAAAAAAAAAAAAAA
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: montpra » dt. feb. 26, 2008 9:25 pm

Hola a totes !!!

Mireia, moltes felicitats uapisima !

Miriam m'alegro que stiguis millor !

Arohha saps alguna cosa del galactibum, de les meves pincetes ?

Jo avui estic d'un baixon espantós, he anat a fer la 2ª prova del vestit i no m'agrada gens, em veig tot l'estòmac que em surt, molt de pit ... No m'agrada :( i això que me'l fan a mida i és una dissenyadora, però ... no sé, em veig tota la "xixa" :-( :-( :-(
Us penjo dues fotos, tot i que son fetes amb mobil perquè ma mare s'ha oblidat la càmara. No veureu l'estòmac ja que no m'ha fet la foto de davant, li he demanat que no ho fes ...

Petonssssssssss !!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. feb. 26, 2008 9:47 pm

Bona nit reinetas...

Entre per llegir-vos... jo estic igual..no baixo de 39 de febre...quin pal!! Em fa mal tot... :--( :--(
Montpra, jo trobo que et queda molt bé el vestit! No et desanimis dóna...aixó són els nervis!!! Estaràs guapíssima dona!

Nuria, em sap greu lo del teu germà...

Gemma, sobre dividir el ram en 4 parts ho trobo genial, pero com molt bé ta dit la Gemmanit, si el ram és en cascada no el podràn partir,,,to dic per experiència perque jo ho volia fer i no puc.. sinó els rams xupa xup són una bona sortida...

Sira, veus que bé....el teu home ja està trajat!! Sobre els 15 dies abans, l'Albert hi ha d'anar la primera quinzena de Maig, així que ja és el que tu dius...

Bueno ninetas...

Me'n torno al llit...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: mireia 9 » dt. feb. 26, 2008 9:53 pm

Gracies guapes!!!!
M'han regalat moltes coses, molta roba, pantalons i diners.
En Xavi m'ha regalat roba, que sap que segur que m'agradara.
El diumenge ho celebrarem amb tota la family.
Ara mateix han vingut el que sera el padrins del casament i m'han potat un pastis que ha fet ella i he bufat les espelmes i una post.m'ha fet molta il·lusio,una gran sorpresa!!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: sira » dt. feb. 26, 2008 9:57 pm

Bones!!!!

Rafel primer de tot !!! si vols un consell quan abans li diguis millor, aviat t'ho treuràs de sobre i com que encara hi ha la Mònica treballant doncs potser no ho veurà tan gros i si vols esperar-te jo no esperaria gaire perquè sino patiràs moltissim i potser s'ho pren be hi tot!!!!

Miriam guapa fes bondat i cuidat molt eh!!! que aquesta febre no et duri i si no vés al metge que potser et dona antibiòtic i acabes amb 3 o 4 dies (+:-)

Montpra et queda molt bé el vestit!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: vinga animat que totes passem per èpoques amb això del vestit que no estem segures i ens veiem tots els defectes, però tú pensa que encara no està acabat i la modista pot anar apretant per un costat donant per l'altre, així que no pateixis que estaràs guapissima, vale!!!! :-):-):-): :-)ok: :-()-) :-()-) :-()-)
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants