Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: winy » dc. feb. 27, 2008 7:35 pm

Hola Mont!! M'agraden molt aquestes arrecades, peró jo duré la típica tu i jo... no estic acostumada a anar amb arrecades que penjin...

T'han dit alguna cosa de les probes aquelles de la son??? :-/ :-/ :-/

Miriam, a la joieria de l'espai, n'hi habien unes molt semblants! Ara el preu no sé...
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. feb. 27, 2008 7:41 pm

Hola nines!!!

Nuria, reina, cuideu-vos molt!!! I com diu l'Espe, feu-vos mimitos tots!! Ah, i ja ens explicaràs com va evolucionant la búsqueda del teu vestit!! I per suposat,.... volem fotos!!! :-)ok: :-)ok:

Espe,.... cuida't molt tu també, guapa!! :-()-) :-()-)

Tuchin, ja ens ensenyaràs el teu vestit, i ja ens aniràs explicant com van els vostres preparatius,... :-)ok: :-)ok:

Winy,..... veig que ja ho tens decidit, però jo també posaria guapo!! :-)ok:

Dem, pel que fa el cartell,.... opino com tothom, el 2n. el trobo més maco!!! :-)ok:

Míriam, reina, jo em veig amb cor d'ajudar-te a fer aquest muntatge. De debó!! Mira, jo crec que els fons és un cartulina llisa, que això de les margritas va com enfundat,..... i els clauers, potser estan enganxats amb celo de doble cara, no sé,..... però sempre es pot fer lo del foradet i amb un llacet, no?? Bé, ja em diràs alguna cosa,..... :-)

A les que m'heu demanat les tarifes de la Maria Fort (Nuria i Arohha), dir-vos que us les passo per privat, perquè no sé,... d'acord? Us ho posaré en el mateix missatge, ja que me les va donar en un full imprès (no ho tinc en format digital).

Fins ara guapes! :-)ok:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. feb. 27, 2008 8:18 pm

Míriam, no sé, em dona la sensació que el paper on hi ha les margarites és papel vegetal, pot ser??? I ara he vist que hi ha com una corda blanca, però no acabo de veure clar quin recorregut fa,.... :o-o:
D'on has tret aquesta foto???
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: mireia 9 » dc. feb. 27, 2008 8:27 pm

Hola !!!

Entro un momentet de res per saludar-vos i dir 4 costes, pq me'n vaig a dutxarrapid que em quedat per veure el Barça a csa uns amics!!!

Dem guapissima!!!!! m'agradamolt el segon.
Nuria que be que t'hagi anat bé eñl tema vestits
Miriam, les arracades que busco son com aquestes, pero em passa com a tu a on trobar-les??? mirare a la Tous pero pujaran moltissim.
Winy mencanta tot el que has ensenyat.

Jo demà amb mes calma us penjo les frases que vull posar al bano pe em doneu la opinio, ok?

fins demà

VISCA EL BARÇA (nOMES A 2 PUNTS DEL mADRID) ES QUE SOC MOLT FOROFA!!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 27, 2008 8:45 pm

Mireia a la tous segur que els brillantets seran ossos i a mi els ossos no es que m'agradin gaire, pero mirarè a l'altre joieria havia si en tenen...si les trobo t'ho dic!
Per cert, ara el meu home es al Camp Nou!!!
Hi tenia que anar però la m**da de les angines m'han fotut la festa enlaire!

Gemma, merci per lo del montatge...si que sembla paper vegetal... la corda aquesta és on hi va penjada la targeteta amb els noms i la data dels nuvis, fixat'hi..el que no sé la direcció que agafa... La foto la he tret del meu fotògraf, si acàs li enviaré un mail aviam si s'enrecorda de com ho varen fer els nuvis!

Montpra, aquestes arrecades m'encanten, ja no m'enrecordava!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: RAKY_PP » dc. feb. 27, 2008 8:51 pm

DEU MEU EL QUE ARRIBEU A CASCAR NENESSSSS, PER PODER RECORDAR QUE DIEU DURANT EL DIA HAIG D'AGAFAR APUNTSSSSS!!!

DEM EL RECOLLIT ES PRECIÓS I A MI también M'AGRADA MÉS COM TU DIUS TOT RECOLLIT. I ELS NUMEROS también M'AGRADA MÉS EL SEGON COM QUE FA MENYS VULTO NO??

MIRIAM M'ALEGRO QUE JA ET ROBIS MILLOR, CARREGA BÉ LES PILES.
ELS RAMS DE FLORS QUE HEU PENJAT SON MOLT MACOS PERÓ AMB EL QUE HE FLIPAT ÉS AMB ELS RAMS DE CHUPA CHUPS NO HO HAVIA VIST MAIIIIIIII I SI QUEDA COM A LA FOTO ES CHULISIM NOIES.

WINY LES INVITACION, EL PUNT I EL LLIBRE SON MAQUÍSIMS DE VERITAT M'HAN ENCANTAT HAS TINGUT MOLT BON GUST.

NURIA JA VEIG QUE JA HAS ANAT A LA BOTIGA A QUE SON GENIALS UNES NOIES MAQUÍSIMES I SUPER AMABLES I EL MILLOR EL PREUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! JEJEJE QUIN MODEL HAS TRIAT???
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: RAKY_PP » dc. feb. 27, 2008 8:53 pm

PER CERT VOLEU VEURE QUIN HE TRIAT JO??
ESQUE EM FA ILUSIÓ SABER QUE US SEMBLA
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 27, 2008 8:56 pm

Clar que si Racky!!!
Ja estàs tardan......

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: RAKY_PP » dc. feb. 27, 2008 8:57 pm

PER CERT MIRIAM HE REBUT EL TEU VESTIT PER CORREU ESTÁSSSSSSSSS (ESQUE NO ES POT DESCRIURE...) EN DUES PARAULES IM-PRESIONANTE!!! JEJEJE

ES PRECIOS GUAPA
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: RAKY_PP » dc. feb. 27, 2008 9:00 pm

AQUI EL TENIU A VEURE QUE US SEMBLA AVISO LA DE LA FOTO NO SOC JOOOOOOOOOO VAJA NO M'HI ASSEMBLO NI DE LLUNY!!!!!!
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: RAKY_PP » dc. feb. 27, 2008 9:02 pm

PERDO AQUI VA QUE M'HE LIAT
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: RAKY_PP » dc. feb. 27, 2008 9:04 pm

EL CHAL QUE PORTA LA MODEL JO NO L'HE AGAFAT I A MES COM TINC MOLT DE PIT EM POSSEN UN CHAL MOLT FI COM DE SEDA CASI TRANSPARENT PER DARRERA EL COLL I AGAFAT A SOBRE EL PIT DEL MATEIX COLOR GRANATE QUE EL BRODAT BE NOSÉ SI M'EXPLICO??? :-/ :-/ :-/
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: RAKY_PP » dc. feb. 27, 2008 9:05 pm

PERQUE US FEU UNA IDEIA AQUESTA SOC JO...
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: RAKY_PP » dc. feb. 27, 2008 9:07 pm

PERQUE US FEU UNA IDEIA AQUESTA SOC JO... I EL TROS DE PA DEL MEU FUTUR MARITTTTTT SURT SERIOS PQ ES MOOOOOOOOOLLLLLLLLLTTTTTTT TIMID
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 27, 2008 9:10 pm

Nena, estaràs preciosa!
Ja l'havai vista aquest vestit i és molt elgant i molt maco! Ademès amb els tons vermells li doncs un to atrevit! La part de derrera ja se com és!
Per cert, merci per lo del vestit!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: RAKY_PP » dc. feb. 27, 2008 9:22 pm

GRACIES MIRIAM LA VERITAT HAIG DE DIR QUE JO EN UN PRINCIPI VOLIA UN BESTIT SUUUUUUUUPER SENCILL PERO LA NOIA DE LA BOTIGA EM VA ACONSELLAR I QUAN M'EL VAIG ENPROVAR EL MEU NEVOT VA QUEDAR AMB LA BOCA OBERTA I EM VA DIR TIA ESTÁS MOLT GUAPA (TÉ 4 ANYS EHHHHHHH) I QUASI M'EL MENJO I MA GERMANA EM VA DIR QUE EN MANEL CAURIA DE CUL AIXÍ QUE COM NEGAR-ME A PORTAR AQUEST BESTIT JEJEJE

PER CERT AQUEST ES EL MEU NEVOT LA COSA MES GUAPA D'AQUEST MON, I LA MEVA NEVODA QUE ES UNA NINA FARA DOS ANYETS AL ABRIL, I EL NEN QUE HI HA AL COSTAT DE LA MEVA NEVODA ES EL FILL D'EN MANEL PQ ELL HABIA TINGUT UN NEN D'UN ALTRE MATRIMONI (QUE VA SER UN DESASTRE) ALGUN DIA US HO EXPLICARÉ PQ ES LLARG... :o-o:
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: RAKY_PP » dc. feb. 27, 2008 9:45 pm

BE DEMÁ JA LLEGIRÉ LES VOSTRES RESPOSTES PQ ARA VAIG A FER EL DINAR PER DEMÁ PETONETS GUAPES

NA NIT
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 27, 2008 10:04 pm

Racky tens uns nevots molt macos!! Quins ullassos el nen!! Quan sigui gran ja veuràs!! I el fill del teu futur també és molt maco...

Bé, jo me'n torno al llit que torno a tenir febre i el peke igual...és ben bé que no farem net...

Bona nit reinas!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dc. feb. 27, 2008 10:09 pm

Bona nit guapes,

Quasi no us puc seguir, però és que estic molt liada a la feina.

Montpra, guapa, no et desanimis, que el vestit és preciós i si no et veus bé comenta-li a la modista amb lo que no et veus bé i segur que t'ajuda.

Winy, les invitacions t'han quedat genial. un conjunt molt elegant, punt de llibre, invi, llibre de firmes.

Dem, a mi també m'agrada molt el segon pentinat. :-)ok: i les flors les he trobat molt original. el dia 22, eh winy!!! estaràs guapíssima.

Miriam, gràcies per les fotos dels rams, ens és d'ajuda. i lo dels clauers, què dir-te...la primera proba és la menys m'agrada, perquè jo no ho donaria amb la capseta, no fa gaire de casament. ja que a mi quan m'han donat alguna cosa de propaganda m'ho han donat amb la capseta, i no sé... és la meva opinió.
Ho trobo més maco i elegant amb una targeta.

Núria, veig que anat molt bé lo de mirar vestits! me n'alegro... a veure si ens ensenyes fotos dels vestits que t'araden.

Raky, el vestit és molt maco!!estaràs molt guapa i amb aquest toque de color vermell, molt bé!! >.-<:
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. feb. 27, 2008 10:14 pm

Miriam, guapa, cuida't i a fer bondat! i espero que el peke, estigui millor.Sembla que aquest any és l'any dels refredats, ... hi ha molta gent que està igual, que no acaben de fer net! és normal, amb aquest que fa, dos dies fred i tres calor, i ademés no plou.

Mireia, quina sorpresa els teus que et preparessin un pastís!!és tot un detall.

Veig que el tema del dia són les entregues i els rams (de flors i de xupa-xups). nosaltres encara no sabem les entregues que farem... a veure si el mes que ve ens hi posem.

Gemmanit, trobo un pel car el pressupost de les flors!mira a altres floristeries, a veure quins preus et donen.

Ho sento si m'endescuido d'alguna cosa... però és que heu escrit moltíiiiiiiiiiisssssiiiiiiiiimmmm!!!

Bona nit a totes!!! :-///:
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants