Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dv. feb. 29, 2008 8:43 am

Hola bon dia guapes,

Per fi divendres

Ahir us vaig estar llegint, però noies, quan deia a respondre sempre hem sorgia alguna cosa a la feina. Bé no se si me'n recordaré de tot!!!

Winy, les invitacions, els punts de llibres etc. t'han quedat molt bé i tot a conjunt queda genial, i els escrits també són molt macos, jo com t'han aconsellat les altres també crec que queda millor la "o" més encant i harmonia!

Del tema arracades no se qui ho comentava, jo ja tinc el conjunt d'arracades i penjoll que m'ho regalen també els meus pares, però es un estil més modern, no us puc penjar cap foto perquè encara està a la botiga, si trobo alguna cosa similar ja us ho penjaré.

Raky el vestit es guapissim, molt fi i el toc vermell queda genial, aquest estil agafat al coll, es la idea que jo portava al principi, però al final vaig agafar paraula d'honor. Estaràs impressionant! Per cert tens uns nebots molt guapos!!

Núria a mi m'agrada molt l'últim vestit que has posat, per darrera et queda impressionant, tot i que l'altra també m'agrada molt de la part de davant, poder si t'agrada un li pots afegir algun canvi no? Espero que a casa estigueu tots millor. Per cert en aquesta botiga de Quart, tenen sabates? I que tal amb en Marc Rodríguez? Jo també vaig anar a parlar amb ell, i molt bé, al final vàrem agafar a Gresk Planet perquè era de Roses on ens casem i coneix tan als de l'hotel com l'església.

Lídia les sabates que has penjat semblen molt còmodes, on te les has comprat?
Les aliances no es veuen gaire bé però per lo que expliques segur que són molt maques. Jo ahir vaig estar fent fotos de les nostres per penjar-ho però ara no tinc el cable per descarregar-ho de seguida que pugui us ho posaré i les fotos de la roba interior.
LIDIA JO LI HE COMPRAT ELS ANELLS LA TEVA TIA! JAJAJAJ Quina casualitat! Vaig anar allà perquè conec a la dependenta la Rosa, que abans estava a una joieria aquí Salt, jejeje! Les que jo he agafat són de la col·lecció d'Alba que es aixi una línia més moderna. També allà es on m'ha comprat la meu mare el conjunt d'arracades i penjoll, el tinc allà apartat i la meu mare cada mes va a pagar una part. Ostres dir que el tracte genial!

Quina feinada amb això dels rams xupa xups, a mi m'agraden molt, el que passa que no ho faig perquè no sé a qui donar-li, les meves millors amigues, ja tinc pensat donar-li cigonyes, perquè estan embarassades ja, jeje! Espero que us en sortiu! Si necessiteu ajuda per muntar-los, conteu amb mi.

En Toni avui si te temps ja portarà les invitacions a imprimir i a veure si demà ens posem amb la decoració dels detalls. Ell avui va a l'Onix a mirar Traju!!

Raky ja hem dirà on vas a mirar sabates i si trobes alguna cosa, perquè jo vaig anar dissabte passat per Girona i tenien alguna cosa, però encara no els havia arribat la nova temporada.

Ostres quin rotllo he fotut ho sento, però volia contestat tot lo que me'n recordava per si no puc entrar gaire durant el matí!

Petonets!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 29, 2008 9:49 am

BOn dia noies!

Per fi divendres, eh?? Jo ara haig d'anar a buscar l'alta!

Nuria aquesta pàgina de pentinats que has posat està genial!! He mirat els 450 pentinats que hi surten i nhe trobat que m'agraden força... no us els penjo perqué últimament no paro de emplenar el fórum de fotos i fotos i em sap greu...
El que si he vist, és que la majoria de noies que suerten amb els vestits lligats derrera el coll ( com el meu vestit ) porten el cabell força recollit...
Aviam que en diu em meu peluquer...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. feb. 29, 2008 9:53 am

Bon dia guapes! ostres he trobat un accident a la carretera i cabo d'arribar! una hora i mitja per venir!!!! buf!

Lidia jo decoro l'exterior per que em caso pel civil allà i a més a la zona de l'aperitiu també hi posaré algunes coses, ho faré amb Can Fontanilles.
Ah! encara no he triat totes les cançons algunes sí i d'altres encara no... a veure si ens gafa l'inspiració i ho anem acabant de totes maneres em va dir que fins un mes abans no feia falta que quedèssim.

Montpra nolt xules les targes aquestes d'agraïment....

Winy nosaltres encara estem dabaten sobre que fer amb les càmares! buf estic totalment indecisa sobre aquest tema.....
Nuria ara miraré aquest pentinats que avui torno anar a la pelu a veure que tal em va.... i tu quan vas a emprovar-te vestits? hi vas anar ahir?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. feb. 29, 2008 9:55 am

Ah noies vosaltres teniu clar quin dies abans us agafareu vacances? jo em volia agafar un dia i mig abans pero he rebut un mail de la Masia i m'ha comentat que millor que li porti els detalls dimecres o dijous al matí així que potser m'hauré d'agafar dos dies abans..... espero que no em diguin res...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 29, 2008 9:59 am

Bon dia Gemma!
La veritat que no hi havia pensat en aixó dels dies de les vacances... pero clar, ano sé que trobi feina ara mateix, suposo que estaré al paro... Pero bueno, crec que almenys un parell de dies abans les hauries d'agafar, més que res perqué igualment tampoc estaràs al 100%...estaràs morteta dels nervis!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. feb. 29, 2008 10:02 am

Bon dia Miriam!

Per cert noies veig que al final tots els vostres homes tindran TRAJUS!!! :-))

Precisament jo volia treballar per no pensar-hi tant! pero em sembla que serà impossible i faré festa dos dies abans!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 29, 2008 10:04 am

Clar que sí dona!

Si que es veritat que tots els nostres futurs ja tenen TRAJU... pero és que mira't el mercador!!! A totes se'ns acosta l'hora.... :-)) :-)) :-)) :-))

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Dem » dv. feb. 29, 2008 10:05 am

hola bon divendres a totes!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

be haviam si en posu al dia!!!!!!
Gemanit parlavau dels dies de vacances no?? be jo ja me agafat akella setmana per anar mes trankileta amb els ultims preparatius..............
i tornar doncs en principi si no passa res la primera d'abril,per k com el viatje segurament ho tindre k aplaçar un temps ja k son 7 dies i mestic rumiant k deixar a la nena 7 dies amb els avis i jo tan lluny no se........
tambe per k man aprovat un dels dos proyecters per el centre civic,i a l'abril segurament tindre tot potes en laire i he de invertir uns calerons aixis k no se k farem al final.........,si no el fessim lo k no ens treura ningu es un cap de setmana molt rumantic,k ens ho facin tot ens relaxem i divertim..........
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ainos28 » dv. feb. 29, 2008 10:06 am

Donc jo tinc pensat agafar-me 3 dies, ja que com que els tinc extres de vacances els agafaria per la setmana aquella, però no sé, ja ho veurem!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. feb. 29, 2008 10:09 am

Bon dia nines!!!!

Ufff,… ahir vaig tenir un dia de bojos, i avui,…. Déu ni do!!!!
En fi!!!! Que no us puc seguir,…..

Gemma, reina, una altre accident?? Mare meva quin mal rotllo!!!
Avui vas a la pelu??? Jo hi vaig demà, a veure què tal!! I potser, si em dóna temps, demà a la tarda també aniré a una desfilada de rams de núvia que fan al Castell de Peralada,…. A veure!!

Pel que fa a les vacances, la veritat és que he tingut molta sort, perquè la meva empresa fa el pont del 23/06, així que em demanaré 3 dies (25, 26 i 27) i així podré fer tota la setmana abans de la boda. Em va de conya!!!
No sé Gemma, jo de tu m’agafaria 1 dia més com a mínim. Pensa que total “perds” 1 dia de vacances, però crec que després ho agrairàs!!!

Nuria, moltíssimes gràcies pel link que has posat de pentinats!! És una canya!!!
Però la veritat és que m’ha sorprés, perquè la majoria són recollits,…. I jo, com sempre, a contracorrent!! Jejejejeje

Espe, ja ens ensenyaràs com us ha quedat l’invitació, eh!!

Noies, he vist que ahir a la tarda vau comentar alguna coseta d’unes fundes pels vanos,… Què farem al final? I amb els bouquets??? Bé, ja em direu alguna coseta, d’acord?

Apa guapetones, fins ara!!
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Dem » dv. feb. 29, 2008 10:13 am

be i ara os dic patatones!!!!!!!
raky no se si tho havia dit ,pero el vestit mlt macu :-)ok: :-)ok:

nuria, estas molt guapa amb els dos vestits, magrada mes el k no te pedreria,pero de veritat k amb els dos estas :-)ok: :-)ok: ,
com esteu tots dels virus ,os troveu mes be?????'

lidia, les sabates molt mones tambe,no es el meu estil pero les trovo macas :-)ok: :-)ok:

ainos,k macu el pentinat nena :-)ok: :-)ok: ,tu k tens akets cabells tan llarg,k guapa!!!!!
ostres ara no se si madeixo res a siii Montpra molt macas les tarjetas de agraiment :-)ok: :-)ok: ,com estas pel tema vestit??? mes animadeta,,
jo avui i torno anar i nenes ja estra acavatttt!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///:

miriam guapa tu com estas he legit k anaves a buscar l'alta avui??? aixo es bona senyal :-()-)

be cukes he de fer una mica de feina ens veiem mes tard val!!!!!!!!!

deww neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 29, 2008 10:20 am

Bones guapes!

Si, Dem, ja estic recuperada?? Com esteu les altres envirades??
Sobre el que dius de deixar la nena 7 dies...és el que ens passa a nosaltres.. serà el primer cop que ens separem d'ell tans de dies, per aixó varem decidir que com a molt 7 dies... i tot i així dubtem... pero bueno, serà un cop a la vida! Si aneu de cpa de setmana, serà divertit igual!

Ainos, aquest pentinat et pot quedar molt i molt bé!

Gemmes, ja ens posareu fotos de les proves! Pero ens haurem d'esperar fins dilluns :-( :-( :-(
Per cert, Gemma, una desfilada de rams de nuvia a Perelada?? A quina hora?? pot ser interessant!

Bueno, vaig a preparar el dinar i me'n vaig al metge...
Ens veiem d'aquí una estoneta...

No casqueu gaire!! jajaja

Us deixo un dels pentinats que mha agradat...
En tinc 3 o 4 més...desprès si voleu us els poso.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dv. feb. 29, 2008 10:28 am

Hola nenes, per fi divendres!!

Aixó de que tots el futurs tenen traju, mmm... l'Àlex encara no el té!! i diu que fins a finals d'Abril no hi anirà, així que anem arreglats!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dv. feb. 29, 2008 10:38 am

Si, i el meu que no vol anar-hi fins al Juny i tenin en compte que a l'agost no treballa ningu..... ja s'ho farà!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dv. feb. 29, 2008 10:40 am

Miriam el pentinat és xulo, però sense les papallones, no?????? I jo hi deixaria algo més de cabell a darrera....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. feb. 29, 2008 10:48 am

Míriam, sí, això li va dir la de la meva floristeria a la meva mare. Que hi anéssim i que era a les 19:00h.!! :-)ok:

Winy i Ainos, el meu tampoc té traju, ni s'ha mirat res encara, ni sap el que vol, ni res,.... Ja s'ho farà, com diu l'Ainos!! :-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dv. feb. 29, 2008 10:52 am

I tan que s'ho farà, amb la feinada que tinc jo, només em faltaria haver-me de preocupar del seu traje *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dv. feb. 29, 2008 11:08 am

Ostres aquests homes, van amb una pasimonia que dic jo! jejej, el meu ja fa dies que vol trucar però no se'n recorda mai i també la seu mare el va apretar que de l'1 de març no pasva que hi anès jeje! A veure com li anirà avui.

Això que dieu de les vacances jo crec que també agafaré dos o tres dies abans per anar més tranquila, el meu problema es que estic treballant a dos llocs, al matí cap problema, però a la tarda no se com s'ho agafaran, però mira si no els hi va bé es lo que hi ha, que aquest any passat només vaig fer 7 dies sencers de vacances.

Jo avui li he enviat aquesta pagina que ha penjat la Nuria, que està molt bé, a la meva cusina per si veu algun ideia, ja li he dit que comenci a pensar en el pentinat que divendres que ve aniré a fer-me proves.

Gemma un altra accident? es que aquesta carretera de Bonmatí a Girona es una mica perillosa, hi ha molta humitat no?
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Agbe » dv. feb. 29, 2008 11:10 am

Bon dia guapes,

Per fi és..... DIVENDRES!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

M'estic intentant posar al dia.

Gemma i Miriam, la desfilada és a les 19.00h, al Castell de Sant Ferran de Figueres, i el diumenge al matí hi ha exposició de rams,... em sembla que tot és gratuït! a mi m'agradaria anar-hi a veure què tal i per agafar idees.
Si voleu a la tarda us ho confirmo, ho tornaré a mirar bé quan vagi a fer el café, perquè surt al diari comarcal.

Nuria, gràcies per la web, al vespre els miraré a casa amb calma.

Gemmanit, quin mal rotllo l'accident!!en un mes, t'ha trobat amb dos accidents, no? uff... :-(

Ainos, el meu futur em sembla que també anirà al juny com el teu!! no vol que l'estressi amb aquest tema...
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: winy » dv. feb. 29, 2008 11:18 am

El que he vist per ara que m'hes m'agrada és aquest!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants