Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: winy » dv. feb. 29, 2008 6:02 pm

Raky, reina no sé si m'has liat més o sóc jo que no m'entero... tiraré del callejero com diu l'Agbe, peró una cosa és aquell carrer que fa pujada, que diria que és el principal, que hi han moltes botigues??

Ost*a, hem sembla que hem confong amb Palamós... :-/
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: nuria74 » dv. feb. 29, 2008 6:03 pm

ah, deies per arribar a la policia winy??? això ja és una mica més complicat, jo sé arribar-hi però venent de l'altre costat, des de platja d'aro...

gemma, molt maca la invi! la nostra també es tot blanc i negre, menys aquests tocs de color.

i visca el jefe de la winy!!!
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Agbe » dv. feb. 29, 2008 6:04 pm

Winy, fés una cosa, arriba a Sant Feliu i un cop estiguis allà et situes al passeig i preguntes a algú que et digui on està la comesaria, segur que d'aquesta manera no et perds, jejejeje!!!!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: winy » dv. feb. 29, 2008 6:05 pm

Que boja Núria!!!!!!!!!!

Gemma, ja m'en recordo de la teva invit. hem va agradar molt, la trobo molt elegant... un 10!!!!!!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 29, 2008 6:10 pm

Bueno reinas, desprès de molt i molt insistir...vaig a encarregar l'aliansa del mister!

Ens veiem desprès!

Bon cap de Setmana a totes!

Gemma, siusplau, me la podràs enviar la invi?? Gràcies guapa!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. feb. 29, 2008 6:25 pm

Bé, primer de tot gràcies a totes pels elogis cap a la nostra invitació!!!! :-)) :-)) =0-0-) =0-0-)
Sou uns sols!!! :-))

Agbe, reina, mira, et diré el que faré jo,..... Demà a les 16:30h. tinc hora a la perruqueria pel tema del pentinat, i això és a les 19:00h. Si acabo amb temps, tinc ganes i fa bo, potser m'animo, però ja veus que tampoc és una cosa que "em tregui el son", per dir-ho d'alguna manera,....
Sincerament, crec que després totes les "tendències" estan a les floriteries (que aquestes sí que els hi ha d'interessar anar-hi). Si hi vaig serà més aviat per passar l'estona que per res més,.... Ara mateix em fa molt de pal!! neujor:-) neujor:-)
Pensa que les floristeries ja tenen un munt de mostres, exemples, idees, etc. :-)ok: :-)ok: :-)ok: Així que si no hi anem, tampoc,.... ja m'entens!! >.-<:

Míriam, guapa, te les enviaré per email, d'acord? És que per MP no deixa adjuntar més d'una imatge per missatge. :o-o:
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: arohha » dv. feb. 29, 2008 6:32 pm

Agbe i Gemma us han arribat els pressupostos?? ara m'ha arribat un altre pero no us ho passare perque quan he vist el preu m'he espantat :-( :-( , encara m'ahn d'arrivar dos mes ja us els passaré.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. feb. 29, 2008 8:00 pm

Arohha, guapa, sí, sí que ho he rebut. MOLTÍSSIMES GRÀCIES!! :-)ok: :-))
Per cert,...... quin detall el teu futur, eh?! Les Cascades del Niàgara, nena!!! Quin detall més maco,...... Segur que no l'oblidaràs mai,....!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Què romàntic!! ENHORABONA!! :-))
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dv. feb. 29, 2008 9:56 pm

Arohha, MOLTES GRÀCIIIIIESSSS!!! he rebut dos.... em seran de gran ajuda.

BONA NIT GUAPES!! neukiss-)
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: montpra » dv. feb. 29, 2008 10:10 pm

Hola !!!
gràcies a la Miriam he aconseguit fer les targetes d'agraiment gratis !!!!
només pago l'enviament i com que he demanat el més barat doncs per 3 euros tinc 250 targes !!
Les he canviat un xic. Us la poso perquè la veieu.

Per cert, no sé a qui vaig demanar les piruletes, però crec recordar haver demanat 170, pero millor 2 bosses de 100 i aixi les que sobrin les portaré a l'escola per repartir el dia abans de plegar amb els nens.

Perquè a quin preu surtien els xupaxups ? és que potser em sortiria millor fer un paquet de 100 xupaxups pels nens, ja que son 50 nens de P3 i m'agradaria repartir a les altres classes on faig el suport i serien uns 50 - 100 més.
M'informareu dels preus siusplau ?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 29, 2008 10:20 pm

Bones...

Bé, dir-vos que em decidit que anirem a Girona a buscar l'aliansa del meu futur....diu que no li agraden les joieries de Figueres ... Bueno, millor per mí...amb l'escusa em durà a sopar...

Montpra, veus que xules que t'han quedat?? I al final gratuïtes, eh??
Es trobar on està el fallo, perqué els molt pillos canvien les coses sense que te n'adonis i...ale, llavors no són gratis!

Sobre el preu de les piruletas...ja em sap greu però aquest tema el porta la Winy i jo sóc molt dolenta per recordar presupostos... :--( :--(

Agbe, l'altre dia s'em va passar per alt preguntar-te com farieu al final la decoració de les taules... ja m'explicaràs!

Bé, vaig a veure una peli...aviam si desprès hi ha algú per aquí i sinó, doncs ja ens veiem demà o passat o l'altre...jajaj!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 29, 2008 10:27 pm

Dem reina, aquí et deixo un regal...

viewtopic.php?p=1628198#1628198

Nenas...totes a deixar-hi llenya!!!!!

Bona nit...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: RAKY_PP » dv. feb. 29, 2008 10:39 pm

BE NOIES VEIG QUE US HE QUEDAT COM UN CHIC CALLADETES DE COP... JO FINS ARA NO HE POGUT TORNAR A ENTRAR PQ ESTABA FENT LA NETEJA A FONS.
DEMÁ EM TOCA CURRAR ES EL DISSABTE NEGRE DEL MES QUINA M++++ MENYS MAL QUE NOMÉS ES MIG DIA SINÓ EM MORO.
DEMÁ VINDRAN UNS AMICS DE BLANES A PASSAR EL CAP DE SETMANA AIXÍ QUE APROFITARÉ PER ANAR AMB ELLA A CHAFARDEJAR BOTIGUES A VEURE SI TROBO ALGO.

BE NOIES BONA NIT I BON CAP DE SETMANA A TOTES ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: Dem » dv. feb. 29, 2008 10:49 pm

ostres ostres OSTRESSSSS!!!!!

MIRIAM K AS FET!!!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
k guapa!!!!! GRACIES :-()-) :-()-)
nenes kina vergonya, ostres no se k dir,....... k macas k sous de veritat oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.........................
ara k faig tndre mes feina per kin post escric jejejejejjejejejjeje

MOLTISSIMES GRACIES!!!!!!!!!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: queque » dv. feb. 29, 2008 11:29 pm

Bona nit!! m´he passat dos dies que quasi no he pogut entrar, em fallava l´ordinador, ja el tinc arrglat, fa una hora que llegeixo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nuria, et queda precios, el primer vestit!!! a Cymbeline tenen alguna cosa molt semblant, ja ho ha dit la Gemma em penso...les invitacions molt tendres i emotives.
Nenes quina m** el tema de les estructures!!! bueno jo no m´aclaro gaire, la meva pregunta és: les estructures es veuen???
Dem felicitats pel teu post!!!
Dir que encara estic amb el tema de les invitacions i el viatje, eternament!!!
A veure aquest cap de setmana com van les coses, proves de pentinat, anells,...
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: Dem » dv. feb. 29, 2008 11:30 pm

jolin nenes ara he mirat la pagina de novios.org i he vist el vostres missatges, nenes cuantes emocions en aket ratet............
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
miriam ,mireia , gracies a totes GRACIES!!!
sous totes molt macas.......... neukiss-) neukiss-)

he legit per sobre k masemble molt k a set la nuria, de quedar un dia cuan ja estigem casades i anar a fer un sopar????? doncs conteu amb mi!!!!! i tambe la meva proposta seria cuan totes ja hagessim pasat pel altar en reunirnos i fernos unes fotos amb els vestits ,un reportage com ja an fet algunes del foro pero fer-ho totes les GIRONINES!!!!!!

torno a repetir k gracies, k sense vosaltres aixo no hages set igual,k os estimo a totes i cada una de vosaltres , a les k coneixo mes i a les k no tant,amb els vostres defectes i virtuts amb tot lo k comporta una amistad,. per k d'aki surtiran molt bones amistats!!!!!! per mi ja ho sous, encara k ens hem de coneixer mes sii... pero per mi ja sous les meves patatones.

mil petonarros guapes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: montpra » dv. feb. 29, 2008 11:32 pm

uooooooooooohhhhhhh mireu la meva primera floretaaaaaaaaa !!!!
Apa ara començaré a fer el ram :-)

Petons i bon cap de setmana !
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: queque » dv. feb. 29, 2008 11:37 pm

felicitats mont per la floreta!! espero que estiguis més animada amb el teu vestit. Totes passem epoques així.
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. març 01, 2008 12:05 am

Dem reina, ja saps que aquí totes et cuidem!!!

I el que dius de quedar per posar-nos el vestit jo m'apunto segur!!! jajajjaja!
Me'n vaig cap al llit...

I no et preocupis dòna! Ja escriurem a tots dos posts i sinó, doncs re, allà està!
jajajjajajaa

Montpra, felicitats per aquesta floreta!

Queque, de les estructures només es veu la part de adalt, o sigui, si és en forma de flor...doncs els pètals...fixat en la foto del ram i veuràs l'estrucutra!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » ds. març 01, 2008 12:27 am

Hola noies!!

Espe les sabates les vaig compra a la botiga EREIXA al carrer Santa Clara de Girona-....
Avui he anata a la Joieria de la meva tia a comprar un rellotge per el meu sogre pel seu aniversari que marxem a Saragossa dema a casa els meus sogres...

He vist les teves aliances son molt maques....... Li he comentat a la Rosa que ens coneguem per aqui...jjajajajjaj

Jo no crec que agafi cap dia de vacances abans del casament no per res prefereixo treballar aixi m'oblido del casament soc molt nervioso i si estic a casa patireeeeeeeeeeeee

jajaajja

Nuria m'encanta les invitacions molt maques!!! OLÉ!!!

JAJAJJA

BONA NIT.....

BON CAP DE SETMANA,,,,
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants